Prima imagine a noului Cadillac ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 04.08.2011
Cadillac a publicat un teaser care trădează profilul viitorului său sedan de clasă medie. Modelul se va bate cu adversari redutabili ca BMW Seria 3 şi Audi A4.

BMW Seria 3, Audi A4 şi Mercedes C-Klasse au oficial de ce să se teamă. Cadillac a prezentat primul teaser al viitorului său sedan de clasă medie, botezat de presă cu numele de cod ATS. Imaginea surprinde profilul modelului în trei volume, programat să îşi facă apariţia pe piaţă în cursul anului viitor.

GM va demara producţia noului produs Cadillac în vara anului viitor, la fabrica sa din Lansing Grand River, adică acolo unde ia naştere în prezent fratele mai mare CTS, cu cele trei variante ale sale: sedan, coupe, break. Pentru a pregăti intrarea în producţie a viitorului ATS, GM a investit 190 de milioane de dolari şi a angajat 600 de oameni la uzina Cadillac.

Un oficial al companiei americane a declarat: "Produsul pe care l-am botezat cu nume de cod ATS este dezvoltat ca un automobil centrat în jurul şoferului, pe o platformă cu arhitectură specifică tracţiunii spate sau integrale. Am studiat intens segmentul în care vom activa şi actualii competitori, iar asta va duce la elaborarea celui mai bun produs de pe piaţă.

Publicul se va convinge de asta foarte repede."

via | carscoop

Comentarii (22)

  • @
    Nu va reusi sa invinga Tripletul German. Cele 3 modele nemtesti, au deja o istorie ,,grea" in spate, care sa imprimat pe creierul clientilor, si a pasionatilor de masini, si va fi greu de renuntat la cele 3 , in favoare ATS-ului. Insa mai sunt si persoane care doresc ceva exclusivist, doresc o masina cu, care sa se diferentieze de ceilalti si vor alege ATS, asa cum altii aleg in acest moment SAAB, VOLVO, LEXUS, si multe altele.
    10 1
  • caddy is back!!!
    Super! Astept mai multe detalii despre aceasta masina. Sunt sigur ca va face fata concurentei fara probleme.
    5 3
  • Offf
    Din nou vorbiti de Saab si volvo :)
    Lăsați Saab -ul sa se odihneasca in pace ca e spre cimitir cu un picior in groapa.
    2 9
  • Nu o sa aiba sanse prea mari in Europa...
    Eu unu as renunta la C class si A4 Lexus IS si altele in favoarea unui Cadilac. Dar atata timp cat exista seria 3, nu ma intereseaza altceva.
    5 7
  • ha ha
    @Scorpyon, trebuie sa recunosc ca sunt foaaarte impresionat de felul cum ii descrii pe fanii "suedezelor". Bravo, man! :D .Fara sa vrei, admiti ca acestia sunt DEOSEBITI. Ei da, nimic nu ne incanta mai mult pe noi, SAAB-istii, decat laudele sincere venite din partea adversarilor marcii ;)
    Cat despre molusca constipata care inca se taraste nevolnic pe acilisea si raspunde intr-o doara la numele de ocara "BMW" si care se cramponeaza jenant de un lexic atat de pauper incat altceva in afara de "cimitir" nu razbate din teasta-i izbita nefericit de zidul sfertodoctismului, ii adresez urmatorul avertisment de buna credinta: amice, vezi ca, de regula, cine (tot) sapa groapa altuia, cade singur in ea...Tiii, bine ca nu m-a facut mama fata si bine ca n-am trait cumplita nesansa sa ma inviti tu in oras, ca daca m-as fi uitat in gura ta sub forma de catapulta de bolovani, as fi dat in balbaiala din cauza "intelighentei" tale de ciumeg "special" uns cu toate alifiile nimicodoxiei...Cara-te odata din peisaj si nu ne mai intoxica aerul cu nazaraniile tale de cartierist obraznicos, narcisist si reductionist...Cand vei fi capabil sa dezvolti o fraza inteligibila, coerenta si relevanta, atunci sa te autoinviti la discutii, nu ma confunda cu LauCalin, care ti-a promis sa te ignore totalmente, caci eu te altoiesc de-ti merg fulgii ori de cate ori lansezi torpile cu biogaz care nu au nici o noima contextuala. Da' ce, nu se mai practica obiceiul cu Sfantu' Niculae din cui?! Las' ca te armonizez eu cu rigorile educatiei civice in locul fostilor indrumatori clasici - biserica, familia si scoala - care pare-se sa-si aroge alte prioritati astazi si de alde voi nu se mai ocupa defel si uite ce-a rezultat! Eu sunt intolerant fata de orice manifestare marlaneasca copioasa si daca ceilalti useri Automarket tac politicos si nu se incumeta sa te puna la punct, ma ofer eu "magna cum laudae" ori de cate ori socotesc ca ar fi cazul, nu obosesc, nu exasperez si nu dezarmez niciodata, hai, tine-te mai departe de boroboate, ca taticu' sta la panda...Deci 'ntelesu-m-ai? Nu transforma un forum in balci de doua parale, in comedie bufa, respecta neconditionat optiunile altora si documenteaza-te temeinic inainte sa emiti verdicte categorice, justitiariste si emfatice - SAAB a traversat o istorie foarte agitata, iar multi ignoranti sau rauvoitori, de orice culoare etnica si de orice dotare mentala, i-au dorit prabusirea inca de la inceput, i-au renegat si minimalizat orice calitate, au tot fabulat ca intotdeauna a imprumutat motoare brute de la alti constructori si doar le-a asamblat gata functionale (da, corect, chiar a preluat motoare de la altii - DKW, Ford si Triumph - dar care nu insemnau cine stie ce capodopere la origine si apoi le-a imbunatatit, le-a adaptat si le-a metamorfozat in motoare performante de raliuri, cu care a speriat concurenta!) . DE CE va irita intruna marca asta atat de oropsita, ce rau v-a produs voua un brand inofensiv, care nu vrea din principiu decat sa multumeasca exigentele in privinta calitatii si sa-si respecte clientii loiali?! Ce castigati efectiv daca o injurati abitir? Poate n-ati fost atenti cate zeci de mii de iubitori SAAB au iesit in strada pe toate continentele locuite, marsaluind cateva zile la rand in coloane kilometrice si asurzitoare de SAAB-uri, in semn de protest fata de decizia samavolnica a GM de a desfiinta (re)numele SAAB, constituind actiunea sincrona de ecou global "Save SAAB"...CARE alta marca din lumea asta a mai "beneficiat" de atata suport popular, entuziast si virulent? Rogu-va, renuntati definitiv si irevocabil la "meseria" de a ponegri SAAB sau Volvo, caci nu reusiti decat sa va acoperiti cu cea mai monstruoasa pelicula de penibil, OK??? Va stiti voi care sunteti cei pe care ii admonestez in mod judicios!
    Permiteti-mi o idee proprie si despre "teaserul" Cadillac tratat in articol: cam aduce din profilul prezentat cu SAAB 9-3 sau doar mi se pare? Tinand cont de Ecotec-urile turbo de provenienta clara suedeza, care se alinta acum in unele Opel-uri si Buick-uri, si de "traditia" Cadillac de a "sterpeli" cate una-doua elemente tipice de SAAB mai ales la conceperea interioarelor, nu m-ar mira...
    12 8
  • @SaabCuantic
    Apreciem comentariul tau, nu trebuie sa exagerezi. Exista oameni pe acest forum, fani germane, care au cultura automobilistica. Ca mai exista cate un user gen "BMW" care nu se oboseste sa-si creeze un user, asta e altceva.
    Am urmarit stirile legate de Saab cat si comentariile din josul paginii si sincer am vazut doar ganduri pozitive si multa parere de rau pt. aceasta marca. Mai degraba fanii VW ar trebui sa se planga in legatura cu denigrarea marcii lor. E trist ce se intampla la Saab si sper din tot sufletul sa o scoata la capat intr-un final.
    9 2
  • @sel
    Stai linistit, am vrut doar sa-l temperez odata pe Beemwica fara frica...In mod sigur si voi ceilalti simtiti ca ceva nu-i in regula cu cineva parca setat din nastere sa nu poata folosi decat o paleta ingrijorator de restransa de termeni, si aceia repetati ca un patefon blocat si axati pe o tema funesta- cimitir si groapa. Eu, unul, deja m-am sictirit de "atacurile" lui obsesive, bezmetice, sadice la adresa SAAB si a iubitorilor marcii. Stiu ca ar fi mai intelept sa adopt tactica iscusita a lui Lau, care isi doreste linistea si de aceea nu-si mai bate capul sa-l scuture pe individ, dar macar atata as putea sa fac si eu pentru SAAB: sa-i sustin cauza in fata oricarui detractor spumegator!
    Altfel, @sel, ai rostit un adevar destul de sensibil despre situatia curenta a lui VAG...Eu chiar am admirat acest concern atunci cand era format doar din cei doi membri fondatori: VW si Audi. Ceea ce s-a intamplat dupa 1990 in maruntaiele VAG se cheama indubitabil capitalism feroce, cei doi constructori de top suferind invariabil o denaturare surprinzatoare a valorii lor estetice. Astfel, Passat CL, Golf GTI, Caravelle Syncro, Audi quattro, Audi V8 si Audi 200 (sase capodopere de care m-am simtit atras la vremea lor de glorie), biciuite astazi nemilos de avalansa barbara de "high tech" si de "primatul" (mai degraba primitivismul...) ieftinaturii de piata de tip "fast sale", au fost nevoite sa se retraga mahnite spre muzeul din inima fanilor - consecinta directa a goanei perfide si fatise dupa profituri colosale obtinute cu orice pret, in numele unui progres tehnologic iluzoriu si cica in favoarea unor clienti belicosi, pretentiosi, nerabdatori si dornici de senzatii tari de tip viteza necontrolata, interioare de Burj Al Arab si comenzi Star Trek...Eu inca mai conduc duba de referinta a lui VW, o realizare de efect care a contrabalansat spectaculos dominatia in spectru a celebrei Mercedes 100 MB. Insa o Caravelle actuala, desi are ca piesa de rezistenta tot tractiunea integrala, nu-mi suscita nici un sentiment, fiind croita parca musai pentru business...si atat. Cu ea nici nu ma indoiesc ca n-as fi primit moralmente in clubul syncro-nautilor din Anglia din simplul motiv ca nu inspira...caracter. Da, chiar este de plans VAG!
    6 1
  • :)
    Eu unul m-am saturat cat se plang astia de la Saab.
    1 4
  • @
    @SaabCuantic: Nu te doare mana de la atata scris ? Sa stii ca si eu sunt fan noilor modele VAG, datorita simbolurilor ei : AUDI QUATTRO, AUDI V8, AUDI 200, POLO G40, si multe altele. Dar si modelele noi mie imi plac foarte mult. Eu am afirmat, ca posesorii de SAAB , Volvo, doresc ceva aparte, insa mie nu imi place. Eu vreau o masina din zona modelelor VAG, MERCEDES, BMW. Masina mi-o personalizez cum doresc , si devin exclusivist. Exista o lista foarte lunga de optionale prin care ma diferentiez, exista o paleta larga de culori, exista multe jante din aliaj, si multe altele. Sa nu crezi ca mi-am schimbat parerea de SAAB :). M-am uitat la istoria lui, si este una buna, dar nu foarte buna. Are modele remarcante, si cred ca voua va place aceasta marca, deoarece va place si FIAT/ALFA/LANCIA, deoarece am observat ca mai demult, au colaborat, si au scos anumite modele. Interesant este ca nimeni nu zice nimica, pana nu incep eu sa postez un comentariu, si apoi incep toti cei care nu ma prea agreeaza, si imi dau voturi negative, caci au gusturi total opuse fata de mine.
    5 4
  • @VAG
    Prietene nu te chinui cu Saab cuantic ca el scrie romane de dragoste de 200 mii de caractere într-un comentariu.
    Eu dacă sincer citesc printre rânduri ce scrie Saab cuantic deoarece nu se merita sa-i citesti operele de arta a unui gândac.
    Fanii Saab si Volvo trăiesc întrun vis total diferit de ce se petrece in lume.
    Pentru ei Saab e mai bun ca Benz , VAG , BMW , ., când defapt Saab e un gunoi de mâna a doua.
    3 11
  • Domnule SaabCuantic, nu te supara, dar ultima oara cand am mers cu un Saab (acum vreo 4 ani, masina avea cam 15000km) am avut o senzatie de "dezmembrare" a interiorului... totul troznea si scartiaia in masina aia ... poate nu am nimerit eu una "buna" ..dar omu' ala nu avea nici 20000km ...

    @Caddy din articol - mi se pare "prost" ales momentul, pentru ca urmeaza noul 3, si cand te lansezi in acelasi timp cu un neamt te cam "risti". Dar cinestie poate oamenii fac o treaba belea :)
    3 7
  • @Scorpyon
    Bravo tie, n-am dreptul sa-ti reprosez aplecarea ta nativa spre "germane". Dar este eronat sa-ti imaginezi ca SAAB nu se poate masura cu ele din cauza ca nu detine motoare mai puternice, ca nu trece din fire de 300 km/h, ca nu afiseaza optiunile si functiile cele mai "trendy" (desi sunt muuulte, fine si delicate), sau ca nu se bucura de aceeasi cota de vanzari si de aceeasi eferverscenta de imagine (si nu-si propune sa-si faca in Romanica acele cearceafuri uriase de reclama care acopera fatade intregi de blocuri si ii obliga pe locatarii respectivi sa-si obtureze accesul firesc al luminii solare in casa in schimbul unui amarat de "pumn de valuta"...). Crezi ca ar fi greu sa-mi dau seama ca fix asa gandesti?! Aaa, ti-ai personalizat masina, asa da, este un gest istet. Pomeneai de platforma comuna Fiat-Lancia-Alfa Romeo-SAAB. Esti malitios in acest caz. Nu uita ca acrobatiile pe pista ale emblematicului 9000 nu erau la indemana "surorilor" italiene, ca motoarele, sasiurile si caroseriile proveneau exclusiv din Suedia si Finlanda (deci doar designul era asemanator cu al celor 3 modele ale Grupului Fiat), iar acum firma de design a lui Giugiaro apartine de VAG, nu? Concluziile de rigoare trage-le tu. Pana una alta, pana isi va lamuri problemele financiare, pana va relua productia si pana va scoate noul 9-3, SAAB se va bate cu Audi A4 si BMW Seria 3 prin intermediul Cadillac ATS :D
    @unckle, sper sa nu vrei sa-ti insir cazurile garla ale unor "germane" care i-au disperat pe proprietarii lor romani si pe care ii cunosc eu personal...Axiomatic este ca, indiferent de marca si de cauzele obiective sau subiective care le provoaca, necazuri poti intampina pe orice model, caci nu s-a inventat pana acum masina "impecabila" sau pe aproape, stii prea bine realitatea din teren...
    Beemwica, esti incorigibil, draga! Iarasi gunoaie, cimitire, gropi?! Nu, hotarat lucru, as fi nebun de legat sa te mai abordez cumva, dar, daca, Doamne fereste, voi avea nevoie de vreun gropar vreodata, voi apela negresit la serviciile tale experte, numai sa nu ma spoliezi de lovele, bine, man?
    5 2
  • gresit
    Caddy nu vrea sa castige batalia cu nemtii. Nimeni nu poate. Pur si simplu vrea sa-si consolideze prezenta in Europa, ca un pas normal dupa BLS si CTS. Ramane de vazut daca vor profita de capitalul de incredere actual, dupa parerea mea minusurile gen variante de motorizare si calitatea finisarii fiind adevaratul hop care trebuie trecut. Cat despre Volvo si Saab, respect.
    7 0
  • @Saab
    Cât de naiv poți fi sa crezi ca Saab 93 se va bate cu BMW ))))....
    Si eu as putea sa mă bat cu Steven Seagal dar cred ca As avea șansa omului mort la fel cum si saaab , traaab , traabant vs BMW .
    A vrea e bine multe vrem in viața asta a reuși e mai greu.
    Saab nici la vaaloarea lui Mini Cooper nu se ridica ne mai vorbind de triada Germana.
    Ți-am zis copile mai bine ar fi sa te ocupi de romane de dragoste vad ca ai darul de a scrie mult si aiurea, ca la mașini ești nu praf dar ești subzero.
    3 6
  • @BMW
    Fratello, uite o intrebare a naibii de simpla: tu, indragostitul nestemat al firmei muncheneze, conduci macar...un exemplar? Nici vorba, sunt sigur! Pai si atunci de ce o sufoci cu superlative daca nici macar nu stii cum se piloteaza un model BMW ?! Stii ca este destul de solicitanta neuro-somatic conducerea unei versiuni sport mai vechi de la BMW? Ai incercat cateva probe de anduranta cu un astfel de model? Te-ai calit cumva cu cerintele de efort necesare stapanirii perfecte a oricarui BMW de dinainte de 2000? Ai idee cum se comporta tractiunea spate tipica acestuia? Poti sa derapezi controlat pe gheata sau pe zapada cu el sau sa executi o acvaplanare in situatii de siguranta? Te pricepi sa conduci economic o "benzinara" astfel incat extraurban sa obtii un consum minim posibil si constant de 5L/100 km in conditiile deplasarii cu viteze de peste 70 km/h? Stii sa eviti subturarea la fiecare plecare de pe loc astfel incat sa ai asigurata optimizarea consumului? Ai curaj sa depasesti la peste 100 km/h pe un carosabil striat longitudinal si adanc, cum este cel "cioplit" de camioanele de mare tonaj (de exemplu pe Centura Capitalei), tinand cont ca tractiunea spate iti poate juca feste oricand pe o suprafata de rulare denivelata periculos? Ai putea avea darul de a amagi politia rutiera mergand cu injectia aproape blocata, desi masina tinde, normal, sa se opreasca brusc si sa scoata fum gros si prin aceste simptome clare de defectiune sa nu atragi totusi atentia punitiva a lui Garcea, si nu o data, ci de oricate ori ai avea chef sa-l iei la misto? Asadar, cand te vei simti in stare sa-mi raspunzi pertinent macar la o singura intrebare din cele care te vizeaza aici, in acest post (dar sa-mi raspunzi din proprie experienta practica, exersata pe sosea, nu culeasa de pe net sau din auzite!), doar atunci sa-mi vorbesti despre BMW si despre cat de frenetic si feeric il adori, verstehen Sie das?! Sa vedem atunci cine o fi copilul in fond si in fapt...
    4 0
  • adaos
    Be-he-he-heemweule, vezi ca, de regula, oricine comite regulat greseli de ortografie si chiar analocut grosolan este bantuit prin definitie antropologica de cea mai elocventa forma de necredibilitate argumentativa! Nu exista si nu se admit exceptii...
    4 1
  • @SaabCuantic
    Sa ne anunti cand scoti si cand vinzi prima carte. Dar ma tem ca o sa vinzi cat vinde si Sabb....asa ca revenim la clisee. moarte,cimitir,uitare.
    2 3
  • @SaabCuantic
    Respect man pt indarjirea cu care aperi numele si istoria acestei marci.
    4 0
  • @amicii de mai sus:))
    Saabcuantic eu nu citesc ce scrii , nu meriti stima ca sa-ți citesc Jumatate de ora romanul "Saab"....)))
    Pe automarket sunt mai mulți fani de Saab decât proprietari de mașini de Saab .))))
    BMW e BMW nu s-a bătut cu Saab si nici nu o sa se bată .
    0 3
  • @werewolf3
    Iti multumesc pentru incurajare! As vrea insa sa te pronunti mai des in probleme de etica sau de tehnica atunci cand trebuie sa stam pe baricade impotriva denigratorilor, ma astept la o implicare mai profunda si din partea lui @900. Crede-ma, este ultimul lucru pe care mi-l doresc, nu-mi place sa ma concentrez pe "razboaie" crancene cu X sau Y care ne trimit ei, asa, de flori de cucu, la periferia societatii (rampe de gunoi, cimitire...), m-am plictisit pana la suprasaturatie sa ma "ieu la tranta" cu unii bolnavi supraacuti de ura omni-laterala, pe care pare sa nu-i multumeasca nimic din viata asta...Ce incantare ar fi sa luam in calcul numai discutii oportune, care pun pret pe o varietate mare de opinii, nu conteaza ca mai mult sau mai putin avizate, dar in primul rand civilizate...Nu le socotiti vorbe mari si umflate, ci doar o doleanta fireasca, izvorata dintr-un om obisnuit care a sperat cu totul altceva inainte de a pasi prima data pe acest forum...Cand insa m-am convins dezolat ca in primul rand altercatia verbala cu garda jos, invectiva si discreditarea "dusmanului" reprezinta modalitatile de "dialog" preferate aici, parca m-a parasit tot entuziasmul initial...Nu scrie nicaieri ca trebuie sa fim toti prieteni intre noi (macar dpdv simbolic), nici nu ne cunoastem de fapt, nu interactionam in "meandrele concretului" cotidian, dar ma indoiesc ca lexicul lipit pamantului de sarman, onomatopeele azvarlite gutural ca mod "impunator" de exprimare, improscarea cu mocirla de genul "tin ochii inchisi si arunc, nu conteaza unde oi nimeri, important este sa-si faca efectul, ti-am tras-o, fraiere, wow, ce cool ma simt!" si epatarea personala supradimensionata specific mioritica ("Ce vorbesti, ba, prostovane, habar n-ai, esti un monument de tampenie, las' ca te invat eu pe indelete, ca eu stiu totul, am trait totul si am vazut totul, Dumnezeu a creat Universul, dar eu L-am creat pe Dumnezeu!"...) ar fi instrumentele psiho-sociale cele mai adecvate sau cele mai dorite de a le utiliza pentru a ne considera si noi "in randul tarilor avansate"...
    Cel mai pregnant regret al meu este insa altul: desi la un moment dat am avut la dispozitie o suma suficienta ca sa pun laba in sfarsit pe 900 visat, am ascultat totusi de un sfat prost si m-am trezit cu BMW...As fi impertinent sa afirm ca masina nu-i buna, are unele atuuri "sportive" care ma satisfac, dar mereu ma gandesc cum ar fi fost sa-mi fi impus preferinta pana la urma si sa nu fi luat in seama ce-mi sugerau altii, chiar amici fiind. Cateodata iti vine terifiant de greu sa-ti refuzi prietenii, ceea ce intra la categoria slabiciuni de evitat! Asa ar fi ideal de procedat, dar socoteala din mintea ta nu se potriveste la confluenta cu cei din jur...De obicei, ma simt inghioldit cand realizez ca trebuie sa-mi conturez propria mea personalitate, chiar cu riscul de a-i dezamagi pe aceia care tin in mod cert la mine, dar totodata carora le convine mai mult sa ma "mulez" pe asteptarile lor fata de mine. Ce sa mai zic, intotdeauna am crezut ca omul ca atare este misterul cel mai putin probabil de deslusit in viata...
    4 0
  • @Saabcuantic
    Amice, la inceput mi se parea admirabila pasiunea cu care aparai marca asta, dar, pe masura ce am avansat in lectura postarilor tale, cu regret mi-am dat seama ca pasiunea ta este de fapt o obsesie cu efecte foarte nocive. Daca nu esti actionar la Saab, atunci chiar nu se justifica indarjirea si modul mult prea virulent cu care aperi marca asta.
    Iar referitor la pozitia pe care o ocupa, adevarul e ca la ora actuala nu prea are arme cu care sa lupte de la egal la egal cu nemtii. Da, 9-3 arata excelent la exterior, mai ales cu pachetul Aero, dar interiorul a ramas invechit si fara o identitate proprie (are volan ca un Cadillac, cadrane preluate de la modele vechi si a pierdut pana si aerul acela de bord de avion, plin de butoane; si multe elemente tehnice preluate de la Vectra); si desi are o istorie lunga si admirabila, in acesta istorie s-au facut nenumarate greseli (amintesc numai monstruozitatea de 9-7X, practic un Chevrolet Trailblazer in alte haine), care au erodat imaginea si renumele marcii. Din punctul asta de vedere, are o istorie foarte asemanatoare cu Jaguar, care, pana sa is innoiasca gama cu XF ramasese in urma rau de tot; chiar si acum, Jaguar nu are un model cheie in oferta: un concurent puternic in segmentul compactelor premium, care sa se bagta cu Seria 3, A4, C-classe. Iar Volvo nu a fost nici el prea norocos, fiindca vechiul S60 era si el surclasat destul de clar.
    Mie imi plac mult aceste marci (Saab si Volvo), tocmai pentru caracterul exclusivist pe care il au, dar pana la o limita. Pentru ca asa cum eu respect marca, asa vreau sa ma respecte si ea pe mine, ca si client care plateste. Ori faptul ca Saab cerea 40.000 eur pe un 9-3 pe care practic nu l-a schimbat din 2002 (modelul actual este de fapt un facelift, cu toate ca a fost anuntat cu mare tam-tam ca model nou) mi se pare sincer cam nesimtire si o dovada de lipsa de respect pentru un posibil client. Si de asta multi posibili clienti l-au "taxat" si s-au orientat catre nemti, ca si mine. La fel si cu Jaguar si Volvo, cel putin pe acest segment strategic.

    Si despre Volvo, pot sa spun ca imi place foarte mult noul S60, insa dupa un drive test destul de lung, nu prea mi-a placut cutia de pe motorul de 2.0 diesel si pozitia la volan, putin cam inalta. Motorul insa e un deliciu, interiorul are un stil aparte, specific Volvo, simplu dar rafinat, foarte "organic", iar per total masina e ok si poate fi o alternativa interesanta la nemtoaice. Daca ar fi sa fac acum o achizitie, foarte sincer spun ca m-as gandi serios la S60. Pacat ca in Romania, dealerul nu a pus pachetul Rdesign, care arata demential, decat pe 1.6D...wtf?...

    Oricum prietene, las-o mai usor cu iesirile, ca nu-ti face bine nici tie si nici celorlalti :). Pana la urma sunt doar niste masini, there's more to life than just the car you drive...

    @BMW: iar la tine, daca spui ca Saab e un gunoi, atunci chiar nu se poate purta cu tine o discutie inteligenta si civiliata despre masini sau orice altceva.
    2 0
  • @andy
    Pentru cine ar fi nociv patosul meu? Si de unde stii tu ca nu voi avea vreodata o legatura mai apropiata cu SAAB decat am acum?...In primul rand, oficialii firmei lupta ca sa-i protejeze prestigiul si integritatea, eu nu fac decat sa-mi exprim pozitiile, viziunile si sperantele mele...Daca acestea pe tine si pe altii va deranjeaza cumplit fiindca ati avea impresia ca le reiau tautologic, n-am ce face in acest sens, nu va obliga nimeni sa le luati la cunostinta, treceti eventual peste ele ca gasca prin apa sau "inrositi-ma" "la greu", dar nu-mi amintesc ca eu sa fi adresat cuiva totusi politicos termeni nedemni ca "nociv", indiferent ce mi s-ar fi parut mie in fond! Iar 9-3 sau alt model de la SAAB costa multicel fiindca se munceste asisderea la realizarea lor si se folosesc materiale destul de finute la pipait, adica de calitate ireprosabila si durata indelungata! Cui nu-i convine, nu-l opreste nimeni sa-si ia "Opel la juma' de pret din SAAB, ca doar e acelasi drac"...si prea multi au insinuat enormitatea asta de rasu-plansu! In rest, sunt de acord ca masinile sunt doar niste fiare fara viata, dar ce sa-i faci daca, in legatura cu anume una dintre ele, prea ii roade pizma pe nenumarati superficiali ca aceea EXISTA si REZISTA tuturor intemperiilor economice si...umane, deci trebuie ca cineva mai temerar sa le stea impotriva pana la ultimul strop de energie...In concluzie, numai daca imi va impune insusi Automarket "ia-o mai incet!", atunci iti voi indeplini necumpanita dorinta, fara suparare, bine?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru