Feedback

Semne bune pentru viitorul Model 3: Tesla l-a angajat pe directorul de producţie al lui Audi

Publicat Luni, 16.05.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Semne bune pentru viitorul Model 3: Tesla l-a angajat pe directorul de producţie al lui Audi - Poza 1
Tesla l-a recrutat pe Peter Hochholdinger, directorul de producţie al lui Audi, care se va ocupa de procesul de fabricaţie pentru Model S, Model X şi viitorul Model 3.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a primit aproximativ 400.000 de precomenzi pentru viitorul Model 3 pe care trebuie să-l lanseze la sfârşitul anului 2017, iar constructorul american are nevoie de surse de finanţare şi de un plan cât mai bun pentru a le putea onora.

În acest scop, Tesla a anunţat recrutarea lui Peter Hochholdinger, unul dintre veteranii industriei auto, care în ultimii 22 de ani a fost director de producţie pentru Audi. Până să acepte oferta Tesla, Hochholdinger se ocupa de producţia unor modele precum Audi A4, A5 şi Q5. El se alătură celor de la Tesla în calitate de vice-preşedinte al departamentului de producţie şi va superviza producţia tuturor celor trei modele ale companiei.

Urmareste Automarket
"La Tesla, Peter Hochholdinger va fi responsabil pentru producţia în creştere pentru Model S şi Model X, dar şi cu realizarea unui program eficient şi de calitate pentru producţia lui Model 3. Tesla este entuziasmată că Hochholdinger se alătură echipei", precizează Tesla într-un comunicat.

Ca urmare a numeroaselor cereri primite pentru Model 3, Tesla şi-a stabilit ca obiectiv să producă 500.000 de unităţi din toate modelele până în 2018. Anterior, CEO-ul Elon Musk a anunţat că, până în 1 iulie 2017, compania trebuie să finalizeze componentele interne şi cele oferite de furnizorii externi care lucrează pentru Model 3.

Via Electrek


Comentarii (6)

  • Headhunter
    Asa, si ce-i cu asta? Si chinezii au angajat nu unul, ci sute de directori de la alte marci premium europene. Asta nu-i face "experti" peste noapte.
    49 27
  • Tesla o sa ajunga depart,peste cativa ani o sa vorbim despre o companie mult mai mare. Clientii sunt foarte multumiti si apreciaza masinile companiei americane.
    Din cate vad,fanul nissan isi face numarul la fiecare stire despre Tesla,postand sub mai multe nume. Oare cat de disperat sa fii sa faci asa ceva?!
    29 38
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • @Headhunter
    Faptul ca au investit intr-un asemenea expert care s-a ocupat pe partea de Audi de procesul de productie a multor modele, denota faptul ca iau in serios provocarea pentru productia Model 3 si cauta toate resursele ca sa faca fata comenzilor si sa-si organizeze cat mai bine productia.
    Asta ca nu-i face experti peste noapte mi se pare bascalie ieftina specifica romaneasca. Noi suntem experti la toate... de aceea ne si dam cu parerea in orice privinta... indiferent ca-i vorba de design auto, tehnologie sau productie ...
    24 33
  • Datul cu părerea este expresia unui drept constituțional foarte important. Că încă mai sunt mulți oameni deranjați de exercitarea dreptului la opinie al altora - asta e una dintre marile probleme contemporane.
    30 18
  • Multumiti pe naiba ! Defectiunile apar pe banda rulanta la Tesla, iar clientii nu-s multumiti deloc. Asta-i realitatea!
    Cea mai noua "isprava" implica functia Summon care provoaca accidente.

    http://www.automarket.ro/stiri/un-proprietar-acuza-tesla-model-s-a-produs-singura-un-accident-dupa-ce-am-71077.html

    Si cate altele au mai fost si se vor intampla!
    Alti clienti s-au plans presei ca la Model x a trebuit sa stea cu mana pe usa 30 km pana acasa, ptr ca nu se inchidea, iar din momentul in care lumea reclama sofware-uri neterminate, display-uri care ingheata, masini care te scot de pe drum, scurtcircuite neprevazute rezultate cu incendii, fenomenul bricked batteries etc etc. indiferent ca-i X sau S, eu zic ca se numeste SCANDAL cauzat de fiabilitatea proasta.
    Pana si Tesla recunoaste ca banii platiti pe defectele aparute mult prea devreme in garantie, ar putea fi folositi ptr a creste cashflow-ul, adica plati banale precum angajati, furnizori etc. Ne mai miram de ce n-au capacitatea de a produce? Mai e cazul sa mentionam pierderea de peste 280 mil. $ in din ultimele luni pentru a sublinia managementul prost? Ce va mai trebuie?

    Ce spune presa despre Autopilot defectuos?
    "Now, it is worth questioning why Tesla would release unfinished software to its customers, who are driving real cars in the real world?
    Of course ! " Sursa: The Verge

    http://techcrunch.com/2016/04/20/tesla-model-x-owners-finding-car-doors-wont-shut-windows-wont-close/

    http://www.wired.com/2016/04/teslas-model-x-bigger-problems-faulty-falcon-doors/

    http://www.consumerreports.org/cars/tesla-reliability-doesnt-match-its-high-performance/

    http://www.autonews.com/article/20160504/OEM/160509936/tesla-posts-282-million-1st-quarter-loss

    http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-avem-o-explicatie-incendiul-suferit-de-un-tesla-model-s-in-70059.html

    http://www.automarket.ro/stiri/tesla-model-s-o-mai-ia-si-razna-unii-posesori-acuza-electrica-americana-ca-66919.html

    Other problem areas include:
    Inoperable wipers
    Leaking battery cooling pumps
    Out-of-alignment trunk and hatchback latches
    Persistent wheel-alignment issues
    25 4
  • Corect, dar parafrazandu-l pe Headhunter, asta nu te face expert peste noapte...
    1 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru