Premiera: Mercedes Clasa C break!

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 31.08.2007
Versiunea Station Wagon a lui C-Klasse se alatura modelelor pe care germanii le vor prezenta in premiera la Frankfurt.

La cateva luni de la lansarea oficiala a noii generatii C-Klasse, Mercedes ne prezinta astazi, in premiera mondiala, primele fotografii ale versiunii break Station Wagon pentru cea mai abordabila berlina a sa. Diferenta principala: cei 1500 de litri destinati bagajelor in conditiile rabatarii banchetei posterioare. Daca in masina urca cinci persoane, capacitatea portbagajului scade spre 485 de litri, o diferenta de 146 de litri in plus fata de berlina. Nu trebuie uitat un amanunt cel putin interesant: lungimea maxima a obiectelor transportate nu trebuie sa depaseasca (atentie!) 2.82 metri.

In rest, diferentele exterioare sunt minore, exceptand - evident - designul posterior bine lucrat. In schimb, atunci cand vorbim de elementele mecanice, Mercedes a reusit sa stabileasca o mini-revolutie, mai ales din punctul de vedere al consumului.

Astfel, in medie, motoarele versiunii break a lui C-Klasse consuma cu 12% mai putin decat cele ale berlinei. Motoarele sunt in mare aceleasi, C180 si C200 Kompressor venind insa cu 13 respectiv 20 de cai putere in plus.

Celelalte motoare pe benzina, C230, C280 si C350, sunt urmate de dieselurile C200 CDI (136 CP), C220 CDI (170 CP) si C320 CDI (224 CP). Tranmisia 7G Tronic isi poate face si ea aparitia in cazul in care viitorii clienti Mercedes vor opta pentru versiunile de top ale lui C350 pe benzina. In schimb, nicio veste despre un eventual C63 AMG, desi un kit AMG este disponibil si el, propunand jante de 17 inch si garda la sol scazuta.

Versiunile de echipare se vor numi Classic, Elegance si Avangarde, putandu-se jongla la maximum (si la un nivel de pret direct proportional) cu dotarile. O alta premiera: portbagajul va veni "imbracat" in culoarea tapiteriei pe care o alegeti pentru scaune.

Versiune Acc. 0-100 km/h Viteza maxima Consum
C200 CDI  10.8 secunde 208 km/h 6.0%
C220 CDI  8.9 secunde  224 km/h 6.1%
C320 CDI  7.9 secunde  245 km/h  7.1% 
C180 Kom  9.8 secunde  218 km/h  7.7% 
C200 Kom  8.8 secunde  228 km/h  7.8% 
C230  8.6 secunde  232 km/h  9.3% 
C280  7.5 secunde  242 km/h  9.4% 
C350  6.5 secunde  250 km/h  9.9% 

Comentarii (26)

  • insane
    urat
    urat ca orice alt mercedes sau bmw break
    0 0
  • bmw fan
    foarte frumoasa
    o masina extraordinar de frumoasa.... chiar mai tare decat versiunea in 3 volume.
    0 0
  • Superba !
    Iubesc masina germana. Cine spune ca acest Mercedes e urat este rau intentionat. Dovada este numele "conspirativ" pe care-l foloseste.
    Bravo Mercedes ! Voi stiti sa faceti masini adevarate.
    0 0
  • mai frumos MCV-ul :))
    Cum sa fie urat? Tu chiar ai par pe pupila??? Lasa, sa fie asta asa urat si sa fie MCV-ul de la Logan alias DRIC made in RO (patrat si inalt), frumos foc si para.
    Stii vorba aia, strigurii la care nu ajungi sunt acri :)
    0 0
  • Magyari
    culmea
    Voi chiar sunteti culmea, am impreia ca sunteti niste copii cu totii.......voi chiar nu puteti sa va exprimati ideile fara sa veniti cu afirmatiile rautacioase la adresa Loganului, care sa nu uitam, isi face excelent treaba pentru care a fost conceputa. A compara un logan de 7.000 - 8.000 de euro cu un Mercedes de 45.000 - 50.000 de euro mi se pare mai mult decat o aberatie...
    0 0
  • pharao
    S
    S=station wagon sau in cazul acesta superb!
    lucrez pt c-class, si stiu ce inseamna!
    toate versiunile sun deosebite, atat dpdv tehnic cat si design.
    sunt curios de reactii, cand in 2008 or sa apara versiunea X (suv-ul pe platforma c-class),
    si de-asemenea coupe-ul si cabriolet-ul (CLK) pe aceeasi platforma cu mici modificari din pdv dinamic.
    dar pana atunci va doresc numai bine!
    0 0
  • bRRRRRRRRRRR
    mercedes face si masini frumoase , dar mai ales urite...........
    Asta e urita in draci !
    Ce draq s-au prostit asa ? De obicei fura de la francezi , japonezi.....
    DE data asta si-au aratat "fantezia" artistica........
    0 0
  • "Dumnezeu sa'l ierte"
    pe bune de nu seamana a dric. mai ales in a 4-a poza. sa fimseriosi mercedes nu face break-uri...face vaporashe pe roti. sincer cred ca asta ar fi o masina buna pt Copos ca tot ii plac croazierle vu iahtu :).
    0 0
  • completez...
    sa nu ma intelegeti gresit..ador noul C class de la Mercedes..dar varianta asta..pur si simplu nu merge. nu pot sa nu ma gandesc la cat de bine arata C Class in varianta ei naturala, as putea spune, si cum arata conceptia asta de break. cred ca sunteti de aceeasi parere cu mine :)
    0 0
  • la mien
    cool
    fata de ce a prezentat skoda saptamanile trecute
    0 0
  • pit 75
    copilarii
    Am o vaga impresie ca multi dintre voi nici macar nu aveti permis, sau sunteti din aia care vorba unui cantec beton: "intorc volan de reno' pe Dacia Nova".
    Lasati dracului criticile la orice apare pe site-ul asta, masini chinezesti nu-s bune, renault ziceti ca-i "kkt" dar aveti nesimtire sa va luati de Mercedes, aveti idee de cand fac astia masini?? Nu tre sa va placa, ati putea sa taceti decat sa aberati, parerea voastra oricum nu conteaza. Ati atins cu fundurile voastre besinoase un scaun de mert mai nou de 15 ani?
    basca.
    0 0
  • Andrei
    Sunt posesor de VW, dar cand aud si vad ce scoate Mercedes-ul, toata stima. Nu degeaba este masina nemteasca nr. 1. Cu noile modele vor avea tot mai putini concurenti. Pentru moment intre noul C si noul seria 3 nu poate fii comparatie. Pe langa faptul ca le-am condus pe ambele si Mercedesul este net superior BMW-ului, de design chiar nu mai avem ce discuta!!!! Bravo voua!!
    0 0
  • Adrei tata ai condus cumva M3-ul??? Atunci compara....
    0 0
  • pit 75
    mike
    Pai daca tu ai M3, sa zicem, cate C 63 AMG ai depasit? Sa tinem cont ca de nou un m3 are 420CP Stii cat are C 63 AMG, cauta si afla. Eu nu am asa ceva dar totusi nu mai abera pana si un Audi RS4 cu 420 de cai si Quatro te face praf.
    0 0
  • Andrei
    pit
    Mike, are adevarata dreptate pit. Pune noul C 63 AMG pe langa M3. Iti garantez ca il va manca!!
    0 0
  • flavius
    RR break
    Frumos nimic de zis,dar mi separe o tampenie sa faci breakuri la Merc,BMW,Jaguar s.a.O mitocanie.
    0 0
  • Romanul si masina
    Citind randurile de mai sus am ajuns la concluzia ca 80% din romani sunt diletanti si au probleme grave cu caputul. Undes multi puterea (bicepsului) creste si atat.
    0 0
  • laurro
    cata dobitocie..
    si invidie poate sa incapa in unii oameni. daca nu pot sa-si permita un mecedes, atunci e urat sau nu e bun !! bai desteptilor, pe planeta asta e mercedes-ul si restul sunt masini !! pentru cei care apreciaza si cunosc cea ce inseamna o MASINA adevarata, pozele astea sunt icoane !! uitati-va la ele pana adormiti, ca sa visati frumos la noapte !!
    0 0
  • Cronicarul Annonnymus
    Noul C-Klasse T-Modell
    Desi ar parea oarecum obisnuit si neimpresionant la o prima vedere, automobilul chiar e placut si, precum orice Mercedes-Benz, emana sobrietate, prestanta, insa in acelasi, ofera dozata si o nota de agresivitate sportiva. Personal, versiunea Avantgarde cu AMG Sportpaket arata foarte bine, este un "caraus" cool, dinamic, trendy chiar. Am presimtirea ca masina va face ceva vanzari, in pofida faptului ca este break, si dupa cum se stie, vanzarile de astfel de modele nu merg chiar struna, cel putin in Romania, daca nu chiar o idee si prin Europa de Vest. Toate bune si lasati cearta!Incercati in schimb sa va respectati intre voi si sa aveti in minte dictonul:"Gusturile nu se discuta."
    0 0
  • Pit
    Te cam inseli pitule...Tocmai am venit de la Munchen unde am avut placerea sa conduc M3...e departe de ce spui tu. Parerea e parere dar pana nu conduci tine-o ptr. tine
    0 0
  • M3
    pt M3 toata stima,dar ca senzatii,feeling,si sunet exista ceva mai bun : Alfa 156 GTA.Nu vb de performante cum ar fi viteza maxima.Asta nu e importanta.Iar jumatatea de sec de la 0-100 in favoarea BMW-ului,e doar in cartile tehnice,pe strada cu greu se va vedea.......
    0 0
  • 90
    bah vere iar va certati aiurea...zisa primu ceva si ii sarirati la gat...cu ce kkt vreti ma sa afirmati? prin rapsunsuri de gradinita? chiar nu se poate raspunde mai inteligent? mai cultivat cu informatii cu detalii si nu cu insulte si alte prostii??? sunteti tzarani astia care nu aveti de lucru. somati dar sariti cu vb peaci :)))tara nu vad doreste, please go away, inecativa, aruncativa in fata trenului pls, mai umpletiva timpul si cu altceva...minti odihnite ce sunteti...:D
    0 0
  • xxl
    bah dar incuiati sunteti. habar nu aveti ceva despre masini. daca te iei dupa xxl detaliile tehnice din carti sunt simple tampenii!!! LOL =)) :)) mai bine taceti ca va faceti de ras
    0 0
  • costicla
    bmw e mai tare
    mai baaietzi uitatziva la vanzari dupara care mai vb
    0 0
  • T-modell
    Meseriasa, mult mai utila decat berlina, chiar si un Mertz poate sa "care" cate ceva, nu trebuia sa fie musai berlina ca sa dea te miri ce statut posesorului care coboara plin de aere din ea.
    Personal vazand-o imi pun intrebarea, asa ca pentru mine... de ce s-au chinuit sa mai faca si berlina??? Puteau sa-l faca direct break!! Respect!!
    Nu sunt fan Mercedes, dar apreciez masinile lor, iar un break frumos am apreciat in mod deosebit totdeauna!!!
    0 0
  • Grra bat-o vina....
    Am vizitat Muzeul Mercedes nu demult. Cine n-a vazut cateva exponate absolut superbe acolo sa mearga in Stuttgart sa ia notite.....Mercedes face masini de pe la 1882 ( era acolo si un iaht Mercedes din 1889)....cand Romania nici macar nu era intreaga ....
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru