Preţuri Nissan Note în România: start de la 13.600 euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 23.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan Note este disponibil pe piaţa din România. Versiunea de bază pleacă de la 13.600 de euro şi are un consum mixt de 4.7 litri la sută.

Esential 4.7 litri la sută este consumul mixt al versiunii de bază din gama Nissan Note.
Nissan a anunţat preţurile noului Note pe piaţa din România. Modelul de segment B al japonezilor, produs la uzina din Sunderland (Regatul Unit), este disponibil pe piaţa internă la un preţ de 13.600 euro cu TVA inclus. Pentru moment, reprezentanţii Nissan au publicat doar preţul pentru versiunea de bază a lui Note, Visia, echipată cu un motor alimentat cu benzină de 80 CP şi 1.2 litri, propulsor găsit şi în gama Micra. Spre deosebire de fratele său mai tradiţional, Note aduce în segmentul B o serie de elemente complet noi la nivel de piaţă, cum ar fi sistemul Around View Monitor şi sistemul de monitorizare a unghiului mort. Cei de la Nissan au mers cu un pas mai departe, instalând şi un sistem de spălare a camerei de marşarier, curăţenia lentilei fiind esenţială pentru mai multe sisteme de siguranţă instalate pe Note.

Note este echipat cu Nissan Safety Shield, cumulul sistemelor de siguranţă al mărcii japoneze, care se bazează acum pe camera video pentru buna funcţionare, nu pe vechii senzori. Nissan a decis să transfere funcţionarea unor sisteme ca Blind Spot Assistant, Lane Departure Warning şi Moving Object Detection camerei video. În aceste condiţii, sistemul de curăţare a dispozitivului, amplasat tot deasupra numărului de înmatriculare, este mai mult decât oportună.

Nissan Note este oferit în compania altor două motorizări, un DIG-S de 1.2 litri şi 98 CP, alimentat cu benzină şi un dCi de 1.5 litri şi 90 CP. Cu ajutorul acestora, modelul japonez vrea să abordeze competitori precum Fiesta, Polo, Corsa şi mulţi alţii, fiind arma tehnologizată a grupului Renault-Nissan în această nişă a segmentului B, unde Nissan are trei modele complet diferite – Juke, Micra şi Note, cel din urmă fiind descris iniţial drept un monovolum, dar ajungând să se transforme într-un hatchback subcompact spaţios şi echipat cu multe elemente tehnologice.

Nissan Note vs.
CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Nissan Note
1.2 80 CP Visia
80 4.7 13.7 13.600
Renault Clio
1.2 16V Authentique
75 5.5 15.4 10.200
Chevrolet Aveo
1.2 70 CP LS
70 5.9 14.3 11.620
Citroen C3 facelift
1. VTi Attraction
68 4.3 14.2 11.980
Dacia Sandero
1.2 75CP Acces
75 5.9 14.5 6.990
Ford Fiesta facelift
1.25 60 CP Trend
60 5.2 16.9 11.900
Hyundai i20 facelift
1.2 Comfort
85 4.9 12.7 12.590
Kia Rio
1.2 GSL Base
85 5.0 13.1 10.097
Mazda2 facelift
1.3 CE Pro
75 5.1 14.9 12.130
Mitsubishi Space Star
1.0 Inform A81
71 4.0 13.6 11.490
Opel Corsa
1.0 Selection
65 5.1 18.2 10.335
Peugeot 208
1.0 VTi Acces
68 4.3 14.0 11.325
Seat Ibiza facelift
1.2 Reference
60 5.4 15.9 10.729
Skoda Fabia
1.2 HTP Avantaj
60 5.7 16.5 8.717
Toyota Yaris
1.0 VVT-i Terra
69 4.8 15.3 12.691
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Nissan

Comentarii (43)

  • Nu prevad vanzari prea mari pentru Note,clasa asta este dominata de Fiesta,Corsa si Clio care vine tare din urma.
    15 12
  • Merita!!
    Note aduce în segmentul B o serie de elemente complet noi la nivel de piaţă, cum ar fi sistemul Around View Monitor şi sistemul de monitorizare a unghiului mort
    27 15
  • De care 4,7 la suta? Tot dinaia care se traduc prin 7 ca si in cazul Fiesta 1.0? Sunt satul de astfel de "reusite ingineresti"...
    20 27
  • Ford e Ford, Nissan e Nissan.

    Nu cred ca-i cazul sa amesteci carnatul american cu sushi.
    40 10
  • Eu cred ca nici o masina care e in tabelul de mai sus nu este concurent cu Nissan Note. Acele masini sunt concurentii lui Micra. Trebuiau trecuti Opel Meriva, Honda Jazz sau Ford B-Max.
    Si referitor la masina, saptamana trecuta cand am fost la SAB am urcat intr-una din asta si mi s-a parut ok. Singura chestie care nu prea mi-a placut era faptul ca torpedoul desi era destul de adanc, nu era inclinat deloc. Insa asta nu poate fi considerat un punct slab. in rest ergonomia ok, pozitia la volan buna, finisajele mi s-au parut ok, scaunele si ele au o sustinere destul de buna... iar tipul de acolo mi-a spus ca deocamdata nu se stiu preturile pentru Romania, dar el credea ca va fi undeva in jur de 10000 de euro pretul de pornire. A fost cam optimist.
    23 18
  • @ Automarket
    Au aparut primele imagini cu Fiat Viaggio in 5 usi ( http://www.alvolante.it/news/fiat-viaggio-cinque-porte-hatchbacl-331556 ) . Fiat ar face bine sa aduca in Europa aceasta versiune de caroserie, tinand cont ca vanzarile lui Bravo sunt in picaj nu numai in Europa ( in general ) ci mai ales in Italia .
    10 12
  • Nu stiu de ce se incapataneaza unii sa bage masina asta in aceeasi clasa cu Clio, i20 sau Fiesta.
    Toate caracteristicle ei o imping mai degraba in aceeasi clasa cu Jazz, B-max/ex Fusion, Meriva, Roomster, Venga, adica un crossover intre minivan si clasa mica. O Fiesta sau o Corsa n-o sa aiba niciodata versatilitatea asta de familie precum o are Note-ul, nu ca ar fi proaste, dar pur si simplu nu sunt in aceeasi clasa.
    Ca o preferinta personala, as opta fara ezitate pt o masina gen Note in defavoarea unei gen Corsa, mai ales ca nu imi permit decat o masina, dar imi trebuie dimensiunile exterioare ale uneia mici pt oras si cele interioare ale uneia mai mari pt escapadele cu familia.
    15 19
  • Ati vazut masina in realitate?
    15 3
  • E urata.. nu-mi place..
    11 18
  • @ @Andi

    ''Ford e Ford, Nissan e Nissan. Nu cred ca-i cazul sa amesteci carnatul american cu sushi.''

    Baiete,Ford e peste Nissan la majoritatea aspectelor:design,motoare,tinuta de drum,etc.
    Nu mai lauda nissan atat ca o dai in penibil!
    14 28
  • curios sau nu dar si in presa din afara Note este alaturi de Rio, Aveo, Yaris dar si de Jazz. Cred ca multitudinea de modele si submodele fac extrem de dificila categorisirea. PE de alta parte nu poti pune Jazz alaturi de B-max care este mai apropiat de Note care se bate cu...Jazz.

    Cum ar veni A=B, B=C dar A =/= C

    Pana la urma clinetul stie cel mai bine. Si migararea de la un model sau altul (daca nu este fan inrait) se va face extrem de usor in functie de dotari, feeling la volan, dimensiuni portbagaj, etc.
    10 15
  • Sa lamurim cateva lucruri. Micra e pe segment B inferior, iar Note pe segment B superior. E greu de inteles? Nu e ceva neobisnuit ca un constructor sa ofere 2 modele pe un segment popular, in functie de zona geografica,

    Referitor ca copiii ce vad "peste si sub", aici e o chestiune de gusturi si necesitati. Privind insa per ansamblu in mod obiectiv, atat Ford, cat si Nissan sunt marci de volum si ambele au in jur de 5-6 milioane de unitati vandute anual. Nu se poate ca Ford e peste Nissan. Cum e Ford peste Nissan? Ca fiabilitate Micra si Note au batut mar Fordul. Si subiectyiv vorbind, mie Fiesta si Focus cu calandrul ala ridicol si lampile spate, nu-mi plac de nicio culoare. Nu sunt singurul. Ford a avut parte de controverse serioase in privinta asta.
    Nu spun ca fiecare marca n-are atuurile sale, dar Nissan e un constructor mai innovator. Pe piata europeana, Nissan a preferat insa se marseze pe cea mai extinsa gama 4x4. In privinta asta Ford nu poate face nimic. Oricat de multe facelifturi ar scoate la Kuga, oricat de bazati ar fi in Angla, Qashqai ramane cel mai populatr crossover acolo si in restul Europei. Ford nu poate face nimic in privinta asta. Personal, Ford ma incanta prin absenta si in segmentul Nissan-ului Patrol sau GT-R, unde necesita clar o specializare pe care Ford n-o va atinge niciodata.
    Aici discutam insa de un segment B pe o piata europeana ce face vanzari mai mari decat oricare altele mentionate mai sus. Cine crede ca Nissan e complet matur in Europa se inseala. Asta-i doar inceputul. Faptul ca Nissan e "boboc" in Europa nu inseamna decat ca are loc sa infloreasca mai puternic in urmatorii ani, depasind multi competitori mai vechi pe continent. Eu zic ca Note e promitator si la fel ca un Qashqai sau Juke la care unii nu le-au dat nicio sansa, cred ca Note va face o figura buna.
    33 16
  • Azazel
    ce spui tu nu e neaparat gresit. Doar ca Ford nu inseamna doar Fiesta si Focus. Ford mai inseamna si Mondeo, o masina de clasa medie reusita, mai inseamna si C-Max sau B-Max care sunt unele dintre cele mai vandute in segmentul lor, Ford mai inseamna si un exemplu de motor mic supraalimentat si laudat de toata lumea, peste ocean Ford mai inseamna si gama F-150 si Mustang (considerate niste exemple si legende de vreo 50 de ani), mai inseamna si niste masini electrice sau hibride. Asta asa, in mare.
    18 21
  • @Azazel
    F-150 si Mustang... legende pentru americani. Pentru majoritatea pietelor, inclusiv cea europeana la care ne raportam noi, F-150 si Mustang nu reprezinta nimic. Ii doare fix in pix de modelele astea. Ford Focus EV? Cel mai bun exemplu de mediocritate! Daca asta au intentionat, sa fie si ei acolo ca sa nu zica lumea ca nu exista, apai le-a iesit de minune.

    B-Max? As zice sa fii mai rezervat. E totusi un model de nisa cu limitarile si problemele sale:
    http://www.automarket.ro/stiri/craiova-ford-anunta-13-zile-de-somaj-tehnic-la-fabrica-sa-in-luna-53060.html

    Mondeo succes?! De aia n-au mai scos o noua generatie? De aia au trebuit sa inchida fabrici in care fabrica mondeo?
    http://www.automarket.ro/stiri/ford-inchide-trei-fabrici-in-europa-dupa-genk-urmeaza-southampton-si-47499.html
    30 12
  • Hai sa discutam de Nissan. Nu ne intereseaza Ford. Subiectul articolului e Nissan.
    24 7
  • green light
    Nissan vs Ford

    Ambele marci fac masini bune,dar totusi sunt de parere ca Ford e putin mai sus decat Nissan.
    Vanzarile spun totul,Fiesta e lider in segmentul sau,Focus e pe locul doi dupa Golf in topul vanzarilor din Europa.Mai mult,anul trecut Focus a fost cea mai vanduta masina de pe glob.Eu zic ca un model care se vinde foarte bine nu are cum sa fie o masina proasta.
    La Nissan doar Qashqai are vanzari mai bunicele.
    Zicea cineva mai sus ca Fiesta si Focus sunt masini urate.....serios?La Tiida,Micra,Leaf, te-ai uitat??
    Faptul ca pe aici sunt cativa fani inraiti ai marcii japoneze nu inseamna ca Nissan face masini mai bune decat Ford!
    14 21
  • @Merita
    Merita, cum sa nu, e mai scump decat toti concurentii, nu arata extraordinar exterior si interior, pt 2 optionale sa fie mai scump si decat un C3, care oricum e scump si ala, mai mult cu 3000 decat un Clio, Fiesta? Merita pe naiba.
    12 16
  • @@merita

    Note e ultimul aparut pe piata restul sunt mai vechi sau facelifturi (deci in a 2 jumatate a perioadei de viata) sau aprope de moartea clinica (Fabia). Nu stiu cum e Note la interior dar clio (de exemplu) in versiune basic e sub orice critica la calitatea materialelor. Exteriorul? e cel mai modern, dinamic si cu personalitate As mai pune la socoteala puterea motorului si dimensiunile mai generoase decat concurentii din tabel.

    E cel mai scump dar hai sa vedem preturile viitoarelor aparitii din clasa. Vom avea surprize la fel de ...pretioase.
    9 17
  • antonny
    o masina care prin Vest se vinde foarte bine
    18 5
  • @vianu:
    Daca ne referim la ce este trecut in tabelul din stire, este mai scump. Insa Micra de exemplu, pe a carei platforma e proiectat Note-ul nu se compara ca spatiu sau modularitate, iar chestia asta creste pretul. Faptul ca din Micra a derivat aceasta masina eu zic ca nu are treaba cu clasa mica decat in privinta dimensiunilor exterioare (insa si asta e un pic discutabil pentru ca, cel putin din cate am vazut-o in realitate, la o prima privire pare sensibil mai mare fata de Micra). In rest masinile sunt destul de diferite si asta se simte si in pret. DAR daca facem comparatie si cu modelele concurentei derivate la fel din niste masini de clasa mica (asa cum am spus in comentariul anterior, gen Jazz, Meriva sau B-Max- in opinia mea sunt cei mai puternici concurenti ai lui Note), vei vedea ca pretul este tot pe-acolo la toate. Din cauza asta am si spus ca Note nu prea are nici o treaba cu masinile trecuta in tabelul din stire. Cine vrea ceva gen Note nu se va uita nici la Micra, nici la Clio si nici la Fiesta. Se va uita la ceva asemanator lui Note.
    13 16
  • Nu poate masina asta sa prinda in Romania. Oricat ar incerca. Cu siguranta vor fi cateva mii de vanzari...insa e greu. Ma refer de fapt la acest tip de masina.
    9 15
  • @green light
    Cativa fani inraiti Nissan? Serios? Asta ce te face pe tine pentru Ford? Eu nu vad nimic deplasat in ce au afirmat fanii Nissan, ba chiar s-au adus linkuri / argumente in sustinerea celor afirmate. Ford are vanzari mai mari decat Nissan in Europa, asta-i evident, Nissan fiind un "newcomer", insa asta ne-ar permite sa afirmam ca Ford ar fi peste Nissan in general? Categoric NU. Doar un copil naiv ar putea crede asa ceva. Sunt 2 argumente aici: hatchbackurile atat de ridicate in slavi de tine, au reusit poate sa capteze atentia europenilor, insa nu sunt deloc atat de populare pe piete importante precum Japonia, China sau SUA. Acolo sedanurile sunt la putere, SUA mai avand in specific SUV-urile si pickupurile. Plus de asta noul Focus cu noua platforma universala nu mai impresioneaza cum au facut-o primele 2 generatii, iar cota de piata europeana vorbeste de la sine.
    20 5
  • @vasi, lasa-l mah, e copil, are impresia ca segmentele pe care joaca fiesta si focus sunt centrul universului.
    17 8
  • cocavele cu branza
    @ Vasi &io

    Va ofticati degeaba flacai,nissan mai are mult de tras ca sa ajunga din urma Ford.

    inca ceva pentru baietii ofticati: "Ford Focus, the best-selling vehicle nameplate in the world in 2012, retains the title for the first half of 2013.''
    Deci,e foarte posibil ca si anul acesta Focus sa ramana cea mai vanduta masina din lume. Unde e Nissan?? ...e jos,e in umbra!!
    imi pare rau pentru voi,baieti!
    9 14
  • Nissan are 2 masine care se vand bine in Europa Qashqai si Juke, in rest n-a reusit mare lucru.
    Referior la noul Note personal imi place, bordul este cam incarcat.
    Greu de spus cat de bine se va vinde
    8 12
  • N-ati priceput imaginea de ansamblu, nu? Pe o piata europeana pe care Ford se restrange si inchide fabrici, Nissan se extinde si deschide noi linii de productie (vezi Note, Juke, Qashqai, Infiniti...apropo unde-i Lincon?). Nissan vinde cel mai bine crossovere pentru ca pe asta s-a concentrat in Europa! Masini sport, crossovere si electrice! Dar CRESTE ! Asta-i cel mai important aspect.
    La nivel global, anul trecut Nissan si Ford au avut aprox 5 milioane de masini vandute. Daca Ford are asa mare succes cu hatchurile astea in Europa, inseamna ca Nissan face cu siguranta ceva bine in alta parte, oferind compensare. Sentra / Sylphy / Pulsar, Altima, Titan sunt doar cateva exemple de masini f bine vandute in alte regiuni.
    Dar problema cred ca ati pus-o gresit de la inceput. In Europa concurentul direct pentru Nissan nu este Ford, ci Toyota, pe care intentioneaza s-o "sufoce" definitiv. La nivel global Ford ar trebui sa-si faca griji mai degraba de Hyundai-Kia care le-a furat recent pozitia, decat de Renault-Nissan clasati mai sus decat americani si coreeni.

    http://www.leftlanenews.com/fords-sales-market-share-dropped-in-2012.html
    26 10
  • TC1900
    multi fani hardcore nissan pe aici iar avand in vedere cate nissanuri se vand la noi , toate pasiunile mi se par exagerate

    masina e nice
    9 10
  • @TC1900 logica ta cam scartaie, sincer. Ce legatura au vanzarile pe o piata de mana a 2-a cum e Romania cu posesorii si pasionatii Nissan? Poti sa-mi explici ce-i asa exagerat, huh?
    12 8
  • cocavele cu branza
    @MVA

    Baiete,eu vorbeam de Nissan,nu de alianta Renault-Nissan.
    Vrei sa spui ca Nissan are vanzari mai mari decat Ford la nivel global?
    Te faci de ras..

    ''concurentul direct pentru Nissan nu este Ford, ci Toyota, pe care intentioneaza s-o "sufoce" definitiv.''

    Serios,nissan intentioneaza sa sufoce Toyota?? :)))))
    Te pricepi la glume,nu si la masini...
    8 15
  • Mascareala nu tine cu mine, copilu'. Ce am scris e foarte valabil.
    17 10
  • cocavele cu branza
    Sincer,imi pare rau pentru tine,esti prea naiv si crezi toate prostiile.
    Poate,cand o sa mai cresti,o sa-ti dai jos posterul cu nissan de pe perete si vei reveni cu picioarele pe pamant.
    10 15
  • Voi chiar nu vedeti ca atunci cand e vorba de Renaul si Nissan nu aveti cu cine sa discutati? Nimeni nu construieste masini mai bine ca ei, nu au vanzari mai bune ca ei, nu ai ingineri si oameni din conducere mai buni ca ei... nu mai fani mai buni ca ei.
    Si din cate vad celor de la Automarket le place la culme acest circ pe care il incep fanii lui Renault si Nissan prin ton de dicator (gen "merita!", "nu sunt de acord" - cui ii pasa ca esti tu de acord sau nu, sau ca merita? spui asta in calitate de... ), care atunci cand ai tupeul' sa ii contrazici incep sa jigneasca si sa-si dea aere de superioritate, chiar daca se vorbeste si de lucruri foarte subiective, gen design (vedeti stirea cu Lamborghiniul de peste 3 milioane de euro). Pur si simplu acest site a ajuns un loc in care cei care se pricep la Nissan si Renault cred ca se pricep la tot si celor de la Automarket le place maxim balciul si jignirile pe care acesti, pardon, acest "user" le face. Deja cand intru aici ma simt ca la Happy Hour, Capatos si orice alt gunoi de emisiune.
    Evident, mi se va sterge mesajul, voi primi voturi negative de la unii care vor exploda" si asta pentru ca adevarul doare (oricum de voturi ma doare fix undeva). Bravo, automarket.ro! Ai ajuns un site auto de 2 lei ca multe altele de la noi! Dar nu conteaza atata timp cat traficul e unul dintre cele mai bune.
    19 14
  • PS: prin toleranta unor atacuri si jigniri ale unor "useri" in conditiile in care nu faceti nimic, fara sa va dati seama va bateti joc si de munca voastra. Acum 4 ani cand ne-am intalnit la focus group am spus ca acestui site ii lipseste un forum unde sa aiba loc discutiile astea. Acum intelegeti de ce am spus?
    17 10
  • "cui ii pasa ca esti tu de acord sau nu, sau ca merita? spui asta in calitate de... "

    Cui ii pasa ce crezi tu LauCalin?! Eu scriu in calitate de fan si posesor Nissan. Si nu mai fa pe lupul moralist, pt in momentul asta tu esti cel care jigneste. Ai fi avut raspuns cu aceeasi aciditate daca s-ar fi aruncat cu noroi nejustificat in Volvo sau Vw. Daca vii cu altceva decat impresii generale si teorii ale conspiratiilor, sunt totusi dispus sa tai prima remarca si sa te ascult. Daca poti sa vii cu argumente mai bune, chiar te rog.
    16 14
  • Paul82
    Parerea mea e ca acest Note va intari in urmatoarea perioada Nissan pe clasa mica, indifferent cat de mult prefera sa ramana ancorati in trecut unii sau altii.
    12 6
  • E buna asta cu "sufocatul" Toyotei in Europa de catre Nissan, acum ce sa zic, lumea stie ca sunt un mare fan Toyota si ca voi fi clar subiectiv, dar o sa risc, Toyota are o imagine mult mai buna decat Nissan in Europa, chiar daca vand sau vorv inde mai bine, cu Note si cu Micra n-o sa sufoce pe nimeni, nu ca Yaris sau Corolla ar fi capodopere, dar e greu cu "sufocatul", asta in Europa, ca pe plan global nici macar nu se poate "uita urat" la Toyota, iar la vanzari Nissan ocupa un onorabil loc 10 cu Qashqai pe septembrie, bine acum ca sa fie tacamul complet, Fiesta si Corsa sunt in fata lui Clio, se vede clar superioritatea Nissan-Renault in Europa fata de Ford mai ales, la clasa mica cel putin, cu toate ca nici la compacta nu mai stau asa bine, stiu stiu, Megane e vechi de acum, dar nici Astra nu este nou si este in top 10, Megane nu, scuzati mica deviere, era vorba de Nissan, dar stiti cum e, sau poate ca nu:).
    11 9
  • @MVA, arata-mi tu un comentariu in care eu am spus de un Volvo sau VW ca sunt excelentw si ca merita, iar eu promit ca vin si iti mananc "Nissan-ul" pana la ultimul surub. Tu nu pricepi diferenta dintre a fi fan si a fi fanatic, a crede doar ca ce sti tu e cel mai bine si nimic nu se compara cu ce spui tu. De vreo 2 ani tot incerc sa-ti explic insa vorbesc cu peretii, pentru ca spui chiar tu ca nu citesti toate mesajele pana la sfarsit (ce pretentie pot sa mai am de inteles?!)
    In plus, daca am spus ca imi place Volvo (si da, o mai spun o data), niciodata nu am spus ca sunt excelenti, cei mai buni, extraordinari si concurenta nu este si nici nu va fi prea curand la nivelul lor.
    Cat despre VW... nu stiu de unde ai ajuns la concluzia ca as fi fan (dar mai are rost sa te intreb?!). Ah, ca am o masina VW de care sunt multumit (ca sa vezi, nu e nici Renault si nici Nissan), ca am spus ca VAG are o gama foarte bine pusa la punct, ca are modele si motoare competitive, ca au sanse sa ajunga pe primul loc mondial nu in 2018 asa cum spera ei... eu zic ca este o perioada prea scurta pana atunci pentru un asemena tel, ca din shoroom-urile VAG nu ai cum sa nu gasesti ceva de cumparat, fie ca ai in buzunar 10000 de euro sau 200000 de euro, ca au si masini exclusiviste si isi permit luxul chiar sa nu aiba profit cu unele modele, ca nu s-au aruncat cu electrice si hibrizi pentru ca piata (inca) nu o cere (si asta se vede), NU trebuie sa fi neaparat fan.
    Faptul ca tu esti fan si proprietar Nissan (desi nu as baga mana in foc, oricum nu conteaza prea mult) nu te face mai destept si mai intelept.
    Trebuie sa nu fi limitat doar la doua marci in conditiile in care doar pe alea le sti. Este si cazul lui Ford. Pe de alta parte, daca ai avea ceva cunostinte generale despre acest domeniu ar trebui sa vorbesti despre Ford cu ceva mai mult respect. Dar respectul e ceva ce nu are loc in aceiasi ecuatie daca nu e vorba de Renault si Nissan.
    13 7
  • cocavele cu branza
    @LauCalin &dan_grc

    Bravo baieti,aveti tot respectul meu.
    Sunt sigur ca la urmatorul articol despre nissan o sa abereze din nou si o sa debiteze faze gen:''merita'',''e cel mai..'',
    Mai mult ca sigur tot el il ridica in slavi pe Carlos Ghosn la articolele anterioare.
    Ce sa mai, e un circar in toata regula :))))
    Va salut!
    11 4
  • inexorabil
    @LauCalin, te iei la tranta cu o masinarie perfectionata a linsajului online...Evident ca AM nu va misca nici macar un deget ca s-o curme...Pai eu singur am scris tomuri intregi pe marginea acestui aspect regretabil (ca sa nu-l calific "reprobabil"...) si...ce s-a intamplat concret? Eu am zis, eu am auzit! Din mers imi voi schimba tactica...@inexorabil cel din viitorul apropiat va fi de nerecunoscut ;)

    Eterna si nepotolita polemica a acestui site (tot mai neatractiv): cine vinde cel mai mult, cine etaleaza imaginea cea mai "beton", cine se adapteaza cel mai bine "trendului"...Dar misuna prea putini observatori cerebrali care sa puna punctul pe Y, vorba nemuritorului Toma Caragiu. Si anume: mici sau mari, benzinare sau Diesel-uri, consumiste sau ecologiste, TOATE masinile noi sunt...scumpeeeeeeeeee! Exista destui chiar printre cei cu dare de mana care stramba din nas prin showroom-uri --- am sesizat eu cu ochii mei! Normal ca, dezamagiti, se orienteaza spre high-tech de buzunar si, astfel, devin tot mai putin interesati de masini...Pe acest fundal psihosocial dezolant, modul clasico-oniric de a privi automobilul se va "muta" incet-incet spre Extremul Orient...In schimb, pe aici, prin Euramerica, ne vom scoate ochii unii altora pentru un pol, fiindca refrenul supravietuirii organice va fi cantat de toata lumea, cu sau fara voce muzicala. Iar din umbra vom fi acompaniati de trubadurul suprem, Antihrist.

    PS: Caline, este la mintea cocosului ca onorabilii redactori nu vor in ruptul capului sa "faca curatenie" pe forum, deoarece ecuatia succesului financiar nu suporta variatii: mai mult "show" egal mai multi utilizatori implicati egal mai multe ocazii de...publicitate. Hai noroc si la multi bani! (nu pentru tine :D)
    8 7
  • inexorabil
    @LauCalin, eu de-abia acum bag de seama, mea culpa: la rubrica "masina la care visez" de pe contul tau, prima mentionata este...Corvette?! O eticheta GM. De fapt, eticheta istorica a lui GM! M-ai dat gata :) Ma simt flatat! Acum sa nu te impinga pacatul sa operezi vreo schimbare in optiunile tale sincere :) Sau sa-mi zici ca ordinea este pur aleatoare :))
    4 4
  • Mereu mi s-a parut ca Chevy Corvette se apropie de conditia de baza a unei sportive americane pur sange. Dupa ea eu cred ca ar fi Dodge Viper, insa parca ii lipseste notorietatea si istoria lui Corvete (chiar daca Viper a fost proiectata prin '91-'92 cu gandul la Shelby Cobra - bestia americana a anilor '60 ale carei gene se regasesc si in prima generatie Mustag). Apropo, ce facea Nissan atunci?
    In fine, in opinia mea Corvette are de toate: e "multa" masina, impunatoare, poate si infricosatoare (mai ales C4 si C5), are niste namile de motoare care trag demential, face mult zgomot (trebuie precizat ca un zgomot pe care cand il auzi ti se face pielea de gaina), fuge de rupe asfaltul (uneori la propriu), consuma mult, este o parte din istoria automobilului american, este o masina rebela care se poate conduce nebuneste. O clipa de neatentie si ori te face sa zambesti cu gura pana la ureci, ori te omoara. Iar acest lucru este valabil in special pentru modelele mai vechi. Asta asa, in mare. :) Mie nu prea imi place Mustang si recunosc ca mereu am avut o reticenta fata de Ford in general. Sti cum este? E ca si cum ai cunoaste o persoana care nu ti-a facut absolut nimic, din contra chiar. Si cu toate astea parca iti displace si nu ai incredere in ea. Cam asa vad eu marca asta. Nu stiu, e considerata o marca foarte buna. Insa ceva m-ar retine in alegerea ei. In schimb imi place destul de mult Lincoln (mai mult decat Cadillac, desi poate ca masina americana perfecta ar fi un Lincoln cu mecanica de la Cadillac :)
    9 3
  • Apropo, ce facea Nissan atunci? Un fel Logan pt USA ca si Toyota.
    Trebuie sa fim corecti Nissan se misca bine, sunt si fortati de concurenta teribila din Asia, USA
    6 3
  • ffffff
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru