Feedback

Skoda folosește un simulator pentru a dezvolta tehnologii avansate pentru faruri: "Este singurul simulator de acest fel din Grupul Volkswagen"

Publicat Vineri, 02.11.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 0
Skoda folosește un simulator pentru a dezvolta tehnologii avansate pentru faruri: "Este singurul simulator de acest fel din Grupul Volkswagen" - Poza 1
Skoda folosește un simulator pentru a dezvolta tehnologii avansate pentru faruri: "Este singurul simulator de acest fel din Grupul Volkswagen" - Poza 2
Skoda folosește un simulator pentru a dezvolta tehnologii avansate pentru faruri: "Este singurul simulator de acest fel din Grupul Volkswagen" - Poza 3
Skoda folosește un simulator pentru a dezvolta tehnologii avansate pentru faruri: "Este singurul simulator de acest fel din Grupul Volkswagen" - Poza 4
Skoda folosește un simulator pentru a dezvolta tehnologii avansate pentru faruri: "Este singurul simulator de acest fel din Grupul Volkswagen" - Poza 5
Skoda folosește un simulator pentru a dezvolta tehnologii avansate pentru faruri: "Este singurul simulator de acest fel din Grupul Volkswagen" - Poza 6
Skoda utilizează un simulator pentru a dezvolta cele mai noi tehnologii pentru faruri, în condițiile în care 40% dintre accidente au loc pe timp de noapte.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Utilizarea simulatoarelor este esențială în industria auto pentru a putea introduce mai rapid diverse tehnologii pe piață, întrucât acestea permit evaluarea rapidă a noilor soluții dezvoltate de ingineri.

Skoda folosește un astfel de dispozitiv care simulează rularea pe timp de noapte, cu scopul de a dezvolta tehnologii pentru faruri care să îmbunătățească vizibilitatea oferită pe modele. Inginerii mizează pe schițe și date în format 3D pentru a realiza designul și pentru a adapta forma fizică a farurilor pentru fiecare model Skoda care urmează să fie lansat.

Pentru a avea parte de imagini cât mai realiste, simulatorul mizează pe 3 proiectoare DLP cu măști optice montate în fruntea lentilelor. Acestea oferă diverse nuanțe de negru pentru a crea astfel scenariul că simularea are loc pe timp de noapte.

"Acesta este singurul laborator de acest gen din cadrul Grupului Volkswagen și oferă angajaților oportunitatea de a testa luminile pentru noile modele înainte de evauarea prototipurilor. Instrumentul virtual ne permite să monitorizăm și evaluam calitatea luminii și să optimizăm funcțiile", afirmă Petr Kristl, șeful departamentului care se ocupă de dezvoltarea luminilor pentru Skoda.

Potrivit unor statistici realizate în Marea Britanie, 40% dintre accidentele auto au loc pe timp de noapte.

Via Skoda


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru