Prima generaţie a lui Ford Mustang reintră în producţie cu tehnologii moderne sub tutela unei alte companii

de Sebastian Toma
Luni, 16.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Prima generaţie a lui Ford Mustang face un arc peste timp şi primeşte câteva dintre tehnologiile suratelor sale moderne şi poate fi cumpărată de nouă, cu tot cu garanţie, datorită eforturilor unei companii numită Revology Cars.

Esential 114.000 de euro este preţul de pornire al versiunii modernizate a generaţiei Ford Mustang fabricată între 1964 şi 1966, modelul de la care s-a pornit pentru varianta oferită de compania Revology.
Ford Mustang, iconicul model american lansat în urmă cu cinci decenii, a primit prima copie autorizată de compania-mamă. Vorbim despre o variantă care foloseşte toate elementele clasice de design şi este fabricată de la zero de Revology Cars, o companie din Statele Unite ale Americii. Aceasta se bucură de multe tehnologii moderne, cum este motorul V8 de 5.0 litri cu injecţie electronică, suspensie spate multi-link, frâne pe disc, servodirecţie, acces fără cheie, scaune cu reglare electrică, închindere centralizată, conectivitate Bluetooth şi computer de bord. Toate elementele menţionate mai sus sunt integrate cu bun gust pe caroseria clasică a lui Mustang. La fel ca în 1964, clienţii pot alege între o transmisie manuală cu cinci trepte sau o automată cu patru trepte. Propulsorul V8 din dotare dezvoltă 265 CP, nefiind o unitate de generaţie nouă, iar resursele acestuia sunt livrate roţilor din spate printr-un diferenţial mecanic cu alunecare limitată.

POVEŞTI AUTO: Ford Mustang - 50 de ani de legendă

Spre deosebire de alte Mustang-uri clasice de pe piaţă, acesta din urmă nu este fabricat de compania Ford şi nu este o restaurare a unei caroserii vechi. Vorbim despre piese noi pentru o maşină nouă, fabricată şi vândută în baza unor norme legale din SUA, care permit asemenea vehicule să fie fabricate şi comercializate în serii extrem de reduse deşi nu mai respectă normele moderne de siguranţă.

Cei de la Singer oferă un serviciu similar, dar la un nivel net superior, pentru modelul 911 de la Porsche, dar produsele Singer sunt personalizate mai puternic şi construite în baza caroseriilor fabricate iniţial de producătorul german, nu cum este cazul americanilor de la Revology, o companie fondată de Tom Scarpello, fostul şef al departamentului de vehicule speciale de la Ford.

Există diferenţe estetice minore între modelul original şi varianta modernizată, regăsite la blocurile optice şi la semnalizările frontale.

Ford Mustang - a şasea generaţie este aici

Urmareste Automarket
Caroseria în sine este construită cu tehnologii moderne şi este net superioară celor fabricate în urmă cu cinci decenii de compania din Michigan.
De producţia acesteia se ocupă cei de la Dynacorn, care se bucură de licenţa celor de la Ford pentru a fabrica această caroserie, care se bucură şi de strat anticoroziune şi garanţie în acest sens pentru cinci ani. Compania din Florida responsabilă de producţia versiunii moderne a lui Mustang oferă până şi garanţie pentru produsul lor, de un an pentru întregul vehicul şi de trei ani pentru trenul de propulsie. Mustang-ul celor de la Revology este oferit atât în variantă cabrio, cât şi în variantă fastback. Livrările încep în primăvara anului viitor şi preţul de ponire este de 119.500 de dolari, echivalentul a 113.300 de euro.

După decesul Fisker, fondatorul mărcii se reprofilează cu un Ford Mustang unicat, de 725 cai putere

Via Carscoops

Comentarii (8)

  • Tembelus Rex
    Daca nu este o greseala ....pretul mi se pare de-a dreptul profibitiv......te cam ustura fundul sa dai atatia bani .... pe o copie pana la urma......cu banii astia iti iei un Ford Mustang, un Dodge Challenger si un Chevrolet Camaro si iti mai si raman bani....(e adevarat nu motoarele cele mai mari - dar suficiente si echipate mai mult decat decent) Ma refer normal la MASINI NOI.
    20 3
  • Tembelus Rex
    Oricum laudabil si de apreciat efortul......
    15 2
  • E vorba de exclusivitate. Si de personalitatea masinilor din acei ani. Si probabil le trezeste niste amintiri unor milionari trecuti de prima tinerete. Modelul arata absolut genial. Mult mai bine decat orice generatie de Mustang.
    6 4
  • Eu ma bag.
    2 2
  • Pai daca as fi milionar, oricat de trecut as fi, nu mi-as lua o copie. Cine e milionar isi permite zeci de masini cu conectivitate bluetooth si active steering, sa nu mai vorbim ca exista o gramada de ateliere in care o clasica adevarata se poate customiza pana la blana, si ramane totusi o clasica. Masina asta va fi scumpa nu pt ca e moderna, ci pt ca vinde imagine. Si partea proasta e ca e o copie de imagine. Si ford focus are suspensie independenta pe spate, keyless start, sistem start stop, mp3 player cu comenzi vocale si conectivitate bluetooth, iar ecoboost-ul de 1.0 cu toate dortarile costa pe undeva pe la 17.000 eur....dar de...nu e copie de mustang...
    5 3
  • Adrian
    Mie imi place ideea. Dar nu are farmec. Nu miroase a Mustang...nu e vechi si costa si mult.
    3 2
  • on-topic:

    @Mafia....stai linistit, te-am bagat noi demult si de multe ori :)
    6 0
  • AndreiRN
    Originalul a costat $2600 la vremea lui.
    Copia costa $120000 acuma.
    Prefer originalul.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru