Primele imagini neoficiale ale noii generații BMW Seria 7

de Sebastian Toma
Luni, 08.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Configuratorul BMW de pe site-ul din Austria al mărcii a dezvelit fără voie noua generație a lui Seria 7. Fotografiile și informațiile oficiale ale modelului vor fi publicate peste câteva zile.

Esential 6 este numărul generației atins de nava amiral de la BMW.
Site-ul oficial al mărcii BMW din Austria a deconspirat accidental noua generație a navei amiral a mărcii. Vorbim despre noua generație Seria 7, care poartă numele de cod G11/G12, și care era programată să fie prezentată peste câteva zile. Pe lângă primele imagini ale noului Seria 7, site-ul din Austria al mărcii BMW a anunțat motorizările de lansare ale modelului, configurațiile de tracțiune oferite și chiar prețurile pentru acea piață. Potrivit nemților de la Bimmertoday, care au reușit să surprindă mai multe capturi de ecran din cadrul configuratorului de pe site-ul austriac al mărcii BMW, gama Seria 7 va fi oferită în 13 nuanțe de exterior, completate de o gamă de jante din aliaj care au dimensiuni cuprinse între 17 și 20 de inch.

Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială

Pe piața din Austria, BMW Seria 7 va porni de la 100.445 de euro în varianta 730d.

Vânzările celei de-a șasea generații a lui BMW Seria 7 vor demara peste câteva luni. În plus față de generația precedentă, noul model vine cu faruri cu laser, o caroserie mai ușoară cu aproape 200 de kilograme față de predecesorul său și o platformă tehnică nouă. Scăderea de greutate apare în contextul în care modelul își păstrează dimensiunile exterioare și va avea un interior mai spațios.

5 accesorii BMW pe care nu te-ai gândi că le poţi găsi în oferta mărcii germane

Urmareste Automarket
În ceea ce privește gama de motorizări, primele informații anunță un portofoliu de motoare turbo, cu patru, șase, opt și 12 cilindri.
Transmisia standard este o unitate automată cu nouă trepte și poate fi comandată în variantă cu tracțiune spate sau cu tracțiune integrală. Oferta de diesel-uri va debuta cu un motor de 2.0 litri, care nu va fi oferit la momentul lansării, și va fi completată de diferite versiuni de putere ale motorului de 3.0 litri cu șase cilindri în linie.

Via Bimmertoday | Autocar

Comentarii (13)

  • Daca este asa, mie fata mi se pare cam urata la faruri.
    13 5
  • ...exact cum am prezis tehnologie, dotari ,gadgeturi etc....design foarte slab...depasit as zice... un face lift consistent nimic mai mult...
    11 3
  • Adrian
    Interesante farurile. La o prima vedere pare urate, intradevar. Dar asteptam si alte poze mai calitative. In realitate va arata f bine, cu siguranta.
    Are un bot de Ser 5 combinat cu Ser 3. Cu acest noua fata, si aceasta noua alurĂ noua , overall, vrea sa zica : sunt cel mai sport model din aceasta clasa. Asta e clar, a fost si pana acum. Dar acum o arata cu atat mai mult. "Nu sunt un model destinat doar pasagerilor, ci si soferului". Cool! Bravo bmw.
    Ser 5 ramane acum cel mai "batranesc" model al lor.
    9 10
  • Scorpionul.negru
    Asa va arata cu siguranta. Nu arata rau dar nici bine. Interiorul nu imi place mai deloc. Volan badaran si parca arata mai urat ca cel actual. Pacat de exterior ca arata bine fata de orice alt seria 7 de pana acum.
    6 2
  • Fara suparare, dar daca are farurile asa, eu o sa-l confund in trafic cu Skoda Octavia facelift, in cel mai rau caz cu un C-class facelift.

    Un BMW trebuie sa arate nervos pe dinafara si luxos pe dinauntru + o tenta de sportivitate, nu sa arate de parca vrea sa planga.
    13 4
  • Adrian
    Luminile rotunde de zi specifice bmw cat si grila.. il vor face inconfundabil totusi.. cred.
    Nu cred ca se va confunda cu altceva nici ziua si nici noapea. poate doar cu un alt bmw. Sau cel putin sper :)
    9 2
  • Mureau de nu lipeau si aici farurile de grile. In poza 21 cel mai probabil e telecomanda de la climatizare, dar seamana foarte mult cu un telefon din '00.
    8 2
  • Indiferent de cat de urate sau nu par farurile din poze, este exclus sa confunzi in trafic un Bmw cu o Skoda. Despre aspect nu mai sunt multe de spus, de la inceputul anului au tot aparut imagini cu farurile, cu stopurile, cu modele de teste camuflate pe jumatate, deci se stia in mare cum va arata, adica aspect clasic, usor imbunatatit fata de actuala generatie, schimbarile majore sunt de ordin tehnic si de materiale folosite.
    9 4
  • valorosu'
    E un telefon pentru locurile din spate (?!). Foarte... anii '90.
    7 2
  • @valorosu Anii 80...vezi Dallas :-). Nu comentez pentru ca nu mi-o permit. Daca mi-as permite asa ceva cu siguranta ca ar fi o masina sport in doua usi sau un SUV full gen Escalade.
    5 1
  • Telefonu ala ca design nu-i problema, deoarece asa trebuie sa fie un telefon normal. Toate masinile aveau astfel de telefoane, nici decum smarphone. E telefon pe care sa-l folosesti strict in interiorul masinii, nu sa pui manele de pe el cand stai la terasa si sa danseze bulibasha :)).
    11 0
  • Pacat. Nu ar da nimeni peste 100k pe chestia asta si sa fie confondat cu Skoda, iar la spate cu Audi .
    2 3
  • chestia asta e urata cu patima... cum sa se bata cu Mercedes S?! ideea este ca probabil media de varsta a cumparatorilor este intre 50-60 ani... iar pt ei Mercedes S ofera un design foarte elegant... probabil tehnologic va fi peste Mercedes dar ce folos?! am crezut ca dupa plecarea lui Cris Bangle va fi altfel... de unde... cum spunea cineva mai sus masina sta ar fi trebuit sa arate elegant si relativ agresiv, pt a fi cumparata nu doar de cei ce stau in dreapta spate ci si de cei de 55-60 ani care vor sa si-o conduca singuri...
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru