Feedback

Primele fotografii oficiale cu noua generație Suzuki Jimny: design ușor modificat și interior modern

Publicat Marti, 19.06.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 22
Primele fotografii oficiale cu noua generație Suzuki Jimny: design ușor modificat și interior modern - Poza 1
Primele fotografii oficiale cu noua generație Suzuki Jimny: design ușor modificat și interior modern - Poza 2
Primele fotografii oficiale cu noua generație Suzuki Jimny: design ușor modificat și interior modern - Poza 2
Primele fotografii oficiale cu noua generație Suzuki Jimny: design ușor modificat și interior modern - Poza 2
Primele fotografii oficiale cu noua generație Suzuki Jimny: design ușor modificat și interior modern - Poza 2
Primele fotografii oficiale cu noua generație Suzuki Jimny: design ușor modificat și interior modern - Poza 2
Primele fotografii oficiale cu noua generație Suzuki Jimny: design ușor modificat și interior modern - Poza 2
Suzuki a publicat primele fotografii oficiale cu noua generație Jimny. Modelul constructorului nipon a primit mici modificări estetice și o serie de tehnologii moderne la interior. Detaliile complete vin în 5 iulie.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Prezentarea noii generații Suzuki Jimny este programată pentru 5 iulie, însă oficialii constructorului nipon au pregătit o surpriză pentru fani. Aceștia au publicat primele imagini oficiale cu noua generație Jimny. Așa cum era de așteptat, producătorul japonez păstrează designul general și operează doar câteva modificări minore.

Opt nuanțe de caroserie vor fi disponibile, iar cele mai "curajoase" sunt Kinetic Yellow și Brisk Blue Metallic. Totodată, japonezii spun că Jimny poate fi comandat și cu o caroserie în două nuanțe.

Noul Suzuki Jimny rămâne un model orientat către off-road, iar producătorul nipon spune că manevrabilitatea a fost îmbunătățită, dar fără să altereze caracterul pe care deja îl cunoaștem. Șasiul tradițional, suspensia rigidă și tracțiunea integrală sunt armele cu care noul Jimny este gata să iasă în off-road.

La interior, Suzuki a ales să introducă un sistem de infotainment care comunică cu ocupanții prin intermediul unui ecran tactil. Pentru moment, Suzuki a oferit informații doar despre versiunea destinată pieței din Japonia. Clienții vor putea opta pentru un motor de doar 660 de cmc sau pentru unul de 1.5 litri și pentru transmisii manuale sau automate cu cinci sau patru rapoarte. De asemenea, noul Jimny va fi oferit cu un sistem de frânare de urgență, cu pilot automat și cu un buton pentru pornirea/oprirea motorului. Cu detalii complete despre noua generație Suzuki Jimny vom reveni în 5 iulie.


Comentarii (22)

  • Sincer, nu-mi place.
    S-or fi inspirat japonezii din simplitatea fostului SJ / Samurai (ori din G-Klasse, sperînd la un succes similar?), dar - stilistic vorbind - tot un pas înapoi îmi pare.
    Nu și din pdv tehnic, evident, fiindcă și noua declinare va fi la fel de capabilă-n offroad ca fosta. Ba chiar și mai și, fiindcă mai stabilă.

    Clar că fosta generație era mult prea *înghesuită* și majorarea lățimii piticaniei (mai ales) e binevenită, dar cred că era preferabilă o *evoluție fără revoluție*. La exterior mă refer, că interiorul e OK.

    În plus, proiectarea simplificată la maxim a panourilor caroseriei nu cred c-o să conducă la scăderea prețului sub cei cca. 15 mii euro actuali...
    25 22
  • P.S. (In)util să mai adaug altă părere la fel de strict personală: designul exterior nu-mi pare-n niciun caz *ușor modificat*, ci schimbat profund - în rău, evident. :-)
    24 18
  • Clique
    Arată bine, mi-ar fi plăcut mai mult dacă era în patru portiere....
    16 15
  • designul potrivit la fix unei japnoeze fara pretentii stilistice dar cu potential off-road

    e pe gustul meu
    21 12
  • marian
    Mie imi place ca design, dar avand in vedere ca sasiu, ca off-road … nu ar trebui sa fie si motor pe masina asta? Cum adica 660 cmc?
    11 6
  • carcotasu
    @marian probabil are de a face cu https://en.wikipedia.org/wiki/Kei_car
    11 2
  • e urata, practica si nu rupe asfaltul...o vreau
    17 6
  • zici ca e un..."Baby" G Klass !!?? Chiar imi place , eu zic ca au fost foarte inspirati cu acest design chiar daca nu si originali. Daca l-ar aduce in productie si la vecini (asta parca nu era produs decat in Japonia ?) cred ca am vedea mult mai multe pe strazile si coclaurile noastre.
    11 4
  • Mie imi plac masinutele pt off-road urate asa ca asta imi place foarte mult. E draguta. Un fel de mini razboinic. Un motor de 1.5 benzina de 120-130 de cai, aspirat natural, ar fii super. Stau la munte si vad Suzuki Jimny peste tot. Sunt sigur ca daca pastreaza atuurile vechii generatii, si noua va avea success la public.
    12 7
  • Updates: după prospectele / pozele apărute deja cu variantele pt Japonia, imaginile astea sînt ale versiunii *Sierra* superior echipate, ceva mai lată datorită bosajelor aripilor evazate (1.600 mm vs. 1.475 mm Jimny *simplu*.)
    ...Aproape identice și ele cu ale vechiului Jimny dac-ar fi să ne luăm după titlu, doar că pătrățoase și nu rotunde. :-)))

    Lungimea ar varia și ea (3,40 / 3,60 m), dar ampatamentul ar fi la ambele de 2,25 m, ca și înălțimea (1.715 mm.)

    Motoarele pt. Japonia ar include, pe lîngă R06A-ul de 660 cmc turbo (63 CP, max. permis acolo pt *kei-cars*) și K12C-ul DualJet de 90 CP + K10C BoosterJet (112 CP), însă pe unele piețe (nu și Europa probabil) va fi oferit și un 1.5 l aspirat de 102 CP.

    În ciuda Cx-ului de dulap, eficiența motoarelor optimizate se va reflecta într-un consum mediu mai mic decît al fostei generații: 6,5-7,4 l/100 km previzionați - ultima valoare pt. varianta automatică.
    ...Dar designul tot nu-mi place. :-)
    27 6
  • kim_vl
    Mie imi place design-ul asta stil army.
    10 3
  • Bullbar, troliu, anvelope mai mari, alte accesorii offroad atat utile cat si pt design...masina asta devine probabil cea mai distractiva ustensila pt cei pasionati de mers pe poteci. Foarte, foarte misto masina!
    7 4
  • P.S. Deși fan Suzuki... pe față (v. mașina din avatar), nu-mi schimb părerea că Suzuki a mers prea departe cu retro-styling-ul în cazul ăsta.
    Ca să fiți de acord măcar 10%, ar trebui să vedeți însă versiunea cu ecartament îngust și fără aripi evazate, mai înală decît lată cu 24 cm...

    Imposibil să nu recunosc însă meritele mărcii-n segmentul micro-offroaderelor veritabile.
    O clasă practic dispărută de-o vreme (vb. de mici 4x4 cu reductor, diferențiale blocabile etc.) și pe care nu trebuie uitat că Suzuki a inventat-o cumva acum 60 de ani, începînd cu *primitivul*, dar capabilul LJ10 (1968, motoraș 0,36 l - 2 cil/2t de 25 CP, 75 km/h Vmax :-)).

    Cel mai vechi dinozauro-Suzy d-ăsta cu care am mers era un LJ80 de prin 1978 (800 cmc / 40 CP) - zgomotos, cu suspensii dure, hiper-înghesuit, practic fără portbagaj, dar imbatabil și el pe coclauri, în ciuda puterii aparent debile.

    Pe alte piețe decît Europa, LJ80 se numea *Jimny 8*- filiație respectată și de actualul Jimny încă vîndut - clar mai rafinat per total, dar aproape la fel de *săltăreț* pe drumuri proaste.
    Simți deci că-ți sar plombele :-) (mai ales în spate), chiar dacă nu mai are arcuri pe foi (înlocuite cu helicoidale și pe SJ 413 Samurai, din 1994.)

    Ei bine, principalul progres al noului Jimny pare să fie (zic puținii care l-au condus deja) confortul mult mai bun al suspensiilor, pe lîngă consumul redus. Bravo lor-japonezilor!

    Se va vinde așadar cu siguranță f. bine la nivel global (India mai ales, unde și Swift-ul depășește de 15x ori cifrele din Europa), deși în unele zone va rămîne un vehicul de nișă.

    Și pentru unii ca mine de fapt, fiindcă mă cam bate gîndul spre un 4x4, dar unul mai *soft* - nu din cauze estetice deci l-aș ignora, ci fiindcă n-am nevoi de *cățărare extremă*.
    Swift-ul 4x4 ori Ignis-ul rămîn așadar preferabile, ca preț mai ales (12.500 euro preț listă echipate binișor, cu 4 uși dar și cu cca. 4.000 mai ieftine decît actualul Jimny...)
    14 2
  • Erată: acum 50 de ani a fost preluată de Suzuki producția lui LJ10, evident.
    De la o fostă minusculă firmă japoneză (Hope) cu motor bicilindru 2 t de 359 cmc Mitsubishi, dar povestea-i prea lungă pentru comentarii.
    11 2
  • O luam si facem obcinele cu ea!
    5 3
  • Draga "Kirotractor" , eu zic sa mai stai putin, mai dormi o noapte ,..si apoi te mai uiti la poze , poate..poate.. ti-a scapat acel "ceva" care ne place noua . Ha..ha..glumesc ! Dar ne-ai spus deja de vreo 4 ori ca nu-ti place design-ul. Mie personal imi place din ce in ce ma uit la poze mai mult. Eu zic ca "subconstientul" tau poate si legat direct cu buzunarul tau , iti da semnale negative intentionat doar ca sa ramai in bugetul permis. O adevarata conspiratie..Glumesc desigur, esti pasionat si imi place sa citesc comentariile tale , sunt pertinente dar si distractive marea lor majoritate. Succes in alegere daca chiar vrei sa schimbi SS-ul . Cu stima..
    7 3
  • Numai eu vad ceva influente de la Jeep? Un pic de Willys, un pic de Wrangler, ceva din Renegade? Macar e mai apropape ca dimensiuni... fata de G-Class..
    5 3
  • Un Wrangler cu bot de Renegade si cu alura de Willys?
    ... atunci ma duc sa ma culc...
    7 3
  • Astăzi am găsit prețul de ARO 10 Spartana cu motor de Twingo (4x4 putere maxima 40CP, cuplu 90, motorul avea 1249cm3, lungime 3,69 lățime 1,64) cu taxe 6129€ (a trebuit sa fac conversia intre franci/€ noroc ca cei din Franța mai au încă pe bonuri fiscale paritatea), francezii nu au uitat încă de ea. Am scris pentru ca nu am înțeles de ce va revoltați pentru motorul de 660cm3! se poate si cu motor mic!
    6 2
  • @pipo: Mersi pt aprecieri. Bine că pasiunea pentru mașini / motoare nu-mi mai e acum circumscrisă profesiei - fiindcă din postura de simplu chibiț am libertăți mult mai mari pe AM decît la Motorpresse pe vremuri. Unde principiul clasic *Arguing with the readers is not good for your magazine* era aplicat strict.
    Și mai clar: mă simt mai bine cînd nu mai trebuie să mint deloc. :-) Fie și doar prin omisiune.

    Ontopic însă: dacă tot am scris prea mult pîn-acu (ca la orice temă suzukioasă :-)) o să-ți răspund oarecum tangențial, dar mai pozitivist apropo de noul Jimny.
    Mai exact, din unele motive e chiar tentant - mai ales prin posibilitatea alegerii micului, dar excelentului tricilindru 1.0 Boosterjet de 112 CP, indisponibil din păcate și pe Swift 4x4, și pe Ignis Allgrip.

    Mai rumeg deci și varianta asta că-i timp destul pînă la anu, chiar
    dacă va costa probabil 16-17.000 în versiunea 1.0 T.
    La noi, că-n Vest prețul de listă sare sigur de 20.000.
    15 2
  • Deși pare ok din multe puncte de vedere..... totuși nu este un model wow, iar în România nu cred că va avea mulți adepți pentru că deși Suzuki are metrice incontestabile în segmentul micro offroadelor, acest tip de mașină este totuși pe cale de dispariție.... pentru simplu motiv că nu mai este valabilă opțiunea de acum 60-70 de ani și noi nu suntem... India
    7 3
  • ESTE DEMENTIALA!
    4 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru