Preţuri Honda Civic 1.6 Diesel în România: start de la 18.588 euro

de Sebastian Toma
Luni, 11.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a anunţat preţurile noii versiuni 1.6 diesel ale lui Civic pe piaţa din România. Modelul pleacă de la 18.588 euro cu TVA inclus.

Esential 3.6 litri la sută este consumul mixt al noului Honda Civic 1.6 i-DTEC.
Honda Civic 1.6 diesel este disponibil pe piaţa din România. Noua versiune a compactei nipone este echipată cu un propulsor de generaţie nouă şi are un preţ de pornire de 18.588 euro cu TVA inclus în versiunea de bază. Versiunea Confort echipată cu aceeaşi motorizare pleacă de la 20.820 euro cu TVA inclus.

Noul motor diesel de 1.6 litri dezvoltă 120 CP la 4.000 rpm şi 300 Nm la 2.000 rpm. Graţie faptului că este cel mai uşor motor din segmentul său şi cel mai eficient, noul Civic se mândreşte cu un avantaj tactic serios în faţa rivalilor din segmentul C. Reprezentanţii Honda spun că noua motorizare îi asigură lui Civic un consum mediu de 3.6 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 94 de grame pe kilometru pentru modelele care au jante din aliaj de 16 inch. Propulsorul diesel de 1.6 litri de la Honda este dezvoltat in-house şi va fi introdus şi în gama CR-V.

Civic este oferit în compania a patru niveluri de echipare – S, Confort, Sport şi Lifestyle, iar paleta de culori include cinci nuanţe – White Orchid Pearl, Urban Titanium Metallic, Milano Red, Polished Metal Metallic şi Crystal Black Pearl.
Începând cu versiunea Confort, Civic are în standard aer condiţionat cu comandă digitală şi reglare automată, geamuri electrice faţă şi spate, sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii, jante din aliaj de 16 inch, lumini de zi şi altele. Lista de dotări mai include şi sistemul Magic Seats pentru locurile din spate, închidere centralizată, radio CD cu MP3, USB şi port auxiliar, afişajul Intelligent-Multi Information Display, sistem de dezactivare a aprinderii automate a farurilor şi sistem Idle Stop pentru versiunile cu transmisie manuală. Civic are şi asistenţă la frânarea de urgenţă, tetiere active, afişaj temperatură exterioară, airbag-uri faţă, laterale şi cortină.

Lista de dotări opţionale a versiunii Executive include un sistem avansat de protecţie a pietonilor. Sistemul de protecţie a pietonilor se numeşte CMBS şi înseamnă Collision Mitigation Braking System. Acesta scanează banda de circulaţie din faţa lui Civic şi avertizează şoferul în cazul unui impact iminent. Dacă acesta nu are nicio reacţie, sistemul poate acţiona frânele pentru a reduce viteza autovehiculului.

În lista de dotări opţionale a lui Civic este disponibil şi un sistem de cruise control adaptiv, care poate să regleze distanţa dintre model şi vehiculul din faţă în mod automat.

Via Honda

Comentarii (21)

  • Sigur executive pe motorul de 1.6? Ca eu ma uitam mai deunazi la ei pe site si nu apare asa ceva acolo. Am verificat si acum si tot nu apare. Sunt curios care e pretul la executive 1.6
    5 2
  • consum de 3,6 la suta???pare interesant
    8 4
  • @McLaren :

    http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/1-6-Sport-MT/133

    http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/model/132

    http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/model/131
    5 3
  • 18.588 Euro la varianta S, fara AC si sistem audio, mi se pare cam aberant. Nu stiu cine isi mai cumpara masina in zilele astea fara AC, mai ales la pretul asta.
    In alta ordine de idei, vad ca preturile la mai toate masinile au luat-o razna. Ma uitam mai devreme pe site-ul Kia la noul Cee'd si la 1.6 diesel cu dotari bunicele sare si el de 20.000. Si pe urma se plang prin reviste ca ce jale e la vanzari.
    25 7
  • TC1900
    adevarul e ca preturile la toate masinile au luat-o razna .
    iti ofera apoi un discount de 2-3 mii ,pt a-ti lua ochii, dar pe ansamblu masinile noi sunt f scumpe.
    realist vorbind, sunt o investitie f proasta
    23 0
  • @ LEE. Fara sa fiu rautacios..ai citit exact ce am scris? Nu exista Executive 1.6 diesel ci numai pe 1.8 cel putin la Honda RO pe pagina desi articolul spune ca asa ceva ar exista
    5 1
  • razvanis
    Singura masina noua care e mai ieftina decat cea pe care o inlocuieste este noul Leon .
    13 6
  • Cu astfel de preturi aberante, dorinta managerilor Honda de a deveni profitabili in Europa incepand cu 2016 este o utopie ( http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130308/ANE/130309862/0/SEARCH#axzz2NFasG7IZ ) . Honda nu a mai inregistrat profit in Europa din 2007 data nu foarte indepartata de cand cei la Honda au luat decizia total neinspirata de a muta Honda in segmentul premium . Ori cand tripleta germana Audi-BMW-Mercedes ( in ordine alfabetica ) acorda o tot mai mare importanta clasei mica si compacta, era de asteptat ca Honda sa inregistreze vanzari tot mai mici in Europa . Daca tot vroiau sa fie prezenti in segmentul premium, trebuiau sa promoveze si in Europa marca Acura asa cum o fac in SUA .
    7 1
  • M-am dat cu 1.6-ul asta si merge superb. Nu-ti rupe ficatii la plecare, dar intr-o seara de vineri, intre orele 18.00 si 21.00 sa scoti consum de 4,3% in Bucuresti cred ca inseamna ceva serios. La drum intins, daca ai putina rabdare nu ai probleme sa scoti un 3.5%. Pe bune! Asa ca merita diferenta de pret fata de o masina mai ieftina, dar cu un consum mai mare. A! Daca nu te stresezi de consum, pe extraurban poti miza pe 4.5%.
    5 4
  • Rodallega
    OMG... Fara AC???????????? si fara sistem audio?....te-ai tacanit. Are climatronic in standard si radio cd cu mp3 tot standard....In alta ordine de idei....esti si mai tacanit . Tu ai vazut ce optinui are noul Ceed?...volan incalzit, sistem de avertizare depasire accidentala banda de mers, scaun reglabil cu memorie, sistem de parcare laterala etc...Masina asta e de luat in seama. Nu mai e masina saracului. Poti configura un ceed la 30.000 euro daca vrei dotari care acum 4-5 ani le gaseai doar pe S klasse
    2 2
  • @razvanis
    Si noua Skoda Octavia (O3).
    5 6
  • Si Golf VII. :)
    Ah, si mie mi se pare putin cam scumpa totusi, insa imi place foarte mult. Am avut ocazia sa conduc genratia precedenta, din pacate din Bucuresti pana in Ploiesti si a fost o experienta foarte placuta, in felul ei. :)
    5 1
  • @Razvanis
    cam majoritatea modelelor noi sunt mai ieftine, un alt ex Peugeot 208
    2 0
  • razvanis
    @Mafia:singurul care intotdeauna este off topic in toate privintele este Mafia
    6 1
  • Civicul ala nu era cine stie ce, adica era versiune de baza. Nu era foarte puternic, era cam rigid, insa iti dadea o senzatie de placut. Mi s-a parut o masina incisiva, iar acel zgomot ceva mai ridicat nu era unul chiar deranjant. Cam cum e si in cazul fostei Mazda 3, cand intentionat sunetul tobei se aude inauntru. Si se aude destul de placut.
    Referitor la GS, sigur ca iti voi spune. Am condus in 2006 cand a fost in vizita in State, la un fost coleg de facultate roman. Parintii lui s-au mutat in America imediat dupa revolutie, astfel ca a venit si ziua cand si-au permis un Lexus. Daca imi amintesc bine era cu un motor de 3000 cmc si cutie automata in 5 trepte (sincer asta nu mai retin exact). Imi amintesc ca era o masina extrem de confortabila in care pielea mirosea foarte bine si la cele 150 000 de mile pe care le avea. Defapt masina mergea impecabil, iar lemnul de pe bord era la fel de lucios si fin la atingere precum a unei masini noi. E foarte adevarat ca era o masina la care familia tinea. Imi amintesc ca mi-au placut foarte mult gadgeturile dragute, gen volan si scaune incalzite (din curiozitate le-am testat, pentru ca era foarte cald atunci), volanul regalbil electric si chiar pedalierul reglabil electric. Plus un super sistem audio pus la punct de Alpine (in perioada aia cu ei stiu ca colabora Toyota pentru Lexus). In rest senzatie de liniste, lux, confort si calitate. Deci mi-a placut. :)
    4 1
  • Lasati sofismele copii!

    Hai sa fim realisti. Golful 7 e superior la toate capitolele iar lucrul asta e reliefat de toate testele, de premiul Car of the year si mai ales de realitatea de pe strazile patriei si ale Europei.

    Honda a devenit o masina exotica.....cel putin la noi in tara!
    12 14
  • MariusC
    Dotarile de baza aici includ multe la care standardul Golf poate doar sa viseze: climatronic, comenzi pe volan, Bluetooth, conexiune USB,senzori de parcare spate, alarma, etc. Daca echivalati dotarile de pe Civic cu cele de pe Golf, atunci cel din urma cred ca sare lejer de 25 de mii. Daca avea Golful bordul asta, atunci sa fi vazut comentarii.
    E drept ca Civic-ul nu este atat de popular la noi, dar sincer acum, masinii asteia nu prea ii lipseste nimic. Este si frumoasa, si dotata si fiabila si economica si nu atat de populara (este un compliment cred asa incat sa nu te saturi prea repede de ea).
    13 6
  • Oameni buni, eu nu stiu unde cititi voi climatronic in standard, dar eu ma uit aici dotarea de baza S: http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/1-6-S-MT/131
    Eu nu vad nici o clima, nici macar un radio cd. De-abia de ala nivelul Confort http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/model/132 vad o clima pe o singura zona si un radio cd cu 4 boxe, la un extra pret de vreo 2000 si ceva de euro.
    Repet, nu stiu ce om intreg la minte mai da 18588 Euro pe o masina fara AC si radio CD. Iar cei care sunt in stare sa dea 30000 pe un Cee'd doar pentru ca are nu stiu ce dotari ce in 1900 toamna erau doar pe S-klasse, si lor le urez multa sanatate, ca sigur au nevoie.
    Ii dau dreptate lui LauCalin, declinul Honda a inceput cand si-au negat propriile valori si au dorit sa intre pe un teritoriu unde nu poti sa fi premium doar cu impresii vizuale si pret.
    13 5
  • Vasilica
    Si PSA a declarat la un moment dat ca o sa ridice preturile cazanelor si uite unde au ajuns. Cu Honda nu as vrea sa pateasca la fel din simplu motiv ca o data cu varsta incepe sa iti placa Honda.
    10 4
  • MariusC
    @Dan: Ai dreptate, am verficat si intr-adevar, dotarile sint muuuult mai subtiri decat atunci cand am luat-o eu pe-a mea.
    3 0
  • Andrei
    Dupa parerea mea comparatiile sunt de prisos,atat Golful cat si Civicul sunt masini foarte bune,fiecare cu gusturile sale.Civicul e putin mai iesit din tipare.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru