Șeful de design Renault renunță la culorile clasice pe viitoarele modele: "Albul și griul sunt plictisitoare, trecem la magenta şi fuchsia"

de Sebastian Toma
Miercuri, 01.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Laurens van den Acker, şeful departamentului de design al Renault, a anunţat renunţarea la culorile clasice în favoarea nuanţelor ieşite din comun, cum ar fi fuchsia.

Esential 120 de culori are portofoliul curent al gamei Crayola, din care s-a inspirat designerul şef al Renault.

NOTĂ: Acest articol reprezintă o păcăleală de 1 aprilie. Orice asemănare cu realitate este pur întâmplătoare.

Renault se va bucura de o paletă de culori complet nouă în viitorul apropiat, după ce designerul şef al companiei a declarat război culorilor clasice şi non-culorilor. Laurens van den Acker, şeful departamentului de design al mărcii franţuzeşti, a decis că vremea maşinilor albe, negre sau gri a trecut şi că este necesară o schimbare majoră în oferta mărcii. Culoarea standard pentru modelele berline va fi turcoaz, în timp ce hatchback-urile vor fi vopsite în fuchsia şi SUV-urile şi crossoverele vor fi ciclam. Bineînţeles, de la aceste culori se va putea merge mai departe în configurator, urmând să existe mai multe derivate ale acestora în ofertă.

Cei de la Renault încearcă prin această măsură să ofere o variantă accesibilă pentru cei care vor să iasă în evidenţă în trafic. Decizia constructorului francez este împotriva curentului, dacă ar fi să judecăm după clasamentul anual al celor mai populare culori pentru maşinile noi, dominat în continuare de non-culori şi de nuanţele reci.

Francezii mizează pe dorinţa clienţilor din generaţia Y de a ieşi în evidenţă în faţa celor din jur şi noua paletă de culori ar putea să fie răspunsul la această cerere.

Gama de creioane colorate Crayola a fost o inspiraţie pentru Laurens van den Acker.

Urmareste Automarket
Inspiraţia pentru noile culori din portofoliul Renault a venit din portofoliul Crayola, celebrul producător de creioane colorate, cu care van den Acker s-a familiarizat odată cu desenele făcute de primul său copil. În joacă, Laurens van den Acker a experimentat propriile schiţe de maşini cu creioane colorate şi a descoperit noi posibilităţi în portofoliul de peste 120 de culori al companiei Crayola.

Comentarii (4)

  • Cetateanul turmentat
    Aveti grija ca fanii Renault sunt mai sensibili si poate va treziti cu "frigiderul plin de carne"
    4 10
  • Laurens van den Acker are spirit tanar si nonconformist. Imi place chestia asta la el. Deja Captur si Clio ies in evidenta foarte bine pe sosele :)
    7 2
  • probabil ca unele "stiri" ar trebui sa poarte semnul de atentionare "Azi e 1 Aprilie!"

    nu'i asa VMA?
    2 0
  • "Pacaleala" sau nu de 1 aprilie ce am scris despre van den Acker e perfect valabil.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru