Feedback

Traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti a fost avizat: 6 tuneluri şi 10 noduri rutiere pentru drumul care va lega cele două orașe

Publicat Marti, 22.11.2016
de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Comenteaza 11
Traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti a fost avizat: 6 tuneluri şi 10 noduri rutiere pentru drumul care va lega cele două orașe - Poza 1
Traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti a fost avizat: 6 tuneluri şi 10 noduri rutiere pentru drumul care va lega cele două orașe - Poza 2
Autorităţile au avizat traseul integral al autostrăzii Sibiu-Piteşti, care va include cel puţin 6 tuneluri şi 10 noduri rutiere pe o lungime totală de circa 123 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Autorităţile române au avut nevoie de un an de zile pentru a aviza traseul final al autostrăzii Sibiu-Piteşti. După ce în noiembrie 2015 au fost publicate cele 5 variante de traseu luate în calcul, varianta câştigătoare a fost stabilită şi avizată de autorităţi abia în această săptămână.

Astfel, autostrada Sibiu-Piteşti va trece prin Curtea de Argeş şi Văleni înainte de a intra în judeţul Vâlcea, urmând apoi să meargă în paralel cu DN7 (Valea Oltului).

Traseul cu o lungime totală de circa 123 de kilometri va avea cel puţin 6 tuneluri şi 10 noduri rutiere, iar cele mai lungi tuneluri vor fi construite la Poiană (1.7 km), Curtea de Argeş (1.3 km), Lazeret (două tuneluri de 1.5 km) şi Robeşti (900 m).

Click pe fotografie pentru a o deschide în format mare. Foto: Proinfrastructura.ro

Urmareste Automarket
Autostrada va fi împărţită în 6 secţiuni, astfel: Sibiu-Boiţa (km 0 - km 15), Boiţa -Racoviţa (km 15 - km 43), Racoviţa - Văleni (km 43 - km 72), Văleni - Curtea de Argeş (km 72 - km 90) şi Curtea de Argeş – Piteşti (km 90 - km 123), în timp ce secţiunea 6 prevede practic doar reabilitarea a 14 km de drum naţional şi construcţia a 2.5 km de drum nou.

Autorităţile susţin că autostrada Sibiu - Piteşti va fi inaugurată în 2021, în ciuda faptului că proiectul prevede ca termen de finalizare anul 2022, iar costurile totale sunt estimate la circa 1.6 miliarde de euro. Realizarea acestei autostrăzi va crea practic un drum direct între Bucureşti şi graniţa cu Ungaria în cadrul coriodorului european Nădlac 2 - Constanţa.

Via News.ro


Comentarii (11)

  • andrei
    da, deci pana ies la pensie, adica inca vreo 30 de ani poate vedem jumate. sincer, problema mare in clipa asta nici nu e valea oltului, acolo scoti medii decente. problema e de cand iesi de pe a1 si pana pe valea oltului, e plin de sate si esti obligat sa mergi incet. acolo se pierde timp mult din tot drumul pitesti-sibiu.
    10 2
  • IonutT
    Imaginea nu s-a uploadat corect server. In jumatatea inferioare se veze totul blurat.
    3 0
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • hazard
    In 2021 cica e gata, probabil 2023-24 se va inaugura si va intra imediat in reparatii pentru alti doi ani :))

    Vrei sa studiezi prostia? Viziteaza Romania!
    18 2
  • @ionutT
    Rezolvat. Merci de sesizare :)
    4 0
  • Nu mai fiti fratilor asa pesimisti si ironici... Mereu spun tuturor: Politicienii sunt creatia acestui popor. Cum iti asterni, asa dormi. Educati-va mai mult, munciti mai mult, munciti mai inteligent, vindeti mai mult si in final ii vom prinde pe vest-europeni din urma. Dar bineinteles ca va dura!
    31 2
  • nu mai votati securisti/sri. jos iohanis, jos ciolos!
    7 21
  • Adrian
    @Starlea
    Nu tine doar de politicienii nostri. Sunt interese superioare care dicteaza gradul de dezvoltare si profilul unei tari. Interese economice, politice, militare, etc. Sunt companii impuse din afara sa faca lucrari, unele cu scop predeterminat, altele proaste de-a dreptul. Asta nu doar la transporturi. Am fost intotdeauna o tara tinuta sub papuc, desi am dat nastere unor oameni valorosi. De ce ?
    8 8
  • Gata, s-au aranjat smenurile cu terenurile? S-au miscat baietii smecheri, au luat tot ce trebuie ca sa dea terenul la pret triplu?

    Doamne, ce tara frumoasa...
    4 0
  • Uite-l pe prostul de adrian mai sus cum da vina pe straini pentru corupția și incompetența românilor. Mai mare rușinea. Fără ue eram și mai în urmă. Ca mic detaliu, companiile românești gen tarom, posta, tvr, romtelecom, etc. strainii le-au făcut neperformante sau ciordeala și nepotismul de la vârful conducerii?

    Chiar și acum, ei finanțează o parte din autostrada asta. De parcă renault sau draxlmaier nu vor sa își scoată produsele cât mai rapid din ro spre piețele unde se vând. Jenant.
    3 0
  • @ionutT, partea de jos se vede BLURAT ? De unde ai scos cuvantul asta? Este cumva de la adjectivul " blurry" ? Se vee ca prin ceatza. Sau este tulbure. Expresiile astea romanesti nu mai sunt la moda? Ce ar fi sa mopuim un pic expresiile astea romenglezesti si sa grabuim un manual de gramatica?
    0 0
  • Adrian, si ceilalti speriati de aceste scenarii, va spun ca NIMENI nu va impiedica sa contruiti un business propriu, sa faceti un proiect pe KickStarter (acolo vezi cu adevarat daca ai idei bune in cap sau nu), sau sa creati o aplicatie de Miliarde! Tine doar de voi, de noi. Avem in Romania firme de miliarde de euro care au bagat concurenta straina in faliment (Dedeman, eMag, BitDefender, etc). Nu ne tine nimeni sub papuc inafara de dezinteresul personal!
    PS: Bill Gates si Zuckerberg sigur nu au asteptat dupa Stat sa ii ajute in vreun fel...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru