Planul Opel pentru următorii 8 ani: 27 de modele şi 17 motorizări noi

de Mircea Meșter
Joi, 05.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel plănuieşte o ofensivă serioasă în toate segmentele până în 2022, scopul fiind acela de a creşte cota de piaţă a mărcii în Europa de la 5.8 la 8%.

Opel continuă să marşeze pe planul de redresare anunţat în 2012. Denumit oficial DRIVE!2022, programul care are în vedere revenirea Opel pe profit şi creşterea cotei de piaţă în Europa se află pe drumul cel bun, oficialii mărcii germane oferind în această săptămână noi informaţii legate de dezvoltarea acestuia.

Conform listei de priorităţi pe care mai-marii Opel o vor pune în aplicare în următorii ani, marca germană are în vedere lansarea a 27 de modele noi care vor schimba complet faţa actuală a gamei constructorului din Russelsheim. Acestora li se vor adăuga 17 motoare noi dezvoltate de inginerii Opel, între acestea numărându-se şi unităţile turbo de cilindree redusă care se vor alinia la standardele recent introduse de constructorii auto de renume mondial.

Primul model din linia noilor modele Opel este noua generaţie Corsa, ale cărei imagini au fost prezentate - în versiune camuflată - chiar astăzi.

Ofensiva noilor modele va acoperi toate segmentele în care marca Opel este prezentă, astfel că potenţialul de creştere a mărcii este unul ridicat, subliniat şi de faptul că optimismul oficialilor germani anunţă o cotă de piaţă în Europa care va creşte de la 5.8% în prezent la 8% în 2022.

În aceste condiţii, Opel ar ocupa al doilea loc în clasamentul volumelor de vânzări în Europa, după Volkswagen.

Comentarii (6)

  • Ambitioase planuri, nu stiu daca vor ocupa locul doi in 2022 pt ca nici concurenta nu va sta pe loc, dar imi place ca-si vad de lungul nasului si n-au pretentii de ofensive "premium", exceptand Cascade despre care au declarat c-ar fi, nu prea e dupa parerea mea, dar asta conteaza mai putin, conteaza ca GM ar putea peste ceva ani sa castige in sfarsit bani cu Opel dupa multe miliarde pierdute, asta din cauza lor. Tu ce spui @inexorabil? :).
    9 4
  • inexorabil
    Păi, Dane, mă simt eminamente euforic...Ajută-mă să cobor de pe pereţi :) Ce să mai sporovăim? Opel Motors, cu sediul la Rüsselshoit (ghici ce înseamnă), îşi vede nestingherit de plan, program, proiect, target etc. - ca să mă dau şi eu cult la cap, în termeni manageriali. Dar, dacă atâtea decenii la rând GM cel autentic a fost acuzat şi ironizat că, în mod conştient, şi-a trecut în plan secund calitatea totală şi personalitatea în favoarea "producţiei de masă" şi, implicit, a profitului (fiind prima companie auto din istorie care a atins, în urmă cu 60 de ani, ştacheta de 1 miliard $ din încasări, ca sumă brută, ce-i drept), acum, când rămăşiţa lui juridică (de fapt, calificabilă în orice fel, numai ideologic nu) anunţă, cu surle şi trâmbiţe, că va scoate x modele şi y motoare, într-un interval de timp relativ scurt, ce se poate conchide, fără drept de apel?...Că ar cocheta cu...hiper-producţia de masă. Başca cu sclavia aferentă, recte a angajaţilor. Sincer, aş prefera ca bietele Buick şi Cadillac să fie complet transferate sub tutela filialei chineze (iar Chevrolet şi GMC să treacă la GM Korea, evident), ţinând cont că, pe cea mai vastă piaţă a momentului, sunt mai vândute şi mai respectate decât pe tărâm propriu...În schimb, să-şi bată capul euroatlanticii cu Opelul lor premium, "downsizing", futuristic şi (probabil) abundent, ceea ce mă lasă sloi de gheaţă, chiar dacă mă trambalez din când în când cu o ghindoacă de Corsa ("just for fun" - este tare ghiduşă). Cât despre "cea mai puternică bussines-woman din lume", am crezut (şi sperat) iniţial că poate nu-i va sufla prin tărtăcuţă viforul sărăciei de idei, precum în cazul Akerson, dar se pare că m-am înşelat...Cel puţin până în prezent, nu s-a remarcat prin nimic trepidant. Doar nişte elogii de complezenţă despre "succesul" lui Opel şi nişte asigurări scremute în faţa vigilentului Congres. Una pesta alta, fadă femeie. Obama cu fustă...
    5 3
  • inexorabil
    Pardon, am scris "bussines", în loc de "business". Da' las' că nu-i greşit aşa: bussines-woman :)
    0 0
  • @inexorabil
    bine ai revenit
    0 0
  • se discuta de opel ca si cum ar fi vre-o marca independenta care face ce vrea capul ei fara stirea greilor gm. se pare ca nemtii sunt mai constienti dacat noi ca nu-i o marca de-a lor, altfel s-ar fi vandut mai bine
    1 3
  • @inexorabil
    bine...te-ai trezit baiete!
    vezi ce face un somn bun?
    asa mai merge!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru