Prima generatie a lui Porsche 911 a renascut in mainile unui tuner

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 25.09.2009
Tunerii americani de la Singer Vehicle Design ofera o versiune moderna a lui Porsche 911 din 1967, construita pe sasiul unui 911 din anii 1980 si echipata cu un motor mai performant.

Americanii de la Singer Vehicle Design ofera o versiune modernizata a lui Porsche 911 din 1967, care preia si elemente de la 911 Carrera RS din 1973, dar si de la 993 RS din 1996. Modelul astfel creat se numeste Singer 911 si ofera un amestec de aspect clasic, elemente de siguranta moderne si performante exotice. Modelul Singer 911 este bazat pe un 911 din anii 1980 cu ampatament marit.

Aspectul clasic al modelului Porsche 911 a fost pastrat, in timp ce Singer 911 a primit o serie de ramforsari si imbunatatiri la nivelul sasiului si al trenului de rulare. Singer 911 are chiar si o cusca de protectie in cazul rasturnarii. Aproape toate elementele de caroserie ale acestui model sunt fabricate din compozite din fibra de carbon, iar modelul este vopsit in nuanta exclusiva Racing Orange. Masa lui Singer 911 este de 1.088 kilograme gratie acestor elemente speciale de caroserie.

Capota motorului ascunde o unitate boxer de 3.82 litri, racita cu aer si modificata serios. Motorul cu sase cilindri al lui Singer 911 are sase clapete de acceleratie individuale, iar arborele cotit este preluat de la un 911 GT3, alaturi de bielele din titaniu aferente.

Propulsorul de 3.82 litri poate sa atinga o turatie maxima de 8.000 rpm, iar puterea maxima este de 425 CP. Cutia de viteze Getrag G50 care echipeaza acest model are sase trepte si ajuta motorul de 3.82 litri sa puna pe sosea un cuplu motor de 569 Nm, o valoare ridicata pentru un motor aspirat. Potrivit celor de la Singer, modelul 911 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3.9 secunde, iar viteza maxima depaseste 270 km/h. Singer 911 utilizeaza amortizoare Moton si arcuri Eibach, iar franele sunt preluate direct de la un Porsche 930.

Atentia pentru detalii a mers la fiecare element al acestui model, blocurile optice fiind echipate cu un sistem bi-xenon de la Hella, iar interiorul este racit cu ajutorul unei unitati de aer conditionat extrem de usoare. Stergatoarele de parbriz au fost mutate la mijlocul acestuia, similar cu cele montate pe 993. Sistemul multimedia al versiunii modernizate a lui 911 include radio prin satelit, contectivitate Bluetooth si iPod, dar si navigatie GPS cu ajutorul unui sistem Garmin.

Pretul unui Singer 911 nu a fost inca anuntat, iar cifrele de productie nu au fost dezvaluite inca. Modelul a debutat la Concursul de Eleganta de la Pebble Beach.

Via | Autoblog

Comentarii (7)

  • Frumoasa
    Are un farmec aparte.
    5 0
  • superb...o alternativa superba pentru masinile trase la xerox din zilele noastre
    6 0
  • superba, sper sa produca mai mult de un exemplar
    4 0
  • Are 460 Nm, nu 569. Ati facut conversia gresit.
    2 0
  • Sincer nu
    Sincer,pentru mine ar fi mult mai potrivita editia actuala de Porsche.Un 911GT3 ar fi perfect.
    0 3
  • sincer....nu mi se pare nimic impresionant:|:|....au facut si ei ce stiu mai bine adik un Hot Rod de-al lor....mai bine il lasa clasic din 67 si gata ....sunt fan porsche de mic..
    0 3
  • REDNECKS
    Cam asta e ideea lor - hot rod . Si eu zic ca mai bine lasau modelul clasic.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru