Primele imagini cu interiorul noii generații Mercedes Clasa A: volan preluat de la Clasa S, două ecrane de 12 inch, spațiu mai mare pentru pasageri

de Daniel Popescu
Joi, 23.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Interiorul noii generații Mercedes Clasa A va prelua volanul de la Clasa S și va oferi un spațiu mai mare pentru pasageri, în timp ce versiunea de top va fi echipată cu două ecrane touch de 12.3 inch.

Presa internațională a dezvăluit în ultimele luni numeroase detalii despre noua generație Mercedes Clasa A, care urmează să apară pe piață în cursul anului 2018.

Iată însă că producătorul german a decis acum să confirme cel puțin o parte din aceste informații, iar detaliile sunt cu adevărat spectaculoase, întrucât interiorul noului Clasa A oferă elemente premium preluate de la modelele din segmentele superoare.

Interiorul noii generații Mercedes Clasa A: date esențiale:

în versiunea de bază, Mercedes Clasa A va avea două ecrane de 7 inch, în timp ce versiunea intermediară va propune un ecran de 7 inch și unul de 12.3 inch. În versiunea de top, corespunzătoare imaginilor publicate de Mercedes, noul Clasa A va avea două ecrane de 12.3 inch;

comparativ cu modelele superioare din gamă, ecranele lui Clasa A nu vor fi integrate complet în bord;

volanul este similar cu cel disponibil pe Mercedes Clasa S, astfel că oferă modelului un aspect premium, în timp ce gurile de ventilație sunt preluate de la Clasa E;

noua generație va fi disponibilă cu 64 de LED-uri ambientale, de 4 ori mai multe decât actuala generație.

Printre culorile disponiile se numără galben și albastru;

Mercedes susține că noul Clasa A este primul model compact cu scaune realizate prin simulări pe computer: vor exista 3 tipuri de scaune frontale, iar fiecare va permite până la 20 de ajustări. Versiunile de top vor beneficia de scaune sportive cu tetiere integrate;

opțional, scaunele spate vor putea fi amplasate mai în față pentru a crește capacitatea portbagajului. De altfel, capacitatea standard a portbagajului va crește la 370 de litri, cu 29 de litri comparativ cu actuala generație;

toți pasagerii vor beneficia de spațiu mai generos la nivelul umerilor, coturilor și capului; montanții A, B și C au fost de asemenea micșorați cu circa 10%.

Mercedes nu a oferit și alte detalii despre noul Clasa A, însă a confirmat încă din luna ianuarie că modelul va fi disponibil pentru prima oară ca sedan cu 4 uși. Presa internațională susține că modelul va prelua numeroase sisteme autonome de la Clasa S, în timp ce gama de motorizări va include propulsoare cu injecție directă cu 4 cilindri cu capacități de 1.2 litri și 1.4 litri.

Via Mercedes

Comentarii (14)

  • Jos palaria, cu mana pe inima pot sa zic ca Mercedes au cele mai frumoaste interioare auto la momentul de fata.
    27 23
  • from A-S still the king
    12 14
  • De gustibus...
    Pe mine deci nu mă inspiră deloc *televizoarele* astea tot mai lăbărțate, cărora pare să le mai lipsească doar cîte-un pește de sticlă deasupra. :-)

    ...Și nu doar dpdv estetic zic asta, ci și funcțional, fiindcă hibe electronice serioase (în sens de totale) sînt posibile nu doar în perioada garanției - fiind schimbate totuși gratis, cum li s-a întîmplat deja unor posesori de Virtual Cockpits.
    39 15
  • adica pe pervazu' ala din bord merge de asezat si un peste de sticla pe un mileu, un catel de ala de da din cap, o gondola luminoasa si neaparat pentru astia, mai cu frica de domnu', o candeluta

    in rest e de bine. chiar imi place

    io nu stiu ce nu iti convine la ecranele astea @kiro....poti lipi chiar si niste postit-uri pe ele
    22 15
  • Edikkk
    superba !!

    Mercedes ramane masina cea mai de lux si cea mai ergonomica si cea mai de calitate !

    Cele doua ecrane vin extraordinar de bine
    (bine la Tesla Model 3 au doar un ecran - dar este pe un principiu viitor ca acea masina Model 3 nu va fi pentru a fi condusa - ci pentru a fi autonoma !)
    iar restul arata la fel, doar excelenta.
    3 16
  • filip12
    in afara designului gurile de ventilație luate de pe o utilitară par a fi niște veioze...
    14 12
  • Tembelus Rex
    E belea .....dar pentru foarte multi "inchistati" mercedes inseamna doar C, E, S eventul cateva SUV sau sportive.......surprize, surprize noul A classe are platforma de megane si motorizari diesel asisderea .....asta spune ceva de nivelul la care a ajuns acest producator de volum .....
    http://www.autolatest.ro/stiri-masini/asa-arata-viitorul-mercedes-benz-clasa-a-2018-bazat-tehnic-pe-gama-renault-megane-iv
    9 13
  • Andrei
    Gurile de ventilatie imi aduc minte de casetofoanele chinezesti din anii 90, alea cu beculete care se aprindeau in ritmul muzicii - lux!

    Cat despre ecrane, sper ca filtrul anti-reflexii sa functioneze bine, pentru ca exista un motiv bine intemeiat pentru care, in mod traditional, instrumentele de bord sunt ingropate adanc in bord.
    13 4
  • Ia uite ba, a invatat popescu ca masinile Mercedes au doua ecrane si nu unul singur de mari dimensiuni, asa cum credea el initial
    Bine ba, popescule. Acum pune mana si corecteaza diagonala celor doua display, ca nu e de 12 inch nici in cel mai fericit caz.
    Pe care Mercedes l-oi fi citat tu, Dumnezeu stie. Ca ala real da vorbeste de 10.25 inch pe versiunea de top. Cu placere.
    2 3
  • Adrian C
    Asta nu mai e interior de compacta e deja interior de limuzina veritabila. Le-a dat clasa la toti chiar si la modele din categorii superioare de la alte marci. Ce poti sa mai zici....s-au intrecut pe ei. Ce mizerie de masina era A class prima generatie si unde a ajuns sa fie A-ul acum....bate tot ! Bvo Mercedes !
    5 2
  • Baieti, eu nu mai inteleg nimic. Pai pana acum pentru unii Mercedes exista doar de la clasa E, CLS, in sus. Ma rog, fiecaruia cum i se incordau muschii. Acuma, ca au pus o gramada de elemente de interior direct de la E si S Class, ooo, stai asa. Ca sticla, ca pesti, ca sasiu de Renault, ca reflexii, ca aia, ca ailalta.

    Eu zic asa. Masina asta o sa fie un entry level perfect pentru clientii tineri. Mercedes incearca sa-si consolideze o baza in generatiile noi de soferi, care odata cu anii vor urca si mai sus. C, E, S, etc. Asta e tot. Cine e cel mai castigat din toata treaba asta este clientul. Pentru ca acum cei care strambau din nas la A Class si B Class vor avea, sper, ceva mai putine motive de nemultumire.

    OK. De rusinea ta @Kirotractor, sa stii ca am sters foarte mult text in seara asta. Altfel maine mi-ar fi parut rau :) La urma urmei toti avem dreptul la o opinie, iar proba timpului ne va arata cine are dreptate.

    Sincer, mie mi se pare ca au cam sarit calul astia de la Mercedes. Volan de S Class, guri de ventilatie de E Class coupe, etc. Ecranele digitale poate le-as si ingropat poate un pic mai mult in bord. Atat. Dar vreau s-o vad intai la dealer, si pe urma o sa comentez ce si cum :) Doar atunci :)
    8 0
  • @zarnesteanu: Zici bine cu proba timpului - care-s convins că mă va contrazice totuși, din simplul motiv că-s cu 30 de ani mai bătrîn decît cei considerați clienți-target de Daimler Benz.
    Digi-geeks care trec peste dubiile privind fiabilitatea îndoielnică a tuturor mega-smartphon-urilor (egal dacă din buzunare sau cockpituri) și se prefac că nu observă reflexiile clar vizibile și-n tembelizoarele din poze.

    Noul A-Klasse se va vinde așadar f. bine taman categoriei ăsteia june (sub-segment yuppie-bănos, evident). Avizi de digi-gadgetărie sînt și cei mai sărăcuți - la modul relativ, fiindcă și-un A chel costă ceva (era să zic cît nu face :-)) - dar și ei se vor mulțumi c-un singur ecran.
    11 1
  • P/S. Și-o poezea-dedicație unui amic (știe el care, la fel cum prietenii știu de ce :-)) ex-fericit posesor de maxi-touch-display:

    Oh vai, ecranul meu baban,
    Te-am luat de nou acum un an
    Și-acum deja nu te mai am
    Deși mi-ai ras ultimul ban.

    La service m-au asigurat
    Că iute fi-vei tu schimbat
    Cu altul fain, optimizat,
    Dar două luni am așteptat

    Degeaba văd, și-s deprimat
    Ca să nu zic că-s și plouat
    În diminețile cețoase
    Tot așteptînd tramvaiul șase.
    14 1
  • George
    Este frumos, stilat, dar ma uit si nu il vad in coaja unui A...nu-i simt caroseria de A pe dinafara. Ma rog, dupa gustul fiecaruia.

    Dar de ce sa aduc un stil retro-anvargardist anii 50 reintrepretat modern pe ceva ce mi-ar fi placut sa ramana tineresc ca un adevarat HOT-HATCH si nu ROCOCO-HATCH, in stil victorian de secol XVIII cu lemn de mahon in bord si semineu la vedere. Lasa astea pe E si S ...ca batrani vom ajunge toti acolo si le vom aprecia atunci stilul baroc.
    Acum suntem tineri si vrem sa alergam in Adidasi si nu in pantofi de lac de piele de crocodil. More poweeeeeerrrr!!!!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru