Porsche se aşteaptă să vândă cu 20% mai mult în Europa în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bernhard Maier, şeful departamentului de vânzări şi marketing de la Porsche, a declarat că se aşteaptă ca vânzările din Europa să crească cu 20% în 2011. Potrivit oficialului Porsche, noile produse şi îmbunătările din reţeau de dealeri vor creşte vânzările, ca să nu mai vorbim de noua generaţie a lui 911 şi versiunile diesel şi hibrid ale lui Porsche Panamera. Recent, cei de la BMW au înregistrat o creştere de 12.9% a înmatriculărilor în Europa în primele cinci luni ale anului, semn că anumite mărci premium reuşesc să se lepede de criză şi pe piaţa din Europa.
"În Europa, o creştere de 20 de procente este absolut posibilă", a declarat Bernhard Maier într-un interviu acordat celor de la Automotive News Europe.
Comentariile şefului departamentului de marketing şi vânzări de la Porsche, destul de optimiste pentru o piaţă a căror înmatriculări au scăzut cu 0.8 procente în primele cinci luni ale anului, vin înainte de întâlnirea anuală a acţionarilor Porsche Automobil Holding, compania care deţine Porsche AG.
În 2010, Porsche a vândut 37.000 de unităţi în Europa, având comenzi pentru 44.000 de vehicule. Germania a fost cea mai mare piaţă de Porsche, fiind livrate 13.211 unităţi pe "patria mamă" a mărcii din Stuttgart. Piaţa numărul doi a fost Marea Britanie, unde au fost livratete 6.796 unităţi Porsche. Italia a fost pe locul trei în 2010, cu 3.946 de unităţi livrate.La nivel global, Porsche a vândut 97.000 de unităţi în 2010, iar şefii mărcii vor să treacă de 100.000 de unităţi în 2011. Pe termen lung, marca vrea să atingă 200.000 de unităţi pe an, iar noile modele şi mărirea gamei sunt paşii pe care vor să-i facă cei de la Porsche pentru a atinge acest obiectiv. În această vară, Porsche va prezenta planul "Strategy 2018", care vizează dezvoltarea pe termen lung, până în anul cu pricina. Planul celor de la Audi se numeşte "Road15", în timp ce Volkswagen şi-a denumit strategia "Mach18".
Şeful departamentului de marketing şi vânzări de la Porsche a declarat că marca nu are nevoie de un slogan.
"Mărcile la fel de puternice precum Porsche nu au nevoie de slogan. Marca Porsche este percepută uniform la nivel global. Puterea mărcii rezultă dintr-o combinaţie de contradicţii aparent ireconciliabile. Acestea includ tradiţia, inovaţia, pretabilitatea pentru utilizarea zilnică şi pentru competiţii. Principiul general al performanţei inteligente stă la baza mărcii noastre", a completat Bernhard Maier.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul francez Michelin își închide o fabrică din Polonia, pentru a muta producția în România. (22.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Formula 1: Dublă Max Verstappen în China: victorie în cursa de sprint și pole pentru cursa mare
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Pentru slogan, ar trebi sa aiba: "Porsche", asta ar trebui sa spuna totul... :)