Stiri Reportaj

Vineri, 22 Octombrie 2021 | Reportaj | 6 comentarii

REPORTAJ: Am vizitat cea mai mare fabrică de plută din lume, locul în care se face interiorul lui Mazda MX-30

Pluta prinde rădăcini în interiorul modelelor Mazda. Electricul MX-30 este prima mașină de serie actuală care folosește acest material sustenabil. Am văzut pe viu cum se produce în cadrul unei fabrici din Portugalia.
Vineri, 08 Octombrie 2021 | Reportaj | 3 comentarii

Cum se fabrică plăcuțele de frână: am vizitat o uzină din Germania și am văzut cu ce oprea Bugatti Veyron

Am făcut o vizită în fabrica TMD Friction din Essen, Germania, pentru a vedea cum se nasc frânele Textar pentru mașinile proaspăt lansate în Europa.
Joi, 07 Octombrie 2021 | Reportaj | 9 comentarii

O vizită prin Micul Paris alături de noul Hyundai Bayon: de la Catedrala Neamului, la Arcul de Triumf

Noul Hyundai Bayon avea nevoie de o primire călduroasă în România. Așa că i-am făcut un tur al Capitalei pentru a vedea principalele atracții turistice, dar și pentru a afla de ce Bucureștiul era alintat Micul Paris.
Duminica, 03 Octombrie 2021 | Reportaj | 3 comentarii

O zi pe „Iadul Verde”: am trăit emoția circuitului de la Nurburgring alături de Textar și echipa Black Falcon

Am răspuns prezent invitației Textar de a petrece două zile pe circuitul de la Nurburgring, alături de echipa Black Falcon, participantă în campionatul de anduranță desfășurat pe celebrul circuit german.
Luni, 16 August 2021 | Reportaj | 4 comentarii

FOTOREPORTAJ: O dimineață cu Hyundai i30 Fastback N pe Transfăgărășan

Ți-ai dori să ai Transfăgărășanul doar pentru tine și mașina ta? Atunci trebuie să faci o noapte albă, așa cum am făcut noi și hot hatch-ul nostru: proaspăt sositul Hyundai i30 Fastback N.
Joi, 29 Aprilie 2021 | Reportaj | 13 comentarii

Am dat startul sezonului estival cu electricul Nissan Leaf: de la Vama Veche până în cel mai mare parc eolian din Europa

Am furat startul și am plecat la mare cu câteva zile înainte de 1 Mai. Am vrut să vedem cum s-a pregătit litoralul și l-am avut alături de noi pe inspectorul Nissan Leaf. Japoneza ne-a demonstrat că poți străbate Autostrada Soarelui și litoralul de la sud la nord cu o mașină electrică.
Joi, 18 Martie 2021 | Reportaj | 30 comentarii

Viața cu o mașină electrică pe timp de iarnă: 5 lucruri pe care trebuie să le știi despre Honda e

Iarna, orice test cu o mașină electrică reprezintă o provocare. Temperaturile scăzute influențează serios autonomia. Cum ne-am descurcat cu micul Honda E vreme de o lună, aflați în articolul nostru.
Luni, 15 Martie 2021 | TV: Comparative

VIDEO: Duel de autonomie între Polestar 2 și Tesla Model 3

Jurnaliștii englezi au realizat un comparativ între Tesla Model 3 și Polestar 2, două modele electrice care devin din ce în ce mai populare și în Europa.
Joi, 10 Decembrie 2020 | Reportaj | 34 comentarii

Să PHEV sau să nu PHEV? Am scos un consum extraurban de 0.9 litri/100 km cu BMW X5 Plug-in Hybrid

Hibrizii plug-in par varianta perfectă pentru că lipesc "două lumi": cea electrică și cea a benzinei. Vă spunem care sunt avantajele și dezavantajele, dar și cât consumă pe bune o astfel de mașină la drum lung în funcție de scenarii diferite. Studiu de caz: BMW X5 PHEV, hibridul plug-in cu cea mai mare autonomie electrică de pe piață.
Vineri, 30 August 2019 | Reportaj | 1 comentariu

Bătrânul și muntele: cu Jochen Neerpasch pe Transfăgărășan

Am mers la Sibiu pentru un eveniment excepțional. BMW România l-a invitat în România pe Jochen Neerpasch, părintele diviziei M. Bonus: trei modele M și două Z plus cea mai frumoasă șosea alpină din lume.
Duminica, 05 Mai 2019 | Reportaj | 2 comentarii

Fiesta de pe Ascari: am condus Alpine A110, Porsche 911 GT3 RS și Ferrari 488 GTB la testul noilor anvelope Goodyear F1 Asymmetric 5 și SuperSport

Goodyear ne-a invitat la evenimentul de lansare a noilor anvelope Eagle F1 Asymmetric 5 și SuperSport. Testul s-a desfășurat pe circuitul de la Ascari unde am condus Alpine A110, Porsche 911 GT3 RS, Ferrari 488 GTB și Volkswagen Golf R. Invitat special a fost Ari Vatanen, campion mondial de raliuri în 1981.
Miercuri, 01 Mai 2019 | Reportaj | 6 comentarii

Un copil într-un magazin de jucării: am condus Skoda Kodiaq RS, Mercedes Clasa G și Audi Q8 la testul noii anvelope Michelin Pilot Sport 4 SUV

Michelin ne-a invitat la evenimentul de lansare al noii anvelope Pilot Sport 4 SUV și ne-a pus la dispoziție cele mai tari SUV-uri ale momentului. Am condus Mercedes Clasa G, Audi Q8, BMW X4, Skoda Kodiaq RS și Volkswagen Touareg.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Luni, 22 Aprilie 2019 | Reportaj | 5 comentarii

Raiul italian: o vizită la FCA Heritage Hub, locul în care strălucesc modelele clasice Fiat, Lancia și Abarth

Fanii Fiat, Lancia și Abarth vor avea din acest an un loc în care pot face cunoștință cu cele mai respectate mașini ale istoriei celor trei mărci. FCA Heritage Hub este un "must" pentru orice pasionat de mașini, indiferent dacă vorbim de modelele care au făcut performanță în motorsport sau despre cele care au pus Italia pe harta industriei auto mondiale.
Vineri, 08 Februarie 2019 | Reportaj | 4 comentarii

Trecut și viitor: de la lumânări la Matrix cu LED. O vizită în istoria farurilor Opel

La 120 de ani de la asamblarea primului Opel, constructorul german ne-a invitat să conducem unele dintre modelele care au făcut istorie în gama mărcii germane.
Miercuri, 30 Ianuarie 2019 | Reportaj | 15 comentarii

Prim contact cu Audi e-tron: 30 de minute în compania primului SUV electric din portofoliul nemților

O scurtă călătorie până la Munchen ne-a făcut cunoștință cu noul Audi e-tron, primul SUV electric de serie dezvoltat de producătorul din Ingolstadt. Primele impresii după cele 30 de minute petrecute la volanul modelului german.
Luni, 03 Decembrie 2018 | Reportaj | 9 comentarii

Amintiri din Muntenegru: Mazda a lansat versiunile 2018 ale modelelor sale în noua țară-senzație a Adriaticii

Dacă nu ai vizitat până acum Muntenegrul, probabil că impresia pe care o ai despre această țară este una neclară. Când conduci noile modele lansate de Mazda pe șoselele impecabile proaspăt turnate și când ajungi pe plajele din Kotor, impresia ți se va schimba însă radical.
Miercuri, 24 Octombrie 2018 | Reportaj | 32 comentarii

O nouă șansă pentru tehnologia diesel? Prim contact cu hibrizii plug-in diesel-electric care își fac loc în gama Mercedes-Benz Clasa C și Clasa E

O scurtă călătorie până la Stuttgart ne-a făcut cunoștință cu cele mai noi versiuni hibride plug-in de pe Clasa C, Clasa E și Clasa S. Bonus: am testat primul hibrid electric-hidrogen din lume, experimentul GLC F-Cell.
Joi, 06 Septembrie 2018 | Reportaj | 2 comentarii

6 ore de fotografie auto: cu Mini și BMW în fața cursanților Festivalului Internațional de Arte Vizuale

Pasionații de fotografie și-au dat întâlnire în cadrul Festivalului Internațional de Arte Vizuale VSLO 2018. În cadrul evenimentului, un grup format din 8 cursanți a avut ocazia să învețe și să experimenteze fotojurnalismul auto.
Joi, 09 August 2018 | Reportaj | 1 comentariu

Shell Drive On Experience: o zi de vis pe circuit alături de Thierry Neuville, Dani Sordo și Augusto Farfus

Pentru a onora momentul lansării noii game de lubrifianți Helix Ultra, Shell ne-a invitat în sudul Franței pentru o zi de vis pentru un pasionat de motorsport: copilot al lui Thierry Neuville în Hyundai i20 WRC și al lui Augusto Farfus într-un BMW M4.
Vineri, 15 Iunie 2018 | Reportaj | 1 comentariu

REPORTAJ: Cum a fost la petrecerea Porsche 70 de ani

Porsche a sărbătorit recent 70 de ani de la prima sa mașină omologată. O asemenea vârstă venerabilă nu putea trece neobservată, așa că germanii au organizat o petrecere uriașă, la care am luat și noi parte.