Feedback

Performanțe măsurate după jumătate de an: Dacia a avut cele mai bune șase luni din istorie, cu peste 332.000 de mașini vândute

Publicat Luni, 17.07.2017
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 3
Performanțe măsurate după jumătate de an: Dacia a avut cele mai bune șase luni din istorie, cu peste 332.000 de mașini vândute - Poza 1
Dacia a avut cel mai bun semestru din istoria sa. Constructorul de la Mioveni a comercializat la nivel global peste 333.000 de mașini.

Te ajutăm să primeşti oferte speciale personalizate direct de la cei mai apropiaţi dealeri.

Dacia Duster (2013-2017)
Cere ofertă

La finalul săptămânii trecute v-am anunțat că Dacia a reușit cea mai bună creștere procentuală în ceea ce privește numărul de mașini noi înmatriculate în Uniunea Europeană în prima jumătate a anului. Constructorul de la Mioveni a reușit o creștere cu 10.8%, de la 219.200 de exemplare în intervalul ianuarie - iunie 2016 la circa 242.800 de unități.

Acum, Grupul Renault a publicat rezultatele globale obținute în prima jumătate a anului, iar Dacia a reușit să facă o figură frumoasă. Constructorul de la Mioveni se laudă cu 332.845 de vehicule vândute la nivel global în primul semestru. Dintre acestea, 245.453 de exemplare au fost comercializate în Europa. Conform declarațiilor, această performanță se datorează modelelor Sandero și Duster.

La nivelul Grupului Renault, lucrurile stau la fel de bine. Francezii au realizat și ei un record în primul semestru din 2017. 1.879.119 vehicule au fost comercializate, cu 10.4% mai mult ca în aceeași perioadă a anului trecut.

"Am atins un nou record prin cele 1,88 milioane de vehicule vândute într-un semestru. Volumele de vânzări și cotele de piață au crescut în cazul tuturor mărcilor noastre și în toate regiunile", a declarat Thierry Koskas, vice-președinte pentru vânzări și marketing în cadrul Grupului Renault.


Comentarii (3)

  • 7 11
  • @Mihai...pai ce noutati?Chiar tu ai spus: nu trebuie sa ne asteptam la inbunatatiri.

    Personal n-am mari asteptari, politica Renault cu Dacia a devenit clara, cred, pentru oricine: cea a pasilor mici. Modificarile sunt cu pipeta mulandu-se pe cerintele unei anumite clientele. Inca Dacia nu are concurent deci adaparile modelelor vizeaza mai mult preferintele consumatorului si tehnologiile la moda si mai putin ca raspuns la mutarile unor rivali invizibili.
    11 6
  • @vianu: de acord.
    Nici nu ai cum sa faci modificari substantiale, cand vorbim de un produs pentru care pretul redus este esential. Sa nu uitam ca platforma tehnica a lui Logan 2, e cea de la Logan 1 cu ceva modificari minore, care la randul ei, isi are originile prin '96-'97. Dar nu conteaza. Are navigatie si cutie fara ambreiaj. Nu conteaza ca nu are airbaguri cortina si nici caroserie galvanizata. Clientii nu prea isi doresc asta. Dotari ca la masini scumpe sa fie.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru