Toyota GT86 primeşte o serie de modificări în această vară

de Bogdan Mirică
Miercuri, 16.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota anunţă o serie de modificări importante pentru coupe-ul său GT86. Versiunea îmbunătăţită va fi disponibilă în showroom-uri începând cu vara acestui an.

Lansat în 2012, odată cu fratele său Subaru BRZ, actualul Toyota GT86 a revoluţionat segmentul coupe-urilor sportive accesibile. Chiar dacă este încă un model tânăr, Toyota nu opreşte şirul îmbunătăţirilor şi continuă să lucreze la performanţele produsului său.

Dovadă este şi versiunea 2015, anunţată deja de constructorul japonez şi programată să ajungă în showroom-urile din Europa începând cu această vară. Coupe-ul japonez vine cu două noi culori de caroserie, alb perlat şi argintiu, la care se adaugă o antenă mai mică, menită să o înlocuiască pe ceea veche. Toyota a decis restilizarea din raţiuni estetice, dar şi din raţiuni aerodinamice.

La interior nu sunt foarte multe schimbări, designerii adoptând doar un finisaj care imită fibra de carbon la nivelul planşei de bord, pentru a sugera un aspect premium.

Urmareste Automarket
Modificări importante şi sub caroserie, la nivelul şasiului.
Inginerii au gândit o fixare mai rigidă pentru suspensia faţă şi pentru amortizoarele spate. Acestea din urmă au fost regândite pentru a comunica mai bine cu drumul.

Ca rezultat al acestor modificări, ruliul este estompat iar direcţia devine ceva mai precisă decât înainte, oferindu-i celui de la volan posibilitatea de a trasa mai bine traiectoria ideală.

Comentarii (8)

  • la motor nimic? macar un supercharger daca turbo nu vor....
    3 3
  • @mog

    Pai ca sa modifice ceva la motor, tre' sa vrea Subaru -:)!
    2 2
  • stiu. s`au si gasit astia doi, in top 3 cei mai conservatori producatori auto in ce priveste motoarele in general.
    2 1
  • Totusi, vezi ca BRZ are o versiune STI de 250 cp.... Si inca ceva, injectia directa (de origine Toyota) a boxerului Subaru care echipeaza masinile astea de ceva vreme, numai conservatoare nu e...
    2 2
  • BRZ ul ala de 250cp (280cp de fapt) de care vorbesti e asta: http://www.topgear.com/uk/car-news/subaru-brz-litchfield-first-drive-2013-10-16
    nu exista din fabrica altceva decat aspiratul de 2.0 200cp
    1 0
  • si mai sunt inca 2-3 tuneri care au scos pachet SC pt motorul asta, cu diverse puteri.
    1 0
  • Misha,as putea sa te contrazic un pic.Brz-ul are injectia clasica a lui Subaru.GT 86 are injectia directa cu doua injectoare pe cilindru.Unul pentru viteze reduse iar celalalt pt.viteze mari.Sincer,nu-i vad rostul.Mult mai complicat si mult mai costisitor.
    0 0
  • @Lache

    Omul cat traieste invata.. Nu am stiut ca injectia difera. Multam pentru informatie!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru