Primul SUV compact decapotabil premium este aici: Range Rover Evoque Convertible

de Daniel Popescu
Luni, 09.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Land Rover a dezvăluit Range Rover Evoque Convertible, primul SUV compact decapotabil premium, care beneficiază de plafon textil şi va fi lansat în ediţie limitată jumătatea anului 2016.

Esential 21 de secunde este timpul în care se retractează plafonul lui Evoque Convertible
7.8 secunde este timpul în care Evoque Convertible ajunge la 100 km/h
240 de cai putere generează motorul pe benzină al lui Eque Convertible
Segmentul SUV-urilor se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare la nivel global, motiv pentru care constructorii încearcă să găsească noi nişe prin care să cucerească clienţi, iar Land Rover nu putea face excepţie.

La trei ani de la prima prezentare oficială sub forma unui concept, producătorul britanic a lansat oficial modelul Range Rover Evoque Convertible, care devine astfel primul SUV compact decapotabil din segmentul premium.

Aşa cum sugerează şi numele, noul model păstrează caracteristicile estetice ale lui Range Rover Evoque, însă beneficiază de un plafon textil integral retractabil care se închide în 21 secunde şi se deschide în numai 18 secunde. Plafonul poate fi operat la viteze de cel mult 48 km/h şi oferă o izolaţie acustică similară cu cea a modelului de bază.

Ca măsură de siguranţă, Land Rover a creat un sistem prin care, în cazul unei rostogoliri, două bare de aluminiu ţâşnesc în numai 90 de milisecunde pentru a genera un spaţiu protector pentru pasageri.

Motorizare şi interior similare cu Range Rover Evoque

Interiorul include conexiune la internet printr-un hotspot Wi-Fi şi compatibilitate cu sistemele Android Auto şi Apple CarPlay.


Motorizările lui Evoquet Convertible au fost preluate de pe modelul-mamă. Astfel, există un motor turbo pe benzină în 4 cilindri de 2 litri care generează 240 CP care atinge 100 km/h în 7.8 secunde prin intermediul unei cutii de viteze automate în 9 trepte. Acesta este acompaniat de un propulsor diesel cu capacitatea de 2 litri. În ambele variante, maşina include sistemul Terrain Response cu patru moduri distincte de condus, în funcţie de teren: general, noroi, nisip şi, nu în ultimul rând, macadam şi zăpadă.

În timpul aventurilor extreme, Evoque Convertible luminează drumul cu blocuri optice cu halogen (standard), xenon sau LED (opţional).

Interiorul păstrează de asemenea caracterul de pe Evoque şi include conexiune la internet printr-un hotspot Wi-Fi şi compatibilitate cu sistemele Android Auto şi Apple CarPlay.

Informaţiile acestora sunt afişate pe un ecran standard de 8" sau, opţional, pe un sistem InControl Info Touch Pro de 10.2". În portbagaj, pasagerii pot transporta bagaje de până la 251 de litri.

Range Rover Evoque Convertible va apărea pe piaţa în primăvara 2016 şi va fi produs în serie limitată. Preţurile pentru România nu sunt încă cunoscute, însă orientativ îţi putem spune că maşina va avea un preţ de pornire de 50.475 de dolari în Statele Unite şi de 47.500 de lire sterline în Marea Britanie.

Via Land Rover

Comentarii (8)

  • O sa rupa piata cu versiunea asta.
    6 3
  • Scorpionul_negru
    E superb. Nu foarte util ca unul cu 4 usi dar e mai frumos si te descurci cu el mai usor in oras si la parcari. Si eu cred ca se va vinde bine mai ales ca e o noutate pe piata. In principiu e masina mai de femeie....dar nu as spune nu unui Range Rover Evoque cabrio.
    7 2
  • Nu credeam ca poate exista ceva mai inutil decat un SUV coupe, dar uite ca am aflat. :)
    12 2
  • Eu sunt curios cum arata interiorul masinii asteia dupa o sesiune foto in desert. O masina decapotabila necesita o intretinere a interiorului mai frecventa si mai atenta decat la una inchisa. Cu atat mai mult cu cat nu esti intr-un mediu urban (si civilizat).

    Pana acum raman la parerea ca pentru un SUV decapotabil cel mai fain e un Jeep nepretentios. Cel mult un G Class pentru cei cu dare de mana. Dar sa iei un SUV de oras, sa-l faci decapotabil si sa-l scoti in salbaticie, mi se pare o idee cam proasta. O masina de fite, da. Dar nu mai mult.
    7 2
  • zarnesteanu: pentru toate, exista photoshop
    7 0
  • Informati-va mai bine. Nissan Murano CC din 2011.
    http://www.caradisiac.com/Le-Nissan-Murano-CrossCabriolet-tire-sa-reverence-96033.htm
    2 2
  • Felicitări Jevco. Asta înseamnă să fii un master, adică să ştii tot ce mişcă (eu nu ştiam de acest model) şi nici să nu jigneşti cei mai deştepţi bolovani de pe planetă.
    2 2
  • Multumesc 'r'.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru