Toyota ProAce, model utilitar derivat din Peugeot Expert şi Citroen Jumpy

de Bogdan Mirică
Luni, 15.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a lansat astăzi noul ProAce, propunerea sa pentru segmentul utilitarelor medii, dezvotlat pe baza francezilor Peugeot Expert şi Citroen Jumpy. Modelul va sosi în primăvara anului 2013.

La sfârşitul lunii iulie, Toyota şi PSA Peugeot-Citroen anunţau crearea unui parteneriat pentru dezvoltarea vehiculelor comerciale. Constructorul japonez îşi propunea astfel să revină pe segmentul utilitarelor cu un model bazat pe mult mai experimentatele Citroen Jumpy şi Peugeot Expert.

La mai bine de două luni de la semnarea parteneriatului, Toyota prezintă, în premieră mondială, propunerea sa pentru segmentul utilitarelor medii. Se numeşte ProAce şi este un model derivat, aşa cum se anticipa, din Citroen Jumpy şi Peugeot Expert.

Noul Toyota ProAce adoptă un design specific brandului la nivelul grilei radiatorului, al uşilor şi al jantelor, dar cu o parte frontală ce păstrează dimensiunile fraţilor francezi.

Esential 7 metri cubi este volumul maxim de încărcare oferit de Toyota ProAce.
1200 de kilograme este capacitatea maximă de încărcare a noului ProAce.
163 de cai putere oferă cel mai puternic diesel disponibil pe Toyota ProAce.
1250 de kilometri este autonomia noului ProAce în versiunea de 2.0 litri şi 163 de cai putere.
Volume de încărcare şi dotări standard 

Modelul poate oferi trei volume de încărcare diferite, de 5, 6 şi 7 metri cubi, în funcţie de lungimea şi de înălţimea caroseriei.

Capacitatea de încărcare poate ajunge şi ea până la 1200 de kilograme. Accesul se poate face prin intermediul unei uşi sau a două uşi laterale, precum şi prin spatele utilitarei, unde avem două uşi cu un unghi de deschidere de 270 de grade.

Pentru a asigura o rulare în condiţii de siguranţă, Toyota oferă în standard sisteme ca ABS, EBD, VSC (Vehicle Stability Control - VSC) şi lumini pentru rularea pe timp de zi. Toyota oferă în lista de opţionale şi posibilitatea de a opta pentru sistemul VSC+, care garantează o aderenţă mai bună pe zăpadă sau carosabil ud.

Trei motoare diesel şi 1250 km autonomie

Sub capota noului ProAce, Toyota oferă ca motorizare entry-level un turbodiesel de 1.6 litri 90 de cai putere şi 180 Nm, asistat de o cutie manuală cu cinci rapoarte.

Vor exista şi două motorizări mai puternice, derivate din aceeaşi unitate de 2.0 litri. Acestea oferă 128 de cai şi 320 de Nm, respectiv 163 de cai şi 340 de Nm. Ambele vin alături de o cutie manuală cu şase rapoarte.

Echipat cu un rezervor de 80 de litri, Toyota ProAce, în versiuni de 128 şi 163 de cai putere, poate asigura o autonomie de 1250 de kilometri cu un singur plin.

Toyota a anunţat că noul ProAce va fi disponibil pe piaţa europeană începând cu primul trimestru al anului viitor, livrările urmând să se facă abia în al doilea trimestru al lui 2013.

via Toyota

Comentarii (4)

  • Toyota prezinta propunerea sa in premiera mondiala :). Toyota by PSA, mai bine asa, dar ce este mai important, prin simpla schimbare a siglei clientul stie ca are de-a face cu fiabilitatea pura.Astept varianta hibrida.
    19 5
  • real value
    @automarket

    serios? va zic eu ca e un fiat dubitza asta, nota 2

    toyota a facut pasul [t ca stie ce motoare produce fiatul

    si nu e un model dezvoltat de PSA ci Fiat a facut cel mai mult la masina asta
    1 3
  • Calingura
    Aveti o eroare in site.
    La listare acest articol are acum 3 comentarii.
    In stire insa se vad doar 2.

    Evident codul a uitat sa il stearga pe cel sters sau ascuns de voi.
    3 1
  • antonny
    asteptam si alianta BMW /Ford pentru autoutilitare ........e loc pentru toata lumea
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru