Feedback

Revoluția electrică vine cam târziu: Volvo, Toyota și Renault-Nissan, singurii constructori cu șanse să respecte normele de poluare în 2021

Publicat Marti, 26.09.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 3
Revoluția electrică vine cam târziu: Volvo, Toyota și Renault-Nissan, singurii constructori cu șanse să respecte normele de poluare în 2021 - Poza 1
Volvo, Toyota și Alianța Renault-Nissan sunt singurii constructori care au șanse reale să ajungă la emisii de 95 grame pe kilometru în 2021. Alți 8 mari constructori riscă amenzi usturătoare.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Normele de poluare din Uniunea Europeană vor deveni mai stricte începând din 2021, atunci când emisile medii ale unui constructor va trebui să scadă la numai 95 de grame de dioxid de carbon pe kilometru. Anul trecut, cantitatea medie de emisii la nivelul industriei a fost de 118 grame, ca urmare a unui progres lent din partea constructorilor.

Potrivit unui raport realizat de compania de analiza PA Consulting, Volvo este constructorul care se află în cea mai bună poziție, iar previziunile arată că va ajunge la emisii de numai 73 de grame în 2021, comparativ cu media de 119 grame în 2016. În plus, Volvo va fi ajutată și de decizia ca toate modelele sale să beneficieze de electrificare începând din 2019.

Toyota ocupă locul 2 în topul realizat de PA Consulting și are de asemenea mari șanse să respecte normele de poluare datorită accentul pus pe modelele hibride, în timp ce Alianța Renault-Nissan este ajutată de Nissan Leaf și Renault Zoe, cele mai vândute mașini electrice din lume și, respectiv, din Europa.

În schimb, nu mai puțin de 8 mari constructori riscă amenzi usturătoare, întrucât PA Consulting estimează că "foarte puțini vor fi capabili să schimbe gama de modele suficient de repede pentru a respecta provocarea standardului din 2021".

Astfel, PA Consulting estimează că Grupul Volkswagen va plăti o amendă de 1.36 miliarde de euro, în timp ce Fiat-Chrysler ar putea achita circa 950 de milioane. Grupul PSA Peugeot-Citroen s-ar putea confrunta cu amenzi de peste 780 de milioane, urmat de BMW (430 milioane), Ford (300 milioane) și Kia-Hyundai (283 de milioane). Cea mai mică amendă ar urma să fie plătită de Daimler: 126 de milioane de euro.

Via Automotive News


Comentarii (3)

  • Costel
    reno o sa respecte normele pentru ca o sa se reprofileze pe trotinete.
    Just joking! Nu dati cu piatra, frechiez!!! sa te spargi de ris !!! LOL !!!!
    4 9
  • Pai da...
    Citez "Normele de poluare din Uniunea Europeană vor deveni mai stricte începând din 2021, atunci când emisile medii ale unui constructor va trebui să scadă la numai 95 de grame de dioxid de carbon pe kilometru. "
    Afirmatia de mai sus este total gresita, CO2 nu este poluant, este gaz cu efect de sera. Nu faceti confuzie intre normele de poluare euro5, Euro6b, Euro6c, Euro6d-temp Euro6D full care se refera strict la emisii de poluanti: HC, NMHC, CO si NOX si reglementarile CAFE (Corporate Average Fuel Efficiency ) care are legatura cu emisiile de CO2...
    1 0
  • 1) standardele de emisii sunt mult mai dure in Japonia, China si chiar si SUA !! fata de Europa !

    2) Volvo detinuta de chinezi, intentia de electrificare este foarte mare (piata cea mai dinamica dpdv tehnologic)
    Toyota detinuta de japonezi, intentia de electrificare foarte mare (sa ne aducem aminte de hibridul cel mai de succes care a dominat scena mondiala !?)
    Renault-Nissan de fapt vorbim de Nissan detinuta de japonezi, intentia de electrificare foarte mare (Nissan Leaf ?! Nissan e-power !?)

    restul producatorilor europeni nu prea ii intereseaza

    PSA a cumparat Opel si s-a trezit cu Ampera in curte, FCA nu prea are intentii electrice, grupurile germane sunt doar la nivel de modele concept (a se citi gargara), cele pur britanice nu le intereseaza (Jaguar incearca un pas inainte prin proprietarul indian, dar nu este 100% britanica)

    Cu alte cuvinte Europa este ultima la caruta....

    Noroc de Continental care prin centru din Romania au produs sistemul de mild-hibrid de 48V care incearca o "electrificare" usoara, dar este o imbatare cu apa rece, fata de sistemul Chevrolet Volt sau Nissan e-power sisteme autentic hibrid-electrice.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru