Tesla începe producția lui Model 3 pentru clienții obișnuiți: opțiunile de configurare sunt puternic limitate

de Daniel Popescu
Miercuri, 22.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a început să-i invite pe clienții obișnuiți să-și configureze Model 3, după ce în primă fază doar angajații și membrii familiilor acestora au putut achiziționa noul model electric.

Primele unități Tesla Model 3 au fost dedicate angajaților companiei, membrilor familiilor acestora și apropiaților producătorului, însă constructorul american a început acum să trimită invitații și pentru clienții obișnuiți.

Pentru moment, vizați sunt cei care au plătit avansul de 1.000 de dolari în prima zi, locuiesc în California și dețin deja un alt model al producătorului.

Chiar dacă sunt invitați să-și configureze mașinile, clienții nu au foarte multe opțiuni la dispoziție. În plus, aceștia sunt obligați să aleagă versiunea cu baterie mai mare care oferă o autonomie de până la 500 de kilometri, deși în cazul acesteia prețul de pornire este de 44.000 de dolari, cu 9.000 de dolari mai mult decât în cazul versiunii cu autonomie de 320 de kilometri.

De asemenea, clienții sunt obligați să cumpere pachetul Premium Interior în valoare de 5.000 de dolari care include, printre altele, materiale premium pentru tapițerie, scaune față ajustabile în 12 poziții, sistem audio premium cu o putere mai mare, boxe surround și subwoofer, plafon de sticlă fumuriu cu protecție pentru raze ultraviolete sau infraroșii și consolă centrală cu spațiu de depozitare pentru două smartphone-uri.

Practic, cel mai accesibil Tesla Model 3 care poate fi configurat în prezent costă 49.000 de dolari, echivalentul a circa 42.000 de euro.

Inițial, comenzile clienților obișnuiți ar fi trebuit să fie onorate începând de la sfârșitul lunii octombrie, însă Tesla a fost nevoită să le amâne pe fondul unor probleme de producție.

De altfel, americanii au anunțat că obiectivul de a produce 20.000 de unități Model 3 pe lună a fost mutat din decembrie în martie 2018.

Via Electrek

Comentarii (10)

  • ACE - Craiova
    CINE (si mai ales CAND) va ridica manusa aruncata de TESLA - primul dintre producatorii Vechiului Continent, privind o masina cu autonomie electrica de 500 km ( Model 3 cu 44.000 USD) ?!
    19 5
  • tupeistu'
    asta e mai nesimtit decat VAG de 1000 si una de ori
    12 19
  • Rectificare: 49000 $, ceea ce inseamna mai mult de 49000 € pe piata din Europa.
    9 7
  • In traducere: " furt cu voia clientului", adica dai 1000 $ sa avem bani pentru proiectarea masinii ...ca restul de 7, 8, 9 mii dolari ii vom lua noi tot de la tine obligat fortat!
    11 4
  • Edikkk
    ha ha ha,.. corect !

    49000 $, ceea ce inseamna mai mult de 49000 € pe piata din Europa !
    9 6
  • Un pret f bun pentru o masina care in 500 de km poate consuma cu cel putin 50-60% mai putin fata de o masina normala. Si vorbim de o masina spatioasa si premium.
    9 11
  • Hahaha. Unde sunt cei 35.000 $? Doar pentru nepotisme (exagerez, insa intelegeti ideea), nu?

    Zicea cineva in articolul cu Ghosn, ca ce prefera nu stiu ce user: sa dea 32.000 de euro pe noul Leaf sau 35.000 de euro pe Model 3? Comparatie e 32.000 - 50.000, in conditiile in care Leaf e full, iar Tesla e entry. E de ras faza, oricum.

    Ca sa nu mai zic de Ampera-e (care poate vine totusi in Europa in numar mare) si care are preturi in Germania intre 35.000 si 39.700 (in Romania ar costa cam intre 32.000 si 36.000, tinand cont ca masinile noi sunt mai ieftine cu 10-15% ca in Germania sau Franta). Ampera-e care conform ciclului NEDC are o autonomie de 520 km.
    15 8
  • nu esti obligat sa iei pachetul premium. daca iti selectezi masina fara el, iti vine mai tarziu. fiindca acum le fabrica pe cele cu pachetul premium doar.
    1 0
  • eu am gasit review-ul asta:

    https://www.youtube.com/watch?v=te6VqldjTT8

    si nu m-a convins absolut deloc. Da, are acceleratie, are "zvac" dar are si mult prea multe minusuri. E facuta cu taiem de aici taiem de acolo, taiem din partea ailalta. Si da, sunt unul dintre "talibanii electrificarii"

    @Pana...model 3 masina premium? Spatioasa sa zicem, dar premium? Pe bune?
    8 3
  • Edikkk
    este masina premium, are finisaje pana la detaliu, dar este simplista pentru ca va fi coloana vertebrala pentru masinile autonome

    ganditi-va ca in SUA sunt enorm de multi oameni batrani foarte bogati care nu vor sa mai conduca ci sa ajunga la destinatie

    sau alti tineri care nu ii intereseaza deloc condusul sau chiar a avea in proprietate masina, si ii intereseaza masina sa fie autonoma si ei sa stea pe telefon

    cam asta e viitorul pentru o parte considerabila a populatiei si apoi cu timpul (zeci de ani, suta) pentru toata omenirea poate
    5 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru