Porsche infirmă posibilitatea unor versiuni hibride ale lui 911 şi Macan

de Sebastian Toma
Joi, 23.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Manfred Schurmann, managerul departamentului de sisteme hibride de propulsie de la Porsche, a infirmat posibilitatea dezvoltării unor versiuni hibride ale lui Macan şi 911.

Porsche Macan şi 911 nu vor primi versiuni hibride în viitorul apropiat, declară Manfred Schurmann într-un interviu acordat englezilor de la Top Gear. Cu toate că Matthias Muller, CEO-ul Porsche, a declarat că nu există niciun motiv să nu dezvolte o versiune hibridă a lui 911, şeful departamentului de trenuri de propulsie hibride al mărcii germane declară că sistemul hibrid actual este prea mare pentru Macan şi nu poate fi adaptat nici pentru 911. Mai mult decât atât, nici succesorul lui 911 nu va putea primi sistemul hibrid folosit de Panamera şi de Cayenne din acelaşi motiv.

Singura posibilitate ca modelul Macan să primească un sistem de propulsie hibrid ar fi dezvoltarea unei versiuni mai mici a celui folosit de Cayenne, care ar urma să fie următoarea generaţie de sisteme hibride de la Porsche. Manfred Schurmann a declarat că nu este în lucru un asemenea sistem şi că nu se lucrează la un Macan hibrid în prezent, nefiind vorba nici măcar despre discuţii despre un asemenea potenţial model. Sigur, cei de la Porsche s-ar putea răzgândi peste câţiva ani, dar totul depinde de cererea estimată pentru respectivele versiuni şi de costurile pe care le-ar aduce dezvoltarea unor asemenea modele.

O schemă a sistemului hibrid al lui Porsche 911 GT3 R Hybrid.

Porsche a dezvaluit primul sau hibrid de competitie: GT3 R Hybrid

Urmareste Automarket
Apariţia unui Porsche 911 hibrid în următorii 15 ani nu este exclusă, spun reprezentanţii Porsche.
Până atunci, singurul 911 hibrid creat vreodată este un prototip numit 911 GT3 R Hybrid, bazat pe versiunea de competiţie a lui Porsche 911 GT3. Respectivul model prezintă o volantă specială care capta eenrgia cinetică pierdută în mod normal la frâanre şi o elibera către puntea faţă în rafale a câte şase-opt secunde, controlate printr-un buton amplasat pe volan. Datorită sistemului hibrid, modelul livra aproximativ 161 Cp în plus prin intermediul a două motoare electrice, alimentate de energia electrică furnizată de volanta montată în locul banchetei din spate şi a scaunului din dreapta.

Williams furnizeaza sistemul hibrid pentru Porsche 911 GT3 R Hybrid

Via | TopGear

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru