Renault Clio facelift, de la 8990 de euro in Romania

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 28.04.2009
Renault a lansat in Romania noul Clio facelift. Disponibil in versiuni hatchback, Estate si RS, noul Clio are un pret de pornire de 8990 de euro cu TVA inclus.

Renault a anuntat preturile pentru Romania ale noului Clio facelift, lansat in premiera mondiala acum o luna si jumatate in cadrul Salonul Auto de la Geneva. Disponibil in trei versiuni (hatchback, estate si RS), noul Clio isi schimba forma exterioara si vine cu mai multe optiuni in ceea ce priveste motorizarile, versiunile de echipare si dotarile.

Noul Clio se diferentiaza radical in partea frontala de actualul model. Este, de altfel, un lucru cat se poate de normal, in conditiile in care faceliftul se bazeaza mai ales pe liniile promovate recent de Renault prin noile Laguna si Megane. Clio se simplifica din punctul de vedere al designului in fata, unde liniile orizontale de pe grila si o mica "mustata" acopera centrul masinii. Blocurile optice pastreaza din forma anterioara, bazandu-se insa pe cateva retusuri angulare. Spatele modelului nu este la fel de schimbat precum fata, cea mai mare diferenta fiind vizibila la nivelul stopurilor.

Principalele noutati ale gamei Clio facelift sunt reprezentate de aparitia versiunii de caroserie Estate si de includerea in oferta a unei noi variante de echipare, Expression. In aceste conditii, numarul total al echiparilor lui Clio ajunge la patru (Authentique, Expression, Dynamique si Exception).

Versiunea Estate reuseste sa ajunga la un volum minim de incarcare de 439 de litri, fiind unul dintre cele mai compacte break-uri de pe piata in acest moment.

Noul Clio dispune de trei motoare pe benzina (1.2 16v/75 CP, 1.4 16v/100 CP si 1.6 16v/110 CP) si de doua unitati diesel (1.5 dCi/70 CP si 1.5 dCi/85 CP).

Preturile pentru Clio facelift incep de la 8990 de euro cu TVA inclus pentru 1.2 Authentique, mergand pana la 12.700 de euro cu TVA inclus pentru versiunea 1.5 dCi 85 CP Exception. Pentru versiunea Estate, preturile incep de la 9550 de euro cu TVA inclus (1.2 Authentique), in timp ce versiunea sportiva RS a noului Clio, echipata cu acelasi motor de 2.0 litri si 200 CP, costa 18.150 de euro cu TVA inclus.

Versiunea de baza Authentique 1.2 16V 75 CP va avea in dotarea standard, printre altele, aer conditionat, ABS+AFU, airbaguri frontale adaptabile pentru sofer si pasager, computer de bord, directie asistata electric, inchidere centralizata.

PRETURI CLIO FACELIFT

Motorizari benzina    

  Pret de lansare fara TVA Pret de lansare cu TVA
   Clio Authentique 1,2 16 V 75 CP 7 555 8 990
   Clio Expression 1,2 16V 75CP 8 026 9 550
   Clio Dynamique 1,2 16 V 75 CP 8 572 10 200
   Clio Dynamique 1,4 16 V 100 CP 9 034 10 750
   Clio Exception 1,4 16 V 100 CP 9 706 11 550
   Clio Dynamique 1,6 16 V 110 CP BVA 10 295 12 250
Clio RS
             Renault Sport 2.0 16V  200 CP
 15 253
18 150
Motorizari diesel    
   Clio Authentique 1,5 dCi 70 CP 8 614 10 250
    Clio  Expression 1,5 dCi 70CP 9 076 10 800
   Clio Dynamique 1,5 dCi 70 CP 9 621 11 450
   Clio Dynamique 1,5 dCi 85 CP 10 000 11 900
   Clio Exception 1,5 dCi 85 CP 10 673 12 700


PRETURI CLIO ESTATE

Motorizari benzina    
    Pret de lansare fara TVA Pret de lansare cu TVA
 Clio Estate Authentique 1,2 16 V 75 CP 8 026 9 550
   Clio Estate Dynamique 1,2 16 V 75 CP 9 034 10 750
   Clio Estate Dynamique 1,4 16 V 100 CP 9 496 11 300
Motorizari diesel    
   Clio Estate Authentique 1,5 dCi 70 CP 9 076 10 800
   Clio Estate Dynamique 1,5 dCi  70 CP 10 085 12 000
   Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP 10 463 12 450

via | Renault

Comentarii (15)

  • Etienne
    facelift
    Din pacate pentru Clio, care nu e deloc o masina rea, modificarile exterioare imi par usor neinspirate.
    0 0
  • Etienne
    Etienne ai perfecta dreptate.Mi se par foarte feminine gama Renault.
    Sincer mie inca imi place mai mult Clio 2 decat modelul actual.Parca e mai agresiv.
    0 0
  • Clio
    Apropo, cand o sa vedem pe la noi Renault Campus?
    0 0
  • abc_e?
    Clio
    modelul din poza nici macar n-are clima si cum a spus si Faust, chiar are linii feminine; modele anterioare chiar au fost mai reusite
    0 0
  • mircea
    @Faust
    Renault Campus (a.k.a. Clio 2 cu re-facelift) nu va fi prezent pe piata din Romania. E normal, ar canibaliza intr-o mare masura gama Sandero :)
    0 0
  • Mersi
    Mersi pentru raspuns,Mircea.
    0 0
  • RS ?
    "in timp ce versiunea sportiva RS a noului Clio, echipata cu acelasi motor de 2.0 litri turbo si 200 CP"
    Hai serios, de cind are Clio RS motor turbo ?
    0 0
  • creator de auto..........
    daca ar avea macar aer conditionat la 1,2 autentique mai ca ar merita dar asa mai bine nu
    0 0
  • mircea
    @kh
    Versiunea de baza are aer conditionat. Deasupra tabelelor am completat dotarile acesteia.
    0 0
  • Arata super tare va fi sigur un succes ca si laguna 3.
    0 0
  • GT
    Da....un aer proaspat,dar la bani,mai bine dai 1000euro in plus si iti cumperi megane!Sper sa aduca si GTul !!
    0 0
  • gophren
    preturi
    de unde ati luat tabelul cu preturile, ca pe situl serus sunt altele, mai mari?
    0 0
  • DANIEL
    CLIO III
    NAAAASHPA ! parca ar fi clio bicorp din 2000 - ma refer la fatza -nasoool. Unu cu o motorizare mai acatarii costa deja prea mult, iar noul megane merita 12900 cu dotarile pe care le are. Spatiu tinuta, am fost duminica si am dat o tura cu noul megane - chiar meritaaa, deja am inceput sa fac planu cum sa strang ceva bani sa mi-l iau. sper sa tina pretul tot asa si sa nu se bulangeasca francezii astia.
    0 0
  • pacat
    Sincer, un face lift ar trebui sa fie un pas inainte insa ce au facut aici, e un pas inapoi. Poate se tinde sa revina la vechiul model ca design.
    Daca ar introduce si Renault motoare turbo pentru motoare mici ar lua un mare avant, insa ei vor doar sa isi vanda motoarele vechi. Inca se mai trage de 1.6 16v de 110 cai cand Kia ofera 109cai din 1396cmc. Decat sa imi iau Clio cu motor 1.4, versiune de baza, parca m-as uita la ProCeed la aceeasi bani si ceva mai multa garantie culmea....dar fiecare alege ce i se potriveste.
    Tot inainte, spre motoarele turbo de dimensiuni mici, ele sunt viitorul, parerea mea mon cher :)
    0 0
  • e urata rau de tot.......
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru