Subaru aşteaptă vânzări mai mari cu 50% pentru noul Impreza

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 29.04.2011
Noua generaţie Impreza este văzută ca o soluţie de salvare pentru Subaru, care speră să vândă cu până la 50% mai multe unităţi decât în cazul vechii generaţii.

Esential

60.000 de unităţi ale noului Impreza speră să vândă Subaru în fiecare an.

Subaru îşi pune mari speranţe în noua generaţie a modelului Impreza, dezvăluită în urmă cu o săptămână în cadrul Salonului Auto de la New York. Bazându-se pe îmbunătăţirile aduse modelului, constructorul japoneză speră să crească cu 50% vânzările noului Impreza, comparativ cu vechea generaţie. În condiţiile în care  publicul cumpără 40.000 de unităţi ale vechiului Impreza, noul model ar trebui sa totalizeze 60.000 de unităţi vândute anual.

Tom Doll, preşedintele diviziei Subaru din Statele Unite, a declarat că noul model reprezintă un important pas înainte, comparativ cu vechiul Impreza, şi unul dintre pilonii de bază ai viitoarei gamei Subaru. Noul Impreza promite publicului o reducere a masei totale şi o nouă familie de propulsoare boxer, care reduc valoarea generală a emisiilor.

Dacă previziunile pentru noua generaţie Impreza se vor adeveri, Subaru poate spera să atingă un total de 300.000 de unităţi vândute anul acesta, sau cel mai târziu anul viitor. În 2010, constructorul japonez a vândut, la nivel mondial, 264.000 de maşini. 

via | autoblog

Comentarii (11)

  • impreza
    asteapta....
    9 6
  • zarnesteanu
    Si eu ma astept
    Sa plece cat mai curand din Europa si pe termen lung din America de Nord.
    4 14
  • in nici un caz pt impreza
    deja are aspect de masina ieftina dar nu si un pret pe masura,poate daca-l vand la pret de Hyunday ca la design oricum seamana
    10 7
  • Prima poza!
    In prima poza pot spune ca arata chiar foarte bine masina!
    6 6
  • :(((
    si ce bine arata conceptul...
    10 0
  • ....
    Astia-s nebuni la cap? Versiunea precedenta e de zece ori mai aratoasa decat asta! Trebuie sa fii chiar chior sa cumperi masina asta....
    9 0
  • si daca asta ar fi designul castigator?
    mai degraba liniile modelului anterior erau prea putin digerabile pentru masa mare de clienti; iar aceasta "normalizare" a designului il vor face mai pe gustul majoritatii clientilor.

    Vechiul model poate ca era prea de exceptie prea venit direct de pe traseele de raliu.. Nu cumva chiar aceasta reteta prea rough a fost cauza insuccesului?

    Dar nici noua aparitie nu e chiar de ignorat. Eu vad o masina musculoasa destul de masiva cu multe muchii drepte acolo unde este necesar. Si chiar daca aduce prea mult a coreeana macar aduce a masina de strada mai pe gustul oricui. Iar banii vorbesc.
    6 8
  • BaditzaEx
    Dezamagitor
    Conceptul arata f bine, dar ce a iesit e PRAF !!!, doar Sedanul arata bine-binisor si asta din fata ... in rest are un aspect fad, de Volkswagen / Hyundai iar pretul Clar ar tre sa scada, adica pt asa ceva, un pret corect , mi s-ar parea undeva, pornind de la un 14k-15k ( gen VW Jetta, ca oricum e cam in acelasi trend )
    9 1
  • de ce sa scada pretul?
    pentru ca designul numai este in aceeasi filosofie?

    se stiu date despre motorizari, siguranta, comportament, materiale interioare...etc?

    sau designul e primoridial in alegerea masinii si a disponibilitatii de a plati mai mult?

    filosofie romaneasca?
    5 9
  • La cum arata, slabe sanse ! Eu cred ca le va scadea vanzarile la el.
    Cel vechi avea stopuri asemanatoare cu cele ale lui Maserati Granturismo. Asta nou aduce a ceva chinezesc. Cei care au unul il va pastra iar cei care vor unul va cumpara modelul vechi second sau se va reprofila la o alta marca mai frumoasa.
    ps. astia angajaza orbi sa le deseneze masinile de la un timp. Pacat.....Subaru e o masina buna dar hidoasa acum....
    6 3
  • BaditzaEx
    @gelu
    bai asta, tu sti ce vb, dupa ce ca arunci numai ineptii gen : < mai degraba liniile modelului anterior erau prea putin digerabile pentru masa mare de clienti > CAND VREODATA S-A ADRESAT SUBARU CA MARCA MASA MASEI MARI DE CLIENTI ?, sau cum o marca de performanta s-ar putea adresa unei mase mari de oameni ?!, mai si jignesti. 2 la mana, la o marca gen Subaru EXACT la asta ma astept un design , pe linga performantele motorului , < ANORMAL > de < raliu > nu este Volkswagen ( People's Car ) , ca sa aibe acea < normalizare > de care indrugai , ca altfel imi iau simplu VW sau Renault sau Toyota , dar la micuti ca tine, n-ai ce sa le explici.
    Sforaie in continuare cu ineptiile tale !
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru