Feedback

Porsche oferă detalii despre noul Taycan: “Va fi poziționat ca preț între Cayenne și Panamera, dar vom avea și versiune de top de 200.000 de euro”

Publicat Joi, 18.10.2018
de Paul Cosma
Comenteaza 9
Porsche oferă detalii despre noul Taycan: “Va fi poziționat ca preț între Cayenne și Panamera, dar vom avea și versiune de top de 200.000 de euro” - Poza 1
Noul Porsche Taycan va avea un preț de pornire de circa 80.000 de euro, urmând să fie poziționat între modelele Cayenne și Panamera. Oficialii Porsche susțin că vor oferi și o variantă de performanță Taycan Turbo S ce ar putea să coste până la 200.000 de euro.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche Taycan va deveni anul viitor primul model electric al mărcii, iar constructorul german continuă să ofere detalii despre mașină înainte de lansarea oficială.

“Ne așteptăm la un preț între Cayenne și Panamera,” a declarat un oficial Porsche, urmând ca noul Taycan să aibă un preț de pornire de aproximativ 80.000 de euro. În plus, nemții pregătesc și o variantă de top Taycan Turbo S, cu un preț estimat la 200.000 de euro.

Clienții din Franța au deja posibilitatea să rezerve Taycan în schimbul sumei de 2.500 de euro, pe care trebuie să o achite pe site-ul oficial Porsche dedicat pieței din Hexagon. Plata rezervării nu reprezintă însă o comandă fermă, întrucât clienții pot cere returnarea banilor în cazul în care se răzgândesc în privința achiziției.

Versiunea de serie a lui Porsche Taycan va fi echipată cu două motoare electrice care vor genera în total 440 kW, echivalentul a 600 de cai putere, ceea ce va permite mașinii să ajungă la 100 km/h în mai puțin de 3.5 secunde. De asemenea, modelul va ajunge la 200 km/h în mai puțin de 12 secunde.

Porsche susține că autonomia modelului electric va fi de 500 de kilometri, însă aceasta a fost calculată pe baza vechiului standard NEDC, ceea ce înseamnă că autonomia reală va fi undeva între 350 - 400 de kilometri.

Via Automotive News


Comentarii (9)

  • Design cu linii impecabile, dar nu cred că garda la sol de 5-6 cm a prototipului va ajunge în serie.
    La fel, nici prețul de 80K € pt. Taycan-ul cu două e-motoare - poate doar pt versiunea de bază cu unul singur, deja preconizată.

    Se poate paria în orice caz că piața chineză va *absorbi* peste jumate din producție. Nu chiar aiurea au ales deci marketo-nemții Porsche numele *Taycan* - puțini știu că, în lb. chineză, astronauții sînt numiți... tayconauți. ;-)
    12 0
  • Deci dupa ani de teasere si anunturi si surle si trambite, minunea tehnicii nemtesti scoasa de gigantul VAG (prin brandul sau de performanta/lux Porsche) scoate o masina cu performante mai slabe decat Model S lansat in 2012.
    UIte de aia cred ca lui Tesla i se poate trece cu vederea ca intarzie cu termenele de productie sau ca anumite termene nu sunt respectate.
    7 3
  • @Green_Alex: În principiu ai dreptate - băgat deci mânuță verde, însă tot doar în principiu. Sau, mai exact... în linie dreaptă. :-)
    ...Fiindcă ceva-mi spune că, pe trasee virajate, un Model S va admira stopurile Taycan-ului de la mare distanță, în ciuda demarajelor fulminante ale e-dragsterului american.

    P.S. Ce nu înțeleg totuși e sigla *Turbo S* lipită de-o electrică. I-or atașa poate nemții și-o turbinuță fumigenă :-) cînd va apărea Tesla Roadster?!
    10 0
  • @kiro: mie-mi convine ca tot postezi pe forumul asta, dar totusi nu inteleg ceva...te dau banii afara din casa?

    de ce prestezi jurnalism moca pe aici cand publicatii serioase ofera bani pt condimente de genul, fara de care un articol nu are savoare, nu "te prinde" la citit, nu te motiveaza sa revii sa cauti alte articole scrise de acelasi redactor. bag seama ca tot efortul tau de aici de a mai trage de maneca (prea subtil, dupa mine) pe unu'-altu' ramane fara rezultat

    altfel... filozofeli si povesti lungi cu multe epitete, dar fara pic de nuante tehnice sau "de culise", fara masuratori efective.
    facil de facut si ieftin. prea facil. prea ieftin. din pix.
    8 0
  • @kiro: nu zic "ba", doar ca pentru povestea asta interesanta (un comparativ intre S si Taycan) mai trebuie sa asteptam vre-un an ca sa apara concurentul. In mod evident toata experienta Porsche in a face masini rapide si echilibrate ar trebui sa se vada.

    Iar legat de Roadster 2...daca apare ala in timp util (si la un pret pamantean) o sa vedem. Deocamdata numerele pe care le-au anuntat sunt interesante dar trebuie puse in context cu un pret.
    3 0
  • @Green_Alex: Departe de mine gîndul că Tesla Roadster-2 ar fi *vapour-ware*, cum susțin alții. Motivu-i simplu: *In Musk We Trust* va fi în continuare creditat pînă-n pînzele albe - eventual și cu mălaiul necesar ispitirii unor experți din Zuffenhausen. :-)

    ...Exagerez, normal, dar numai în ideea că se va ajunge sigur și-n subsegmentul *E-Performance* la o concurență echilibrată nu doar prin mecanisme econo-liberale *de piață*... c-așa-i în tenis (=pseudo-capitalismul global actual).

    @718: Cam ai dreptate - zic *cam* fiindcă, deși nu mă evacuează :-) banii din casă, contrar aparențelor nu-mi pierd mult timp pe AM (scriu f. rapid - deformație prof.)
    În plus e distractivă chătuiala p-aici, ba chiar informativă uneori și pt. mine, datorită unor interlocutori cu mintea la purtător (și alții ca @inexorabil s-au mai exprimat cred în același sens).

    În ciuda lipsurilor reale pomenite nu doar de tine, AM e totuși cel mai comentat site auto mioritic ȘI datorită calității scriiturii unor teste... și-așa fără decibeli, timpi de reprize ori distanțe de frânare.

    Tot cam offtopic: deși cîndva mă bătea gîndul să dau curs unor îndemnuri de-a reveni la scrisu-n presa auto-moto chiar aici pe AM, râmîn pe scaunul de chibiț doar fiindcă am alte trebi mai interesante de făcut... deocamdată, deși m-apropii de pensie.
    D-aia nici ideea unui blog auto n-am putut s-o pun încă-n practică (d-alde Buhnici pot răsufla ușurați... tot deocamdată. :-))

    Nici vorbă deci să *trag de mînecă* pe cineva, subtil sau nu prea. De urechi s-ar putea să-i mai trag totuși pe stimabilii AM-iști, că-i păcat s-o zbîrcească prin rateuri minore.

    Ca să n-o mai lungesc prea mult, atunci cînd - și mai ales dacă - oi vrea să bag p-aici flotări oficiale :-) sub formă de articole / teste / proiecte design etc., îi trimit un mail-extemporal meșterului Mircea și basta.
    ...Chiar dacă-i posibil ca răspunsul lui (afirmativ, clar) să mă găsească mirosind niște flori de la minus 2 m, adică de jos în sus. :-)))
    7 0
  • inteleg...deci e pt loisir :)
    oricum, chiar si la pensie, nu te vad sa stai potol

    de Buhnici... lol... atat am de zis.
    ma rog, prinde si el destul de bine la superficiali (adica la ~97%+)

    dar pt restul de ~3%, pt adevaratii pasionati de fenomen, nu ai vrea sa faci ceva deosebit? nu avem in prezent alternativa in presa romaneasca, trebuie sa cautam doar titluri straine. la cele realmente bune, cititorul marca banu', asa cum e si normal, de altfel.

    adevarat ca-i doar o nisa, dar din experienta mea pe acest pamant, am invatat ca daca faci ceva special si de calitate, poti avea succes, chiar daca te adresezi unei nise ff mici.
    2 0
  • Mașina asta arată... nu cred că pot găsi un superlativ pentru ea! Dar nu înțeleg ce i-a apucat pe cei de la Porsche, cu numele astea care te zgârie la urechi: Taycan, Macan, Cayman! OK, Cayman era interesant, dar ajunge! Ce mai urmează?! Ocean, Fazan, Lighean, Cocean?
    5 0
  • ma gandesc ca va avea garda la sol autoreglabila. Functie de viteza calculatorul ia decizia sa coboare/sa ridice masina.

    trebuie sa remarc faptul ca in 3 ani masina asta nu si-a schimbat decat numele si ca acum 3 ani spun: nu-mi displace deloc designul ei.


    @LR...ceva ceva au ei in minte

    cayman = caiman = crocodil
    macan = tigru
    taycan = taican = ceva din araba, am inteles ca e un nume propriu

    apoi

    ocean= mare intinsa
    fazan = individ prostit
    lighean = instaltie folosita pe vremuri pentru "prins" bulgarii, rusii, etc
    cocean = echivalent arhaic al hartiei igienice
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru