Renault si Nissan vor produce si mai multe modele impreuna pentru a economisi bani
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault si Nissan au identificat o masura de reducere a costurilor, principala solutie fiind o colaborare mult mai stransa la nivelul modelelor dezvoltate in comun.
Carlos Ghosn, presedintele aliantei, a numit o echipa formata din sase oameni de la Nissan si cinci de la Renault al carei scop este de a accelera parteneriatul dintre cele doua marci prin implementarea unor programe de activitate comuna si de standardizare a segmentelor.
Primul pas in dezvoltarea comuna a unor modele a fost deja facut, in conditiile in care uzina Renault din Brazilia va produce doua modele Renault iar uzina Nissan din Africa de Sud va gazdui productia a doua modele Renault. Pana la sfarsitul lui 2009, 11 vehicule vor fi produse in in comun de cei doi constructori.
O alta arie comuna de munca va deveni cea logistica, Nissan si Renault urmand sa imparta activitatea centrelor CKD si a nivelului de componente auto, stadardizand fluxul logistic. Unul dintre cele mai importante segmente care vor deveni comune va fi cel al motoarelor, procentul de stadardizare a componentelor intre cele doua marci urmand sa fie accelerat.
In acest moment, 50% dintre componentele motoarelor Renault si Nissan sunt comune.Colaborarea stransa dintre Renault si Nissan se va resimti si la nivelul platformelor, care astazi sunt comune in proportie de 70%. Un exemplu punctual de standardizare a componentelor este sistemul de aer conditionat, care va fi acelasi pe 24 de modele si versiuni Renault si Nissan din segmentele B si C.
via | Just-auto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul francez Michelin își închide o fabrică din Polonia, pentru a muta producția în România. (22.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
Fiabilitatea si calitatea s-au dus in jos o clasa.
Nici acum dupa ceva ani motoarele diesel renault nu s-au obisnuit cu masinile Nissan.
Parca e ceva anti-natura si pe buna dreptate.
Pacat de sasiurile, platformele si sisteme de tractiune pe care le au in dotare.