Renault plănuiește lansarea unui nou model crossover mai mic decât actualul Captur

de Dragoș Băltățeanu
Sambata, 11.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault are în plan lansarea unui crossover mai mic decât actualul model Captur. Acesta ar putea avea doar 3.9 metri lungime și va ținti către clienții de modele citadine.

Presa germană speculează asupra faptului că Renault va lansa în viitorul apropiat un noul model crossover. Acesta va fi integrat în gamă sub actualul model Captur, urmând a fi un crossover de dimensiuni mici. Informația a fost dezvăluită de către publicația Auto Bild, care spune că Renault pregătește un model crossover ce avea avea o lungime de 3.9 metri. Actualul Renault Captur are o lungime de 4.1 metri. 

Noul model nu are încă un nume, dar va folosi platforma inaugurată de conceptul Value Up ceea ce înseamnă ca va fi un automobil foarte ușor. Motorizările folosite sunt de cilindree mică, urmând a fi preluate de la modelul Twingo: 1.0 litru 70 CP sau 1.5 turbodiesel de 75 sau 110 CP. Există și posibilitatea unei versiuni RS, mai spune presa din Germania.

Urmareste Automarket
În ceea ce privește designul, acesta ar urma să preia influnețe de la modelul Twingo, dar și de la concepul Eolab, prezentat anul trecut.
Lansarea este prevăzută pentru finaul anului 2017, iar prețul de pornire ar urma să fie situat la 16.000 euro.

Via worldcarfans / autobild.de

Comentarii (18)

  • 16.000 de euro pentru un twingo inaltat???
    15 13
  • Din moment ce un Captur porneste de la aprox. 13000 de euro nu are cum sa fie viitorul model 16000. Pe de alta parte, ma gandesc ca, daca Renault vrea sa fie competititv ca pret, ar insemna ca sa fie o diferenta de vreo 2500-3000 de euro fata de Captur. Asta ar insemna ca pretul sa fie de aprox. 11000 de euro. Iar mie asta mi se pare greu de crezut ca Renault va accepta asta. Ce vreau sa spun este ca preturile lui Captur ar obliga ca si viitoarea masinuta sa fie mai ieftina. Asta in cazul in care Renault nu mai pune 1000-1500 de euro la pretul lui Captur pentru ca viitorul crossover mic sa pornesca de la 12000 si Captur de pe la 14-14500 de euro. Si-ar permite. Pentru ca vorbim de preturi de lista. Daca vei merge in showroom preturile vor fi mai mici.
    23 1
  • Sau poate e chiar acel Renault indian despre care se zvonea că va fi adus în Europa sub sigla Dacia. Astfel s-ar justifica și un preț sub cel al lui Captur. Altfel, nu prea e logic.
    8 2
  • Cred ca deja exagereaza.
    Comon.. Captur e cat un Clio,dar inaltat.
    Cat de mic o sa fie noul model,cat un Lastun inaltat?
    9 10
  • LauCalin
    Ar putea fi un fel de Suzuki Jimmy, insa mult mai funky. :)
    6 0
  • @EfficientDynamics
    Nu mi se pare nimic exagerat. Suzuki Jimny are 3.55 m. Masina lor se va preta mai mult pentru oras probabil.
    11 0
  • Pai si nu se preteaza destul Capturul..?
    2 3
  • astept kwid-ul, e super
    6 2
  • Scrooge
    E buna strategia. Vor sa vanda masini in Carrefour , se afla in negocieri pentru spatiul adiacent bicicletelor.
    6 1
  • @EfficientDynamics
    Nu neaparat ! Sunt oameni care vor chiar mai multa agilitate prin oras si n-au nevoie de spatiu.
    Iar Renault nu face decat sa-si intareasca pozitia pe segmentul masinilor cu dimensiuni reduse. Renault e recunoscut de altfel in industrie ca unul din specialistii masinilor mici.
    12 2
  • @@EfficientDynamics, de ce crezi tu ca poate fi asa ceva mai agil in oras decat un simplu Twingo? Eu cred ca este un trend, o moda si nu are legatura neaparat cu latura practica. Daca vrei agilitate in oras, in detrimentul spatiului, nimic nu se compara cu un Smart ForTwo.
    8 9
  • @LauCalin
    Iar faci propriile interpretari? Am scris eu ca ar fi mai agil decat Twingo?! Nu este evident ca prin comparatie m-am gandit la Captur?
    Si de ce n-ar prinde o garda la sol mai ridicata pentru situatii neasteptate, comparativ cu exemplul tau,Smart ForTwo? Eu zic sa asteptam sa vedem masina inainte sa dam verdicte.
    10 6
  • Lasa Captur, ca ala e de clasa mica si poate fi alternativa la Clio, adica la clasa mica.
    Ori ce vrea sa faca Renault nu are treaba cu Renault Captur, fiindca are dimensiuni apropiate de Twingo, adica in clasa mini. Deci ar fi o alternativa... mai inalta la Twingo. Asa cum este Captur pentru Clio.
    Si uite ca si tu interpretezi gresit. Cand m-am referit la Smart ForTwo, m-am referit la agilitate pentru masinile din clasa mini. Nu la garda la sol.
    Citez "Daca vrei agilitate in oras, in detrimentul spatiului, nimic nu se compara cu un Smart ForTwo"
    5 5
  • @LauCalin
    De ce sa las Captur? Ai citit macar titlul acestui articol?
    7 2
  • LauCalin
    Se vorbeste cam mult despre Twingo in stire (ca sa vezi, am citit-o. Dar tu?)... design si motoare de la el. Poate fi un motiv pentru care Renault vrea un Twingo mai inalt. Ar fi o premiera in clasa mini si poate va avea vanzari bune, fiind singurul de acest gen.
    3 2
  • LauCalin
    Se vorbeste cam mult despre Twingo in stire (ca sa vezi, am citit-o. Dar tu?)... design si motoare de la el. Poate fi un motiv pentru care Renault vrea un Twingo mai inalt. Ar fi o premiera in clasa mini si poate va avea vanzari bune, fiind singurul de acest gen.
    1 2
  • Cross-overul din Fiat 500 se vinde relative bine SI scump
    Astia de ce nu au voie?
    6 2
  • LauCalin
    Am spus eu ca nu au voie?
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru