Preţuri Nissan Micra facelift în România: start de la 11.750 euro

de Sebastian Toma
Marti, 22.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan a anunţat preţurile pe piaţa internă pentru Micra facelift. Subcompacta restilizată pleacă de la 11.750 euro cu TVA inclus în versiunea 1.2 de 80 CP.

Esential 98 CP dezvoltă motorizarea supraalimentată din gamă Micra facelift.
Nissan Micra facelift este disponibil pe piaţa din România, modelul având un preţ de pornire de 11.750 euro cu TVA inclus. La fel ca şi în cazul versiunii ante-facelift, Micra este disponibil în compania a trei niveluri de echipare: visia, acenta şi tekna. Noutatea în cazul facelift-ului este prezenţa motorizării 1.2 DIG-S, care livrează 98 CP şi 142 Nm, un plus faţă de cei 80 CP şi 110 Nm ai motorizării aspirate de 1.2 litri, singura oferită până acum.

Nivelul de echipare de bază, Visia, include geamuri electrice faţă, închidere centralizată, ABS, ESP, servodirecţie, CD Player cu AUX şi USB, o serie de airbag-uri şi multe altele. Nivelul de echipare următor, Acenta, aduce jante din aliaj de 15 inch, senzori de lumină şi ploaie, Bluetooth, proiectoare de ceaţă şi o serie de elemente cosmetice. Vârful gamei, Tekna, are jante din aliaj de 16 inch, sistem de asistenţă la parcare şi senzori de parcare, climatizare cu reglare digitală, pornire şi acces fără cheie, oglinzi cu pliere şi reglare electrică şi un sistem multimedia Nissan Connect, cu ecran tactil de 5.8 inch şi sistem de navigaţie.

Urmareste Automarket
Printre modificările aduse lui Nissan Micra odată cu facelift-ul se numără o faţă restilizată, incluzând schimbări la capotă, bara faţă şi mască, alături de un set de stopuri cu LED şi noi proiectoare de ceaţă. Citadina japoneză este oferită şi în compania unei game noi de jante din aliaj, un plafon panoramic din sticlă oferit opţional şi un sistem de asistenţă la parcare.


Nissan Micra vs.
CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Nissan Micra facelift
1.2 80 CP Visia
80 5.0 13.7 11.750
Renault Clio
1.2 16V Authentique
75 5.5 15.4 10.200
Chevrolet Aveo
1.2 70 CP LS
70 5.9 14.3 11.620
Citroen C3 facelift
1. VTi Attraction
68 4.3 14.2 11.980
Dacia Sandero
1.2 75CP Acces
75 5.9 14.5 6.990
Ford Fiesta facelift
1.25 60 CP Trend
60 5.2 16.9 11.900
Hyundai i20 facelift
1.2 Comfort
85 4.9 12.7 12.590
Kia Rio
1.2 GSL Base
85 5.0 13.1 10.097
Mazda2 facelift
1.3 CE Pro
75 5.1 14.9 12.130
Mitsubishi Space Star
1.0 Inform A81
71 4.0 13.6 11.490
Opel Corsa
1.0 Selection
65 5.1 18.2 10.335
Peugeot 208
1.0 VTi Acces
68 4.3 14.0 11.325
Seat Ibiza facelift
1.2 Reference
60 5.4 15.9 10.729
Skoda Fabia
1.2 HTP Avantaj
60 5.7 16.5 8.717
Toyota Yaris
1.0 VVT-i Terra
69 4.8 15.3 12.691
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (12)

  • hitech
    Interesanta; arata bine!
    34 13
  • Cred ca e cel mai urat model din segment.Nu as da banii pe un nissan.
    12 22
  • @Clio
    Nu ai cum sa dai banii, cand tu inca te mai folosesti de alocatia scolara si banii taticului ! Copil superficial ! E ceva mai mult de spus decat designul la un model ca Micra. La banii ei e o oferta foarte competitiva ca dotari, performante, confort etc., plus ca discutam de una dintre cele mai fiabile masini din istoria moderna a automobilismului.
    25 11
  • chiar asa! inca de la prima generatie micra s-a facut remarcata in mod pozitiv in nenumarate statistici de fiabilitate :)
    18 7
  • Pret bun pt. micuta japoneza. Mi-as lua o Micra cu cheie inteligenta, oglinzi cu pliere automata si plafon de sticla..
    14 3
  • La banii astia iti iei mai bine o Toyota sh
    3 8
  • @Clio: La fel cum nu ai da banii pe Micra la fel nici pe Logan (de-ar fi adevarata macar alocatia aia), pentru ca esti prea prost ca s-o intelegi pe interior, judeci doar dupa design!
    P.S.: Tata a avut de la locul de munca un Nissan Micra de generatie anterioara: Mare la interior, mic la exterior (inexplicabil cum in Micra mai avea 20 cm pana la tavan, iar in Dacia Duster dadea cu capul de tavan:). O problema majora avea butonul portbagajului.
    6 6
  • Mda...a ajuns sa ne dea lectii in domeniul auto un copil(lorinczi.thomas).
    Nu mai asculta tot ce spune taticu,puiule!
    4 8
  • Eu nu inteleg un aspect... Note, cu acelasi motor consuma 4,7 iar Micra (desi mai usoara) 5 litri / 100km?... Deja vad ata alba cu care e cusut...
    4 0
  • @automarket

    Cum dracu se face ca din comentariul meu ati sters cuvantul ''prostovan'',iar cuvantul ''prost'' din comentariul copilului(lorinczi.thomas) a fost trecut cu vederea.
    Stergem doar ce nu ne convine??

    Astept explicatii domnule Sebastian Toma.
    7 2
  • Alex Radoi
    Ati uitat Suzuki Swift, cel mai bun raport calitate-pret-dotari, din punctul meu (subiectiv) de vedere.
    1 0
  • @vali: Daca ai insera un pic de logica in creieras, ai intelege...
    0 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru