Şeful Lamborghini anticipează un record de vânzări în 2015

de Sebastian Toma
Vineri, 06.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Stephan Winkelmann, CEO-ul Lamborghini, anticipează un record de vânzări în 2015, după ce anul trecut au livrat cu 19% mai multe unităţi faţă de 2013.

Esential 10 ani are Stephan Winkelmann la conducerea mărcii Lamborghini.
19 la sută este creşterea livrărilor Lamborghini în 2014.
Lamborghini a avut un an record în 2014 şi conducerea companiei se aşteaptă la un nou an de creştere în 2015, titrează Automotive News. Potrivit lui Stephan Winkelmann, CEO-ul Lamborghini, lista de aşteptare pentru Aventador a ajuns la şapte luni, în timp ce aproape 2.200 de clienţi de Huracan aşteaptă livrarea unităilor comandate. Winkelmann consideră că anul 2015 nu va aduce schimbări majore în economia globală, iar cele care vor apărea nu vor afecta în niciun fel segmentul automobilelor de lux. Spre deosebire de marca Ferrari, celălalt constructor italian de supercar-uri, Lamborghini nu are nicio limită la vânzările anuale pentru a menţine exclusivitatea, dar Winkelmann explică regula cheie a mărcii: să vândă întotdeauna mai puţine maşini decât cere piaţa. Conaţionalii lor de la Ferrari aplică aceeaşi regulă cu o stricteţe de invidiat, în timp ce Lamborghini se concentrează pe menţinerea dezirabilităţii mărcii concomitent cu creşterea vânzărilor şi livrărilor.

Lamborghini Urus Concept - primele imagini oficiale cu SUV-ul italian

În ceea ce priveşte viitorul companiei, Lamborghini se pregăteşte să lanseze primul SUV din epoca sa modernă, Urus.

Odată ce va primi aprobarea Volkswagen Group, SUV-ul Lamborghini va fi echipat cu primul sistem de propulsie hibrid plug-in al companiei. Acesta are două roluri: reducerea emisiilor de CO2 generate la nivel de gamă şi asigurarea unui nivel de performanţă superior, în vederea apropierii la nivel dinamic de fraţii săi. SUV-ul a fost ales în mod special de cei de la Lamborghini pentru a purta sistemul hibrid al mărcii, deoarece Asterion, bancul de probe pe roţi al companiei, nu a fost suficient de performant pe circuit în raport cu fraţii săi de gamă pentru a justifica acest tren de propulsie.

Lamborghini: „Nu vom renunţa la motoare aspirate. Nu e momentul pentru hibrizi”

Urmareste Automarket
Şeful Lamborghini promite să se asigure că inginerii vor lucra la îmbunătăţirea continuă a motorizărilor aspirate din ofertă pentru a menţine ADN-ul mărcii cât mai pur.
Acest obiectiv este un plan mai vechi al lui Winkelmann, care conduce compania italiană de zece ani, iar în ultimii şapte Lamborghini şi-a redus emisiile de CO2 cu 30%.

Între fericire şi frustrare: 100 de minute cu Lamborghini Huracan

Via Automotive News (înreg.)

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru