Te așteptăm pe la noi! Renault a lansat în Brazilia noul Sandero RS 2.0 Racing Spirit, o ediție limitată care oferă 150 CP

de Mircea Meşter
Sambata, 13.05.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În timp ce Sandero este simbolul zonei entry level la nivelul industriei auto europene, modelul este declinat în Brazilia într-o nouă versiune sportivă care oferă 150 CP, suspensii, direcție și frâne sport, dar și modificări tehnice spectaculoase.

Știm deja că Renault oferă în Brazilia o versiune sportivă a lui Sandero, vândută sub sigla mărcii franceze și denumită, simplă, Sandero RS. Ei bine, versiunea după care tânjesc mulți fani ai mărcii de la Mioveni a devenit și mai interesant odată cu apariția unei ediții limitate care transformă estetic Sandero și-i conferă o imagine agresivă.

Sandero RS 2.0 Racing Spirit este numele oficial al ediției limitate. Aceasta se bazează pe contrastul dintre culoarea neagră a caroseriei și inserțiile roșii pe care modelul din Brazilia le prezintă ca pe elemente asortate cu ideea de sportivitate. Astfel, pe lângă sticker-ul care acoperă lungimea ușilor, spoilerul frontal și cel posterior sunt subliniate de o dungă roșie, oglinzile laterale sunt și ele scoase în evidență prin aceeași nuanță, iar etrierele și capacul central al jantelor sunt și ele vopsite în roșu. Exteriorul este completat de un set de jante negre de 17 inch care încalță anvelope Michelin PS4 205/45/R17. 

La interior continuă "joaca" dintre culorile roșu și negru.

Habitaclul de culoare închisă este, astfel, condimentat cu un set de scaune sport cu dungi longitudinale și cusături roșii, culoarea cafre se regăsește de asemenea pe volan, pe ramele aeratoarelor și în jurul ceasurilor de bord.

2.0 aspirat de 150 CP și mod de rulare Sport+

Motorul de sub capota lui Renault Sandero 2.0 Racing Spirit este același 2.0 aspirat care dezvoltă 145 CP când este alimentat cu benzină și 150 CP dacă carburantul este schimbat în etanol. Cutia este o manuală cu șase trepte construită de divizia RS a celor de la Renault, echipă care a construit, de altfel, și setul special de suspensii și direcția electrohidraulică.

La fel ca orice altă mașină sport pur-sânge Sandero RS 2.0 Racing Spirit poate fi condus în trei moduri: Standard, Sport și Sport+. Șoferul poate comuta între acestea cu ajutorul butonului RS de pe consola centrală, iar modul Sport+ dezactivează sistemul ESP și-i permite celui de la volan să "acceseze" mai ușor spiritul sportiv al mașinii.

Versiunea specială a lui Sandero reușește o accelerație 0-100 km/h în 8 secunde când este alimentată cu etanol (8.4 secunde pentru varianta pe benzină), în timp ce viteza maximă atinsă de RS Racing Spirit este de 200 sau 202 km/h, în funcție de carburant.

via Renault Brazilia

Comentarii (16)

  • Ce kitsch!
    16 29
  • Inorogul Roz
    Sincer astept cu mare nerabdare un Sandero Stepway EV, cred ca ne-ar ajuta mai mult.

    Pe piata exista doar Logan EV si din pacate nu este inclus in programul rabla +

    Sa aveti o zi buna
    5 3
  • cosmin
    masina asta nu va fi niciodata in europa pt ca motorul de 2.0 aspirat e de generatie mai veche care nu indeplineste norma de poluare asa ca o puteti vedea numai daca sariti oceanul.
    7 3
  • Exact! Si mai e ceva. In Ro cel putin "grosul" vanzarilor il fac motoarele mai slabe. Adica pana nu demult 1.2 aspirat si se asteapta acelasi lucru de la noul motor de 1000 cmc. Altfel spus vorbim de modele care sunt pe la 10000 de euro. Ori un asemenea Sandero ar trebui sa aiba 1.2 TCe + acele dotari, s-ar duce in 15000 de euro. Enorm pentru un low cost.
    9 2
  • San_Dero
    Altă sminteală ! Ce să faci cu atâta putere pe drumurile noastre ?! Nu mai departe de acum câteva ore am stat la o coadă (cu salvări, poliție, măsurători) datorită unui accident în care era implicat un BMW (aproape un obicei la marca asta).
    Ce poți aștepta de la o mașină low-cost ,,sport,, în Ro. ? Probabil un deces.
    4 6
  • Se pare ca Renault-ul-mama si marketingul aferent nu considera ca s-ar preta pe piata (in general vorbind, pentru ca DACIA nu mai edemult o masina romaneasca, ea doar se produce SI la noi...) versiuni sport ale modelelor DACIA. Lasam Skoda sa le faca. Motoare s-ar gasi :1.2 turbo, 1.4 turbo chiar si 1.6 turbo (dar nu cu 200CP ca sa nu canibalizam CLIO RS). Orcum, nici cu sportul auto nu stam cine stie ce.
    Chestii de marketing gen Pike's Peack sau trofeul Andros nu impresioneaza decat pe cei slabi de inger.
    A facut cineva un Lgan cu motor central, l-au aratat la PRO TV, arata bine. Dar cu o floricica nu se face primavara
    2 4
  • @San_Dero
    Ai dreptate....nu ai ce face cu o masina puternica in Romania. O iei degeaba. Dar Dacia asta sub acoperire la 150 de cp nu e de mare putere. Pana in 200 cp cam ai nevoie.
    5 5
  • 150 CP si vitezometrul pana la 220? Oare pe spate are tot frane cu tamburi? Asta e masina sport la nivel de anii '80. Asa ca sa ramana acolo. Pentru America de Sud e suficient de sportiva. :D
    2 5
  • @Mihai...

    cand a fost Dacia romaneasca? cand se construiau "romaneste" toate componenetele si trebuia imediat dupa achizitie sa o intorci cu roatele in sus sa-i dai un antifon si apoi o tura sa se aseze prafu' sub ea? Sau cand se facea Solenza....a carui amortizoare spate le gaseai in cativa ani drept piese prin portbagaj?

    ....cand vom intelege ca acum Dacia are mai multa inginerie romaneasca facuta cu adevarat cu cap decat in toata istoria ei?
    5 1
  • @Pana

    Nu, pe spate are frane pe disc si exista imagini mult mai concludente pe alte site-uri de specialitate.

    Legat de faptul ca, pentr America de Sud e suficient de sportiva, te-ai gandit la Senna? Dar la Dakkar? Ai ideea ca, intr-un top al celor mai performante economii din lume, realizat de Banca Mondiala relativ recent, erau 5 tari din America de Sud, iar Roamania era pe nicaieri? Cand traiesti sau ai origini in tara cu cea mai proasta infrastructura din UE, crezi ca-i intelept sa fii ironic cu privire la alte continente?
    5 1
  • @mishazaitev
    Nu m-am gandit nici la Senna si nici la Dakar. M-am gandit la puterea economica a acelui continent si puterea de cumparare a clinetilor. Are o crestere economica America de Sud. Asa cum si Ro are crestere economica in fiecare an. Dar omul obisnuit (adica un client de masina) simte prea putin sau spre deloc acest lucru. Cam asta e marea diferenta. China este o super putere economica. Si totusi locuitorii ei nu sunt chiar atat de bogati.
    Este o discreptanta destul de mare fata de Europa, America de Nord si America de Sud. Cu toata cresterea economica de care zici. Si este si motivul pentru care acest motor de 2.0 nu este oferit pe toate pietele. In plus nu stiu cati ar fi dispusi sa dea 14000-15000 de euro pe un low cost, fie el si de 150 CP, cand de banii astia gasesti alternativa care au o dinamica ceva mai slaba. In rest nu stau la discutie cu acest Sandero.
    1 3
  • @San_Dero,

    Exact cum am mai zis si eu. Prin Bucuresti poti avea si masina produsa in India cu ZERO stele la siguranta, fiindca nu ai nevoie cand abia te misti in coloana cu 10 la ora in spatele celuilalt, nu prea ai cum sa ''mori'' la asa viteza :)). Eu azi de la Apaca pana la Universitate am facut o ora si 38 de minute ( dupa camera de bord a masinii de la pornirea filmarii pana la oprirea acesteia la destinatie ). Sa faci o ora si 38 min pe un drum pe care sambata il faci in doar 10 min este de-a dreptul socant unde s-a ajuns cu ambuteiajele, cer este ca conducerea tarii nu i-a masuri pt fluidizarea traficului ( noi pasaje atat pietonale cat si auto, locuri de parcare ~ pt a nu mai bloca bizonii prima banda dupa ce ca si asa traficul este infernal , etc ) . Evident unde mai pun acei cocalari cu Bembeu d'ala tunat neica care-ti crapa urechile cand stai in coloana, si ca sa fie treaba mai ''shukaroasa'' iti mai svante si cate o manea cu geamul deschis si tigara aprinsa :))

    @veverita.neagra din VL :))

    Singurul mijloc locomotor de performanta cu care probabil ai mers vreodata a fosta caruta lu' bunelu cu 2 cai si 2 magari cand trageau caruta plina cu cartofi la targ ....sarmanule .Cand eu aveam role de mic copil, tu inca iti dezmembrai masinutele de jucarie aruncate de altii la tomberon ca sa-ti faci si tu role din rotile lor :)))
    2 5
  • ps. Cand eu mergeam la scoala dus de tata cu CLK si Grand Cherokee, tu abia aflasei ca pe lume exista si automobile nu numai carutele de la tine din catun.
    3 4
  • Cand eu ma jucam la 2 ani cu F40 si Countach de la Bburago, tu te jucai cu sapa si harletul. E o diferenta....
    4 4
  • Role ? Alea sunt banale si mai mult de fata.....aveau toti prostii. Eu am avut masinuta cu pedale si ma plimbam cu ea ca orice copil instarit. E o diferenta !
    4 4
  • Cand eu ma duceam pe vremea lui nea Nicu' la liceu cu Otcit Club 11 R cu motor de Citroen de 652 cc 4 valve SOHC si 34CP, si toate gagicile ramaneau cu privirea blocata la mine ( mai ca parca vroiau sa vina sa le perversez ) tu nici permis n-aveai si te ducea tac-tu la scoala ( bine ca ai recunoscut macar ) cu Mobra Hoinar cu atas ( aici n-ai mai recunoscut ) :))) . Cand tatal meu si-a cumparat Daewoo Arcadia ( cu mult peste Espero ) 3.2L V6 de 220CP cu sistem de virare integral in 1994 cand Mercedes si alti constructori premium consacrati reprezentau doar o intrare timida pe piata romaneasca atunci, tu inca te gandeai daca banii stransi la saltea dati pe Dacia 1100 va va mai reveni voua dupa lichidarea lui Ceausescu :))) . Cand in 1986 tata cumparase Pick-up cu gramofon, televizor cu tub alb-negru si apoi telefon mobil Siemens C10 in 1998 , voi inca aflara-ti ca a aparut radioul analog :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru