Renault a confirmat lansarea lui Sandero RS în America Latină

de Sebastian Toma
Luni, 27.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Varianta de performanţă RS a lui Sandero a fost confirmată oficial pentru debut de divizia sportivă a mărcii Renault. Pentru moment, doar varianta dedicată pieţei din America Latină a fost menţionată pentru producţie.

Esential 120 CP este nivelul de putere estimat al motorizării turbo care ar putea echipa Renault Sandero R.S.
Sandero R.S., varianta sport mult-aşteptată a hatchback-ului vândut de Dacia şi de Renault în aproape aceeaşi formă, a fost confirmat pentru producţie de divizia Renault Sport. Din păcate pentru fanii europeni ai modelului, versiunea sportivă a lui Sandero va fi lansată, cel puţin în primă fază, doar sub sigla Renault şi doar pe piaţa din America Latină. Compania franceză va construi în Brazilia varianta RS a lui Sandero, care va fi comercializată apoi doar pe pieţele locale, în completarea versiunii GT Line, o altă variantă a lui Sandero care nu este disponibilă pe piaţa din Europa.

VIDEO: Renault confirmă varianta RS a lui Sandero printr-un teaser

Divizia Renault Sport a mărcii franţuzeşti a proiectat această versiune a lui Sandero special pentru piaţa din America Latină.

Reprezentanţii Renault Sport nu au specificat ce tren de propulsie va echipa varianta RS a lui Sandero, dar primul teaser video al acestui model, publicat pe canalul de Youtube oficial al diviziei, ne lasă să aşteptăm o evoluţie un propulsor supraalimentat. Inginerii Renault Sport au modificat şasiul lui Sandero, design-ul său şi sistemul de frânare. Varianta de performanţă a lui Sandero este primul model R.S. De la Renault fabricat în America Latină.

Renault Sport va lansa până la trei modele noi în următorii cinci ani

Urmareste Automarket
Reprezentanţii Renault promit să publice noi informaţii despre varianta R.S.
a lui Sandero în următoarele zile. Din păcate, aşa cum a fost cazul multor concepte şi versiuni speciale pentru pieţele din America Latină, este posibil ca varianta R.S a lui Sandero să nu ajungă vreodată pe Bătrânul Continent. Separarea pieţei din America Latină de cea Europeană atât pentru Renault, cât şi pentru Dacia, alături de strategiile diferite ale acestor divizii pentru această versiune a lui Sandero ar putea fi motivul pentru care reprezentanţii Dacia şi Renault au negat posibilitatea lansării unei variante sport a lui Sandero sub sigla Dacia pe piaţa din Europa.

Renault Sport Experience: senzații tari pe circuit cu sportivele Renault

Via Renault

Comentarii (7)

  • La fel cum Stepway, care a aparut initial in America S si se negase venirea lui in Europa, a aparut totusi si este un succes.
    10 0
  • da...sigur...
    ...cu sigla....RENAULT.
    8 0
  • hazard
    Hmmm....1.2tce de 140cp? Poate.... Dar trebuie schimbate mai multe....neaparat suspensie independenta pe spate, frane pe disc si pe spate.... si rahaul ala de claxon sa-l puna pe volan :)))
    6 14
  • @ hazard
    Mda. Principalul la sportivitate , claxonul sa fie pe volan... halal cultura!
    De parca conducand masina iti mai dai seama de asta si nu te obisnuiesti... de abia ti-au mijit mustatile; un sfat: ia-ti masina baiatule; tu inca mergi cu autobuzul si ne dai noua lectii?
    15 4
  • Pentru mine cel mai potrivit volan are doua butoane care actioneaza claxonul, pe de o parte si de alta a volanului (stanga-dreapta, langa margini), pentru a putea fi accesate cu degetele mari ale ambelor maini.

    Dar la Dacia, unde se merge pe scaderea costurilor, ori alte marci, decat sa am un buton in mijlocul volanului la care sa ma chinui sa ajung cu dosul palmei, ori chiar sa mut mana, prefer butonul in capatul batului, pe care il accesez usor cu degetul mijlociu. Si impusc doi iepuri de-o data, pentru ca arat si o **** cocalarului din stanga pe care il claxonez.
    5 3
  • hazard
    ah ...am uitat: alte scaune, alta bancheta, reglare electrica pentru faruri... etc. Dar sunt vise ... mare minune daca ajunge pe la noi varianta asta de Sandero.
    0 7
  • @hazard
    Eu n-am nevoie de asa ceva. Ia-ti Clio frate si ai terminat balciul!
    Ce atatea comentarii? Ce atatea greturi?
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru