Record inedit în India: cea mai lungă distanță parcursă pe două roți cu un triciclu motorizat

de Sebastian Toma
Vineri, 06.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un indian a reușit să stabilească un record mondial Guinness parcurgând distanța de 2.2 kilometri pe două dintre cele trei roți ale unui Tuk Tuk, un vehicul folosit pentru taximetrie în acea țară.

Esential 4 ani au trecut de la tentativa de stabilire a recordului până la omologarea efectivă a acestuia de către Guinness World Records.
80 km/h a atins recordmenul indian pentru a putea să parcurgă pe două roți distanța de 2.2 kilometri la bordul unui Tuk Tuk.
Jagathish M, un taximetrist din India, a reușit să intre în ediția 2016 a Cărții Recordurilor Guinness printr-o cascadorie inedită și ușor înspăimântătoare. Jagathish a mers pe două dintre cele trei roți ale Tuk Tuk-ului său vreme de 2.2 kilometri. Pentru această performanță impresionantă, realizată acum patru ani la la Aerodromul Juhu din Mumbai, Jagathism M.a ajuns în Cartea Recordurilor Guinness la categoria "cea mai lungă distanță parcursă pe roțile laterale ale unui triciclu motorizat". Performanța sa a fost publicată în data de 6 noiembrie 2015 de oficialii Guinness, după documentarea și verificarea atentă a recordului.

"Nu credeam că acest record este realizabil, dar mă declar mulțumit", a declarat Jagathish M.

pentru ediția 2016 a Cărții Recordurilor Guinness. Abilitățile lui Jagathish la ghidonul unui Tuk Tuk sunt explicate prin meseria sa – taximetria cu Tuk Tuk. Zilnic, Jahathish încearcă să-și transporte clienții prin Mumbai (India) de la o destinație la alta, cât mai repede, totul în condițiile maxime de siguranță pe care le asigură un asemenea vehicul.

Urmareste Automarket
Din ce putem observa, vehiculul pe care în conduce proaspătul recordmen este un Tuk Tuk construit cu numeroase piese de Vespa, celebrul motoscuter lansat de italieni în anii '50.
Vehiculul folosește roata din față pentru direcție și frânare și roțile din spate pentru propulsie, frânare și stabilitate. În esență, vorbim despre un scuter carosat pentru a putea găzdui doi pasageri în spatele "șoferului" și este utilizat pentru taximetrie și chiar transport personal în India. Ratan Tata, șeful Tata Motors, și-a propus să scoată aceste vehicule de pe străzile Indiei, de unde și creația modelului Tata Nano și a altor vehicule similare.

Via Jalopnik | Guiness 

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru