Preţuri noua Toyota Corolla în România: de la 16.110 euro pentru versiunea pe benzină de 99 CP

de Mircea Meșter
Miercuri, 19.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cea de-a 11-a generaţie Toyota Corolla se lansează în România cu trei motorizări şi cu preţuri care încep de la puţin peste 16.000 de euro.

Toyota a anunţat oficial lista de preţuri ale noii generaţii Corolla în România. Modelul compact sedan a primit în această vară o nouă generaţie care îi schimbă complet designul şi care este aliniată la cererile anului 2013 în materie de estetică, interior, materiale şi tehnologie. 

Aflată la cea de-a 11-a generaţie, Toyota Corolla se laudă cu titlul oficial de cel mai bine vândut model din istorie. Cu 39 de milioane de unităţi vândute în ultimii 47 de ani, compacta japoneză va fi disponibilă pe piaţă în a doua jumătate a acestui an, urmând ca, estetic, modelul nipon să primească câteva detalii prezente deja pe Auris, compacta hatchback din gama Toyota.

Toyota Corolla se lansează în România împreună cu trei motorizări, două pe benzină şi una diesel. Vorbim de unitatea 1.33 Dual VVT-i de 99 de cai putere, de motorul 1.6 Valvematic de 132 de cai, respectiv de dieselul de 1.4 litri care dezvoltă 90 CP şi 205 Nm. Cel mai economic model din gamă este dieselul (4.9 litri/100 km în regim mediu mixt), în timp ce benzina de 1.6 litri este cea mai performantă variantă, cu 10 secunde pentru 0-100 km/h în combinaţie cu cutia manuală cu şase rapoarte care vine standard.

Opţional, pe motorul pe benzină de 1.6 litri poate fi comandată o transmisie CVT.

Motorizare/Echipare Preţ fără TVA (euro) Preţ cu TVA (euro)
1.33 Dual VVT-i - 99 CP / 128 Nm / 12.6 sec. / 5.6 l/100 km
Terra 12.992 16.110
Luna 14.250 17.670
1.6 Valvematic - 132 CP / 160 Nm / 10.0 sec. / 6.0 l/100 km
Terra 13.597 16.860
Luna 14.856 18.422
Luna CVT 16.065 19.920
Sol 17.169 21.290
Sol CVT 18.379 22.790
1,4 D-4D DPF - 90 CP / 205 Nm / 12.5 sec. / 4.9 l/100 km
Terra 14.677 18.200
Luna 15.940 19.765
Luna MMT 16.540 20.510
Sol 18.073 22.410
Sol MMT 18.677 23.160


Noul Corolla va fi disponibil în trei versiuni de echipare (Terra, Luna şi Sol). În lista de dotări de bază (Terra) urmează să fie regăsite elemente precum oglinzi exterioare în culoarea caroseriei electrice şi încălzite cu semnalizatoare integrate, lumini de zi LED, aer condiţionat manual (automat bi-zonă începând cu cel de-al doilea nivel de echipare), radio CD cu 4 boze, mufe AUX şi USB, comenzi audio pe volan, volan reglabil în adâncime şi pe înălţime (+piele pe volan şi schimbător începând cu al doilea nivel de echipare), banchetă rabatabilă 60/40, cotieră spate cu sport pentru pahare, geamuri faţă electrice (+spate începând cu al doilea nivel de echipare), computer de bord, indicator de schimbare a treptelor, 7 airbag-uri, servodirecţie electrică, închidere centralizată, senzor de presiune în pneuri şi roată de rezervă de uz temporar.

Diferenţa dintre nivelurile de echipare este de circa 1500 de euro pentru Terra-Luna şi de circa 2800 de euro pentru Luna-Sol.

TOYOTA COROLLA vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Corolla
1.3 VVT-i 99 CP Terra
99 5.6 12.6 16.110
Renault Fluence facelift
1.6 16v Authentique
110 6.8 11.5 14.900
Citroen C-Elysee
1.6i 16v Seduction
115 6.4 9.4 12.990
Ford Focus
1.6 Ti-VCT 105 CP Trend
105 5.9 12.3 17.050
Opel Astra Sedan
1.4 100 CP Essentia
100 5.5 14.2 15.950
Skoda Rapid
1.2 TSI 105 CP Drive
105 5.4 10.3 14.651
Peugeot 301
1.6 VTi 115CP Active
115 6.5 9.4 13.000
Skoda Octavia
1.2 TSI 105 CP Active
105 4.9 10.3 15.336
Volkswagen Jetta
1.2 TSI Trendline
105 5.7 10.9 16.712
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 


Comentarii (85)

  • Aceleasi motoare de acum 10 ani....
    Varful tehnologiei...ce sa mai
    Despre design ma abtin caci asta variaza de la individ la individ.
    Personal gasesc masina inodora si incolora asta ca sa fiu dragut.
    Uitati-va numai la poza 3.
    Iar interiorul pare din secolul trecut.
    Stiu ca o sa apara fanii japonezilor care o sa dea cu manutele rosii dar imi mentin parerea.
    Daca masina asta este frumoasa atunci un Leon/ i30/C4 etc unde le incadram?
    66 21
  • Marian
    Cu motoare din astea batrane ca Dunarea nu stiu daca pot pune probleme la capitolul vanzari. Or fi ele super mega extra fiabile, dar si Dacia are o gama de motoare mai proaspata.
    50 16
  • razvan
    Octavia rupe concuresnta
    27 30
  • @AutoMarket

    Corolla cu 301 sau C-Elysee in acelasi tabel?????

    Inteleg sa fie alaturi de Focus, Octavia (si, sa zicem cu Jetta) dar 301 si Elysee-ul sunt o clasa mai jos. Nici macar Rapid nu are ce cauta in zona....
    31 9
  • O masina fantastica din toate punctele de vedere. Corolla a dat startul segmentului compact acum 47 de ani.
    19 40
  • George
    Preturile sunt asemanatoare cu ale generatiei trecute, deci foarte bune la ceea ce ofera masina.
    @ Marian: avand in vedere ca si anii trecuti Corolla a fost cel mai bine vandut model cu aceleasi motorizari, o sa se vanda destul de bine si anul asta cu siguranta. Banuiesc ca la asta te refereai cand ai zis ca nu vor pune probleme la vanzari.
    Daca ar fi sa-mi iau masina noua, cu siguranta as merge pe Corolla sau Auris cu motor diesel de 90 CP, vechi de 20 de ani. Doar daca cei de la Toyota vor prelua motoare diesel de la BMW, voi renunta la Toyota.
    Poti face linistit cu o masina din asta drumul Bucuresti - Hamburg, ca nu ramai pe drum ca altii cu masini germane. Plus ca in Germania sunt peste 100 dealeri si service-uri Toyota ca sa-i faci reviziile, deci super fain.
    Succes la vanzari celor de la Toyota.
    37 35
  • Japonezii fac cele mai bune motoare aspirate din lume, la fel si cele mai bune motoare hybrid. Nemtii mai au de invatat de la japonezi cum sa produca niste motoare aspirate bune.
    27 38
  • Pentru cel de sus
    @eu...............Toyota inca tine la istorie nu o risipa ca altii. Alegerea unei Toyota cu asemenea motor te face sa te gandesti la trecut, te face sa crezi ca ai cumparat ceva cu traditie, niste motoare cu adevarat fenomenale si cu o istorie in trecut.
    15 30
  • Ce coincidenta, nu stiu cum se face dar astazi absolut intamplator m-am intalnit la un centru comercial cu-n fost coleg de facultate, nu-l mai vazusem de un an, stiam ca lucra la reprezenta Hyundai Focsani, acum tot acolo, am stat de vorba 5 minute si normal c-am ajuns la masini, era venit cu i30 masina de test-drive, dar o foloseste si el pt munca, binenteles c-am fost curios sa vad cum se conduce, am mers de la centrul comercial pe E85 pana in prima localitate si retur, avea motor 1.6 110 cai manuala, bine dotata, merge foarte bine si se comporta ok la viteze mai mari, am depasit putin viteza legala:P, ce treaba are cu Toyota? Hyundai la clasa compacat si medie, si-am mai zis asta si fara sa le conduc, are o oferta clar peste niponi, nu se mai poate turui despre fiabilitate cum ca n-ar fi in regula, dar la design interior-exterior si materiale nu se compara cu Corolla, indiferent daca e sedan sau hatchback, suspensia era excelnet setata, ceva mai tare dar rezonabila pe denivelari, motorul diesel modern, trage bine, Toyota nu are asa ceva, la clasa medie la fel, i40 este peste Avensis la orice capitol, nu l-am condus dar m-am urcat in el, tot azi pt ca reprezentanta era foarte aproape. Daca acum ma poate suspecta cineva c-as fi partizanul marcilor coreene sa fie sanatos, dar daca tot se vorbeste de masini oneste, mi se pare mult mai onest un Hyundai decat o Toyota, la fel de fiabil dar mult mai atragator.
    46 17
  • @Marian
    Are si Logan motoare prospete de la Renault.
    Uite aici ce bune motoarele proaspete de Renault (in topul celor mai nefiabile motoare):
    Poz. Marca Rata de defecte
    1 MG Rover 7.88% 1/13
    2 Audi 3.71% 1/27
    3 MINI 2.51% 1/40
    4 Saab 2.49% 1/40
    5 Vauxhall 2.46% 1/41
    6 Peugeot 2.26% 1/44
    7 BMW 2.20% 1/45
    8 Renault 2.13% 1/46
    9 Volkswagen 1.91% 1/52
    10 Mitsubishi 1.70% 1/59

    Poti fi mandru insa ca nume sonore din industria auto germana stau mai prost ca Renault, desi au pretentii de masini premium.
    18 21
  • mircea
    @gelu
    În tabel sunt toate sedanurile compacte de pe piaţă. Nu am ţinut cont de alt criteriu în această listă.
    18 3
  • Mai @@ Marean, in afara de Rover, acele date ti se pare catastrofale? Rata de defecte de 2% si ceva este asa mult? Toyota are vreo 0.90% cu niste motoare antice aspirate, Lexus are peste 1% rata de defecte, diferenta mare domnule, au cateva motoare si tot au defecte, asa este, rata este dubla, suna rau asta in procente, dar in realitate luate pe unitai nu este mare diferenta, nu mai vorbim de complexitatea, performantele si numarul de motoare de la concurenta ai de 2 lei germana. Dar dc n-ai dat tot topul, sa nu vada lumea ca Mercedes era inaintea Lexus? :).
    25 11
  • *Ti se par, pardon.
    13 4
  • Vasilica
    Octavia 3 sta linistita in segment.
    19 11
  • @mircea
    multumesc....tocmai ma gandeam ca asta ar putea fi motivul
    0 0
  • George da-mi voie sa te contrazic. Nu are deloc cam aceleasi preturi.
    Toyota intra in categoria magarilor care de la generatie la generatie scumpesc masinile.
    Corolla Luna cu tot cu vopsea metalizata costa in 1997 fix 16.500. Cand am cumparat-o eu abia aparuse si nu am primit reducere nici macar 1 leu. Abia mi-au dat niste covorase.

    Iar acum pleaca de la 17600 fara vopsea probabil. Si ce au adus in plus? Nimic semnificativ. Nici nu am citit articolul bine de indignare dar daca au adus aer pe 2 zone si eventual proiectoare statice ce se aprind la viraj e tot hotie. Sa le produci costa 30 de euro maxim.

    Inclusiv in plina criza Toyota avea modelele mai scumpe decat inainte cu reduceri cu tot. Mi-am iubit Corolla si nu am despre masina nimic rau de zis dar politica lor si a majoritatii marcilor este o rusine, o mizerie.


    Unde mai pui ca interiorul nou este cam dubios si cum spunea dan_grc sub i30. Pacat. Si ei si Honda isi bat joc si folosesc probabil doar batrani conservatori si eventual orbi ca designeri.
    25 7
  • @dan_grc
    Nu am dat tot topul ca sa nu se vada ca BMW si AUDI sunt cu mult sub Lexus =))
    In topul ala nu cumva Toyota era peste Mercedes ?
    1 Honda 0.29% 1/344
    2 Toyota 0.58% 1/171
    3 Mercedes-Benz 0.84% 1/119
    4 Volvo 0.90% 1/111
    5 Jaguar 0.98% 1/103
    6 Lexus 0.99% 1/101
    7 Fiat 1.17% 1/85
    8 Ford 1.25% 1/80
    9 Nissan 1.32% 1/76
    10 Land Rover 1.38% 1/72
    Alte comentarii din partea ta ?
    Eu am cateva: cu ochelarii ai rezolvat-o ?
    Vezi ca 0.99% nu este peste 1 % mai matematicianule.
    Iar daca vrei sa faci o comparatie cu ce-ti place tie, poti spune ca un Lexus din 101 se strica, in timp ce la BMW se strica unul din 45.
    Dar sa lasam astea la o parte, Corolla, fie ca iti place fie ca nu, scrie in continuare istorie cu motoarele ei.
    Si este cea mai buna alegere pentru omul de rand, raportand pretul la calitate.
    21 19
  • taiota caruola - o baba fardata gros, atragatoare doar pentru mosi senili care nu-si mai aduc aminte decat de masina in care matusa i-a adus la azil.

    Pana si JD Power, trompeta japoneza, a dat cu ei de pamant anul asta. Nici macar honda, incredibil, nu mai sunt in gratiile lor. Lumea se schimba dar fanii taiota au impresia mai departe ca restul lumii sunt "urangutani" iar ei, desteptii desteptilor, au gasit adevarul absolut. Nu spune nici unul ca intretinerea ii costa ca la Mercedes iar performantele "masinii" sunt in rand cu Mobra.
    23 31
  • BaditzaEx
    mai puteau fi puse in tabel : Honda Civic, Mitsubishi Lancer

    pe subiect, mie unul mi se pare o masina atragatoare atat exterior cat si interior, motorizarile nu te dau pe spate, daca esti o persoana ahtiata dupa cifre... dar sigur isi fac treaba cu brio pentru cine vrea o masina rezistenta, cu un consum decent dar cu avantajul de a avea un zgomot ''mai placut'' fata de zgomotul obisnuit creat de tractoarele diesel VAG ( un diesel de 3l BMW suna superb, dar unul de capacitate mica pt categoria aceasta de masini tot ca un tractor va suna ).
    Pretul este un pic cam maricel, dar in timp se amortizeaza investitia caci la banii acestia primesti una bucata masina rezistenta, cu un design placut & decent, cu drumuri rare la service ... La polul opus s-ar putea afla Citroen C-Elysse cu un aspect mult mai atragator dar costul pieselor se aproprie de pretul unui BMW/Mercedes.
    8 19
  • Am spus acele date din ce-mi aminteam, nu aveam datele in fata, apoi acest top este incomplet, bun pt cei carora le place sa tipe toata ziua de fiabilitate, cele facute de ADAC pe cea mai mare piata din Europa sunt mai aproape de realitate, dc? Pt ca se prezinta si natura defectelor si se prezinta fiecare clasa in parte, acolo o sa vezi ca Toyota nu mai este la toate clasele pe primele locuri, si n-o mai da la intors, Toyota nu concureaza cu Mercedes, deci daca acest top este adevarul suprem pt tine atunci trebuie sa te conformezi, Mercedes este mai fiabil decat Lexus care are 3 motorizari, nu esti multumit? Corilla NU este cea mai buna alegere pt omul de rand raportata la pret, NU este, stiu ca e greu sa crezi asta, nu este nici cea mai ieftina, calitate mediocra la interior, urata si motoare antice si depasite, daca pt tine asta este cea mai buna alegere e bine, dar sa ai pretentia sa fie si pt altii nu e bine.
    25 17
  • @zarnasteanu.....

    iar ai inceput? In afara de a INJURA stii si altceva? Comentariile de la acest articol erau de un bun simt rar intalnit in ultima vreme. Dar ai aparut tu sa arunci flgme si sa behaii ca la usa cortului (ohhh...iar am inceput sa-ti folosesc vocabularul). Pe bune acum, nu ar fii mai bine sa mergi la un ospiciu? Am priceput cu totii care iti sunt preferintele (mai degaraba cosmarurile si refularile) dar am sa te rog (ca de la dusman la dusman) abtine-te....devii de un stupizenie absoluta.

    si in cazul in care iti este sters scuipatul: zarnasteanu "scrie".....
    aiota caruola - o baba fardata gros, atragatoare doar pentru mosi senili care nu-si mai aduc aminte decat de masina in care matusa i-a adus la azil.

    "Pana si JD Power, trompeta japoneza, a dat cu ei de pamant anul asta. Nici macar honda, incredibil, nu mai sunt in gratiile lor. Lumea se schimba dar fanii taiota au impresia mai departe ca restul lumii sunt "urangutani" iar ei, desteptii desteptilor, au gasit adevarul absolut. Nu spune nici unul ca intretinerea ii costa ca la Mercedes iar performantele "masinii" sunt in rand cu Mobra."

    PS manopera la Toyota este de 30Eu/ora asta pentru a nu fi pentru nimeni o necunoscuta.
    18 19
  • Zarnesteanu ne dai si noua niste preturi la revizia de 15000 la mercedes si la cateva din marcile tale favorite?
    As vrea sa demonstram cu cifre ca intretinerea la Toyote costa cat cea la Mercedesuri.

    Sa aruncam cu invective putem toti dar dupa o vreme te miroase lumea si pierzi vremea.
    14 14
  • In lista aceea nu trebuia sa existe si Hyundai Elantra
    6 0
  • zarnesteanu senil
    @zarnesteanu
    Deci daca imi place Corolla sunt un "mos senil"? Interesant punct de vedere...

    La fel de curios e cat de mult controverse poate sa atraga o marca banala, pentru publicul larg...
    Eu cred ca, daca baietii destepti se ataca la fiecare articol ce face referire la Toyota, ori sunt redusi mintal sau cu grave probleme de personalitate, ori Toyota chiar e o marca interesanta.
    14 14
  • miroase a TDI-sti aici
    @Dan_grecu si @zarmanesteanu. Dar cumparati-va voi BMW-uri si lasati-ne noua motoarele invechite si antice de la Toyota si plimbati-va voi prin service-uri cu ale voastre masini germane. Deja pute de cunoscatori ...mirositi a bavarezi.
    20 27
  • Sunt tare curios ce va spune domnu' mafie .E ora de varf, acus' se va intoarce de la serviciu si va va pune pe toti la punct ca i-ati criticat marca:)) .Va fi minunat :)
    11 2
  • Nu stiu cum miros bavarezii dragule, cine a facut comparatia cu Bmw, de cate ori comparati Toyota cu Bmw de atatea ori sunteti penibili, eu unul o comparam cu Hyundai si concluzia mea este ca nu prea se compara, dar asa de bine ce s-a nimerit testul pe care l-am facut astazi, am totul proaspat in minte:), eu nu stiu dc se mai cumpara Corolla sau Auris cand exista i30 sau Elantra, chiar nu stiu, laudatorii Corollei, faceti un test cu Hyundai si apoi mai vorbim, dar mai bine nu faceti c-o sa va para rau, au motorizari bune, au fiabilitate, au design interior exterior si materiale mai bune si nici nu sunt nemtesti:),Toyota are doar fiabilitatea de partea ei, cam putin.
    23 12
  • razvanis
    Cati mai bateti toba pe fiabilitate? In ultimul JD power e jalnica Toyota voastra.
    La Octavia aruncati cu pietre ca e scumpa, asta cum mai e? Cu anticul si anemicul motor de 1,33 cheala .
    Mai urcati si in masini nu numai in chinezarii de astea si o sa vedeti ce inseamna interioare de calitate ...
    Mi-e greata ...
    22 13
  • Bine mai @mafia, uite iti dau numarului prietenului de acolo si-ti va confirma ca chiar astazi am condus i30-ul, oricum se cheama SC Helios Service Srl, Calea Moldovei nr 31, Focsani, asta de pe cartea de vizita, vreau sa faci si tu acelasi lucru cu Porche-ul, ok? Ce sa-i faci daca se lipesc de mine aceste teste, lasa ca ma duc sa testez si Auris, cu Hyundai a fost o intamplare, dar la Toyota ma duc special, stai pe faza c-o sa-ti impartasesc impresiile, jur sa fiu obiectiv.
    18 9
  • Ok, incep cu tovarsul @calingura. Vrei cifre? Discuri de frana + placute pe fata 400 (honga accord) exact acelasi pret cu C Class, cumparate si instalate la un atelier privat, nu la dealer. Schimb de ulei transmisie + manopera 600 la Mercedes (nu conteaza literele), la taiota caruola 550. Acelasi atelier mechanic privat.

    Schimb de curea distributie caruola 400 plus taxe. Mercedes 0, distributie pe lant.

    Pe C Class am 275k km pe masina in 8 ani de zile si sambata am schimbat uleiul. Am pus 7.5 litri si am scos exact 7.5 litri. E prima data cand m-am uitat sa vad daca consuma ulei sau nu. Asta la schimb de ulei facut la 15-20k. Unui prieten cu caruola aia super fiabila i-a crapat motorul pe dealurile de langa un oras mare. Colegul de forum @Mip stie foarte bine despre ce zona geografica vorbesc. Alta prietena cu taiota camry a trecut printr-o baltoaca formata la o ploaie puternica si a ramas in mijlocul drumului, in timp ce nimeni altcineva n-a avut probleme in zona aia. Apa in masina, etc. Motorul schimbat a costat 7500. Zi-mi si mie care e diferenta intre Mercedes si taiota/Honda sau ce mai vrei tu?

    Cconsumabile? Sunt exact in aceasi plaja de preturi, la diferente minime.

    Am un C Class la hamaleala de zi cu zi si pot sa spun ca masina aia vede linia rosie la turometru cel putin de cateva ori pe saptamana. In ultimii 2-3 ani dupa ce am luat o mana de amenzi de viteza, a trebuit s-o las mai moale. Reparatiile mici si intretinerea mi le fac singur la masina nu pentru ca nu-mi permit, ci pentru ca imi place si de multe ori am mai multa incredere in surubul pe care il strang cu mana mea. Unde nu ma descurc, am prieteni mecanici care ma ajuta fara probleme, contra cost desigur. La dealer am fost o singura data cu un Mercedes si mi-au cerut 500 doar sa-mi diagnostigheze aerul conditionat. Am zis merci frumos si de-atunci m-am descurcat pe barba mea. Si nu mi-a prins rau deloc.

    Deci bancurile cu masina asiatica super fiabila spuneti-le altora. Am vazut prea multe in jurul meu ca sa-mi fac alta parere. Am avut o honga accord careia i-am facut vant dupa 7 luni. Nu mai intru in detalii. Am colegi la lucru care au stat anul trecut cu orele pe telefon cu dealerul honga pentru recall-uri la franele pe spate. E doar un exemplu. Nici masinile europene si nici cele americane nu sunt perfectiunea automobilistica. Dar cu siguranta nici cele asiatice. Ca intr-un an ies unii mai bine iar in urmatorul altii, depinde foarte mult de generatia masinii respective, de atentia la proiectare, de furnizori, asamblare, etc. Deci ar fi bine ca anumiti “fani” de pe-aici sa revina cu picioarele pe pamant.

    @gelu, tu ai ramas aceeasi precupeata cu mentalitate de pietar. Te certi cu toata lumea si asta e singura ta placere pe forumul asta. Prinzi cate-o idee pe internet si te arunci mare cunoscator dar dai cu mucii-n fasole aproape instantaneu. In caz ca n-ai observant pana acum, cu fiecare folosesc vocabularul care mi se pare potrivit. Cu tine inca nu mi s-a parut niciodata ca trebuie sa evoluez in exprimare. Ma bucur insa ca-mi sorbi cuvintele si ti se intiparesc in memorie. Daca nu acum, cine stie, cu trecerea timpului poate o sa-ti crape o raza de lumina in bezna in care te zbati. In toti anii astia inca nu am vazut nici o schimbare dar stii tu, speranta moare ultima.
    15 26
  • "Domina luxul, fiabilitate proprie, detine si marca low-cost Scion"...bai esti nebun? Dar cum este sa ai o fiabilitate proprie, e cu caracter cum ar veni, cred ca sti tu ai ceva propriu si ai o foarte puternica personalitate, bravo @mafia, tine-o tot asa, trebuie sa ne si distram.
    14 3
  • @zarnasteanu...esti bolnav puiule, bolnav. Nici macar nu am indraznit sa ma cert cu tine doar am observat mizeriile si flegmele pe care le arunci pe net.

    Problema ta puisor nu e ura impotriva unei marci. Nu. Tu urasti OAMENII. Oamenii cu o alta parere, cu o alta optiune...auto. Cat de josnic poti fi incat sa ajungi sa injuri niste oameni ce au toyota sau japoneza (in general)? Esti bolnav psihic, un dezaxat mintal, un extremist atroce, o haimana infatuata plina de sine.

    Mergi si te cauta vei deveni sigur un bolnav numai bun de analizat la orice spital de boli mintale.

    Ma voi abtine sa iti comentez cunostintele din dom. auto pentru ca nu am pretentia ca stiu tot sau opiniile mele sunt litera de lege. Dar am bunul simt sa le argumentez. Pe cand tu.....

    Cu tot riscul de a fi editat de AM sau banat (dar nu vad de ce...ai folosit termeni de cea mai joasa speta si ai fost lasat sa zburzi ca musca pe rahat)...iti spun un calduros FUCK OFF!
    16 18
  • Nu inteleg toate certurile astea fara sens si argumente pe masura. De ce tebuie comparata Toyota cu alte marci? Toyota cred ca trebuie vazuta prin prisma scopului cu care sunt construite diversele lor modele. Toyota este unul din pilonii importanti ai industriei auto si are multe merite dar si defecte ca de altfel mai toate marcile. Nu va putea fi comparata cu BMW( aici ma refer strict la Toyota ca marca nu la concern) sau Audi sau Volvo pentru ca nu e gandita sa fie concurenta pentru marcile enumerate mai sus. Toyota este strict o alternativa logica (una dintre cele mai logice) pentru un mijloc de transport. Cu cateva degete peste strictul necesar dar pana la marcile care ofera emotii si pasiuni auto mai este foarte mult ...sau foarte putin pentru ca nu cred ca ii intereseaza acest lucru. Fara sa sune a critica( din contra) , oricand I-as cumpara mamei mele sau matusii mele o Toyota. As fi cu constiinta impacata ca ar avea o masina perfecta pentru ele: durabila, sigura si fara ai aduce mari batai de cap. Dar acolo Toyota isi sfarseste sensul. Daca vrei emotie , pasiune, senzatii(si de multe ori dureri de cap) te uiti in alta parte. Nici un om sanatos la cap nu va vizita un dealer Toyota si unul BMW in aceeasi zi( a se citi ca nu sunt fan BMW sau masini germane-imi plac toate masinile bine facute indifferent de pe ce continent sau tara vin). In ceea ce priveste fiabilitatea Toyota (care este una dintre cele mai bune desi se bate muuuult prea multa moneda pe ea) trebuie tinut cont si de grupul demographic de oaeni care o cumpara. Toyota si Lexus se adreseaza unei paturi sociale cu varste destul de ridicate iar folosirea masinilor si intretinerea este facuta cu mai mare grija. Am lucrat pentru Nissan USA si am avut acces la toate statisticile de marketing de aici deci nu vorbesc din auzite. De altfel cine a fost in US poate sa spuna ca daca opresti langa o Toyota (si Lexus intr-o masura mai mica) vei vedea persoane trecute de prima tinerete care le folosesc. Scion a fost gandita special pentru a atrage tineretul si se vede ca au un design frumos si tineresc, spre deosebire de Toyota. Lexus este un produs formidabil dar in partea de sus a gamei(in special LS) dar catre gama entry nu mai au asa cautare. Sper ca o sa gaseasca ingredientul X care sa-i ajute sa se bata si din punct de vedere al designului cu celelalte marci premium pentru ca tehnologic si calitativ sunt foarte sus. Revenind la Toyota strict atata timp cat vor face masini robuste si bine inchegate vor avea vanzari mari desi nu ofera emotional. Si poate asta si vor...
    47 0
  • Zarnesteanu

    1. Si la Suzuki am distributie pe lant dar nu imi fac iluzii si impresii. Revizia de 5ani: ulei, lichid de frana, filtru, filtru polen, filtru ulei e 650 manopera plus piese la Radacini - service oficial Suzuki.

    La Corolla aveam acelasi pret. Ti se pare cumva scump comparativ cu un service oficial Mercedes?


    2. Stii unde e baia de ulei la Corolla si in general la masinile japoneze? Daca balta aia era lac da. Putea sa fie in orice masina

    3. Crapat motor. Si eu stiu pe cineva cu un Golf 6 care a rupt un motor dupa 2 luni. Masina noua. Sa nu se supere colegul dar daca tii mortis sa supraturezi masina si sa o tii in limitare 10 minute pe dealurile Moldovei distrugi orice motor. Inclusiv C-ul tau.

    Si eu am un Accord in familie, cumparat de nou si detinut 15 ani pana anul trecut. Nimic de raportat. Eu am avut 2 japoneze si nu am mare lucru de reclamat. Si? Egal cu zero. Noi suntem 1 la milion.
    Propriile noastre experiente sau povesti auzite nu au relevanta.

    Motiv pentru care inversunarea ta este nu numai amuzanta dar si curioasa.
    20 7
  • Uite ce inseamna sa nu mai stai in Romania :)
    Alpine 77 a grait doar adevar. Calm. Realist. Detasat.

    Ei isi vad de treaba, au politici diferite, tinte diferite si noi ne inflamam ca niste cocosi.
    19 0
  • George
    @dan_grc: In studiile celor de la ADAC sa te uiti tu, eu ma uit la TUV. In ADAC intra cine vrea, ca de aia e club, la TUV sunt luate in calcul toate marcile.
    Corolla, chiar daca nu crezi e cel mai vandut model din lume.
    Corolla, chiar daca nu crezi, sta super bine la fiabilitate in Germania.
    Corolla e alegerea poporului de rand, pe langa Ford Focus, VW Golf.
    Nu o sa vezi niciodata ca omul de rand isi va alege BMW sau Audi de 40.000-50.000 euro. In primul rand pentru ca nu se meritta si in al doilea pentru ca nu are bani.
    Stiu ca topurile din Germania nu sunt bune pentru tine, tu super cunoscator, super atent la detalii (mai e sarita vopseaua de pe acul indicatorului ?) si super matamatician: 0.99% inseamna mai mult de un procent pentru tine.
    Dar de asta cresc vanzarile la BMW, ca sunt din ce in ce mai multi matematicieni care fac cursurile cu fetitele de pe centura.

    @calingura: daca nu-ti convine pretul la Corolla, poti sa-ti iei un super Audi A2 de doar 45.000 de euro. Sau il rogi pe dan_grc sa-ti recomande un BMW sh super tare.
    14 19
  • George imi este indiferent cat costa Corolla. Remarc insa ca in mare aceeasi masina costa cu 1500 mai mult decat costa generatia trecuta.
    O fi o magarie clasica?
    O fi inflatia?
    O fi pe la mijloc?

    Probabil esti nou pe aici si nu ai remarcat nu nu fac parte din tabara dusmanilor.
    18 0
  • Am mai spus-o: anul trecut Golf 6 era testat de auto-bild in paralel cu noua Astra si noul Focus. Ghiceste Samba cine a iesit pe locul 1? Fa un test mai lung cu noul Golf si o sa uiti de Auris.

    Eu respect Toyota si mai ales Honda. Dar este destul de trist cand noul tau model (ma rog...era vorba de Ford si Opel) este invins categoric de un VW de acum 5 ani. Si nu era doar auto-bild de aceeasi parere.

    Golf este regele compactelor de cativa ani iar Toyota este numarul 1 mondial? Bravo lor. Tot nu putem compara marcile. Ce naiba. Fiti profesionisti :))

    (Dinica merita sa mai traisca 100 de ani si sa aiba parte de regizori care sa ne mai dea replici geniale. Altii vin prea greu din urma)
    17 1
  • George
    @calingura: dar intre vechea Corolla si noua ti se par schimbari la design, ca motoarele sunt aceleasi, ok. Nu cumva au modelele astea, chiar daca au aceleasi denumire la pachetele optionale si cate dotari in plus fata de vechile Terra, Luna si Sol.
    Intr-adevar sunt nou pe aici si nu cred ca exista tabara dusmanilor. Sunt doar tabere cu opinii diferite. Ca unii nu inghit Toyota pentru ca zic ei ca sta prost la motorizari si ca-s vechi sau ca formele lasa de dorit, asta e ok, si fiecare are dreptul la o parere. Si mai mult de atat, fiecare isi ia si CONDUCE ce isi cumpara. Deci alegi bine, de intinzi la drum, alegi frumusete, s-ar putea sa mergi din service in service si in loc sa te distrezi in concedii sa-i inveselesti pe mecanici.
    Deci pentru mine treaba e simpla.
    @Samba: sa stii ca ai dreptate. Am condus noul Auris HSD si se misca frumos tare. Abia astept si versiunea Touring Sports (break).
    Ca si economie nu e mare lucru, ca in medie ai un consum de 4.0-4.5 litri / 100 km, insa merge mai frumos masina. Cu actuala Corolla am un consum mediu de 5,3 l/100 motorina, care e si mai ieftina, deci tot pe acolo iesi la bani.
    6 14
  • George: eu recunosc ca imi este scarba sa citesc articolul atent sau sa intru pe configuratorul lor atata timp cat vad pretul.
    Spune-mi tu te rog care sunt noile dotari pentru Corolla Luna fata de vechea Corolla Luna.

    Facem un calcul si vedem daca e ok sa ceri 1500 in plus.

    Luam in calcul inflatia in Romania.
    Luam in calcul rata cresterii salariale in Romania (poftim? crestere?).
    Calculam rata cresterii raportului yen/eur din 2007 pana acum.
    Tragem linie. Si surpriza. Producatorul iese intotdeauna in castiga fata de client.

    (desigur asta e valabil la mai toti producatorii. Mi-a casunat pe Toyota pentru ca despre ei era vorba aici)
    17 2
  • Prea scump pentru versiunea de baza.
    Pana si Loganul ofera o motorizare 0.9TURBO pe benzina.
    23 9
  • TC1900
    cata pasiune si cate comentarii pt o masina boring
    28 4
  • De ce atâta agitaţie pentru o marcă ce în Europa şi implicit în România nu există?

    Sunteţi cumva acţionari în board-ul companiei din Ţara Soarelui Rasare?
    23 3
  • Suedezu
    Hupaa, am traito sa o vad si pasta. Taranul din Zarnesti are C class ? Ai nu zau? Ma intreb din ce an o fi , din 1900 toamna SH ?

    @pamflesteanu, roaga-te sa nu intre un 940 in tine caci dupa cum au aratat rezultatele IIHS pt classa C , nu te-as mai vedea comentand pe aici dupa coliziune.Dar daca esti atat de increzator pe Mer-jeg(des) ul tau, hai sa facem un crash test. Tu cu al tau, eu cu 940-ul meu, sa vedem care rezista? Ce zici tarane te tine ? Hai ca iti dau niste stiuleti de porumb daca castigi, dar daca nu Zarnestiu belest'e stavridul stii ? Iti urez frectie placuta !

    Corolla dupa mine, nu imi inspira nimic placut, insa ca pe orice Toyota ii respect fiabilitatea si istoria motoarelor aspirate.
    8 20
  • Draga George, tu oricum esti obtuz, ai lasat top-ul in care o marca germana este peste Lexus si acum incepi cu TUV, n-am zis ca nu cred ca este Corolla cel mai vandut model din lume, aveam o nelamurire, adica o am in continuare, dc este cel mai vandut, de fapt stiam si asta, era o intrebare retorica, este cel mai vandut pt ca la nivel mondial sunt din ce in ce mai multi pensionari, aceasta concluzie este mult mai realista decat justificarea ta de obiectiv ce esti ca Bmw se vinde datorita matematicienilor cu fetite pe centura, dupa mine poate sa fie si cel mai vandut model de pe Marte, cand o sa ajung la pensie ma mai gandesc, oricum vor avea cam aceleasi motoare aspirate si peste vreo 30 de ani.

    @Samba
    Tu nu mai bine mai copii niste comentarii de aici si le pui pe site-ul unde estii "vedeta"? Auris a fost testat si de altii si am incredere in parerea lor, in a ta nu prea am, de exemplu @Laucalin a exprimat foarte bine concluziile unui drive-test cu Auris, apoi ca sa vezi ca n-are cine stie ce motoare si interior depasit nici nu trebuie s-o conduci, apoi in i40 doar m-am urcat asa este, dar cand stiu ce interior are Avensis si ce "calitati" de conducere are, este suficienta o presupunere de bun simt pt ca i40 se conduce cam la fel cu i30, cu mici plusuri fata de compacta, din nou am incredere in ce mi-au spus altii, dar in afara de spatiu si dotari in plus ma simteam la fel ca-n i30, deci nu este asa gresit sa consider ca atat i30 cat si i40 sunt peste Auris si Avensis la motorizari, design interior-exterior, materiale si cu o fiabilitate la fel de buna. Acum sa inchei cu "pathetic", ca dai copy-paste la comentariile tale nu-i problema, dar cand faci asta cu cele ale lui @inexorabil si le postezi pe alt site ca fiind al tau...patetic intr-adevar. daca mai faci asta le postezi pe aici si daca insisti imi fac cont si acolo si le explic userilor vechi cine esti de fapt si ce faci si cate clone ai.
    23 6
  • fiabilitatea la toyota a scazut in in ultimii ani lucru confirmat cu jumatate de gura de catre bosuul toyota cu ocazia pedalei de acceleratie din Sua;asta nu inseamna ca ceilalti stau mai bine la acest capitol
    9 3
  • Sunt masini pentru care simt aceeasi atractie ca si pentru frigider sau pentru aplica din baie. Majoritatea masinilor asiatice din prezent se incadreaza aici, din pacate.

    De fapt .... daca stau bine sa ma gandesc majoritatea tuturor masinilor au devenit la fel de interesante cat o aplica de baie. Noroc ca mai exista si cateva ...mai altfel.
    22 4
  • inexorabil
    Eu va sugerez un exercitiu nostim si necesar totodata: luati-va fiecare in parte marca sau concernul favorit la......puricat, in mod nepartinitor, profund, pertinent, cuprinzator, dati de pamant, fara mila, cu tot ce considerati a fi putregai in curtea proprie (recte cum am procedat eu!) si, numai dupa ce veti reusi sa scoateti paiele din ochii amorului vostru, veti primi dreptul de Sus de a va ocupa si de barna amorului "dusmanului"......Mafia/Pinguinul/Samba, voi (tu?) percutati foarte slab in domeniul autocritic, in schimb foamea de obiectivitate a lui @tzenu, cuplata inspirat cu un fel de meliorism automobilistic, ma impresioneaza de fiecare data. Iar @Scorpyon tinde sa-i calce pe urme cu acelasi spirit de fair-play, mai timid, dar va progresa, desi deseori il credeam captivat orbeste de VAG si mai ales de Audi.

    Despre Toyota va pot asigura in stil grandios: poate scartaie la capitole precum finisaje, gadget-uri inovative, siguranta reala sau impresie artistica, dar functionalitatea, randamentul, tehnologizarea si fiabilitatea motoarelor nu intra in discutie! Asa, Dane, si daca sunt aspirate, care-i baiul? Mai bine cu tri-turbo? Stii ce inseamna o Toyota Supra.......turbata? (radacina lexicala: turbo) Singura durere de cap pentru un Grand National turbat si el.
    Iar preturile mi se par foarte rezonabile, fara sa aiba tangenta cu zona low-cost. Cine afirma ca nu exista raport mai bun pret-calitate decat la Toyota dovedeste un simt acut al adevarului! Si de piata, si de viata.

    Cea mai mare parte din vina apartine redactiei AM, care jongleaza in continuare, uzand de o nonsalanta sfidatoare, cu tabelele "concurentiale"......Cateodata ma intreb daca nu cumva AM savureaza pe paine inclestarea maidaneza a temperamentelor nestrunite (in numele primordial al "libertatii de expresie", desigur), ceea ce constituie moment crucial si culoar favorabil pentru?.......pentru?.......pentru?.......RECLAMEEEEEEEEEE, youpiiiiiiiiii.
    Totul se rezuma la manipulare in ziua de azi. Dar numai pentru cei care stiu sa manipuleze manipularea. Automarket = deceptie la patrat pentru mine. Dar si singura ratiune de a continua sa-i fiu user.
    10 15
  • In general la orice masina, fie ea compacta cum e cazul Corollei, grosul vanzarilor la nivel mondial nu este adus de varianta de motorizare entry-level si echipari de baza (cum se intampla in majoritatea cazurilor in Romania cu cei care cumpara o masina din clasa compacta pentru care 2-3000 de euro in plus conteaza mult).

    Din tabel se observa insa ca Astra e singura cu adevarat submotorizata dpdv al performantelor dinamice cand comparam ofertele entry-level ale principalilor producatori de volum de pe piata.

    Masina per total arata ok atat la interior cat si la exterior, fara sa intoarca insa capete sau sa atraga WOW-uri.

    Cineva zicea ca Hyundai ofera in ziua de azi mai multe si cam are dreptate intr-o oarecare masura daca ne uitam si la preturi si fiabilitate care sunt cam comparabile. E valabil si pentru Kia. Insa mai trebuie sa treaca o generatie ca cei doi sa fie la nivelul Toyotei (daca Toyota continua sa mearga pe acelasi drum). Japonezii s-au plafonat in cazul masinilor non-hybrid/non-electrice la tehnologii nu tocmai noi si la design-uri care nu prea au de-a face cu anul 2013 (exceptia o face Mazda).

    Per total sunt sigur ca la nivel mondial se va vinde bine, avand totusi atuul fiabilitatii si robustetii specifice marcii care pentru utilizatorul obisnuit si pragmatic pe timp de criza conteaza mai mult decat design-ul sau acceleratia 0-100
    8 0
  • @inexorabi
    l
    Pana nu exagerezi putin nu te simti bine, eu vorbesc de Corolla tu vorbesti de Supra, ok, e si asta o treaba, nu stiu cum e cu tri-turbo, cand o sa stiu o sa-ti spun, @tzenu autocritic? In primul rand critica la adresa Bmw aproape non-stop nu inseamna autocritica, din 10 critici 2-3 sunt justificate, restul ...sti vorba aia, "o arde cu paru-n ochi"? @Scorpyon este intr-adevar chiar fair-play de multe ori, iar critica ta la adresa GM este mult mai justificata, chiar daca si acolo mai exagerezi, in rest sa fie cum zici tu, Toyota are cel mai bun raport pret-calitate, dar sunt din ce in ce mai multi care nu sunt de acord cu asta, stiu stiu se vinde, acum nu mai sunt multimi adulatoare de sigle, milioane si milioane pe an, noua mai precis, sunt rapoarte calitate-pret imbatabile, de 9 milioane de ori.
    16 6
  • Nimeni nu observa un lucru. Intrebati orice dealer auto(care vinde si repara masini) cum face bani mai multi .Va va raspunde cu o jumatate de gura si cu o jumatate de zambet : reparand masini.O spun din proprie experienta.Cand a fost criza cea mai nasoala,cei care vindeau masini isi suflau in pumni, iar workshopul ii duce si acum in spate.
    Toti astia de mai sus(obsedatii),care dintre voi,da fuga repede la dealer sa-si ia mult iubita si plictisitoarea corolla 11? Eu o sa-mi iau,dar nu acum.Astept pensionarea,si o sa fie noua.O sa o las mostenire la nepoti,si am sa le explic istoria performantelor motoare aspirate de la Toyota. Care isi permite,fara sa-si rupa de la gura?
    Btw,am observant ca si in Suedia sunt tzaranoi.
    14 1
  • deci, concluzia e, dupa ce am citit tot ce ati spus mai sus, ca masinii asteia i`ar fi trebuit un 1.2 turbo, un 1.6 diesel de peste 120 cp si nimeni nu ar mai fi avut nimic de comentat dupa?
    si mie mi se pare putin cam scumpa pt ce ofera, insa toyota nu e marca low-cost, nu a fost niciodata. e marca de volum ca si golf, focus, astra, megane - iar preturile sunt pe acolo...
    @dan_grc: daca ti`a placut i30 acum, sunt curios cum ti se va parea la facelift cand vor baga si 1.0. 1.2 turbo.
    4 0
  • Faptul ca se vind milioane de masini cu numele asta se datoreaza in principal prezentei pe xshpe piete si cu acelasi nume (o fi si aceeasi masina, n-am timp de pierdut ca sa verific).Si pe alte piete o fi o varianta buna (datorita raportarii la specificul local al cumparatorilor si la conditiile pietei) insa pentru Europa cred ca oferta de fata e slaba.
    Iar pretul enorm nu este justificat decit de pretinsa superfiabilitate.
    Personal cred ca arata foarte bine, dar "All-New 2014 Corolla" cu aceleasi motoare la pretul asta umflat va da chix in Europa la vinzari.
    10 3
  • inexorabil
    Dane, de ce crezi ca eu exagerez fata de conducerea RIGM ? (asa am poreclit , mai nou, GM-ul actual: Ramasita Inertiala General Motors) Practic, Buick si Cadillac au disparut, iti dai seama ??? Doar siglele au ramas din ele. Ce-ar trebui sa conchid? "OK, baieti, sunteti cocotati pe functii, stiti voi mai bine ce trebuie facut, fiindca va bazati pe competente, standarde, licente, investitii si multe altele, deci nu conteaza ca eu trebuie sa rascolesc Germania ca sa gasesc o masina autentica GM, musai din vremuri apuse".

    Ce sa discutam despre Corolla? Titlul suprem de regina all-time a vanzarilor nu i-l poate confisca nimeni, indiferent cu ce contraargumente ar veni, chiar si judicioase! Ca sa fiu sincer si cred ca am mai subliniat acest adevar: din cate service-uri au cunoscut talpile mele, in niciunul n-am zarit vreo Toyota (straniu, @Lache: tu zici ca alta ar fi situatia in SUA? - te referi cumva la numeroasele cazuri de "recall" ?), in schimb Opel-uri, de pilda, oho! In opinia mea, service-urile nici n-ar trebui sa existe !!! Sau cel mult sa functioneze cu program liber, astfel incat sa apesi pe sonerie la poarta zavorata si sa-ti deschida un mecanic morocanos, care sa te citeasca din priviri ca tu ai fi de vina, nu producatorul masinii! Dar, ce imagine......utopica, nu? Tipica mie: zi @inexorabil si trage apa :D
    Ce sa mai balmajim despre Corolla? Are un titlu mondial in WRC! Tin minte ca, prin anii '90, ma saturasem de "japoneze" triumfatoare la raliuri --- deja intuiam finalul inainte sa inceapa stirea sportiva. Si ce piloti uriasi fusesera desemnati sa le conduca cu maiestrie.
    Da, iti vine fatidic de greu sa te obisnuiesti cu ideea incontestabila ca Toyota se plaseaza, in una-doua privinte, peste amoarea ta. Dar si peste amoarea mea. De fapt, va redeveni lider mondial la prapaditele astea de cifre comerciale, care mi-au mancat ficatii aici. Sau, ma rog, lupta cu VAG si --- cat de curand --- Hyundai, va fi crancena, iar RIGM......"Bye-bye, dickheads!".
    Singura enigma care nu-mi da pace este: niste maestri emeriti ai Diesel-ului precum cei de la Toyota apeleaza la......constructori concurenti (n-are importanta cine: putea sa fie oricine altcineva decat BMW). Eu am crescut de la o varsta frageda in cultul supraestimat ca Toyota Group nu se va imbarliga tehno-mecanic cu nimeni, niciodata, deoarece simbolizeaza independenta, creativitatea si originalitatea prin excelenta......Dar nu ma mai surprinde absolutamente nada astazi. Si iti garantez eu ca nemultumirile fata de BMW vor spori cu timpul in sufletul tau, chiar daca vei incerca sa te minti singur, ca sa "amortizezi" starile launtrice neplacute pe care ti le vor induce unele decizii manageriale ale bavarezilor. Mai vorbim......

    In concluzie, sincretismul globalist, corporatismul, kitsch-ul, minciuna, indiferenta, lacomia si anarhia vor pune stapanire pe toata lumea auto, incet, dar sigur si perseverent, iar semnele prevestitoare incep sa se vada tot mai pregnant......
    4 11
  • Pentru Calingura: comparatia aia intre pretul din 1997 si cel din 2013 tine cont si de rata inflatiei? Sau doar compari mere cu pere?
    3 9
  • Auzi tu la @MOGE.....cele mai bune aspirate......Baietel ia intereseazate cine are cele mai multe premi si nominalizari la motorul anului.....baga acolo pe "GOAGAL UN SARCI"...mai precis pe WIKIPEDIA si vezi matale cine are peste 50 de premi si unde este TOYOTA...Si din pacate topul a fost infiintat in 99,daca era infiintat mai de mult cred ca pierdeam sirul premiilor...
    14 1
  • @inexorabil

    Daca faci parte dintre cei care compara Toyota cu Bmw imi pare rau, nu te mai intreb cu ce se plaseaza peste "amoarea mea", eu ma intreb cum poti sa te duci asa la extreme, acum esti un purist neinduplecat, acum lauzi Corolla ca s-a fabricat in 100 de milioane de exemplare, am spus ca nu ma intereseaza asta, dar consideri pe cei care cumpara Bmw-uri noi o " masa amorfa adulatoare de sigle", era mai bine daca erai mai constant, cat despre criticile pt anumite marci, repet, tu confunzi critica cu autocritica, cand cineva face asta de multe ori in necunostinta de cauza nu se cheama autocritica si nu este nimic laudabil in asta, apoi de la vorbe la fapte este cale lunga, legat de multimi fara personalitate ce cumpara asa zise masini, Chevrolet Aveo unde se incadreaza? Este greu sau usor sa fii purist cu Aveo? Fara suparare, dar si tu cam vorbesti in necunostinta de cauza, noul Corvette este "fail" pt tine, stiu ca este greu sa faci un test cu asa model, dar ai stat macar langa unul? Sunt dur? Poate, dar e mai bine asa, blocarea in trecut si respingerea a tot ce este nou nu stiu ce inseamna anume, dar parca nu e chiar bine, dar culmea, lauzi "noutatea" Corolla.
    15 5
  • Si sa nu uit, vezi ca Insignia este un model chiar fiabil si multi iti pot confirma acest lucru, dar e clar, "te-ai dat" pe fiabilitate si tu.
    14 8
  • @inexorabil,inca o data:eu nu sunt in State.La mine este iarna acum.Aici,toyota se vinde in prostie.Flotele au nevoie de ele.Noi lucram cu flotele astea.Cand avem nevoie de consumabile,trebuie sa sunam la flote ca sa ne dea acordul pt. piese.99 % din raspunsuri,este "nu".Deci numai filtru si ulei.Iar flotele,in 2 ani de zile,vand masinile.Service la zi,facut la reprezentanta.Cumparati cu incredere! Un motiv pt care se vand atat de multe.Leasing-ul.Oricum,viitorul suna perfect pt.mine.Ies la pensie,scap de datorii,pun mana pe o corolla 20.O platesc cash,si ma apuc sa vizitez lumea.Datorita toiotei,pt ca e prea fiabila si nu o sa dau bani in service.Un ulei si filtru ,inca o sa pot sa le mai schimb si eu, pt ca Toyota va da cu fiecare masina noua si un hoist.Batranete,haine crete.Dar o sa am corolla.Poate chiar o sa fie un hybrid.Si asa,la batranete,o sa conduc o "pussy" de masina.Dar o sa salvez planeta!
    Am auzit ca vor face toyote cu tractiune spate.Se rezolva cu 2 saci de orez si wasabi pusi in portbagaj.Heh,heh,heh...
    Sanatate maxima!
    Ma gandesc sa ma cam retrag de pe aici! viata este prea scurta pentru a-mi pierde timpul incercand sa ghicesc ce vor sa scrie unii.Atat dpdv gramatical cat si intelectual.Cei care macelaresc limba romana,sunt din ce in ce mai multi.Cu asa viitor,suntem "fact".
    16 1
  • cum sa dai 22.000 pe chinezaria asta????
    14 7
  • am condus 9 luni generatia anterioara si am fost super incantat de ea. eleganta interioara, comfort, acceleratie-motor flexibil, consum rezonabil
    la 180km la ora se putea dormi fara probleme;
    majoritatea se dadeau la o parte pe sosea fara sa fac nimic cu farurile
    era varianta sol cu 120 cp
    2 mici neajunsuri: exterior nu era prea aratoasa si era cam mare pentru inghesuiala din parcarea de langa bloc
    regret ca nu a durat mai mult .
    5 8
  • Genesis
    toyota probabil a facut un studiu de piata si probabil exista un motiv bine intemeiat pt care nu au investit in motoare turbo alimentate de cilindree mica, pe benzina. Asta pt ca aceste motoare nu au cautare in afara Europei cel mai probabil. Dar noi aici suntem in Europa, acolo unde un motor turob pe benzina este net superior unuia aspirat, atat ca performante cat si consum. Nu incepeti cu fiabilitatea, ca deja motoarele turbo sunt pe piata de prin 2007, nu mai sunt chiar la inceput. Asa ca eu va spun un lucru: Corolla e o masina buna, nu ma indoiesc. Nu e aratoasa, dar niciodata nu a fost acesta vreun atuu al modelului. Daca nu as fi cetatean european si as avea o alta opinie auto, m-as uita la model. Dar avand in vedere trend-ul de evolutie al modelelor pe continentul nostru, se poate spune indreptatit ca dpdv tehnic noua Corolla este depasita. Si este si foarte scumpa pt ce ofera raportat la concurenta europeana.
    9 1
  • inexorabil
    Dane, si tu pedalezi pe un repros "incuietor" de genul "Te-ai urcat in masina cutare sau cutare?"......Cat despre Aveo pe care l-am avut, OK, am gresit, dar a fost o experienta utila: mi-am dat seama ce carnati obositi sunt......nu mai pomenesc de ei, ca-i martirizez. Purist am devenit ulterior, catre zilele noastre. Nu inteleg de ce iti place sa ma mistocaresti de la o vreme.......
    Insignia mare scula pe bascula? La origine, este o platforma Saab AeroX, dezvoltata ulterior de Opel si bagata pe gat si lui Buick! Si sta mai slab la siguranta decat confratele 9-5.
    Mi-ai rastalmacit putin afirmatiile, dar nu-i bai. Eu elogiez Toyota? Nu, doar recunosc ce-i apartine in esenta! Dar cand o judecam, batandu-i obrazul lui @Mafia, pentru rezultatele dezastruoase, de la SOT, ale lui Camry si Prius, atunci crestea inima in tine? Bati moneda pe Corolla = masina de pensionari. Dar eu am remarcat destui pustani si pustoaice cu Corolle, si mai vechi, si mai noi. Ba am observat ca s-a conturat o oarecare clasa de "ciumegi" cu Land Cruiser, care "baga talpa" serios in afara oraselor. Unde am sustinut eu in mod expres ca doritorii de BMW-uri noi ar fi doar niste vanatori de imagine/brand? Ce faci, imi pui in gura cuvinte pe care nu le-am rostit? Plus: "Acum te pretinzi promotor al fiabilitatii", parca asa ai scris mai sus, aproximativ. Ce se intampla cu tine ?? Vrei sa storc arhiva AM ca pe o rufa, numai ca sa te convingi cate calificative favorabile am adresat eu BMW-ului de cand sunt user aici? De cate ori am folosit eticheta "sportivitate" sau "agresivitate" ? Fara sa ma pretez la malitiozitate sau necuviinta, am prezentat si eu pozitia mea fata de motorul actual de 2 litri turbo, care nu mi se pare ca este ceea ce ar trebui sa caracterizeze fibra istorica a marcii muncheneze, si gata, ti-a sarit mustarul, uitand, intr-un mod de neinteles, de stima pe care o port BMW-ului per ansamblu! Daca ai inceput sa ma iei peste picior, inseamna ca am ajuns intr-un punct mort al raporturilor noastre......Si cand ma gandesc ca l-am pus pe @Mafia pe coji de nuci (la figurat, desigur), fiindca m-a revoltat modul cum te balacarea. Dar nu-ti mai recit niciun rand, caci cine stie cu ce rechizitoriu "just" mai iesi pe piata.
    PS: Ar trebui sa te duci, intr-adevar, sa testezi Auris (dar nu numai, ci toate modele disponibile la dealerii Toyota), asa cum ai anuntat in acest topic, si apoi sa ne transmiti constatarile tale OBIECTIVE......As fi curios daca ai miza pe acelasi verdict categoric: "Toyota are doar fiabilitatea de partea ei".
    4 12
  • OVIDIU
    COROLLA A FOST ESTE SI V-A RAMANE O MASINA BUNA
    ACUM PESTE 7 ANI AM LUAT O MASINA NOUA
    PE ATUNCI DUPA 1/2 AN DE CAUTARE AM RAMAS SA ALEG INTRE COROLLA HONDA CIVIC SI C4
    HONDA A CAZUT PRET EXAGERAT SI DUPA CE A VAZUT COROLLA IN CARE A URCAT SI A COBORAT FOARTE REPEDE SOTIA MI-A DAT DREPTATE AM LUAT C4 1,6HDI 110CP NU ARE ROST SA SPUN DE CE
    ACUMA C4 ESTE VANDUT SE APROPIE DE 8 ANI ARE PESTE230K SI PROPRIETARUL ESTE F.F.F. MULTUMIT FARA NICI UN DEFECT
    SE POATE SI FE SUFLETUL TAU SI BUN
    DACA VRETI O MASINA LUATI UNA CARE SA V-A INCANTE SI CAND TE URCI IN EA SA FI FERICIT
    3 9
  • Eu cred ca m-ai inteles gresit, nu creste inima in mine daca aduci critici Toyotei, nu ma deranjeaza nici daca o lauzi, cand o compari cu Bmw sincer da, nu inteleg dc faci aceasta comparatie

    "Dar, din nefericire, eu nu fac parte din multimea adoratoare de brand/sigla, care asigura firmei bavareze lideratul premium pe Glob......Pana la sfarsitul veacurilor." Astea sunt cuvintele tale, da? In primul rand nu trebuie sa faci parte din vreo multime, dar nu ti se pare ca se bate cap in cap cand vorbesti asa de Bmw dar de 10 milioane de clienti care-si cumpara anual Toyota nu mai spui asta, respectivii se transforma brusc intr-o multime cunoscatoare cu personalitate te pomenesti, pai ori dai cu acest consumism de pamant pt toata lumea ori n-o mai faci deloc, asta este tot ce zic, in rest repet, nu ma "gadili" cu nimic daca aduci critici sau laude, doar sa nu mai faci comparatii exagerate. Poate o sa testez si Auris, dar daca o sa-ti zic ca nu m-a impresionat cu nimic o sa ma crezi subiectiv, nu? Dar sa faci si tu o chestie, sa incepi sa testezi modele noi de Bmw impreuna cu @tzenu si apoi mai vorbim.
    11 5
  • inexorabil
    Nu mi-ai dat "peste bot". Eu continui sa sustin ca acum putini cumpara BMW (si Audi) pentru altceva decat "culturism public". Vezi ca eu nu m-am referit, asadar, la TOTI amatorii; de aceea am si scris "doritorii ar fi doar niste vanatori de brand?". Pe acel "doar" l-am introdus cu schepsis in economia frazei.
    Si sa-ti mai vand un pont, chiar daca te-ai opune vehement: treptat, Toyota in sine va patrunde in zona premium, unde este deja Lexus, asta ca sa nu ti se mai para deplasata analiza dintre Toyota si BMW.
    Nu, despre multimea ahtiata dupa Toyota nu ma pot pronunta la fel: nu frenezia siglei o motiveaza, ci tocmai gradul de utilitate practica al produselor sale si (nu scapam nici in scorbura de termenul urmator) fiabilitatea dovedita fara niciun murmur!
    Pe scurt, BMW se bucura de atuurile sale si Toyota de ale sale si cu asta basta, am incheiat polemica asta absurda!
    3 11
  • Cu ce o sa patrunda Toyota la premium? Cu interioare ca la RAV 4? Pt un pretentios ca tine care este lasat rece de noile modele Bmw ( nu stiu cate, toate, inclusiv M-uri) lauzi prea mult Toyota, asta este tot ce zic, un purist de are in cap doar modele legendare nu vorbeste atat de laudativ la adresa Corollei, nu are cum, sunt chestiuni complet diferite.
    Intentia mea nu este sa-ti dau "peste bot", doar sa-ti arat unde te contrazici, iti vine atat de greu sa crezi ca-n clasa compacta Toyota are doar fiabilitatea de partea ei? Tu ai condus Auris? Spune-mi ce te-a impresionat, apoi o sa fac si eu comparatii si vedem care este mai obiectiv, dar spui de parca ar fi noua minune a lumii. Cu patrunderea Toyota in zona premium stau linistit, noile modele intra mai mult la low-cost cu interioarele cel putin, dar cine stie, pe viitor poate va avea mai mult succes decat Lexus.
    11 6
  • fan_auto
    Toyota sa intre la premium, asta e tare, Lexus este altceva, daca nu li s-a urat cu binele acolo unde sunt sa intre si Toyota la premium, este un pont foarte prost @inexorabil.
    9 2
  • inexorabil
    OK, n-am ce sa "nuantez" in fata evidentei: interioarele de Toyota sunt inca suferinde! Dar nici cu BMW nu mi-e rusine: standardizate! In trecut, radeam de carcasele Audi, dar nu numai eu: A4 = A6 = A8. Acum, pot sa transfer ironia in directia bordurilor lui BMW: 3 = 5 = 7. Asta nu te deranjeaza?
    Vrei sa ma inscriu la drive-test cu Auris? Numai laolalta cu tine! Ca sa pot citi "la cald", pe fata ta, adevaratele impresii pe care ti le va starni masina.
    Deci nu ridic Toyota in slavi, cand o sa pricepi?! Doar ca ar trebui sa fie conceput mai mult respect intre sustinatorii "germanelor" si cei ai "japonezelor". Aici se exhiba niste patimi prea salbatice intre cele doua tabere. De aceea poate ar fi un gest istet sa ma tin deoparte de ambele. Sau mai bine sa fiti voi atenti la ascensiunea lui......Hyundai. O s-o mancati pe paine, volens-nolens, in 10-15 ani, daca nu mai devreme.
    3 8
  • Ok, te rog sa-mi explici care erau diferentele intre interioarele lui E39 si E38, intre exterioarele lor, intre E36 sedan si coupe, interior exterior, cat de diferite erau? Ai uita de ele? Nu era pe vremea Bmw-urilor adevarate, atunci nu te deranja? Bmw facea acelasi lucru si-n anii "90, pauza a fost facut in perioada Bangle, acum au revenit la acelasi lucru, lucru pe care l-au facut inaintea Audi, apoi ti-am mai spus asta dar te faci ca nu intelegi, actualele seamana doua cate doua, seria 1 cu 3, seria 5 cu 7 la interior, daca stii alta marca care are 10 modele cu 10 interioare complet diferite sa mi-o spui si mie, la Lexus nu seamana interiorul GS cu cel de la LS? Adica nu ca seamana, sunt aproape identice, aia nu e standardizare? Si vorbim de 2 modele doar
    .
    Iar de drive-teste am vorbit ca chiar s-a intamplat sa conduc i30, o sa conduc si Auris, poate conduci si tu i30 cu motorizarea diesel 1.6, daca ti se va parea ca Auris este peste i30, atunci incheiem subiectul, suntem paraleli, eu la stanga, tu la dreapta, sau invers, dar eu ma intreb daca chiar vorbesti serios cand compari Toyota cu Bmw? Care modele, la care capitole? Ai laudat de multe ori Bmw si apoi ai considerat c-ai facut-o asa de complezenta iar acum cauti nod in papura in compensatie?

    Stii cum esti tu, daca eu ti-as spune ca " noul model Cadillac ATS nu ma impresioneaza cu nimic, diluat, sters, ma lasa rece cand trece pe langa mine, dar eu iti zic sa testezi noul Golf, e belea, daca nu te impresioneaza atunci nu stiu despre ce vorbim, despre Passat nu mai zic, s-a vandut in 20 de milioane de exemplare, e fara egal in clasa lui"...si tot asa, tu ce-ai crede? Sunt eu oare obiectiv sau foarte partinitor? M-am transformat asa in aparatorul VW si critic Cadillac, si sa-ti vand un pont si mai tare, daca intra Skoda, nu VW, pe domeniul premium, s-ar putea sa aiba mari probleme Cadillac, nu rade, baga-te la test la noua Octavia si-ai sa vezi niste lucruri.
    11 5
  • Verde: nu ai citit tot ce am scris probabil.

    Dar nuantez: inflatia e numai pentru ei? A fost inflatia 10%?
    Yenul a stat jos pentru ca asa il tin ei ca sa tot exporte?
    Si mai ales mi-a crescut si mie salariul cu 10%?

    Cum se face ca pe timp de criza greul il duc cei de la capatul de jos?
    Nu imi spune ca si ei au fost afectati pentru ca nu imi da o lacrima. Daca erau afectati vedeam adevarate reduceri sau posibilitatea de a cumpara in rate fara dobanda ca in Canada si probabil si SUA.
    9 0
  • Saracul 'zarnesteanu' asta nu e pe treaba lui. Avea dreptate unul de mai sus, asta daca se cauta la sp 9 e obiect de studiu.
    1 3
  • inexorabil
    Dane, degeaba incerci sa "diluezi" adevarul. Configuratia este foarte asemanatoare: 3=5=7. Dar nu te da ranit, ca nici "Cadillac" nu-i departe, privind comparatiile ATS, CTS si XTS. Apropo, pe cine a incercat sa copieze ca mentalitate?......Ce-are de impartit ATS cu Passat sau cu Golf?! Voiai sa spui A4. In aceasta clasa lupta, laolalta cu 3-arul. Skoda si veleitatile premium? Cum asa, ar accepta VW sa-si lase pupilul sa-l depaseasca in prestanta?! :)) Fie cum crezi tu (apropo, @fan_auto, acesta nu-i un pont "foarte prost" ?), dar din start ma adoarme interiorul, asa ca restul nu ma mai intereseaza; refuz testul :P
    Daca te vaicaresti mai mult decat mine ca esti nedreptatit, automat iti ploua cu bezele, iar mie cu flegme. Unele lucruri nu se pot urni niciodata, daramite schimba......Totusi, m-a amuzat portretul moral pe care ai incercat sa mi-l schitezi: purist pierdut in paseism, rasculat impotriva globalizarii, dar fanatic si bizar adorator al Toyotelor noi :) Of, of, mai Dane, eu tin la tine in continuare (da, da, plin de "ipocrizie"), te inteleg omeneste asa cum te inteleg frateste: trebuie sa-ti aperi puiul de vulturi. Si te-ai descurcat admirabil, chiar si fara sprijinul gutural al celui mai beemwist dintre beemwisti, suspect de amortit :) As fi avut chef de o portie de "Made in Germany" si de delegati/diplomati, dar, pana la urma, ma vad nevoit sa conchid franc, textual si serios: imi place Corolla, cu tot habitaclul ei sobru, conservator, si motoarele ei "depasite", "nesportive", "batranesti" (dar siguranta este foarte buna spre excelenta, conform evaluarilor IIHS din ultimii 10 ani). Gata, chiar pun punct aici unui "clinci" nedorit si neglorios.
    PS: Sa n-ai impresia ca acela dintre noi doi care va figura cu ultimul post in acest topic va avea de partea lui satisfactia dreptatii finale :D
    3 8
  • Eu incerc doar sa-ti explic o filozofie logica pe care tu ori o negi, ori n-o vezi, nu mi-ai raspuns cat de diferite erau modelele vechi pe care le-am amintit, probabil inca de gandesti la diferentele notabile dintre ele, apoi comparativ cu vechile interioare de la seria 3 si 5, adica E90 si E60, astea de la actualele sunt clar peste, si la materiale si la design, diferenta este vizibila, ok sunt la fel si la 1, 3, 5, 7, nu te mai contrazic, sunt identice, dar daca eu iti zic ca nu ma deranjeaza dc nu poti sa accepti? Si n-o zic sa-ti fac tie in ciuda, pur si simplu n-am vreo problema cu actualele interioare, cu cele de la fostele aveam ceva de spus, cu toate ca si alea aveau farmecul lor, sa nu intelegi ca le vad ca pe cele mai tari interioare din lume, nu, dar nu ma deranjeaza, daca intelegi asta bine, daca nu e la fel de bine, oricum e posibil ca o parte din clientii aia care cumpara Bmw doar pt sigla sa se uite si la alte calitati, care culmea mai exista chiar daca tu nu stii de ele sau nu vrei sa stii, vorbesc de modelele clasice, nu de X-uri, calitati pe care si eu le vad in continuare, in fine, hai sa incheiem aici, daca pe tine te deranjeaza toata industria auto actuala o sa incerc sa nu te mai deranjez din...deranj. Ce are de impartit ATS cu Golf sau Passat? Exact aceleasi lucruri care le au de impartit seria 3 cu Avensis sau cu Auris, cred c-ai prins ideea, ce? este exagerata o comparatie Cadillac vs VW sau chiar Skoda? Nu stiu ce sa zic, atata timp cat si Auris se compara cu ceva de la Bmw, inca n-am gasit ce, uite la Cadillac eu am gasit, exact Skoda mi se pare potrivita, pana la urma este mai ieftina si mai practica si se vinde si mai bine, crezi ca exagerez? Este un pont la fel de bun.
    12 6
  • George
    Dane, pentru un BMW-ist inflacarat si un anti-japoneze, te pricepi foarte bine la Toyota Corolla si vad ca ai analizat in detaliu si modelele anterioare, banuiesc ca ai si condus toate modelele anterioare ca sa pot iface niste comparatii.
    Te felicit. Mai rar asa persoane deschise si luminate care incearca si altceva. Macar se uita atent la niste poze de pe net si zica la toti ca japonezii de la QC erau in pauza de masa cand s-a vopsit acul de la kilometraj.
    Mai rar asa obiectivism.
    Si daca a ajuns skoda Octavia o alegere mai buna decat Toyota Corolla, jos palaria in fata desteptaciunii dumneavoastra.
    6 10
  • Se vede c-ai inteles, Skoda este o alegere mai buna decat Cadillac, nu fata de Corolla, citeste mai atent, intre timp vezi ca obtuz are mai multe sensuri, nu se refera doar la unghi.
    7 3
  • Citroen C-Elysee
    1.6i 16v Seduction 115, 6.4, 9.4,
    12.990 euro

    Oare de ce nu arunca romanii un ochi si la aceasta marca/masina ?
    4 4
  • George
    Dane, am gresit, am citit comentariul tau printre randuri, cam cum ai citit tu topul fiabilitatii si ai vazut ca Lexus e sub Mercedes, dar ai uitat sa spui ca Lexus este peste BMW si Audi. Insa tot tu ai uitat sa mentionezi ca Honda si Toyota au iesit mai bine decat triada premium germana, lucru care nu ma mira deloc, avand in vedere cat de obtuz sunt. Ai uitat sa explici cum oare de japonezele ies peste Mercedes, Audi si BMW ?
    11 9
  • @Calingura,
    Vorbim de unitati monetare diferite, cred ca n-ai inteles ideea. Daca cumperi piesele de pe internet, de la retaileri independenti sau de la dealer, pretul lor este foarte apropiat. Mai ales cand vorbim de oferta Mercedes in clasa de jos, dar uneori chiar si pentru modele high end. Nu uita ca si Mercedes si taiota sunt considerate masini de import, deci tot ce tine de ele este taxat la sange. Chiar daca au modele fabricate "local" in diferite parti ale lumii.

    Ideea era ca toate se strica, indiferent de fabricant. Cu atat mai mult cu cat in ultimii ani japonezii au fost fortati de piata (coreeni, indieni, chinezi) sa reduca din costuri, deci implicit din calitate. Orice masina din 2005 incoace nu mai e la fel de durabila ca una facuta in 1980-1990 de ex. Valabil pentru toti producatorii. Erau alte vremuri cu alti competitori iar lumea inca nu trecuse prin criza din 2007.

    Ca nota generala, daca discutiile pe forumul asta ar fi avut tonul echilibrat pe care il au unele commenturi de la articolul asta, fara indoiala ca n-as fi fost perceput atat de "anti-japonez". Dar cand ti se baga vrand-nevrand pe gat taiota si honda, si toata ziua se trambiteaza pana la exasperare aceeasi moneda devalorizata a "fiabilitatii" pentru mine tot ce-mi mai ramane de facut e sa arat si partea nevazuta a lunii. Iar daca mai arunci si o samanta de misto se inflameaza baietii ca dulaii din spatele gardului. La inceput e chiar interesant spectacolul. Dar dupa o vreme devine plictisitor, jenant si injositor. Cu actori unul mai tare ca altul.

    De exemplu, una din admiratoarele mele constante toti anii astia este precupeata @gelu :) Baiatu', daca te uiti la textele tale si ale mele, nu stiu care mustesc de limbaj mai josnic, mai trivial si mai "satanic". Imi spui ca urasc oamenii? Eu cred ca aveai o oglinda in fata ochilor cand ai scris asta. Probabil ca ma cunosti personal si stii ce viata duc. Da-mi voie sa zambesc. Dupa cum scrii insa, ai inca foarte multe de invatat si o sa dai cu capul de o gramada de ziduri pana o sa incepi sa intelegi lumea in jurul tau. Sau sa te exprimi decent. Deocamdata tot ce vad de la tine e o minte mediocra care trage concluzii la repezeala. Una mai proasta ca alta.
    5 8
  • AndreiRN
    O masina de excelenta care sa dovedit in cursul deceniilor ca fiind cea mai buna masina facuta vreodata.
    Si pretul este bun dar asta depinde care e situatia fiercaruia.
    Oricine are o asa masina va fi bucuros.
    3 10
  • George
    @calingura: legat de preturi si dotari as putea sa spun ca in 2007 am dat pe o Corolla 1.4 diesel, Luna 18.000 de euro.
    Acum aceeasi versiune de echipare ajunge vreo 19.500 euro si vine in plus (fata de ce am eu pe masina) cu:
    - Toyota Touch (sistem inteligent de acces si control al functiilor on-board, cu ecran tactil de 6.1", color);
    - Camera video pentru marsarier;
    - Aer Conditionat cu reglare automata Dual-zone;
    - Radio CD & MP3 cu 6 boxe;
    - Mini jack + USB;
    - Bluetooth;
    - Sistem de control al stabilitatii VSC;
    - Senzor pentru avertizarea presiunii in pneuri.
    Avand in vedere aceste elemente pe care le regasesc in plus, nu mi se pare ciudat sa dau 1500 euro mai mult. Zic eu ca dotarile astea chiar isi fac banii si nu ma pot plange ca sunt pacalit. Iei o masina cu un motor super cunoscut si testat de-a lungul anilor si ai niste dotari bunicele pentru o masina de 20.000 euro.
    9 7
  • George: daca asa vine echipata si versiunea pe benzia (si probabil vine) intradevar au justificare pentru o buna parte din cei 1500.

    Nu pentru toata insa pentru ca dupa 7 ani de productie au amortizat si mama lor costurile pentru ce o fi fost nou atunci. De altfel rotile sunt la fel de ani buni si tot nu vedem o reducere.

    Poate sunt inflexibil. La o adica si noi clientii cerem mereu mai mult. Trebuie sa fie o limita de la care in sus ne vor taxa mai mult.
    0 0
  • zookye
    Eu abia o astept, sigur imi iau una de cum apare. Am o Corolla din 2007 si pana acum la 120.000 km nu am schimbat decat discurile de frana fata si spate.
    4 1
  • Mircea
    Indiferent de comentarii eu am o toyota avensis din 2007, am cu ea 160000 km, facuti i Romania si nu am avut nici cea mai mica problema in afara de consumabile,si intentionez sa o schimb tot cu toyota.
    4 0
  • TiberiuB
    Detin aceasta masina din decembrie 2013. Nu e prima masina noua pe care o conduc, în trecut am mai condus BMW S3, S1, peugeot 307, 406, Citroen C3, C4, Mercedes C, Mazda CX7, toate noi.
    Despre Corolla va pot spune ca e singura masina cu care atunci cand m-am oprit la semafor cineva din alta masina mi-a facut semn ca e super!! In rest nu comentez...
    Nu pot vorbi inca de fiabilitate dar se simte ca un sac de ciment la treceri peste denivelări. La capitolul asta nici una de mai sus nu se compara ..nici chiar Mazda CX7.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru