Rolls-Royce analizează ideea reducerii cu 15% a forței de muncă: circa 8.000 de angajați ar fi vizați de concedieri

de Paul Cosma
Luni, 04.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Rolls-Royce se gândește să renunțe la 15% din forța de muncă din cauza efectelor negative ale pandemiei, potrivit unor surse din interiorul companiei. Circa 8.000 de angajați ar urma să fie concediați, o decizie oficială fiind așteptată în luna mai.

Conducerea Rolls-Royce pregătește o restructurare a companiei și poartă negocieri cu sindicatele în acest sens, în contextul COVID-19.

Surse citate de agenția Reuters susțin că 15% dintre angajații constructorului ar urma să-și piardă locurile de muncă din cauza scăderii cererii și a producției companiei.

Circa 8.000 din totalul de 52.000 de angajați sunt vizați de concedieri, potrivit primelor informații, însă negocierile sunt în desfășurare, iar datele problemei ar putea să se schimbe. O decizie oficială este așteptată până la sfârșitul lunii mai, susține presa internațională.

De curând, Rolls-Royce a transmis că vrea să reducă cheltuielile în contextul crizei, aici fiind inclusă și o reducere de 10% a forței de muncă în acest an.

Via Reuters

Comentarii (8)

  • Nicio conexiune a (semi-fake)știrii cu limuzina-pachebot din poză, RR fiind un gigant industrial afectat acum în principal de criza din industria aeronautică, unde a dat oricum destule rateuri... pe lângă șpăgi.
    Doar nu-și închipuie cineva că 4-5.000 de mașini ar fi produse de 52.000 angajați (nu mai bag linkuri că-s ușor de găsit.)
    Luxuriantele pe roți se vor vinde de fapt la fel dacă nu și mai bine, spre satisfacția BMW (cu B de la britanici cred :-)) dar spre deosebire de biletele de avion.
    23 1
  • Ass se explica acest numar de angajati, chiar ma miram de unde atatia pentru priductia a 5000 de unitati anual.
    15 1
  • Corocsenie Adrian
    Pacat de ei...erau niste artisti la capitolul auto. Poate ii reangajaza alte marci si le ridica si alora nivelul de executie a produsului finit.
    2 16
  • Rolls-Royce face intre (multe) altele si motoare cu reactie pentru industria aeronautica civila si militara. Pentru mine e un mister cum un nume atat de greu sa fie pe o panta descendenta de ani si ani de zile intr-un numar de sectoare. Englezii sunt extrem de inventivi cand e vorba de tehnologie si totusi, cumva nu fac fata concurentei.

    Oricum, afacerile groase cu guverne si corporatii internationale inca le aduc venituri substantiale, dar incet incet din conglomeratul urias care era in anii 80 au inceput sa se desprinda divizii intregi spre alte firme concurente. Nu le duc eu grija, cine facea banul gros inainte, il face si acuma. Important e ca tehnologiile de varf sa ramana in lumea crestina, sa nu intre pe mana serpilor. Aici e buba mare.
    14 1
  • @Corocsenie Adrian
    poate-i angajeaza tesla sa nu mai intre apa in habitaclu
    5 13
  • Valius
    Pai cati mai raman?
    5 1
  • Hopa, a flatulat printesa: acest lider care doreste sa ridice romania pe culmile progresului si sa lase un imperiu nemaivazut in urma lui (citat aproximativ), ne spune acum ca mictioneaza pe 95% din populatia lumii pentru ca el este superior (pentru ca are stramosi cu bani in principiu).

    In general, daca trebuie sa explici cat de important esti inseamna ca nu esti nici pe jumatate din cat crezi. Daca faci asta si pe internet unei comunitati de necunoscuti e cu atat mai patetic. Ne-am adunat aici sa citim despre masini (si industria auto in general) si tu vrei sa ne arati cat de cunoscator si important esti tu. O tu liderule, arata prin ce spui, prin cunostintele si inferentele pe care le faci cat te duce capul si atunci lumea iti va aprecia comentariile. Respectul se castiga nu se pretinde.
    Manutele (verzi sau rosii) sunt oglinda ta pe aici.
    16 3
  • Nu stiu ce sa zic, la un asa IQ mergea un MIT, nu Spiru Haret.

    Khazarii astia sunt tigani, sau fac parte din specia reptilienilor ?
    17 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru