Feedback

Șeful VW, despre constructorii germani: “Avem doar 50% șanse să rămânem în fruntea industriei auto dacă nu ne adaptăm tendințelor pieței”

Publicat Marti, 16.10.2018
de Paul Cosma
Comenteaza 5
Șeful VW, despre constructorii germani: “Avem doar 50% șanse să rămânem în fruntea industriei auto dacă nu ne adaptăm tendințelor pieței” - Poza 1
Constructorii auto din Germania au doar 50% șanse să rămână liderii industriei auto dacă nu își adaptează activitatea la noile trenduri ale pieței, a declarat șeful Volkswagen, Herbert Diess.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tranziția către mașinile electrice, renunțarea treptată la motoarele diesel sau incertitudinile geopolitice sunt doar o parte din elementele ce impun producătorilor auto o reformă consistentă a activității.

Altfel, acești factori pot pune în pericol existența constructorilor, este de părere Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen.

“La ora actuală, șansele sunt de 50-50 ca industria auto germană să rămână în elita globală pentru următorii 10 ani. Implicarea pentru reducerea emisiilor reprezintă acum o campanie împotriva mobilității individuale și a mașinilor,” a spus Diess.

Șeful VW a continuat: “Suntem obișnuiți cu faptul că avem metropole industriale înfloritoare în jurul centrelor de producție ale constructorilor din Germania și ale furnizorilor lor, locuri unde oamenii doresc să trăiască și să muncească, dar acest lucru nu este garantat pentru veșnicie”.

Oficialul german a subliniat că orașele cu o puternică industrie auto au avut de suferit în trecut atunci când constructorii s-au confruntat cu un declin în ceea ce privește performanțele operaționale.

Via Reuters


Comentarii (5)

  • vw s-a apucat de facut carnati
    Nu te mai ingrijora mosule. Se traieste (inca) bine la vw pe banii visatorilor.
    18 4
  • ce gargara are bulibasha asta, ce vorbeste in numele unei companii a carei singur scop a fost sa-si maximizeze profitul si sa-si asigure o pozitie pe piata obtinand un avantaj concurential neloial. El vorbeste de campanie impotriva mobilitatii si a masinilor (ce garagaragiu comunistoid) si a oamenilor care vor sa traiasca(!)? Buei ma leshi?

    ce ipocrit....

    puneti, in pana mea, osu' la treaba mai lasati naibii profiturile nemasurate si scoateti de la sertar rezultatele cercetaorilor pentru care ati investit (cica) miliarde anual si cu care v-ati laudat la fiecare ocazie de parca ai fi zis ca ceilalti faceau goblenuri si nu automobile.

    asta parca e din politicienii nostrii, ajunge sus curat si uscat si apoi imprumuta din vocabularul de propaganda al partidului.
    17 3
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • Asta cu sansele de 50% e dubioasa rau.
    Cand vrei sa spui "nimic", zici ca ai sanse de 50% sa "ceva"...
    11 1
  • "Implicarea pentru reducerea emisiilor reprezintă acum o campanie împotriva mobilității individuale și a mașinilor"

    BLA BLA BLA
    7 1
  • Dacă aş avea destul sânge în rezervoare, aş fi destul de imprudent să afirm: pe acest topic, spiritul mafiot este prezent 4/4 (comentarii). Totuşi, sunt un om cu cap la scaun (am scris corect?) şi tocmai de aceea nu-mi permit asemenea derapaje & "calomnii" ;)
    0 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru