Feedback

Tesla Model 3, criticată de celebra revistă americană Consumer Reports: “Model 3 frânează mai lent decât o camionetă!”

Publicat Marti, 22.05.2018
de Petre Barac
Comenteaza 3
Tesla Model 3, criticată de celebra revistă americană Consumer Reports: “Model 3 frânează mai lent decât o camionetă!” - Poza 1
Prestigioasa revistă americană Consumer Reports nu va recomanda Tesla Model 3 din cauza numeroaselor defecte. Publicația apreciază că mașina produsă de compania lui Elon Musk frânează mai lent decât o camionetă, potrivit agenției Reuters.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla Model 3 este o sursă permanentă de probleme pentru constructorul de mașini electrice. Celebra revistă americană Consumer Reports a criticat acum Model 3 pentru numeroasele defecte, unul dintre ele fiind că frânează mai lent decât o camionetă.

La sfârșitul anului trecut, aceeași publicație a acordat un calificativ mediu la capitolul fiabilitate pentru Model 3. Tesla a reacționat atunci spunând că revista își înșală cititorii și că jurnaliștii nu au condus încă mașina.

Publicația americană a refuzat acum să recomande Model 3 și a criticat mașina pentru distanța de frânare prea lungă și touch-screen-ul greu de utilizat. Deși a apreciat numeroase aspecte ale mașinii, Consumer Reports a considerat că vehiculul are “defecte mari”.

Potrivit americanilor, distanța de frânare de 46 de metri în cazul frânării la 100 kilometri pe oră este mult mai proastă decât la oricare altă mașină contemporană testată de revistă și mai lungă decât distanța de oprire a unei camionete Ford F-150.

Tesla a replicat că, în timpul testelor proprii, distanța medie de frânare pentru Model 3 a fost de circa 38-40 de metri.

Tesla Model 3 reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte pentru profitabilitatea companiei. Tesla traversează o perioadă în care vrea să scape de întârzierile în producție, informațiile legate de accidentele în care au fost implicate mașinile sale și scepticismul legat de situația financiară a companiei.

Americanii nu au început încă să fabrice versiunea de bază, de 35.000 de dolari, pe care compania a promovat-o ca pe un vehicul de serie.

Via Reuters

 


Comentarii (3)

  • AndreiRN
    Asta pt ca "franarea" este productiva nu destructiva ca la masinile clasice.
    Adica produce curent electic nu toceste franele.
    1 6
  • @AndreiRN: Ai gandit-o mult pe asta sau ai dat-o asa, rapid, fara vreo strabatere?! Franeaza greu pentru ca e foarte grea si pentru ca au facut erori de conceptie. Si nu e incriminata doar partea de franare.
    4 0
  • @AndreiRN
    Deci poti intra productiv in ala din fata. Si muri productiv poti. Tare.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru