Renault Clio, în Romania de la 10.200 euro

de Sebastian Toma
Marti, 17.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La doar două săptămâni de la primele imagini şi informaţii oficiale ale noului Clio, importatorul mărcii pe piaţa din România a publicat şi preţul de pornire al noii subcompacte franţuzeşti.

Renault Clio este disponibil pentru comandă pe piaţa din România, modelul plecând de la 10.200 de euro cu TVA inclus în versiunea Authentique 1.2 16V 75 CP. Subcompacta franţuzească este oferită alături de trei niveluri de echipare şi patru motorizări. Propulsoarele din oferta lui Clio oferă 75 CP sau 90 CP, iar modelul se bucură de elemente precum ESP, computer de bord, direcţie asistată faruri de zi cu LED-uri şi altele în standard.

Nivelul de echipare Authentique mai include şi elemente precum airbag-uri frontale şi laterale pentru şofer şi pasagerul faţă, acces cu cardul, ABS+EBD, sistem de asistenţă la pornirea în pantă, oglinzi electrice şi încălzite, direcţie asistată electric, cruise control, sistem prindere ISOFIX şi banchetă spate rabatabilă. În schimb, nivelul de echipare de bază are radio în lista de dotări opţionale, situaţia fiind identică şi pentru instalaţia de aer condiţionat. Vestea bună este că ambele dotări vin împreună pe Clio sub forma unui pachet, numit Radio+Clima, care costă 800 de euro şi include aer condiţionat cu reglare manuală şi Radio-MP3 Bluetooth. Pentru pachetul vizibilitate, care cuprinde proiectoare de ceaţă şi temporizator ştergătoare de parbriz, clienţii trebuie să plătească 150 de euro.

Date tehnice Renault ClioTCe 90
  • Combustibil Benzină
  • Cilindree cmc 899
  • Putere (CP) 90
  • Cuplu (Nm) 135
  • Vmax (km/h) 182
  • 0-100 km/h (s) 12.2
  • Tractiune Faţă
  • Cutie viteze M5
  • Nr.
    usi
    5
  • Nr. locuri 5
  • Lungime (mm) 4.062
  • Latime (mm) 1.945
  • Inaltime (mm) 1.488
  • Greutate (kg) 1.009
  • Ampatament (mm) 2.589
  • Rezervor (litri) 45
  • Portbagaj (litri) 288
Cea mai ieftină versiune diesel a lui Clio este Authentique 1.5 dCi 75 CP, care pleacă de la 11.800 de euro cu TVA inclus. Aceasta are aceleaşi dotări ca versiunea entry-level cu motor pe benzină, deci trebuie să achitaţi 800 de euro pentru instalaţia de climatizare şi unitatea Radio cu MP3 şi Bluetooth. Între timp, clienţii ceva mai înstăriţi ai lui Clio pot alege versiunea de echipare Dynamique Energy dCi 90, vârful gamei până la apariţia versiunilor RS şi Gordini, care pleacă de la 14.500 de euro cu TVA inclus. Modelul franţuzesc este deja disponibil pentru comandă, dar oficialii mărcii nu au specificat când vor fi livrate primele unităţi pe piaţa din România.

Vârful gamei Clio are Media Nav în standard, aer condiţionat în standard, jante din aliaj de 16 inch cu "finisaj diamantat" şi poate fi personalizat în baza unor programe care costă 400 de euro fiecare. Clienţii pot alege pachetele Sport, Iconic, Dots sau Elegant, care oferă o serie de elemente estetice distinctive, jante din aliaj cu un model special şi ornamente cromate.

Sistemul de navigaţie costă doar 200 de euro pentru Clio, în timp ce climatizarea cu reglare automată costă doar 350 de euro în plus faţă de preţul de bază al versiunii Dynamique. Clienţii pot comanda şi elemente precum cameră video pentru marşarier, scaune faţă încălzite, plafon panoramic din sticlă, autocolante speciale şi culori diferite pentru interior, incluzând planşa de bord.

NOUL Renault Clio - motorizări şi preţuri

MOTORIZARE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
0-100 km/h
(secunde) 
Preţ (euro, cu TVA)
BENZINĂ 1.2 16V 75 5.5 14.5 Authentique - 10.200
Expression - 11.500
Dynamique - 12.200
0.9 Energy TCe 90 90 4.5 12.2 Expression - 12.400
Dynamique - 13.100
DIESEL 1.5 dCi 75 75 3.7 14.3 Authentique - 11.800
Expression - 13.100
Dynamique - 13.800
Energy dCi 90 90P 3.4 11.9 Expression - 13.800
Dynamique - 14.500

NOUL Renault Clio vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
0-100 km/h
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Clio TCe 90 CP Dynamique
90 4.5 12.2 13.100
Peugeot 208 1.4 VTi Allure 95 5.6 10.5 15.385
Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline 90 5.1 10.9 14.999
Citroen C3 1.4 VTi Exclusive 95 5.9 10.6 15.665
Opel Corsa 1.4 Twinport Cosmo 100 5.3 11.9 15.590
Chevrolet Aveo 1.4 LTZ 100 5.9 12.2 13.050
Ford Fiesta 1.4 Titanium 96 5.8 12.2 14.350
Kia Rio 1.2 GSL Comfort 85 5.0 13.1 11.857
Toyota Yaris 1.33 VVT-i Sol 99 5.4 11.7 15.870
Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance 86 5.2 11.7 14.070
Seat Ibiza facelift 1.4 Style 85 5.9 11.8 12.142
Mazda2 facelift 1.3 TE Plus 84 5.1 13.6 14.030
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

 

Via Renault

Comentarii (46)

  • Ingineru
    Cam scump domn'e si moatoarele cam slabute la putere..
    20 66
  • Pinguinul_nuclear
    Cat pret pun astia pe masini la ora actuala.Acum 5 ani,cu 10.000 de euro iti cumparai Cielo full,si avea si motor mai puternic si era mult mai incapator,iar troaca asta de masinuta pun pariu ca versiunea de baza (cheala) are geamuri la manivela pe spate,ceea ce la Cielo nu vedeai.Daca a ajuns o gamalie dasta sa coste atat si nu e nici dotata ,mi se pare aiurea.Si chestia e ca nu are nici pret fix 10.200,ci pleaca de la .10.200.Inseamna ca versiunea de varf va costa 16.000?Cat de stupid poate sa fie.
    29 80
  • adnopel
    Au furat de peste tot,o Astra bagata la apa,lateral de GT,fata de Fiesta,bine macar ca nu au scos o hidosenie in stil Renault,fff scumpa ,nu merita,sa auzim de bine.
    18 65
  • 27-10-82
    Are un pret foarte bun raportat la ce ofera. In primul rand are un design de zile mari, de zici ca-i concept-car, in al doilea rand vine cu niste dotari de exceptie si un grad de personalizare interioara / exterioara neatins de concurenta.
    Pai daca e sa comparam un Clio Expression 1.2 TCe 90 la 124.400 euro cu un Polo Attractive Confortline 1.2 TSI 90 la 13.350 euro, Clio iese net in avantaj. De ce? Pai faceti si voi o analiza scurta...

    Clio 12.400 euro
    Polo 13.350 euro -668 discount =12.683

    Acum hai sa comparam preturile echipamentelor:
    computer de bord, Clio-standard, Polo-50
    roata de rezerva, Clio-standard, Polo-43
    garantie 4 ani, Clio-standard, Polo-standard
    sist. de navigatie, Clio-standard, Polo-500
    ESP, Clio-standard, Polo-standard
    bancheta rabatabila1/3 2/3, Clio-standard, Polo-70
    ----------------------------------------------------------------------
    Pret corectat:
    Clio 12.400 - Polo 13.276

    Pe langa asta, Clio e complet no ca produs, are motor de ultima generatie si e superior ca performante si eficienta.
    72 17
  • 10200Eur - Authentique 1.2 16v 75CP
    11500Eur - Expression 1.2 16v 75CP
    12400Eur - Expression Energy TCe 90CP
    12400Eur - Expression Energy TCe 90CP
    14500Eur - Dynamique Energu dCi 90CP

    In prima versiunea de echipare Authentique spre necunostinta ta "pinguin" beneficiaza de urmatoarele: EBD+ABS+AFU+ESP+HSA, 4 Airbag-uri, card acces, geamuri fata electrice, oglinzi incalzite reglabile electric, tempomat regulator de viteza etc.
    Expression-ul vine in plus cu: AC, proiectoare ceata, sistem multimedia de navigatie MEDIA NAV (ecran tactil 7", Radio, Bluetooth, USB, AUX, Handsfree) etc.

    Sa ai navigatie in a 2-a versiune de echipare este ceva :)
    Bafta!
    46 9
  • rzv-posesor Vag
    pt cei ce comenteaza aiurea(bineinteles fani VAG) .... cu siguranta va iesi masina anului..... voi comparati orice renault cu renault turcia ....doar ca ala e un fel de logan....renault de fr +de este cu totul altceva..... incearca si vezi.....oricum incredibil de frumoasa
    9 27
  • @pinguinul...cred ca pe Cielo full aveai:

    - ABS + EBD + AFU
    - Airbag-uri frontale si laterale
    - Card de acces si demaraj al autovehiculului
    - Computer de bord
    - Directie asistata electric
    - ESP (sistem de stabilitate electronica a autovehiculului)
    - Faruri de zi LED
    - HSA (sistem de asistenta a pornirii in panta)
    - Oglinzi incalzite si reglabile electric
    - Scaun sofer reglabil in inaltime
    - stem de prindere ISOFIX pentru locurile laterale spate si scaun pasager
    - Tempomat regulator de viteza (Cruise Control)
    - Volan reglabil in inaltime si adancime

    nu inteleg mentalitatea de babuin a romanului ce considera ca o masina inseamna doar motor mare si caroserie mare...

    @adnopel...lasa-ne omule cu vrajelile...mergi de-ti injecteaza neshte adn de opel de esti crizat

    abia astept un test...
    39 9
  • 10000 de euro
    ...in continuarea a ceea ce a scris gelu:

    -HSA (sistem de asistenta a pornirii in panta)
    -Faruri de zi LED
    -airbag-uri cortina
    -volan reglabil pe inaltime si profunzime
    17 8
  • insideinfo
    Mai urmeaza 1.2 TCe 120 CP, dar nu-i omologat inca.
    49 7
  • Pinguinul_nuclear
    @NDY si @Gelu, alea sunt dotariile optionale de care dispune motorizarea ''Authentique 1.2 16V 75 CP'',asa ca mai informati-va odata inainte sa vb :Iar motorizarea asta de baza fara optionale,va cuprinde urmatoarele:air bag-uri frontale fara laterale,geamuri electrice fata,iar cele spate cu manivela,capace la roti in loc de jante.Asa ca mai informati-va pe siteul renault,sau pe alte siteuri inainte sa comentati aiureli.Iar in primul rand nu v-ati gandit si voi?Cum sa aiba o motorizare cheala dotarile astea standard?Ia mai cititi voi inca odata fraza asta ''În schimb, nivelul de echipare de bază are radio în lista de dotări opţionale, situaţia fiind identică şi pentru instalaţia de aer condiţionat.'',deci insemna ca versiunea de baza vine mai cheala decat am crezut.Si oricum la spatiu si putere nu se compara cu un Cielo,ca sa stiti si voi...........In concluzie,este foarte scumpa pentru o gamalie,in care nu ai loc nici la picioare in spate.
    10 32
  • @Pinguinul_nuclear
    Te arunci aiurea cu informatii false si dai dovada de prostie. Documenteaza-te inainte.
    28 14
  • Prezinta cel mai mic consum din segment in versiunea turbo are avantajul ca este si mai nou.
    Ca tot se vorbeste de fiabilitate pe siteul asta, legat de motor tinand cont ca este doar de 0.9 L cat o sa tina ca si nr. de KM?
    7 22
  • Pinguinul_nuclear
    @io..................Bai omule,tu te-ai uitat pe siteul renault sa vezi ce dotari dispune versiunea de baza.Hai baga viteza si informeazate ca nu discut cu idiotii ca tine.
    8 23
  • Observator
    Eu zic ca are destule avantaje.

    -Card de acces si demaraj standard pentru toata gama
    - ESP si HSA (Hill Start Assist) standard pentru toata gama
    -Gama multimedia si navigatie cu touchscreen de 18 cm disponibila standard incepand cu nivelul de echipare Expression
    -Faruri de zi LED

    +++ Inovatii :

    -Renault R-Link : tableta integrata in bord conectata in permanenta la internet si la sistemul autoturismului.
    -Noul motor Energy TCe 90 pe benzina, cu 3 cilindri (4.3 litri/100km si 99g CO2/km),
    -Noul motor Energy dCi 90, cel mai efficient motor Diesel din clasa sa (3.2 litri/100km si 90g of CO2/km).
    42 5
  • Pinguinul_nuclear
    Uite aici ce dotari stupide are versiunea ''cheala'',care costa 10.200 euro degeaba:

    ABS
    ESP (sistem electronic de stabilitate)
    Centuri siguranta spate in 3 puncte
    Sistem Isofix
    4 Jante otel 15''+capace cu inscriptie Renault
    Faruri de zi LED
    Eleron spate
    Tapiterie Fortunate neagra / rosie
    Airbag sofer si pasager cu protectie torace si cap(cele frontale)
    Asistenta la franarea de urgenta
    Scaun sofer cu reglare pe inaltime
    Sistem Isofix
    Geamuri electrice fata
    Oglinzi incalzite, reglabile electric
    Luneta cu incalzire
    Bancheta spate fractionabila
    Roata de rezerva de dimensiuni normale
    Cam astea sunt cele standard,asa ca nu mai comenta aiureli ca nu tine,barem Cielo la pretul asta avea spatiu si putere mai mare,si geamuri electrice si in spate.
    8 25
  • @pinguinul....

    Authentique ESTE versiune de baza, pasarel, si cuprinde TOT ce am scris mai sus si nu cuprinde AC si radio. Pe de alta parte ce te deranjeaza lipsa la versiunea "cheala" a jentilor de aliaj? Concurenta ofera asa ceva?

    Probabil ca citesti versiunile lui Clio generatia anterioara. Uite, mura-n gura ca la asistati:

    http://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/clio/noul-clio/versiuni-si-echipamente/versiuni/
    25 6
  • Cielo are 2 stele la siguranta, nu este altceva decat un Opel Kadett, adica o masina de anii "80, de aia era ieftina de noua. Cred ca datorita caldurii pinguinii sunt la limita acum, pune-ti niste gheata la cap.
    30 4
  • revenire

    da, insolatul ala de la Pol a scris corect, doar ca a copiat dotarile DUPA configurare. Dar ideea ramane, pasaroiului nu ii lipsesc doar aripile ci si logica: la postul de la 13:03 scrie de dotari OPTIONALE iar la 13:27 se plange de dotarile STUPIDE. In jumatate de ora pun pariu ca devine fan Renault ca mai descopera ceva pe site-ul oficial
    23 5
  • Dotari standard reale, fara "omisiuni" :

    Authentique

    *ABS + EBD (repartitie electronica de franare) + AFU (asistare la franarea de urgenta)
    *ESP (sistem de stabilitate electronica a autovehiculului)
    *HSA ( sistem de asistenta a pornirii in panta )
    *Airbag-uri frontale si laterale (cap si torace - sistem cortina) pentru sofer si pasager fata
    *Card de acces (deschidere/inchidere) si demaraj al autovehiculului
    *Computer de bord
    *Directie asistata electric
    *Faruri de zi LED
    *Geamuri fata electrice
    *Jante din otel 15"
    *Oglinzi incalzite si reglabile electric
    *Roata de rezerva de dimensiuni normale
    *Scaun sofer reglabil in inaltime
    *Sistem de prindere ISOFIX pentru locurile laterale spate si scaun pasager
    *Spatar bancheta spate rabatabil 1/3-2/3 cu 2 tetiere reglabile in inaltime
    *Tempomat regulator de viteza (Cruise Control)
    *Volan reglabil in inaltime si adancime
    *2 tetiere spate

    Expression (in plus fata de Authentique)

    *Aer conditionat cu reglare manuala
    *Carcase oglinzi exterioare si manere portiere in ton cu caroseria
    *Proiectoare de ceata
    *Sistem multimedia de navigatie MEDIA NAV: ecran tactil 7"+ Radio + Bluetooth + USB + AUX + Handsfree
    *Sistem Renault BASS REFLEX
    *Volan imbracat in piele
    *3 Tetiere spate
    *Ambianta speciala Expression

    Dynamique (in plus fata de Expression)

    *Card de acces si demaraj cu functia "Maini Libere"
    *Cotiera centrala fata
    *Jante aliaj 16" Passion
    *Oglinzi rabatabile electric
    *Senzori de ploaie si lumina
    *Ambianta speciala Dynamique
    _______________________________________

    Printre optionale gasim jantele de 16'' din aliaj diamantate negre, climatizarea automata, pachet confort (scaune incalzite+senzori parcare+camera video), acoperis din sticla si diverse pachete de personalizare interioara / exterioara.
    31 5
  • @gelu nu stiu cati pinguini ai vazut tu, dar sa stii ca au aripi toti :) Chiar si pene. Uite cand mai vii prin Constanta sa treci pe la Delfinariu sa vezi ca au si cel putin un pinguin sa-l vezi pe viu :)

    Contrar aparentelor, acest comentariu este on-topic!
    18 21
  • BBR91 aripile pentru zbor....probabil ca am vrut sa scriu altceva...

    anyway....merci pentru informare
    5 7
  • concurenta are dotari mai bune si pret mai mic
    7 28
  • Pinguinul_nuclear
    @io.............uita-te aici

    http://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/clio/noul-clio/pret-si-specificatii/index.jsp?modelKey=CL4&versions=VEC058_ROUM&userPriceType=TTC&codes=&tog
    3 23
  • Arata bine masinuta,chiar nu am ce sa ii reprosez,are atuurile unei masini moderne de oras,dar la fiabilitate din pacate Renault sta foarte foarte prost,vin foarte multe modele la service pentru reparatii mecanice,iar unele sunt masini cu 70.000 mii de km rulati.Eu nu v-as recomanda aceasta marca,cu probleme de fiabilitate,dar fiecare este liber sa faca ceea ce doreste si ceea ce crede de cuviinta.
    7 27
  • Hai sa fim seriosi cu motoarele astea se prezinta si la banii astia ?
    1.2 75 cp de pe Sandero si Logan, uzat moral rau de tot, in coditiile in care concurenta din motoare aspirate similare scoate mai mult cuplu si cel putin 10 CP in plus
    Ce sa mai zic de 0.9 TCe o rapciuga pentru zilele noatre, 135 Nm la 2500 rpm, o fi motor aspirat si nu turbo cum zice renault
    In concluzie - penibil
    4 25
  • de ce comentariile negative la adresa masinii asteia apar ca si comentarii ascunse?
    5 21
  • Realitatea Zilei
    Clio 3 e o masina foarte buna cu un nivel de fiabilitate excelent. TUV, ADAC si alte organizatii o pot confirma pe site-urile oficiale. Clio 4 nu cred ca va face exceptie, mai ales cu motoare concepute cu implicarea RenaultSport.
    @antonny - Concurenta? Care concurenta, poti sa fii mai clar?
    30 6
  • @Realitatea Zilei

    Tu ai intrat vreo data intr-un service?Ai lucrat vreodata intr-un service?Eu nu inteleg cu puteti sa va mai numiti ''pasionati'',sau ''atotstiutori',cand voi vorbiti din reviste.Prietene asa pot sa vin si eu ca tine cu clasamentul de fiabilitate de anul acesta care arata clar ca Renault se afla pe ultimele pozitii.

    http://www.incont.ro/auto/cum-sa-dai-cat-mai-putini-bani-pe-reparatiile-masinii-topul-celor-mai-de-fiabile-marci-auto.html
    10 20
  • Daily Mail?

    adica un fel de can-can britanic. Un fel de fituica cu pretentii de ziar onorabil. Au si ei falitii lor. Si unii "pune" botu'....
    21 6
  • urata cu spume masina. o sa aiba succes la toti incultii care vor o masina
    5 22
  • E urata,rau de tot.....eu nu ii inteleg pe unii de ce ridica atat in slavi o asemenea masina anosta.Mai bine imi aleg noul Kia Rio si am si ''caune incalzite fata si volan incalzit'',si este mult mai ieftin si mai fiabila.Iar pentru cei de sus.....bai ''tzaranilor'',barem Daewoo-urile au fost masini fiabile,inca mai merg si acum pe strazi,pe cand Renault,eu nu prea mai vad Renault-uri din 94' mergand pe strada.Si barem cu 11.000 iti cumparai un Espero nou si avea 90cp si spatiu mai maresi geamuri electrice pe 4 usi .
    4 17
  • Din cauza emotiilor ai inceput sa fii si putin analfabet, dar pe bune acum, chiar la toate stirile trebuie sa vii cu toyota-n sus si jos? Du-te la reprezentanta lor si roaga-i sa te lase sa imparti niste pliante macar, ar fi mai eficient.
    16 3
  • @27-10-82, ai dreptate si iti multumesc: inca o dovada a faptului ca Renault are preturi mai mici decat concurenta directa, mai ales daca ne referin la masini mai ieftine precum Clio. Chestia asta m-am chinuit sa o spun de mult timp, insa unii nu vor sa inteleaga ca preturile mai mici decat concurenta directa sau preturi foarte apropiate, dar dotari mai bune si/sau motor mai puternic fac parte din politica de marketing Renault (ex: Polo porneste de la un motor de 60 CP, dotari mai putine fata de cel mai ieftn Clio care are 75CP. La fel si Fiesta). Este o modalitate importanta de a vinde, pentru ca toti ne dorim, cat mai mult si cat mai ieftin. Asa se procedeaza si in cazul Dacia. Altii care mai procedeaza asa sunt coreenii Fiat.
    Revenind la masinuta, desi nu pot sa ma pronunt prea tare in privinta designului pana nu o vad, este clar ceva foarte diferit, ceva nou in acest segment. Comparand cu Polo, masina asta arata fenomenal. Ah, si inca ceva: mi se pare absurd sa o critici ca nu are aer conditionat sau geamuri electrice in standard. Le vrei si pe-asta? Baga mana in buzunar, insa nu te cauta la fel de mult precum pentru un Polo, pentru ca nu e cazul.
    Fiabilitatea a demonstrat ca Renault e pe drumul cel bun. Clio 3 a fost o masina fiabila, la fel si Megane, dar sper ca masina asta sa fie mai sus de cele doua. Pentru ca, desi unii nu vor sa recunoasta, repet, desi se vede o evolutie a fiabilitatii la Renault, pana la "greii" concurenti (gen Polo,Fiesta, poate si 208) mai e ceva de munca. Nu mult, insa mai e.
    De restul comentariilor nu ma leg.. nu sunt fan can-can.
    18 2
  • n-am inteles de ce este bagat in borshul asta Dewoo si Cielo. Cielo era sub licenta si in afara de partea frontala si portbagajul mai mare nu era nici o diferenta fata de originalul iesit din productie cu aproape 5 ani mai inainte. Deci pretul rezonabil avea o explicatie logica, Cielo era o masina noua cu o tehnologie100% invechita de cel putin 10 ani.

    Ok, acum faptul ca aripile de la renault sunt din plastic nu vad a fi un incovenient, dimpotriva (deformare fara urme, greutate redusa, lipsa ruginii). Dar poate unii nu pot intelege asta.

    Btw, @Mafia stiai cam cat plastic este intr-un Prius? Personal mi-e rusine ca te declari fan Toyota/japoneze. In fapt esti doar un analfabet cu idei preconcepute si un incult turbat intr-un cuvant un putzoi cu cash la gura ce vorbeste din auzite. A, ce inseamna "a tine contradictii"?

    Sper sa nu mi se editeze postul (putzoi e in dex)
    22 9
  • @Realitatea zilei, arata-mi si mie unde au cotat cei de la ADAC si TUV Clio 3 ca avand o fiabilitate excelenta, adica pe primul loc ca asta inseamna excelent, ca eu nu am gasit. Am gasit ca in 2011 Clio 3 e undeva pe locul 6-7, adica e o masina cu fiabilitate buna.
    11 3
  • Clio 3
    @LauCalin

    Cum stai cu germana?

    http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/default.aspx

    -Renault clio 2008 cu 2,2 sta mai bine ca VW Polo (2,3), mitsubishi colt (3,6)Honda Jazz (5,8), opel corsa (2,3), Toyota Yaris (5,3), Suzuki Swift (6,5), Mazda 2 (2,8) , Skoda Fabia (3,2) , Seat Ibiza/Cordoba (3,9), Ford Fiesta (6,3), Hyundai Getz (6,1)
    -Renault clio 2007 cu 3,4 sta mai bine ca VW Polo (4,3) , Mitsubishi Colt (5,0) , Honda Jazz (8,2), Fiat Punto (4,4), Opel Corsa (4,9), Toyota Yaris (7,4) , VW Fox (4,8), Suzuki Swift (6,9), Mazda 2 (7,4), Skoda Fabia (5,5) , Seat Ibiza/Cordoba (6,1), Ford Fiesta (11,0) , Hyundai Getz (14,5) , Kia Picanto (13,8), Ford Ka(16,1)

    DEKRA – locul 2 in topul celor mai fiabile masini in 2009

    JD POWER – top 3 calitate
    13 0
  • Renault au preturile mai jos decat Volkswagen, dar impresia mea este ca diferenta este recuperata prin pretul mai mic al pieselor de schimb la Volkswagen, asa ca pana la urma tot acolo ajungi.
    Oricum ar fi, Clio IV arata promitator. Sunt curios cum se va descurca transmisia lor cu dublu ambreiaj.
    1 9
  • Sunt 3 masini in varf care de cand au aparut au primit calificative foarte bune (Mini, Colt, Meriva... http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=2&pstatid=4&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqpzAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym68C5X3xLE4HeX_ )
    Tine cont ca este vorba de un Colt care a aparut acum vreo 10 ani pe piata.

    Iar Clio pe 3 conform JD Power... da-mi te rog un link ca eu nu am gasit. multumesc!
    5 2
  • Cost service
    @verde
    Costurile de intretinere mari la Renault sunt povesti de adormit copii. Tocmai pentru a incheia orice fel de speculatii si zvonuri false (amplificate tocmai de cei care n-au avut in viata lor Renault), francezii au inceput sa publice costurile de intretinere in fisele produs.

    CONCRET :

    Megane 1.5 dCi - revizii la fiecare 30.000 km / 1 an => 5 revizii in 150.000 km. Costuri totale (manopera inclusa) per 150.000 km =1.403 euro , cu o prima revizie de 200 euro.

    Fluence 1.6 16v - revizii la fiecare 30.000 km / 1 an => 5 revizii in 150.000 km. Costuri totale per 150.000 km=1.339 euro cu o prima revizie la 144 euro.

    La Vw Golf 1.6 TDI reviziile trec lejer de 1.500 euro per 150.000 km, iar o prima revizie la reprezentanta e 10-1100 ron.

    Urmeaza probabil sa fie publicate datele si pentru Clio.
    13 1
  • Numai Renault mai ofera masini fara aer cond. ,la prima echipare.Astia chiar nu vad ce veri avem...?Cu ce ma incanta o navigatie daca turbez de cald in masina?Sper sa fie mai reusita decat ultima genetarie care s-a vandut dezastruos. Cand avea romanul bani ,acum 4-5 ani, cumpara in draci Clio ,pt. pretul mic si mintit de reclama. Intre timp s-au subtiat banii si s-a vazut ,,calitatea'' Renault dupa 2-3 ani de utilizare drept care oamenii au cantarit de 7 ori inainte de a da banii pe o masina, orientandu-se spre cele care nu i-au dezamagit(prea rau). Si aici a pierdut Renault. Pt. ca revin si spun:la acelasi pret si dotari, ce va cumpara lumea? Un Clio sau un Polo?
    4 19
  • Contactul cu realitatea
    Clio 3 e in continuare una dintre cele mai vandute masini din Europa.

    VÂNZĂRI AUTO 2011 ÎN EUROPA - Clasamentul pe modele
    2011 vs. 2010
    1 Volkswagen Golf 484.457 vs. 492.238 -1.6%
    2 Volkswagen Polo 356.490 vs. 354.640 +0.5%
    3 Ford Fiesta 348.465 vs. 401.919 -13.3%
    4 Opel Corsa 313.325 vs. 318.900 -1.7%

    5 Renault Clio 294.172 vs. 338.583 -13.1%

    6 Opel Astra 287.249 vs. 290.936 -1.3%
    7 Ford Focus 280.209 vs. 261.857 +7%
    8 Peugeot 207 242.385 vs. 305.461

    In 2011, Clio 3 s-a vandut mai putin tocmai pt ca e la sfarsit de generatie. Cu toate astea, se afla in TOP 5 intre cele mai vandute masini europene.
    14 2
  • @LUCCI...

    la prima echipare
    - Renault are 75CP, 10.200Eu, fara AC, AC - 800Eu
    - Polo are 60CP, 11.157Eu, fara AC, AC - 942Eu

    aveti bunul simt sa va documentati inainte de a o face pe desteptii.
    17 2
  • @ Realitatea, nu este asta neaparat motivul. Dovada o reprezinta Opel Corsa care e pe piata de 6 ani, iar Opel nu zice nimic de niciun inlocuitor. Dar Corsa, la fel ca si Clio sunt mai ieftine decat Polo, Fiesta, sau 207. Inca un exemplu la ce spun e comentariul lui Gelu de mai sus.

    @Cost service, alea sunt doar orientative, pentru cheltuieli de mentenanta prestabilite. dar cand iti pica un injector, pompa de servodirectie sau o sonda Lambda cheltuielile sunt cu totul altele, mai ales daca iti pica mult mai devreme decat ar trebui. Nu fac referire strict la Renault, ci la toti producatorii.
    8 17
  • e frumos, design de la vw sciroco!
    5 14
  • Gelutzu,n-ai inteles ultima fraza a comentariului meu!
    1 6
  • Clio RS - lider de segment
    1.2 TCe 120, 1.6 TCe 200 CP ... daaa, foarte "slabe"...

    http://www.automarket.ro/geneva-2013/renault-clio-gt-12-tce-de-120-cp-pentru-veriga-lipsa-update-foto-49945.html
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru