Renault Trucks a lansat noua sa gamă în România

de Sebastian Toma
Miercuri, 16.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault Trucks a lansat noua lor gamă de camioane pe piaţa din România. În premieră pentru această ramură a industriei, vorbim despre înnoirea concomitentă a fiecărui model din gamă.

Credem că atributele noii game şi noua structură a reţelei de centre service ne vor permite să ne majorăm cota de piaţă pe fondul acestui trend

Sigurd Wandel
Director General Renault Trucks
Renault Trucks, divizia de camioane deţinută de Volvo, a lansat pe piaţa din România gama sa complet nouă. Francezii spun că este prima dată când un producător îşi reînnoieşte întreaga gamă simultan. Scopul acestei reînnoiri este de a apela la clienţii de flote care au achiziţionat vehicule în 2007-2008 şi sunt gată să le schimbe cu noi camioane, de unde şi dorinţa francezilor de a creşte cota de piaţă în aceast segment.

Gama Renault Trucks are trei categorii majore de autovehicule: pentru distanţe lungi există linia T, gamele C şi K sunt dedicate construcţiilor, iar gama D este creată pentru distribuţie. Indiferent de destinaţia camionului, francezii spun că ideea din spatele dezvoltării a fost transformarea camionului într-un centru de profit în folosul afacerii care îl operează. Noua gamă a fost realizată în urma unei investiţii de peste două miliarde de euro şi a necesitat peste 10 milioane de kilometri de teste pe şosea.

Francezii au implicat peste 5.000 de persoane calificate în dezvoltarea acestor camioane, de unde şi încrederea lor în noua gamă.

Esential 10 la sută reprezintă creşterea înmatriculărilor vehiculelor de peste 18 tone în primele opt luni ale anului curent în comparaţie cu aceeaşi perioadă a lui 2012.
Camioanele din gama Renault Trucks beneficiază de motoare Euro 6, toate fiind optimizate pentru reducerea consumului de carburant şi a costurilor de întreţinere. În plus, noile camioane sunt echipate cu sistemul OptiFuel, o soluţie integrată de analiză care permite monitorizarea consumului de carburant al fiecărui camion din flotă într-un mod centralizat şi ajută la educarea şoferului în vederea reducerii costurilor. Cei de la Renault Trucks oferă mai multe versiuni de cabină şi motorizare ale fiecărui camion din cele patru game disponibile, posibilităţile gamei reînnoite implicând câteva sute de variante de camion, doar gama de distribuţie având la dispoziţie peste 100 de modele.

Via RenaultTrucks

Comentarii (9)

  • nimic despre pret? din curiozitate as vrea sa stiucat costa unul ...
    6 1
  • mihneaR
    cel mai ieftin cap tractor pleaca de pe la 70.000 de euro
    10 1
  • puimarin
    Am lucat un an jumate pe RENAULT PREMIUM 440Dxi ( motor de volvo 440 ) vorba vine .ca mot nu se compara cu un volvo .
    - Din punt de vedere a economiei de carburant reno premium este o masina economica .
    -Confort este aceptabil .
    - la panta este un fel de saviem .
    - Pacatoase la sistemul de frinare si defectuase , ce mai , toate sunt made turcia .
    8 3
  • Batranu'
    Anul acesta,cam toti marii producatori de camioane si-au revizuit intreaga gama.Dupa parerea mea,Volvo a facut cel mai mare pas inainte,camioanele lor fiind cele mai bune,si cu inovatii,dar in acest segment,si pretul are un rol foarte important,unde Renault poate avea un avantaj(sunt convins ca Renault este mai ieftin decat Volvo) .
    5 1
  • Nu stiu: divizia Renault Trucks a fost cumparata de Volvo (sau este actionar majoritar)?
    2 1
  • @xxx
    Da, aşa este.
    2 1
  • SCANIA ramane premium in camioane , calitate, fiabilitate, inovatii.Iar pretul este foarte bun comparativ cu volvo.
    6 1
  • Eu din cate stiu sunt 3 mari si tari cand vine vorba de camioane (in Europa in special): MAN, Scania si Volvo. Ordinea difera in functie de parerile fiecarui "camionagiu". Mercedes e vazut ceva mai slab (cica ar fi fiabil, insa motoarele sunt mai puturoase). Iar apoi sunt categoriile mai ieftine gen Renault, Iveco, DAF. Ideea este ca primele 3 sunt vazute ca fiind un fel de BMW, Mercedes, Audi... adica premium si celelalte precum masinile de volum gen Renault, VW, Ford...
    In speranta ca nu este considerata reclama, uitati aici un forum frumos si daca aveti ceva timp liber eu zic ca merita citit. Sunt niste povesti destul de interesante:

    http://forum.soferii.ro/viewforum.php?f=9
    9 1
  • @Sebastian
    multumesc pentru informatie
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru