Preţuri Toyota Auris break în România: start de la 16.967 euro

de Sebastian Toma
Joi, 19.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a anunţat preţurile versiunii break a noului Auris. Versiunea de bază a modelului, echipată cu motorizarea VVT-i de 1.33 litri, pleacă de la 16.967 euro cu TVA inclus.

Esential 5.6 litri la sută este consumul mediu declarat al versiunii de bază a lui Toyota Auris Touring Sports.
Toyota Auris Touring Sports, primul break din familia Auris, a debutat pe piaţa din România. Versiunea de bază a modelului, oferită alături de nivelul de echipare Terra şi a motorului VVT-i de 1.33 litri, are un preţ de pornire de 16.967 euro cu TVA inclus. Break-ul compact din gama Auris, botezat Touring Sports, are un ampatament de 2.600 milimetri, cu 285 de milimetri mai mare decât cel al versiunii hatchback, ceea ce îi asigură un portbagaj cu un volum de 530 de litri. În momentul în care bancheta din spate este pliată, capacitatea de încărcare creşte la 1.658 litri. Cei de la Toyota au echipat modelul cu un sistem de pliere rapidă a banchetei din spate, numit Easy Flat, care asigură rabatarea banchetei prin apăsarea unui buton.

Din punct de vedere estetic, Auris Touring Sports împrumută partea frontală a versiunii hatchback, în timp ce posteriorul este diferit, fiind echipat cu un hayon mai lung, care asigură un acces mai bun la suprafaţa de încărcare. Modelul prezintă şi un set de bare longitudinale pe plafon, pentru a permite amararea unui portbagaj suplimentar.

Opţional, clienţii pot comanda un plafon panoramic de 1.563 milimetri lungime şi 960 milimetri lăţime, numit Skyview.

Urmareste Automarket
Pe lângă versiunea hibridă, disponibilă de la 23.357 euro cu TVA inclus, gama de motorizări include două diesel-uri şi două propulsoare pe benzină. Pe lângă motorizarea entry-level de 99 CP, Toyota oferă şi un motor pe benzină de 1.6 litri şi 132 CP, echipat cu tehnologia Valvematic de distribuţie variabilă. Aceasta este disponibilă şi în compania unei transmisii Multidrive S, cu variaţie continuă. Cel mai mic diesel din gamă, un 1.4 D-4D, livrează 90 CP şi 205 Nm, iar preţul său de listă este de 18.827 euro cu TVA inclus în compania nivelului de echipare Terra. Diesel-ul de top , un D-4D de 2.0 litri şi 124 CP, are un cuplu maxim de 310 Nm între 1.600 şi 2.400 rpm şi pleacă de la 22.117 euro cu TVA inclus.
Pentru moment, cei de la Toyota derulează o promoţie pentru Auris Touring Sports, în cadrul căruia versiunea de bază pleacă del a 14.967 euro cu TVA inclus.

Toyota Auris Touring Sports vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Auris Touring Sports
1.33 Dual VVT-i MT6 Terra
99 5.6 13.2 16.967
Renault Megane Sport Tourer
1.6 16v Expression
110 6.9 10.8 15.900
Ford Focus Wagon
1.0 EcoBoost Trend
100 4.9 12.7 16.900
Kia Cee'd Sporty Wagon
1.4 CVVT Best
100 6.1 13.5 15.593
Opel Astra Sports Tourer
1.4 100 CP Enjoy S/S
100 5.7 14.5 17.695
Skoda Octavia Combi
1.2 TSI MT5 Active
105 5.1 10.5 15.806
Volkswagen Golf Variant
1.2 TSI MT6 Trendline
105 5.0 9.7 16.953
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Toyota

Comentarii (28)

  • Scrooge
    Poze facute in Palma de Majorca. Mi-au placut pozele.... pana am ajuns la cele cu interiorul :)
    12 8
  • Scrooge ai perfecta dreptate.
    4 5
  • "Diesel-ul de top , un D-4D de 2.0 litri şi 124 CP"

    Schimbati formularea ca e rusinoasa tare de tot.
    Nivelul de putere si cuplu era competitiv acum 15 ani.
    Acum e jenant.
    Sunt motoare aspirate pe benzina de 1.6 care au putere mai mare decat "supraalimentatul" asta de 2 litri.
    Mai umilitor e ca sunt si motoare de 1 litru care scot puterea asta.
    20 9
  • nici eu nu prea apreciez designul bordului. Am stat juma' de ora in masina si usor, usor parca incepea sa-mi placa. Dar am facut un efort si parca am inteles ce e cu noul limbaj de design interior.

    @alex... de top in oferta acestui model. Iar motoarele de 1L scot puterea asta dar nu cuplul care e putin peste jumatatea unui D4D de 2L
    11 6
  • cea mai scumpa, opel astra. pfff!
    6 6
  • Mie imi place cum arata, dar 17.000 cu motorasul ala.....
    Asta inainte sa intreb de ce nu ati adaugat si noul Logan break Laureate 0.9 TCe care costa 10.900 si e muuuult mai fisneata...
    8 4
  • TAuris
    Da, buna ptr. soselele de afara. La ce garda la sol are, 1 an e mult pana ajungi cu ea in service.
    Iar service-urile japonezelor si sud-coreenelor sunt printre cele mai ,,ieftine".
    8 3
  • Cea mai tare antireclama este tabelul cu celelalte modele si preturi.Pai cum sa dai aproape 17000 pe o Toyota cu caroserie hyundaizata si interior de Kia Rio?Motor de ....drujba iar concurenta se da numai cu turbo(aproape toti)
    8 9
  • antonny
    @alex.....da domnule e motor de top .... nu sa facut de ras ca altii....
    7 4
  • Ivanof
    Patethic, este plin de pasionati pe aici. Multi dintre ei nu stiu ca acest motor de 2,0 D-4D 124 CP, se infige mai bine decat orice alt tip de propulsoare de aceeasicapacitate din curtea altor producatori de volum.Masina asta nu are multi cai, dar demareaza f bine, fiindca acest motor a fost optimizat pt cuplu. Asadar degeaba iti iei un 2,0 de 150 CP de exemplu, si sa-l pui pe o masina mai grea, fiindca nu va face acelasi lucru. Fata de motorul de 2,0TDI de 140 CP de pe Jetta, acest Auris SW are mult mai mult cuplu.
    @alex, nu compara benzinarele cu diesel , fiindca este o alta mancarica de fasole.
    12 6
  • Ivanof
    @LUCCI, si tu ai o problema foarte grava la mansarda : Sunteti atat de obsedati de TURBO, fratilor incat nu ii cunoasteti defectele, dar eu cred ca sunteti doar batuti in cap .

    Greseala e ca ziceti ca motoarele europene consuma mai putin , iar masinile nipone consuma mult - E O VORBA GOALA!!! ( explic la finalul comentariului).
    Europenii pun motoare mai mici, turbo doar ca sa reduca din masa .Atunci cind instalezi un turbocompresor, motorul primeste o cantitate de oxigen in PLUS, asta AUTOMAT necesita BENZINA mai multa din cauza ca la un motor pe benzina, raportul aer/combustibil trebuie sa ramina 14.7:1 .Asa ca Motoarele TURBO, sufera de Turbo Lag, chiar daca are un sistem "Anti-Lag" si e Bi-turbo, oricum Lag-ul ala exista, in timp ce un motor mai mare, natural aspirat NU SUFERA de LAG, ba mai mult ca atit, poate avea acelasi consum ca si motorul cu volum mic, dar supraalimentat.
    14 6
  • -Rolf-
    @ Ivanof; informatiile tale sunt incorecte
    -> 2.0 D-4D 124cp - cuplu motor: 310Nm;
    -> 2.0 TDI 140cp - cuplu motor: 320Nm;
    Deci, in niciun caz nu se poate vorbi despre faptul ca "acest Auris SW are mult mai mult cuplu".
    5 4
  • Draga Ivanoff, adica Robert alias multe nickuri, nu cumva dezavantajele motoarelor turbo nu se aplica si-n cazul motorului de pe GT-R? Te rog sa-mi spui ca ala este o exceptie, deci cele apirate sunt mai fiabile, consuma mai putin si asa mai departe, deci cum e treaba cu 3.8 V6 bi-turbo de pe GT-R? Uimeste-ma.
    5 7
  • Ivanof
    @-Rolf-, evita-ma ca sa te evit.
    Era vorba de cuplu/CP/masa vs cuplu/CP/ masa .Ai priceput ?????
    Mai baga o fisa.....
    8 8
  • Ivanof
    @dan_grc,

    Ma cheama Ivanof Dumitru Marian, asta ca sa stii, deci lasa prostiile nu stiu despre ce vorbesti.
    In al doilea rand este simplu. Pai, la acelasi litru, raportu putere/cuplu clar ca poate fi modificat!!! Daca maresti cursa pistonului, si micsorezi diametrul (pentru a ramane la acelasi volum) cresti cuplul si scazi puterea, daca faci invers, invers vei primi!! Eu nu am zis nimic in legatura cu asta.
    Mesaju meu global a fost ca, NU VA UITATI CA MOTORU ARE VOLUM MAI MIC DAR PUTERE MAI MARE, asta e usor de realizat....IAR CEEA CE NUMESC EU PERFORMANTA, e sa obtii FORȚĂ, dar consumul sa nu creasca, ceea ce e greu de realizat, fiindca puterea se ia din combustibil ars. (La diesel asta e posibil)
    8 6
  • Doar unul era cu "pathetic" pe aici si cu toyota in sus si-n jos, nu-l chema Dumitru Marian, iar ca sa revenim la subiect, daca un diesel de 2.0 si 124 de cai in 2013 a ajuns sa se infinga mult mai bine deca concurenta cu aceeasi cilindree atunci s-o lasam balta, mananci bors pe romaneste. Si ca sa inchei, la fel mai era altul cu "lasa prostiile ca nu stiu ce spui", il chema @mafia si @samba pana a fost facut de ras de oficialii site-ului, te cheama Robert si esti un troll nenorocit care nici nu mai stie ce nick-uri sa folosesti sa intoxici lumea, aceleasi placi puse la nesfarsit pana la dementa despre Toyota si despre cat de tare este un motro de 2 litri diesel de 124 cai avand "cuplu mult superior"...Du-te la somn baiatu, poate ai obosit.
    4 11
  • Ivanof
    @unul, sau @dan_grc, esti un maestru asa-i ? Mai bine pune-ti mintea si comenteaza articolul din discutie sau cateva comentarii despre subiectul deschis de mine. Asta daca chiar ai ceva dram de cultura in acest domeniu, si nu vorbesti numai de pomana.
    DACA IN CAZ ZICI CA VORBESC AIUREA: Presupunem ca ceea ce zic yo, e total absurd.Inseamna ca contrazici legile fizicii nenica. Si esti penibil.Bunnn.

    UN PIC DE FIZICA:
    Puterea = Lucrul mecanic/timp => pentru a creste putere, trebuie sa obtinem un lucru mecanic mai mare pe unitatea de timp => Pentru a face asta, ne trebuie energie mai multa =>Pentru a obtine energie mai multa SUNTEM NEVOITI sa ardem MAI MULT CARBURANT !!!!
    Concluzie: Pentru a scoate MULTI CAI din motor, ii crestem consumu, si voila!!!
    9 5
  • Ivanof
    De exemplu : la diesel-urile care au DPF, ele necesita regenerare, iar pentru asta este necesara o a doua injectie de diesel, ceea ce mareste consumul, prin urmare, se inlatura DPF-ul, gazele ies mai usor (motorul impinge gazele mai usor) , si scade consumul din cauza lipsei injectiei date! Iar cum diesel-ul are turbocompresor, se mareste BOOST-ul - deci marirea puterii!
    7 4
  • @Ivanof
    De accord cu asta. Iar ce care va pune la indoiala niste legi ale fizicii, prin urmare se crede a fi mai destepti decat fizicienii, atunci da-o ma incolo...si asta ma pune pe ginduri: Nu cumva e prin clasa a 5-6-a si noi nu stim ?
    3 2
  • @Ivanof
    Se pare ca n-ai auzit de tehnologii mai avansate de scadere a consumului chiar daca puterea este mai mare, se numeste progres al motoarelor, detaliu la care Toyota a cam ramas in urma, uita-te bine in tabelul ala, ti se pare ca Toyota, desi are cea mai mica putere, are cel mai bun consum?:).Ok, cifre teoretice pe hartie, in realitate se consuma mai mult, dar si Toyota consuma mai mult in conditii reale fata de ce scrie pe hartie, deci cum iti explicit "superioara tehnologie" de pe acest motor?
    7 4
  • Ivanof
    ''anonimul '' frustrat , PUTEREA MAI MARE = CONSUM MAI MARE DE BENZINA/MOTORINA, iar Volumul motorului nu este cel mai important criteriu de a stabili consumul de carburant!!! In plus mai conteaza si transmisia.
    Mie personal nu-mi plac masinile care "doar arata". Eu nu respect fațada, pina nu vad motorul, cat de longeviv este.
    Dar tu ai auzit de 1000-2000CP ai auzit? De Hot Rod-uri street-legal ai auzit?
    Si presupun ca mi-ai spune:" da alea maninca benzina" , iar eu intreb:" ai auzit de MDS sau putere variabila?"
    Liber se instaleaza un ambreiaj pe compresor, iar injectoarele duble se dezactiveaza, si injectia dubla brusc dispare, suspensia e adaptiva, si na - masina de oras : breack de 5 metri lungime, 2 in latime, 2 usi si 5 locuri + portbagaj de 500 litri. Understand ??
    patethic.......pfffff !
    4 6
  • Ivanof
    Nu stiu care este mai disperat. Ma amuza ca te-ai grabit ca un prostutz sa dai o replica stupida la repezeala, insa nu ai citit despe ce ziceam eu mai sus, te-ai aruncat ca musca in balegar si ai raspuns ''non-conformist '', la iutzeala. Dar probabil ca nu ai priceput nimic. Chestia este ca nu poti contesta legile fizicii. Deci ori esti batut in cap, ori te prefaci daca chiar incerci sa ''fentezi '' legile fizicii.
    4 4
  • Ivanof
    Dar nu are rost sa mai comentez. Site-ul asta in mare parte este plin de prosti, care se dau cu presupusul si comenteaza pe nestiute doar impresii despre partile tehnice ale masinilor, fara sa puna macar mana pe o carte de fizica . Foarte putini sunt acei oameni isteti de pe acest site, si sunt doar foarte putini. Restul, doar anonimi analfabeti si corijenti la fizica cat si la ''organe de masini '' adica SSM.
    5 4
  • Uau, cata fizica si cunostinte pe aici.
    Insa baieti, voi uitati ceva in toata povestea asta: factorul uman ! Cine isi ia Toyota nu este interesat de cai putere si cuplu si ce turbine mai vreti voi ! Am prieteni super incantati de motorul 1.4 diesel de 90 CP de la Toyota. Deci teoria si caii putere nu sunt luati mereu in consideratie.
    Cat despre varianta hibrida isi dau atatia cu parerea, asa cum au facut-o si despre Prius. Asta nu i-a impiedicat pe japonezi sa vanda peste 5 milioane unitati.
    Concluzia ar fi ca degeaba va certati si va agitati voi pe aici legat de motoare si cuplu si cai putere... Haideti sa vedem cine vinde cel mai bine pana la sfarsitul anului, dupa asta vedem care masini si motoare sunt preferate :)
    5 1
  • TC1900
    Vali, ai dreptate . Sunt multi oameni ( nu ma numar printre ei ) pentru care nu conteaza turbo sau o super tehnologie si aleg toyota sau honda.

    avantajul unei astfel de abordari e ca masina e mai fiabila.
    6 1
  • Eu zic ca trebuie facuta lumina: piata europeana este reprezentata de tara cea mai "tare" din Europa, "care este" Germania.
    Daca cascam bine ochii la ce zic studiile de satisfactie ale clientilor in ultimii 10 ani, concluzia e una simpla: japonezele, "asa urate si cu motoare vechi", sunt preferatele germanilor. Pana si raportul TUV arata ca Toyotele sunt mai fiabile decat VW, Ford si ce mai vreti voi.
    Deci ??? Ce incercati voi sa dovediti, nu tine nici macar in Germania, patria mama a celor mai "tari" marci din lume.
    Ia incercati sa vedeti cati dealeri Toyota gasiti pe o raza de 30 KM in jurul marilor orase germane. Vreo 10-15 ? Ce cauta ei in tara celor mai bune masini cu cele mai bune motoare ?
    8 1
  • draga ivanof te lupti cu morile de vant; aici sunt o gloata de imbecili care au inghitit trendul impus de nemti cu motoare turbo, ei viseaza turbo in fiecare zi si nu inteleg ce inseamna motoare simple si fiabile

    numa' bine!!!
    1 2
  • @kaka: si de unde stii tu ca motoarele turbo nu sunt fiabile? turbo-urile de la VW sunt pe piata de prin 2007 si nu imi amintesc sa fi avut vreo problema majora de fiabilitate (eliminam de aici 1.2 tsi cel cu distributia pe lant, fabricat de skoda si deja scos din productie). Eu zic ca toate au plusuri si minusuri, la turbo mai ales plusuri in ce priveste consumul si performanta. Am 2 masini, un 1.8 aspirat si un 1.4 turbo. 1.8 turbo are pe hartie 20 cai in plus, insa in realitate este mai putin vioi decat turbo-ul, mai ales pe treptele inferioare de putere. Iar ca si consum in afara e diferenta de 2.5 litri/100km pe autostrada la 130 km/h iar in oras diferenta de 4 litri. Motorul 1.8 consumand mai mult. Sigur, poate turbo-ul nu mai duce 500 mii de km ci vreo 300 mii..dar eu unul nu voi tine masina atat si nu voi merge asa de mult, deci nu are niciun impact asupra mea.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru