Feedback

Supărare în rândul fanilor Mazda: noua generație Mazda 3 nu va avea o versiune de performanță

Publicat Luni, 03.12.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 5
Supărare în rândul fanilor Mazda: noua generație Mazda 3 nu va avea o versiune de performanță - Poza 1
Supărare în rândul fanilor Mazda: noua generație Mazda 3 nu va avea o versiune de performanță - Poza 2
Fanii Mazda sunt asaltați cu vești mai puțin bune. Oficialii producătorului japonez au declarat că noua generație Mazda 3 nu va avea o versiune de performanță, iar pentru moment, conceptul RX-Vision nu va primi o versiune de serie echipată cu un motor rotativ.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Mazda 3 (foto) a fost prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, eveniment care și-a deschis porțile în urmă cu câteva zile. Fanii producătorului nipon care sperau la o versiune de performanță vor primi o veste mai puțin plăcută.

Akira Marumoto, președintele Mazda Motor Corporation, a declarat că planurile companiei nu includ și dezvoltarea unui hot hatch bazat pe Mazda 3.

"Mazda este un jucător mic, iar acest segment nu reprezintă o prioritate pentru constructor. Altfel spus, nu avem planuri pentru o versiune MPS", a declarat reprezentantul producătorului japonez.

Dar aceasta nu este singura veste mai puțin plăcută pe care Akira Marumoto o aduce. Oficialul Mazda spune că, pentru moment, nu există planuri cu privire la o variantă de serie a conceptului RX-Vision. În trecut, voci apropiate companiei spuneau că producătorul nipon va lansa o variantă de producție echipată doar cu un motor rotiativ.

Mazda RX-Vision Concept.

"RX-Vision a fost dezvoltat pentru a anticipa designul viitoarelor model, motiv pentru care nu am plănuit o versiune de producție a acestui concept. Până în acest moment nu am luat o decizie", a completat reprezentantul Mazda.

Tot în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, oficialii Mazda au confirmat că până la finalul anului 2020 vom face cunoștință cu primul model electric din gama niponilor. În acest moment, nu există detalii despre segmentul în care va fi poziționat, însă nu este exclus ca acesta să "meargă" în zona SUV-urilor, un segment foarte popular în aceste zile.

Via | Drive


Comentarii (5)

  • Motorul rotativ e un mare fas,putin fiabil ,pretentios si un mare consumator de ulei si benzina,nu cred ca-l plange cineva. Nu ma mira ca nu va avea o versiune de performanta,doar nu sunt tampiti sa puna 200+ pe o masina cu suspensie de caruta pe spate. In afara de design care nu se diavuta,mi se pare ca noua Mazda 3 e o involutie.
    1 12
  • Urmatorul motor rotativ va fi unul... electric
    7 1
  • Dragos: Doresc sa achizitionez un auto nou Mazda 3 , cu norma euro 6 veche , de la... Raspunde
  • Multe din calitatile unui motor fata de altul sau ale unei masini fata de alta tin de nuante subtile. Da in principiu cam toate masinile au patru roti, intre 2 si 7 locuri (in mare) si te duc din punctul a in b. Diferentele dintre ele insa sunt cele care le individualizeaza si le fac unice, iar de cele mai multe ori un punct forte intr-un domeniu vine la pachet cu un punct slab in altul.
    Motorul rotativ folosit de Mazda a creat masini cu o personalitate aparte si desi are niste dezavantaje evidente este totusi folosit si iubit in continuare de multa lume. Sa nu uitam totusi ca ultimele masini pe care a fost pus motorul asta sunt masini sport destinate unei utilizari diferite fata de frecusul zilnic in oras si atunci raportul pewrformante/fiabilitate are alte valente.
    Dar astea sunt subtilitati pentru pasionatii de masini si motoare care cauta tocmai nuantele in exploatare si nu necesitatea deplasarii.
    Nu aduc in discutie argumentul economic aici pentru ca intamplator (sau nu) masinile echipate cu motoare rotax au si preturi foarte scazute.
    3 1
  • Ca " subtilitati" pentru pasionatii de masini. Intrebati la Mazda cate motoare rotative sub 20 000km au schimbat in garantie.Cunosc fost posesor de rx8,masina o pornea ca la carte( la wankel se asteapta minute inbtregi sa se incalzeasca) ,o oprea ca la carte,o servisa mai devreme decat era necesar. Consuma benzina cu galetile,cam cat un 4.0 aspirat si halea 1.5l de ulei la fiecarr mie de kilometri. A scimbat 2 motoare in garantie,au tinut innjur de 20 000 de caciula. Asa ca,nunintamplator masinile cu motoare rotax se vand acum la preturi de drujba .
    1 1
  • Initial,motorul ala rotativ a fost creat pt masinile de tuns iarba. Au renuntat la el si a fost preluat de mazda......
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru