Feedback

Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri

Publicat Vineri, 01.03.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 5
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 1
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat prezintă conceptul el-Born: motor electric de 204 CP și autonomie de până la 420 de kilometri - Poza 2
Seat el-Born este primul concept dezvoltat de constructorul spaniol pe baza arhitecturii MEB. Acesta va fi expus la Geneva și este echipat cu un motor electric de 204 CP și o baterie de 64 kWh. Versiunea de serie ar urma să fie lansată până la finalul anului viitor.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SEAT a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul concept el-Born. Prototipul pregătit de constructorul spaniol va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva, eveniment care își deschide porțile pentru presă în 5 martie.

Seat el-Born este primul concept dezvoltat de iberici care mizează pe platforma MEB a grupului Volkswagen, arhitectură special concepută pentru noua generație de modele electrice. Prototipul pregătit de Seat va avea și o versiune de serie pe care oficialii constructorului spaniol spun că o vor lansa până la finalul anului viitor.

Versiunea de serie a lui el-Born va avea dimensiuni asemănătoare cu cele ale unui hatchback de clasă compactă. Din punct de vedere estetic, Seat mizează pe o zonă frontală agresivă, cu faruri specifice mărcii, în timp ce profilul conceptului ne amintește de forma lui Volkswagen ID.

Seat el-Born integrează un motor electric de 204 cai putere, iar conceptul este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7.5 secunde. Mulțumită unui acumulator cu capacitatea de 62 kWh, prototipul constructorului iberic promite o autonoime de până la 420 de kilometri, valoare calculată conform standardului WLTP.

Seat el-Born va putea fi încărcat la prize rapide cu o putere maximă de 100 kW. În acest caz, pentru o încărcare de la 0 la 80%, conceptul producătorului spaniol are nevoie de 47 de minute.

La interior, designerii au pregătit o atmosferă simplă, dar în același timp modernă. Spaniolii propun un instrumentar digital de bord și un ecran central tactil cu diagonala de 10 inch. Butoanele fizice dispar aproape în totalitate, funcțiile acestora fiind integrate la nivelul unui sistem de infotainment special.

Seat menționează că el-Born va include sistem de asistență care oferă un comportament semi-autonom de Nivel 2. În acest caz, sistemele sunt capabile să controleze accelerația, frâna și direcția, dar doar în anumite condiții de trafic.


Comentarii (5)

  • Misto Tesla asta!
    11 17
  • Costel
    faine proportii , ii primul EV care la design exterior ii magna cum laude
    9 6
  • adi: are filtru de particule? Raspunde
  • someone
    e ciudat ca in schite masina are un profil dinamic iar in realitate arata a monovolum, caroserie de care europa a vrut si a reusit sa scape.
    interesant e ca de acum, din fata, toate electricele vor arata aproape la fel, cum nu vor mai avea grila de racire pt radiator..
    si ca sa inchei cu un compliment, partea tehnica e ok pentru o utilizare zilnica preponderent urbana, iar rotile sant bestiale.
    7 9
  • Andrei
    Nu e monovolum. Arhitectura MEB, ca si altele special concepute pentru EV, permit cabinei sa fie inpinsa mult in fata, comparativ cu masinile conventionale. Asta face ca modelele electrice de aceleasi dimensiuni cu cele conventionale sa aiba un spatiu interior considerabil mai mare.
    5 7
  • andrei
    de unde pana unde ideea ca e pt urban? la ce ai nevoie de autonomie de 400 km la urban? pt urban un zoe actual e super-mega-ultrasuficient ca autonomie. asta e clar gandita si pt concedii. la ce haos e in bucuresti in 2 ani o sa stea complet nemiscate masinile.
    9 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru