Porsche Pipera: cifră de afaceri de 15 milioane de euro în şase luni de la deschidere

de Sebastian Toma
Luni, 21.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Centru Porsche Pipera a fost deschis în urmă cu şase luni, dar inaugurarea oficială a acestuia a venit cu un bilanţ interesant: cifră de afaceri de 15 milioane de euro de la deschidere până în prezent.

După primele şase luni de activitate, rezultatele indică faptul că am judecat corect şi nu putem decât să sperăm că vom continua în acelaşi registru

Dana Cortina
Director General Porsche Inter Auto România
Porsche Inter Auto România a inaugurat Centrul Porsche Pipera la şase luni de la deschiderea complexului. În toată această perioadă, centrul a vândut peste 500 de automobile şi a avut o cifră de afaceri de aproape 15 milioane de euro. Investiţia pentru realizarea centrului a fost tot de 15 milioane de euro, spun reprezentanţii PIA România. Până la finele anului curent, cei de la PIA se aşteaptă să vândă 5.300 de maşini noi la nivelul întregii companii.

Centrul Porsche Pipera are o suprafaţă totală de 50.000 metri pătraţi, o suprafaţă construită de peste 11.500 mp şi un depozit de piese de schimb de 2.100 mp, fiind cel mai mare centru auto de lux de acest gen din Europa de Sud Est. Noul complex Porsche Pipera conţine cel mai mare showroom Audi din ţară ce poate expune 17 automobile. Este realizat conform celor mai noi standarde Audi şi are o suprafaţă de 880 mp.

Alături găsim şi un showroom dedicat automobilelor second hand vândute sub brandul Das Weltauto.

Urmareste Automarket
Porsche are acum un showroom de 640 mp unde se pot expune simultan 12 automobile. Pentru 2013, Porsche Pipera şi-a propus să vândă 150 unităţi Porsche. Bentley şi Lamborghini beneficiază de showroom-uri mai mici unde pot fi expuse trei, respectiv, două automobile.
În showroom-ul Lamborghini poate fi admirat acum un model de colecţie, un exemplar Gallardo LP550-2 Valentino Balboni Edition şi un Gallardo LP570-4 Performante.

Foto | PIA

Comentarii (6)

  • Cine-i in spatele afacerii ? Vad ca-si platesc puternic si promovarea. Baieti destepti, nu ca alte concesiuni ce investesc prea putin in marketing. Cifra de afaceri? E normala la ce scoruri au Porsche, Bentley, Lamborghini sau la ce vanzari are Audi. Pai numai sa cumpere acum la inceput toate masinile de drive-test costa cateva milioane de euro. Ca sa nu mai vorbim de cele din showroom nevandute.
    17 3
  • oau in plina "criza" desi la cate masini circula prin Bucuresti nu as numi-o asa, astia au cifra de 15 milioane in 6 luni e chiar un wowwww.Cred ca astia mici abia se mai zaresc.
    10 4
  • Fitzele din sud, se intretin, nu gluma. Daca ai o firma de succes in oricare alt judet, esti obligat sa muti partea economica la bucale, altfel nu mai primesti autorizatii. Asa s-a intamplat cu Napolact, E. Van Wijk, Banca Transilvania etc etc. Nu-i de mirare ca sunt bani sa se cumpere Porsche-uri de zeci de milioane de euro.
    13 4
  • La doi pasi de centrul asta, aproximativ 1-2 km, poporul roman a facut inca o data dovada irefutabila a conditiei sarace in care se scalda blocand bulevardele Barbu Vacarescu si Pipera zilnic de la deschiderea mall-ului din zona. Culmea este ca am vazut masini cu nr din provinice mai multe decat cele din Bucuresti.
    Concluzia? Romanul nu e sarac, romanul e ipocrit.
    9 3
  • antonny
    Cifra de afceri normala pentru 4 branduri .......
    2 0
  • dap, si cand te gandesti ca 80% din forta de munca din capitala e din provincie, naturalizata pe malu' Dambovitei. Mi-e teama ca daca pleaca astia ramaneti cu "coloratii", singurii bastinasi adevarati.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru