Promisiunea designerului Audi: „Noul A7 va avea forme radicale, diferite de ale lui A8”

de Bogdan Mirică
Miercuri, 24.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi va lansa noua generație a modelului A7 tocmai în 2017. Designerul viitorului A7 ne asigură însă că așteptarea va merita, modelul urmând să beneficieze de un design radical.

Audi pregătește lansarea noii generații a modelului A7. Coupe-ul cu patru uși are nevoie de forțe proaspete pentru a se bate în continuare cu Mercedes CLS, BMW Seria 6 Grand Coupe și Porsche Panamera.

Pentru a fi siguri că răzbesc în acest segment extrem de disputat, germanii mizează totul pe design, un capitol încredințat la acest început de an lui Martin Lichte. Lichte a ajuns la Audi tot în 2015, de la părintele Volkswagen. A devenit responsabil pentru designul viitorului A7, pe care susține deja că l-a finalizat.

Lichte nu a oferit foarte multe detalii, însă a oferit asigurări că designul va fi unul radical, diferit de cel actual. Elemente ale conceptului Prologue, prezentat în urmă cu o lună, vor fi preluate de A7, dar și de viitoarea generațe A8. Printre noutăți se vor număra grila impozantă Singleframe, blocurile optice angulare și pasajele roților pronunțate, amintind de clasicul Audi Quattro din anii `80. De asemenea, Lichte promite și o diferențiere mai mare între viitoarele generații A6, A7 și A8.

Noua generație A7 va fi bazată pe platforma MLB a Grupului Volkswagen, modificată însă de Audi.

Gama de motorizări va fi similară cu cea oferită pe noua generație Audi A8, așteptată în 2015. Asta înseamnă motorizări cu șase și chiar opt cilindr, diesel și benzină, asistate de o transmisie automată cu opt trepte.

Comentarii (5)

  • "Pentru a fi siguri că răzbesc în acest segment extrem de disputat, germanii mizează totul pe design". Cam de asta au și nevoie, ca la fiabilitate si siguranta sunt varza. Insa cand clientii aleg cu ochii, lasandu-si creierul liniștit, au si ei parte de ce isi doresc de la o masina: frumusete, ca sa se uite vecinii la ce masina frumoasa si-au luat. Si dupa un an în care schimba vreo 4 cutii de viteze și multe altele o eticheteaza ca "cea mai proasta masina ". Dar important e ca a ales-o pentru ca i-a plăcut cum arata.
    2 7
  • In legatura cu nebunia asta cu platformele modulare avem asa: partea buna e ca firmele isi reduc costurile prin reducerea complexitatii crearii fiecari model (de ce m-ar interesa pe mine, clientul, ca isi reduc ei costurile de productie?!); partea rea este aia care afecteaza clientii, si anume ca ai toate sansele ca Audi-ul tau A6, A8 sa aiba o bucatica dintr-un VW Polo. Nu e vorba doar de principiu aici, ci de faptul ca platesc 60-80000 eur pentru o masina care are elemente comune cu alte masini care costa mult mai putin.
    Altfel, in ceea ce priveste designul radical, am vazut ce inseamna la Audi design radical la Q7. Vechiul da, era radical, noul Q7 se inscrie in linia platformei modulare.
    10 7
  • @Andi, ai grija de lantul de la bicicleta, e tot ce o sa ai vreodata.
    4 2
  • @vabis: mulțumesc pentru sfat. O sa am grija și de lanțul de la bicicleta. Și întâmplător am și 2 autoturisme foarte apreciate printre clienții germani.
    0 1
  • @Andi anume care? Mai fiabile si mai sigure decat cele germane poate volvo,lexus,infiniti,caddy etc.Ai una din astea?
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru