Feedback

Scandalul Kobe Steel se extinde: japonezii au “falsificat” piese și pentru motoare și anvelope

Publicat Sambata, 14.10.2017
de Petre Barac, Foto: Reuters
Comenteaza 3
Scandalul Kobe Steel se extinde: japonezii au “falsificat” piese și pentru motoare și anvelope - Poza 1
Japonezii de la Kobe Steel au anunțat falsificarea informațiilor privind calitatea și pentru unele piese metalice folosite la producția de motoare și anvelope.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În această săptămână, compania niponă Kobe Steel a recunoscut că a falsificat informațiile privind calitatea unor produse din aluminiu și cupru folosite de circa 200 de companii, printre care Toyota, Nissan, Mazda, Honda și Mitsubishi.

Japonezii au revenit acum cu un alt anunț asemănător. De această dată, compania recunoaște că piesele lor metalice folosite la producția de motoare și anvelope nu au respectat calitatea indicată pe etichetă.

Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei, clienții au fost informați cu privire la acest eveniment, iar problema ar fi fost rezolvată, fără să fie oferite detalii suplimentare.

Publicația niponă Nikkei spune că peste 30 de clienți din Japonia, inclusiv Daimler și Airbus, ar fi afectați de scandalul Kobe Steel.

Daimler a dezmințit informația spunând că japonezii nu sunt furnizorul lor. Airbus a precizat că nu a cumpărat produse direct de la Kobe Steel, dar investighează lanțul său de furnizare.

În cursul unei conferințe de presă, unul dintre vicepreședinții Kobe Steel a recunoscut că datele referitoare la produsele din aluminiu și cupru au fost falsificate în mod sistematic, pentru a îmbunătăți caracteristicile anumitor produse, o practică începută în urmă cu câțiva zeci de ani, fără ca directorii să fie la curent.

Via Autonews


Comentarii (3)

  • Principalul rol al scandalurilor este să se extindă. Apoi dispar.

    Kobe Steel va colabora cu VAG în viitor, japonezii cu nemții își dau din nou mâna.
    10 2
  • In loc sa fi "falsificat" etichetele, mai bine livrau doar rebuturi, etichetate ca rebuturi si s-ar fi aliniat la media industriei mondiale.

    Asa, ce au facut? Au umblat cu fofarlica si produsele japoneze au beneficiat de o recunoscuta fiabilitate.

    "ghinion"
    2 1
  • si directorii si CEO nu stiau .... nu...

    de ce sa intre ei in puscarie cand au sumedenie de vile ????
    mai bine bagam un inginer ca e vina lui... da-l draq cu familia lui... si gata
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru