Şeful AMG: "Vom face o versiune mai uşoară şi mai puternică a lui AMG GT"

de Sebastian Toma
Vineri, 24.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tobias Moers, şeful AMG, a confirmat în cadrul unui interviu că echipa sa lucrează la o versiune mai performantă a lui AMG GT, care să-l rivalizeze pe Porsche 911 GT3.

Esential 550 CP este nivelul de putere aşteptat de la viitoarea versiune de peformanţă a lui AMG GT.
Mercedes-AMG GT, înlocuitorul proaspăt prezentat al lui SLS AMG, va primi şi versiuni mai sportive. Pe lângă versiunea Black Series, confirmată deja, şeful diviziei AMG, Tobias Moers, a confirmat lucrul la o un AMG GT mai uşor şi mai puternic, care să lupte în segmentul lui Porsche 911 GT3. Respectiva derivată sportivă a lui AMG GT este aşteptată să debuteze pe piaţă în anul 2016 şi va dezvolta în jur de 550 CP şi va avea o caroserie cu până la 100 kilograme mai uşoară. Datorită specificaţiilor îmbunătăţite, modelul va putea să ”taie” 0.2 secunde din timpul 0-100 km/h şi să fie mai rapidă pe circuit şi pe stradă, fiind estimată o îmbunătăţire de 10 secunde a timpului de pe Nurburgring.

În orice caz, viitoarea versiune mai performantă a lui AMG GT nu va avea numele GT3, deoarece Tobias Moers consideră că ”numele GT3 îi aparţine unei alte companii”, denumirea viitorului model nefiind încă stabilită. Pentru moment, nu este clar dacă viitorul model va fi gata să concureze în sezonul 2016 al campionatului Fiat GT3 pentru a înlocui actualul SLS GT3, dar acest aspect rămâne de stabilit până la lansarea propriu-zisă a modelului.

În orice caz, Tobias Moers promite că nu vor construi ”un dragster care să fie rapid doar în linie dreaptă”, fiind planificată reducerea masei totale, mai multă putere şi îmbunătăţiri la nivelul manevrabilităţii.

Urmareste Automarket
Viteza maximă a viitorului AMG GT de competiţie este aşteptată să nu depăşească pragul de 310 km/h al versiunii standard, deoarece divizia AMG va echipa modelul cu elemente care să-i mărească apăsarea aerodinamică pentru mai multă stabilitate în viraje şi în linie dreaptă, lucru care reduce viteza maximă posibilă.
Pentru prima oară în istoria AMG, divizia are propriul departament aerodinamic integral, iar primul lor proiecta ar putea fi chiar versiunea GT3 a lui AMG GT. Când modelul de serie va fi gata, Tobias Moers promite să reducă timpul actualului AMG GT la Nurburgring cu aproximativ 10 secunde cu anvelope standard.

Via Autocar

Comentarii (1)

  • Fia GT3 si nu Fiat GT3
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru