Prețuri pentru SUV-ul electric DS 3 Crossback E-Tense: start de la 37.900 de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 16.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
DS 3 Crossback E-Tense, SUV-ul electric dezvoltat de producătorul francez, are un preț de pornire pe piața din România de 37.900 de euro. Modelul este echipat cu un motor de 136 CP și cu o baterie de 50 kWh. Autonomia conform standardului WLTP este de 320 de kilometri.

DS Automobiles a publicat lista de prețuri a noului DS 3 Crossback E-Tense pentru piața din România. Modelul electric dezvoltat de constructorul francez este echipat cu un motor de 100 kW (136 de cai putere) și 260 Nm.

Motorul electric este alimentat de la o baterie cu capacitatea de 50 kWh care promite o autonomie maximă de 320 de kilometri conform standardului WLTP.

Timpul de încărcare la o priză rapidă de 100 kW pentru 0-80% este de 30 de minute. În cazul utilizării unei prize de 7.4 kW, timpul necesar unei încărcări complete (0-100%) este de opt ore.

Pe piața din România, noul DS 3 Crossback E-Tense va fi disponibil în două versiuni de echipare: So Chic și Grand Chic.

Prețul pentru varianta de echipare So Chic este de 37.900 de euro, în timp ce pentru vârful de gamă, clienții vor avea de plătit cel puțin 42.900 de euro.

Versiunea So Chic va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: sistem automat de climatizare, scaune față încălzite, sistem de infotainment cu ecran tactil cu diagonala de 7 inch, geamuri electrice față și spate, oglinzi exterioare încălzite și rabatabile electric, lumini de zi cu LED, scaune față cu reglaj manual pe înălțime, dispozitiv pentru încărcare 7.2 kW, senzori de parcare față și spate, Hill start assist, sistem de frânare automată de urgență cu funcție pentru recunoașterea pietonilor și a bicicliștilor pe timp de noapte, sistem de alertă cu privire la o posibilă coliziune, sistem pentru menținerea benzii de rulare, asistent pentru monitorizarea unghiului mort, volan îmbrăcat în piele și jante din aliaj de 17 inch.

Versiunea Grand Chic plusează cu următoarele dotări: sistem pentru încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile, sistem de navigație și ecran central tactil cu diagonala de 10 inch, faruri DS Matrix LED Vision+, stopuri cu LED, sistem de acces tip mâini libere, head-up displat, jante din aliaj cu diametrul de 18 inch și tapițerie specială DS Rivoli.

Mașini electrice 2019-2020 în România

MODEL/VERSIUNE SEGMENT PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(WLTP) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Skoda Citigo-e iV hatchback de oraș 83 265 19.990
Smart EQ Fortwo hatchback de oraș 81 160 22.122
Volkswagen e-Up! hatchback de oraș 83 260 22.448
Opel e-Corsa hatchback subcompact 136 330 29.600
Peugeot e-208 hatchback subcompact 136 340 29.990
Mini Cooper SE hatchback subcompact 184 270 33.082
Renault Zoe hatchback subcompact 92 403 33.550
Mazda MX-30 SUV compact 143 200 33.900
Volkswagen ID.3 1st hatchback compact 204 420 36.072
Nissan Leaf hatchback compact 150 270 36.700
DS 3 Crossback E-Tense SUV subcompact 136 320 37.900
Hyundai Ioniq Electric hatchback compact 136 311 39.199
BMW i3 hatchback subcompact 170 300 39.806
Honda e hatchback subcompact 154 211 39.980
Hyundai Kona Electric SUV subcompact 136 289 40.163
Kia e-Niro  SUV compact 136 289 40.460
Mercedes-Benz EQC SUV compact 408 416 75.922
Jaguar I-Pace SUV mediu 400 470 77.945
Audi e-tron SUV mare 355 417 81.539
Porsche Taycan sportivă 530 407 110.625
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (12)

  • fan skoda
    Asta-i macar SUV Premium. NU ca pocitania aia de Honda e care este mai scumpa, mai urata si cu autonomie de doi bani. Nu are nici asta autonomie mare dar macar sunt 320 km. Desi, pana si Renault ZOE are autonomie mai mare, iar pretul tot peste 30.000. Dar este SUV. Si este premium. Are multe dotari. Este ok si frumusica. Dar nu este foarte frumoasa. Pretul este mare, dar daca te gandesti ce iti ofera, parca nu mai pare atat de scumpa, mai ales ca este electrica. Dar da, este scumpa.
    12 9
  • Ioniq 120 cp? Poate varianta veche, 136 cp model 2019,
    nu costa 39.000 euro si are range 310 km.
    E niro, la fel, pret si autonomie greșită. Are 204 cp, idem Kona.
    136 cp e motorul cu bateria mică.
    Facem un tabel corect sau nu?
    9 2
  • @LLL

    Mulțumim pentru observație. Am modificat unde a fost necesar.

    Săptămână frumoasă.
    5 1
  • Andrei
    Vor vinde 10 masini pe an, din care 8 catre dealeri. Pretul este imens pentru o masina atat de mica si cu o autonomie minuscula. Este un Citroen bling-bling.
    10 5
  • @fan skoda: ai vazut vreuna? Asta e SUV? :) E mai mica decat Tro(a)c. Vai s-amar. Cat despre "premium", asa se recomanda el, intr-adevar, dar nu se inghesuie lumea sa-l ia nici macar pe benzina, pentru ca de banii aia iei ceva mai cool.
    7 4
  • @Andrei: nu mor caii cand vor cainii. Cum merge tedeiul? ai pus ulei saptamana asta?
    5 3
  • Edikkk
    La maşina electrică calculul se face astfel

    - scazi 10.000€ de la stat (este, este, cât o să mai fie)
    - scazi 10.000€ cât salvezi faţă de o maşină termică

    Deci preţul de 43.000€ ajunge de fapt 23.000€
    Eu cred că la dealeri mai obţii ceva reducere şi la 20.000€ deja ai o maşină foarte bună, foarte frumoasă, care se conduce ca un vis.
    4 8
  • fan skoda
    @Edikkk

    Nu o sa iei masina asta electrica 20.000 de euro cu toate reducerile de la dealer si stat.
    Cea mai ieftina electrica de acum este Skoda e-Citigo IV si costa sub 20.000 de euro. Daca scazi 10.000 de la stat si toate reducerile de care zici tu, va costa 0 euro. Gresit !
    Si sa sti ca aia 10.000 de euro cat salvezi fata de o termica, ii salvezi greu. Preturile la statiile de incarcare sunt momentan mai mici decat la benzinarie dar vor creste. Singurul mod prin care ai merge gratis cu masina si nu ai plati ca sa o incarci si ai salva multi bani, ar fi panourile solare. Dar iti trebuie casa. Iar acei 10.000 de euro se salveaza pe parcurs. Nu se salveaza dintr-o data. 43.000 de euro pretul intreg din care se scad 10.000 de euro de la stat, pentru ca este electrica, si cu niste reduceri de la dealer o iei pe la 29.000-30.000. Daca o incarci de la panourile solare vei merge gratis. La termica nu poti sa o incarci si trebuie sa te duci la benzinarie si sa alimentezi. Si trebuie platit. La electrica este altfel. Dar daca nu stai la casa cu panouri solare, si stai la bloc, atunci va trebui sa te duci la statia de incarcare. Si costa bani. Costa mai putin, dar costa. Momentan. Pentru ca preturile vor creste la statiile de incarcare.
    5 3
  • @Andrei... Măcar nu comenta în necunoștință de cauza. Pentru știința ta si pentru viitor, tine minte: DS Automobiles este marca Premium a Grupului PSA. Iar pentru a înțelege ce înseamnă Premium caută în DEX. Succes!
    2 3
  • Edikkk
    @fan Skoda

    Eu vorbesc de oamenii cu bani, care îşi pot permite o eventuală VW, Skoda - GT, RS etc şi deci în acelaşi bani au o maşină pentru viitor !

    Nu un monstru poluant care mănâncă pământul şi freacă pe toţi "deamboulea" în trafic !!

    Chiar multă vreme nu am vrut să zic, dar ştii care sunt inconştienţii, ca să nu zic cuvinte urâte gen tâmpiţii, care
    DEPĂŞESC BANDA DUBLĂ CONTINUĂ
    DEPĂȘESC PE PODURI / CURBE / DEALURI CU ZERO (REPET ZERO) VIZIBILITATE
    DEPĂŞESC PRIN DREAPTA LA TRECERILE DE PIETONI, cu pietoni pe trecere !

    Hai să îţi zic

    VW PASSAT, VW GOLF modele noi !!
    Skoda Octavia mai vechi
    VW Golf vechi
    Audi A4
    Audi Q7
    Mercedes modele lux

    Sigur nu toţi care au modele VAG sau Mercedes sunt nebuni, dar cum grosul sunt de la VAG ???!!

    Numai anul acesta era (foarte serios) un Audi să ne omoare pe ceilaţi participanţi la trafic, dar a ieşit în decor rupt copaci (noroc că copaci mai mici tineri) şi dus pe câmp !

    Sau Mercedes care era să ne facă zob din spate că mergea pe Exx cu peste 160 km/h a depăşit până la urmă dar la risc fără vizibilitate, noroc că nu îi venea nimic din contrasens, oricum după a pierdut controlul de speriat şi cu greu a reuşit să redreseze!

    Dar dacă era maşină pe contrasens, intra buluc direct în noi.

    Nu sunt uşa de biserică, mai dau 110 hai maxim 120 dar unii efectiv îi doare undeva de viaţa lor dar... şi a altora.
    2 1
  • Edikkk
    Şi de aceea pe lângă faptul că urăsc diesel că este poluant
    urăsc maxim diesel pentru că toţi inconştienţii POT SĂ DEA TALPĂ SĂ OMOARE că consumă puţin diesel şi îi costă puţin !!!
    1 4
  • fan skoda
    @Edikkk

    Deobicei astia care incalca regulile sunt cu BMW, Mercedes si Audi. Sunt mai periculosi inconstientii cu BMW, Mercedes si Audi, pentru ca au masini mai puternice.
    Mai sunt si care nu semnalizeaza.
    110-120 e ok atata timp cat esti pe autostrada.
    Sunt foarte multi inconstienti. Mai sunt si care ii dau blana fara sa se asigure ca este ok.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru