PSA Peugeot-Citroen măreşte producţia cu 10% pentru a răspunde cererii din Europa

de Sebastian Toma
Miercuri, 22.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
PSA Peugeot-Citroen anunţă creşterea producţiei pentru anul 2015 cu 10% peste cota stabilită iniţial datorită cererii ridicate pe piaţa din Europa, marcând un eveniment pozitiv de mare importanţă pentru constructorul francez.

Esential 60.000 de maşini vor produce în plus francezii de la PSA Peugeot-Citroen în următoarele luni în baza acestei decizii.
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au anunţat mărirea producţiei cu aproximativ 10% faţă de cota stabilită anterior pentru anul curent. Vorbim despre o diferenţă de peste 60.000 de unităţi, a căror fabricaţie va avea loc până la finalul lunii august a anului curent. Concernul din Franţa explică volumele suplimentare prin cererea crescută înregistrată de anumite modele în Europa, printre care se numărăr DS3, Citroen C4 Cacuts, Peugeot 208, 2008, 308 şi 308 SW. În funcţie de fabricile implicate, PSA va trebui să modifice orarul de lucru şi chiar să angajeze salariaţi temporari pentru a răspunde necesităţilor.

Creşterea de producţie din partea concernului PSA Peugeot-Citroen marchează un important pas poziitv pentru francezi după ce au fost nevoiţi să închidă o fabrică şi să reducă numărul total de salariaţi. PSA a trecut printr-o restructurare serioasă sub conducerea lui Carlos Tavares, procesul intitulat "Back in the Race" nefiind încă finalizat. Acesta implică reducerea gamei la aproape jumătate din modelele pe care le conţinea în 2013, pentru toate mărcile din portofoliu, în vederea elimnării modelelor care nu sunt profitabile, fie prin vânzări slabe şi sau prin costuri de dezvoltare exagerate în raport cu rezultatele financiare.

Urmareste Automarket
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen se declară încântaţi de faptul că au obţinut o creştere pe termen scurt pentru modelele menţionate mai sus.
După cum explică Denis Martin, Vicepreşedinte executiv şi director operaţional pentru Europa al concernului, creşterea pe piaţa din Europa este o veste bună pentru întreaga industrie auto, nu doar pentru constructori, ci şi pentru furnizori, personalul dealerilor, service-uri şi toate părţile implicate. Dezvoltarea pozitivă a pieţei auto europene îi face pe francezi încrezători în accelerarea execuţiei planului de restructurare a companeii, care era bazat în trecut pe presupunerea că piaţa auto europeană nu va mai obţine creşteri în viitorul apropiat.

Via PSA Peugeot-Citroen

Comentarii (3)

  • exact despre ce vorbeam, Misha :)
    2 1
  • mishazaitev
    Eu nu pot sa ma bucur, Citroen fiind una dintre marcile mele preferate. Totusi, daca va referiti la ceea ce spuneam eu despre "germanizarea" masinilor frantuzesti, ar trebui spus totusi ca acest reviriment, cum nu se poate mai laudabil, se datoreaza tocmai renuntarii la aceasta tendinta. Cactus numai o masina cu design german nu este! Dimpotriva atat interiorul cat, mai ales, interiorul fiind inspirate de modele care au facut istoria dintilor de chevron. Cat despre 308 as spune ca, desi masina denota o anumita sobrietate, in ceea ce priveste acest model PSA a facut ceea ce nicio alta marca germana nu ar fi facut pana la acel moment si anume, au facut o masina mai mica decat precedenta. Prin urmare cred ca aceste bune rezultate se datoreaza tocmai tendintei francezilor de a se intoarce la valorile lor clasice si nu de a-i copia pe nemti, strategie in fata careia nu pot decat sa-mi scot palaria!
    12 2
  • s-a redus mult calitatea modelelor germane. pejo a redus calitatea mult mai putin. comparati golph 7 cu 6 sau 5
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru