Feedback

Peugeot 4008: francezii pregătesc un SUV-coupe bazat pe actualul 3008

Publicat Vineri, 02.02.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 6
Peugeot 4008: francezii pregătesc un SUV-coupe bazat pe actualul 3008 - Poza 1
Peugeot dezvoltă un SUV-coupe bazat pe actualul 3008. Modelul ar urma să poarte denumirea de 4008 și este programat să debuteze în 2020.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Publicul încă își dorește SUV-uri, iar producătorii nu au cum să ignore acest aspect. Noile 2008, 3008 și 5008 au ajutat Peugeot în segmentul SUV, dar francezii spun că au nevoie de un produs nou care să atragă și mai multe comenzi.

Conform publicației britanice AutoExpress, Peugeot își dorește un SUV-coupe. Acesta ar urma să fie botezat 4008, iar debutul este programat pentru începutul anului 2020.

Din punct de vedere estetic, viitorul 4008 va prelua o parte dintre elementele pe care astăzi le întâlnim pe 3008 (foto), dar în același timp, designerii promit un look mult mai sportiv. Pentru a sublinia acest aspect, francezii spun că vor oferi suspensii ceva mai rigide. 

Gama de motorizări va fi preluată de pe același 3008, dar francezii promit și două versiuni plug-in hybrid care vor miza pe unitatea de 1.6 litri benzină. Cea mai potentă va primi două motoare electrice și ar urma să ofere circa 300 de cai putere.

Via | AutoExpress


Comentarii (6)

  • Da, da, inca un SUV!!!! Evident, fara tractiune integrala ! Dar SUV! Adica o struto-camila inutila! Pacat de interioare! Fara integrala e inutil, baieti, doar pentru pitzipoance si borduri de Dorobanti! Numai ca, la prima zapada, sau pe un drum virajat, o sa va depaseasca spatele pe serpentine. Fara sa semnalizeze, evident ;)
    9 7
  • @Stm Asta cu suvurile e o moda si tine mai mult de aspectul masinii decat de tractiune. Si ca s-o spunem drept, nu prea conteaza sa fie integrala tractiunea decat daca vrei sa faci drag race, sa iei tare curbele sau sa mergi pe drumuri noroioase de munte, ceea ce majoritatea oamenilor nu fac.
    7 1
  • ion: Caroseria la peugeot 2008 facelift este din tabla zincata? Raspunde
  • @Liviu: Iti dau un exemplu probat cateva mii de km, Opel Crossland X, platforma de Peugeot, motor 1.2 benzina. Ruliu mare in curbe, prea mare, suspensii prea moi pentru un asa zis suv, un drum spre Brasov unde nu puteai merge prea tare pe serpentine, acolo unde un Kadjar 4x4 sau un Duster 4x4 mergeau fara probleme ajutate de tractiunea integrala. Imi era frica sa depasesc un tir de frica sa nu ma arunce de pe drum. O senzatie de parca eram intr-un Smart. Incredibil! Daca tot vrei sa faci ceva, e mai inalta, ok, macar optional 4x4. Si aia e!
    1 1
  • @StM Da, ideal ar fi sa iti ofere posibilitatea de 4x4. Tirurile oricum sunt greu de depasit pe serpentine ca nu ai vizibilitate, mai ales ca vin de pe sensul celalalt mai mereu masini. Asa ca si cu 4x4 tot in fundul lui ramaneai. Plus ca asta intra la categoria "sa iei tare curbele" mentionata mai sus de mine. Majoritatea le folosesc in oras si nu iau tare curbele oricum. Si mie imi place sa le iau tare si de-aia nu o sa iau niciodata un SUV caci chiar nu e potrivit pt asta, chiar si cu 4x4.
    3 0
  • Pentru dumirire in ceea ce priveste curbele dati o cautare pe youtube cu Testul elanului la Peugeot 3008. Comentati ulterior. Va fi interesant.
    1 0
  • SUV-urile de clasa mica (B) nu-s gandite pentru curbe luate in viteza. Sunt gandite pentru oras si pentru mersul pe autostrada, ca in tarile civilizate. Exceptia o face Vitara in varianta S care e foarte manevrabila.

    In cazul SUV-urilor de clasa compacta (C) exista modele precum CX-5, Qashqai sau Tiguan care au o manevrabilitate excelenta, comparabila cu hb-urile compacte. Aici vorbim insa de modele care nu mai sunt gandite sa-si petreaca 90% din timp in oras.

    Tractiunea integrala ajuta, la fel si independenta pe spate. Exista insa si modele care le au pe ambele si tot au o manevrabilitate mediocra sau au directia prea asistata la viteze peste 60 km/h. Vezi Sportage.

    Va recomand canalul de youtube carwow (britanic). Teste de pana in 10 min, in care tipul isi da cu parerea si despre manevrabilitate.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru