Ultimele teste EuroNCAP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
EuroNCAP a dat astazi publicitatii rezultatele testelor la noile modelele Land Rover Freelander 2 si Suzuki Grand Vitara.
In urma acestor teste, Freelander 2 devine primul SUV compact care a primit cinci stele. Grand Vitara nu a atins aceeasi performanta, incasand doar patru stele, dar a inregistrat unul dintre cele mai bune rezultate la protectia pietonilor pentru categoria SUV-urilor compacte.
Land Rover Freelander 2
In urma impactului frontal, coloana de directie s-a deplasat orizontal, creand mai mult loc pentru sofer. Genunchii si osul femural de la ambele picioare ale soferului au fost protejati de un airbag imens. Land Rover a aratat ca airbag-urile au putut proteja pasageri de diferite dimensiuni care stateau in pozitii diferite.
Testul impactului lateral a decurs perfect pentru Freelander 2, pierzand un singur punct pentru protectia in zona pieptului.
Modelul a primit punctaj maxim atat la protectia copilului mare cat si acelui mic. Prezenta sistemului de ancore ISOFIX pentru scaunele de copii din spate nu si-a semnalat in mod clar utilitatea.
Freelander 2 are sistem de avertizare pentru centura de siguranta a soferului si a pasagerului din dreapta. La capitolul protectia pietonilor modelul a inregistrat cele mai slabe rezultate.
Protectia capului copiilor sau adultilor pietoni, in cazul unui impact, a fost practic inexistenta.
Suzuki Grand Vitara
La impactul frontal a aparut o problema grava. Airbag-ul nu a avut suficienta presiune pentru a preintampina impactul dintre capul soferului si volan. In zona pedalelor a existat o avarie care ar putea afecta labele picioarelor si gleznele soferilor. Structura plansei de bord prezinta un potential pericol pentru zona genunchilor si a femurului atat la sofer cat si la pasagerul din dreapta.
Grand Vitara a excelat la impactul lateral si la testul cu stalpul, inregistrand punctaj maxim. Avertizorul sonor pentru scaunul special pentru copii nu este valabil in toate limbile europene. Prezenta ancorelor ISOFIX nu s-a dovedit a fi bine marcata.
Sistemul de avertizare pentru centura de siguranta exista doar pentru scaunul soferului.
Bara frontala a oferit punctaj maxim la protectia picioarelor pietonilor, lucru care nu s-a intamplat cu zona din fata a capotei.
Nota:
1. Testul impactului frontal se realizeaza la viteza de 64 km/h.
2.Testul impactului lateral se realizeaza la viteza de 50 km/h
3.Testul cu stalpul se realizeaza la viteza de 29 km/h.
4.Testul protectiei la pietoni se realizeaza la viteza de 40 km/h.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Uniunea Europeană va introduce oficial noi reguli de securitate cibernetică, un lucru care va afecta și industria auto. Noile reguli vor intra în vigoare din luna iulie, iar conform acestora, mașinile vor trebui să fie protejate de amenințări cibernetice. (18.04)
-
Euro NCAP, organismul pan-european de siguranță rutieră, a publicat cele mai noi rezultate după ultimele teste de siguranță. Astfel, noile Toyota C-HR, Nio EL6 au obținut maximum de 5 stele, în timp ce noua Honda CR-V a obținut 4 stele cu pachetul de siguranță standard și 5 stele cu pachetul de siguranță suplimentar. (10.04)
-
Marca Ferrari a fost dată în judecată de către un client din Statele Unite. Persoana respectivă a dat în judecată marca italiană după ce aceasta nu a reușit să repare o defecțiune la frânele mașinii sale. (20.03)
- Prima imagine cu noua Mazda CX-80, un SUV cu 7 locuri pentru Europa. Data lansării, confirmată
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Comentarii (0)